hier zeiden ze dat ook. Hij doet het ook goed, alles is precies in verhouding tot elkaar, allemaal op de -1 lijn. Als je het zelf uitzet in het groeiboekje van het CB kan je het zien, de verhoudingen etc
Denise: ik hou het wel bij, maar alleen de tijd en de kant. (welke kant geweest is en welke dan bij de volgende voeding aan de beurt is). En ik hou de poepluiers bij, maar daarvoor zie onderstaande reden. Meiden, het volgende heb ik in een topic geplaatst, maar jullie reacties zijn ook welkom!! Mijn zoontje, nu 10,5 week oud, krijgt borstvoeding. Vanaf december heeft hij om de 4/5 dagen een poepluier, dit loopt er echt langs alle kanten uit, is dus erg dun. Hij heeft er erg veel last van, huilt echt bij veel windjes die hij laat en ook de poepluier doet hem pijn. Sinds vandaag is hij ook erg onrustig met het drinken. Hij drinkt heel eventjes gulzig, daarna laat hij telkens los om weer opnieuw aan te happen. Het lijkt alsof hij veel kramp heeft tijdens het drinken. Hij laat veel boertjes en vindt het eigenlijk alleen maar fijn om rechtop te drinken (wat ik niet kan met bv geven aan hem). Hij huilt echt van de pijn soms bij het drinken. Als ik hem de andere borst aanbiedt, is hij stil, dan drinkt hij weer even gulzig een paar minuten, waarna hetzelfde loslaten-happen-kramp-loslaten enz. ook weer begint. Na de voeding is hij niet voldaan, dus ik vermoed ook dat hij weinig binnen krijgt. Iemand tips?? Met de fles die hij gisterenavond en vanavond met bv kreeg (we waren op visite) dronk hij heel rustig en beheerst zo de hele fles leeg, gisteren 100ml, vandaag 130ml.... Alvast bedankt en weltrusten!
@gwn bedankt voor het plaatsen van de berichten, ik ben bang dat het nog wel een paar keer voor zal komen. Eindelijk kan ikzelf ook even een berichtje plaatsen. Vanavond laat ze nog meer verslechtering zien, ze heeft meer zuurstof nodig, en ze hapt naar adem. normaal vind ze de buikligging niet leuk en stribbelt ze erg tegen, nu heeft ze totaal geen energie meer om nog maar een kik te geven. Ook gaan haar voedingen niet goed, zonder jbpm verslikt ze zich en met is te zwaar, ze houden al continu bij wat ze binnen krijgt maar als dit te weinig word zal ze ook een sonde krijgen. Ze heeft ook weer verhoging en is echt goed ziek, ik hoop dat ze na deze nacht het dieptepunt heeft gehad maar ik vrees van niet, ook omdat de verpleging aangeeft dat haar longen vol zitten met slijm en die kunnen ze niet uitzuigen met de sonde. de sonde rijkt maar net tot achter in haar keeltje. Ik hoop echt heel erg dat ze vanaf vanacht weer op gaat knappen, maar ik denk dat het ergste nog niet is geweest. ze zuigen haar nu nog regelmatig uit en dan hebben ze ook veel slijm te pakken. Riley is in zoverre sterk genoeg om zelfstandig het virus aan te pakken, ze is wel heel hangerig en ze hoest zoveel dat nog regelmatig haar voeding weer terug komt, dus ik wil nog steeds overleggen met de ha wat ik daarmee kan doen, ze heeft ook nog steeds haar oorontsteking maar de ab is morgen op. Ik moet zeggen dat ik me aardig goed houd, alleen zit ik er emotioneel helemaal doorheen, ook omdat wij 3e nog steeds geen kans hebben gehad om te mogen genieten van elkaar. ik hou me ook groot maar diep van binnen schreeuw ik en huil ik. Riley is nu bij mijn nichtje en in de nacht ben ik alleen en dan komt mijn verdriet naar boven. Ik mis (en voel me ontzettend schuldig) mijn oudste en het doet me erg veel pijn om de jongste achteruit te zien gaan. Op het moment dat ik meer weet zal ik gwn een sms sturen en als ik de tijd heb zal ik het zelf plaatsen. hierbij even een foto van Chanelly, hierbij heeft ze net even haar oogjes open. XXX Gusam
@Chikai: hier een beetje hetzelfde als bij jou, alleen minder erg. Ook de laatste tijd erg dunne poep, moet haar bijna standaard volledig verschonen na een poepluier (elke dag, soms 2 dagen). Bij het drinken ook vaak na een tijdje happen en loslaten en weer heel gulzig happen en huilen. Ze lijkt echter uiteindelijk wel voldaan en heeft meestal niet zoveel pijn als jij zegt. Ben wel heel benieuwd wat voor reacties je krijgt. Sterkte ermee iig. Trusten allemaal!
