yukl heeft ie t alleen als je m neerlegt? Mss dat m steeds iets van voeding terugloopt? Hoor je m slikken. Ik heb hier ook heel de avond met Lune gehangen. Zolang ze op me hangt maakt niet uit hoe. Op een kussen of tegen me aan iig t hoofd een stuk hoger dan t buikje dan slaapt ze en is ze vrolijk. Ook in de box op t kussen gaat t goed, maar in bed is t drama. Ik ga dus dadelijk als ze wakker is haar bedje verbouwen. Gewoon goed schuin zetten en dan kijken of t werkt.
behalve de fotoproblematiek idd goed Nog steeds aan het herstellen, bah het duurt lang. Maar..vorige week donderdag begonnen aan mn baan/studie en dat ging goed! Nu nog even het regelmaat en de discipline vinden om thuis te studeren en dan komt het helemaal goed Ohja natuurlijk, dan komen er 2 weken bij, lekker hoor! Fijn dat je alles weer mag!
he getsie, buikgriep...niks aan. Hopelijk is het bij hem ook zo sel voorbij! Ja jammer is dat he Hier in de buurt is wel een jongetje van Olaf zijn leeftijd en een van bijna een jaar. Maar verder in de familie of vrienden bijna geen kleintjes (1 maar). Ach..komt wel
Jammer zeg dat het nu nog niet goed voelt met de oppas! De comp herkent hem helemaal niet, 'verwisselbare schijf' komt zegmaar helemaal niet bij 'deze computer' tevoorschijn. Met het kabeltje tussen de comp en de camera werkt ook niet, dan gaat de camera raar doen..
pff meid! Echt even opnieuw naar het cb of de HA idd! Het lijkt echt heel erg op wat Liam had. Vaak komen, weinig drinken, onrustig slapen, fles weigeren en eruit duwen maar toch trek lijken te hebben, constant huilen en trappelen met de pootjes.. Poept hij wel goed? Hikt hij veel? 'piept' hij weleens?
pff ben kapot! gisteravond leker zitten kletsen met zn 2en en toen is het laat geworden! half 12! (normaal 10 uur). Dat kan ik dus echt nog niet hebben
@paloe: wat een schattige foto's!!! Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! Rot zeg van je foto's hoop dat je ene manier vind om ze toch terug te krijgen. @Gwn: klinkt heel erg bekend... had het na Nikita eigenlijk ook gelijk weer en nu als ik eerlijk ben alweer maar ja we gaan hier toch maar even uitkijken. 2 kindjes zo kort op elkaar is aardig druk en eigenlijk hebben we geen ruimte meer dus nu maar even aan de rubbertjes hoewel voor mn gevoel nog zo'n wondertje gelijk weer welkom zou zijn hihi Hier staat wat meer info over egeldagen Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - Regeldagen @Athina: fijn dat het zo lekker was om weer te zwemmen! LEkker hoor 10 uurtjes werken kan je tenminste ook lekker van je meiden genieten. Beterschap voor je man! Er schijnt 1 of ander virus te heersen... Noro heet het geloof ik. Mn moeder dr vriend zit in een verzorgingstehuis en die belde toevallig afgelopen weekend dat ze beter niet kon komen omdat het heerste op de afdeling en je er dus niet zonder schort etc op mocht. Schijnt gelukkig wel weer vrij snel over te zijn. @Nike: hoop dat je ventje weinig last heeft van zn prikjes... Fijn dat het mee blijkt te vallen met de afplatting en hij waarschijnlijk geen helpje hoeft!!! Mn schoonzusje heeft idd een miskraam gehad, nadat ze toen ik net zwanger was van Brandon de zwangerschap van haar zoontje Finn af heeft moeten laten breken na ruim 20 weken omdat het kindje zn hersentjes niet ontwikkeld waren en in zijn lijfje zeg maar alles in spiegelbeeld zat. Bedankt dat je Brandon er weer even bijgezet hebt @Escal: fijn dat Sem zich weer beter voelt! @inlove: fijn dat Lune zich weer beter voelt! @Yukl: lijkt me idd niet echt bij kramjes horen echt altijd onrustig. Mischien idd eens naar de huisarts gaan. Hier was er volgens het cb met Nikita ook niks waar iets aan gedaan kon worden maar nadat we op advies van de huisarts overgestapt waren op andere voeding ging het gelijk een stuk beter
@ inlove: ben benieuwd of het helpt als je haar bedje schuin zet. Pelles wieg hangt wel wat schuin, maar heb niet het idee dat het helpt. Ik hoor Pelle inderdaad op sommige momenten veel slikken. Vooral als ik hem onverdikte voeding geef. @ paloe: ja hij heeft heel vaak de hik. Zijn ontlasting is wisselend. Soms zoals het hoort, soms is het dikke klei en dan heeft ie er ook meer moeite mee. Dat is ook niet helemaal zoals het hoort. Hoe gaat het nu met Liam? Huilt ie een stuk minder sinds de lactulose en ingedikte voeding?
Hebben meer dames last van haaruitval? Ik had het bij Tobe ook na de bevalling, maar jeetje, het is echt niet normaal! Het is echt vreselijk zoveel haar er uitvalt. Baal er goed van want de vorige keer kreeg ik er van dat stomme babyhaar voor terug. Daar heb ik nu nog steeds last van... Het is namelijk vreselijk pluizig en krullerig, terwijl de rest van mijn haar juist stijl of golvend is. En dat wordt straks dus alleen maar erger... Bah.
goedemorgen meiden, nou sinds vanacht half 1 heb ik meer op de badkamer boven gezeten dan in bed gelegen bah.. Dus ik ben gebroken. Diarree + spugen... Gelukkig de laatste keer om 6.30 uur hoeven spugen, maar de diarree is nog niet over. Ik ben wel gelijk 2 kilo afgevallen . Verder heb ik zó'n dorst.. maar durf niet zo veel te drinken, bang dat het er gelijk weer uitkomt. Maar oke - het lijkt inderdaad verder niet heel lang te duren. Half dagje. Alleen jammer dat dat dan hier precies in de nacht was. M'n man is vandaag gelukkig nog thuis. Die voelt zich ook nog beroerd qua maag. Had het anders niet gered denk ik -viel vanochtend echt óm van de slaap. En ook nu duik ik zo m'n bed weer in. @yukl: Balen zeg van je haren.. hier bij de 1e ook geen last van gehad -dus ik herken het verder niet. Schijnt wel een normaal kwaaltje te zijn he.. Extra vitaminen helpen niet? @paloe: Jammer dat je lijf gelijk weer op de remmen trapt he - na zo'n fijn avondje eventjes.. @chikai: hihi, hier staan ook heel wat pakken maat 2 en zelfs al maat 3 op voorraad...
@ athina: oh jee, beterschap! Klinkt niet best! Het heerst enorm geloof ik... Ik hoop dat het ons overslaat! Wat gewicht betreft, ik blijf een beetje steken op die 5 kilo, grrr.
begint hier ook... echt babyhaar inderdaad ja. en met dit weer blijft t ook heerlijk overeind staan hihi. denk je eindelijk een keer leuk eruit te zien nu je wat kilo's kwijt bent heb je elke dag een bad hairday
@paloe, weet je al iets over de foto's? @gwn, hoe is je kerstboom geworden? ben benieuwd! @athina, beterschap meid! @hier, net gehoord dat mijn oom geopereerd is aan prostaatkanker! gaan zo op bezoek in het ziekenhuis. heb een rare family wat dat betreft want ze wilde niet dat iemand het wist.. nu gaan we wel met een paar fam leden op bezoek aangezien je in zo een