Jeetje wat rot voor jullie Ik hoop dat jullie het ergste gehad hebben en dat het snel beter gaat. Hele dikke knuff voor jou en je meissies
@inlove: ach wat een moppie! @yukl: jeetje dan schrik je idd wel even als het opeens zo dichtbij gebeurd. Heb dat soort mensen nooit kunnen begrijpen... kan me echt niet voorstellen dat je een klein wondertje zoiets verschrikkelijks aan kan doen Nu maar hopen dat ie een flinke straf krijgt(maar zal wel weer meevallen helaas) @Escal: hoop dat het snel beter gaat met je bekken, wel lief zeg van de fysio! Zielig he die prikjes... Vind t ook altijd moei;ijk Fijn dat je het weer even chter de rug hebt. Hoe is het nu met Sem? Brandon heeft er eigenlijk alleen de dag zelf veel last van gehad, vooral van zn ene beentje, je hoefde er zo ong maar naar te wijzen of hij begon al te krijsen 2e dag heeft ie alleen wat meer geslapen als normaal. @Gwn: hier gaat papa 2 keer per week met Nikita in bad (afdrogen en aankleden enzo mag mama doen ) en knufft 's avonds voor de voeding altijd even met brandon... Verder ffies met Nikita knuffen als ie thuis komt en even op ze letten als ik t vraag. De rest is lekker voor mama hihi @Tessa: wat rot voor Fay! Maar wel fijn dat het nu helemaal duidelijk is hoe en wat/Hopelijk helpt de medicatie wel goed. @Rodelief: fijn dat het bij jullie ook allemaal goed gaat! @Rimar: leuk dat je er weer bent! @Denise: als wij een keertje weg willen kijken we altijd op vakantieveilingen.nl @chikai: wat rot voor je zoontje, ik hoop dat je wat reactie's krijgt waar je wat mee kan en dat het snel beter gaat met je zoontje Hier gaat alles super! Brandon doet het helemaal goed, niki is nog steeds veriefd en jo is super trots Zijn nu allemaal snotverkouden maar dat gaat ook wel weer over. Zaterdag is mn schoonzusje hier nog geweest omdat we Jowi zn verjaardag vierden (11 jaar alweer hihi gaat snel) en ze lijkt het allemaal aardig op te pakken. Heeft tegen mn vriend gezegt dat ze haar leven er niet door wil laten beinvloeden omdat ze al wel een super zoontje heeft. Waarschijnlijk is het "gewoon" een miskraam en heeft het dus niks met de afwijkingen van het vorige kindje te maken. Ze moet nu afwachten of het uitzichzelf loskomt en anders weer naar het zh. Is wel hard hoor al je dr dan zo met Brandon ziet zitten als er 1 iemand is die je een kindje gunt omdat ze er zo lief voor is is zij t wel. Dr zoontje is ook verschrikkelijk snoezig met kleintjes.
-------------------geboorte ----------- +- 8 weken mama beeb---- lengte / gewicht --- lengte / gewicht ---- gegroeid Escal - Sem -------50------ 2960 ------- 53.6 --- 3920------3.6---960 Chikai -Thijs ------ 50 ---- 3260 -------55,5------4790 ---- 5.5---1530 Tessa81-Fay-------48------3460---------55.5-----4770------7.5---1310 Rodelief - Nils------50-----3720---------59-------5990------9.0---2270 Kwebbel - Jelmer---54-----4280--------62,5-----7050------8.5---2770 Paloe - Liam--------50------3800--------54-------4490------4.0---690 Gwn - Amy--------50?------3105--------57------4570------7.0---1465 Quendy - Lizzie----49-------3240--------57------5005------8.0---1765 InLove - Lune -----52?-----4200---------58,5----5605------6.5---1405 Deb-Brandon-------50------3220--------56-------4900------6.0---1680
-------------------geboorte ----------- +- 8 weken mama beeb---- lengte / gewicht --- lengte / gewicht ---- gegroeid Escal - Sem -------50------ 2960 ------- 53.6 --- 3920------3.6---960 Chikai -Thijs ------ 50 ---- 3260 -------55,5------4790 ---- 5.5---1530 Tessa81-Fay-------48------3460-------55.5-----4770------7.5---1310 Rodelief - Nils------50-----3720---------59------5990------9.0---2270 Kwebbel - Jelmer---54-----4280--------62,5-----7050------8.5---2770 Paloe - Liam--------50------3800--------54-------4490------4.0---690 Gwn - Amy--------50?------3105--------57------4570------7.0---1465 Quendy - Lizzie----49-------3240--------57------5005------8.0---1765 InLove - Lune -----52?-----4200---------58,5----5605------6.5---1405 Amaryllis - Imee --- 49 ---- 3440 -------56 ----- 4850 -----7.0 ---1410
Gusam heel erg veel sterkte!!! Chikai he meid wat beroerd! Ik zou het niet weten..veel van de dingen lijken op de symptomen van Liam. Met de lactulose, verdikte voeding en druppeld gaat het met hem iets beter.. Misschien toch even met hem naar de ha of het cb!
btw, toen ik stopte met de pil deed een vriendin van me dat ook, bij mij was het de 3e ronde raak, bij haar niet. Maar... afgelopen zondag was haar NOD en ze is zwanger!!! Whoohoo! ben zo blij voor haar!!! net de laatste ronde voor de ze MMM in zouden gaan (jullie hebben niets aan deze info maar wilde het toch even delen)
@Paloe: wat een leuke foto's! Echt een schatje idd. En wat fijn voor je vriendin zeg! Een vriendin van mij (is een steeds betere vriendin geworden, woont 5 huizen verder, maar gaan helaas verhuizen, morgen de sleutel... ) was gister 37 weken. Spannend! Ben zo benieuwd! Ze weten niet wat het is, dus extra spannend. Nu denk ik dat ik het bij een evt. tweede ook niet wil weten. Misschien beetje vroeg om over te beginnen... maar zijn er meer meiden hier die al aan een volgende kindje denken? Hebben jullie een 'termijn' in gedachten om met anticonceptie te stoppen? Nu klinkt het net of ik Amy niet leuk genoeg vind ofzo, maar het gevoel van weer zwanger te willen zijn enzo is nog niet gesleten... Ben ik de enige? Want natuurlijk ben ik ontzettend blij met haar en ik geniet met volle teugen. En we wachten ook nog wel even, maar dat is meer met het verstand dan met gevoel. En ben gewoon benieuwd naar hoe dat bij jullie is .
Wat een onwijs lieve foto's Paloe! En wat fijn dat je vriendin eindelijk ook een positieve test in handen heeft!!!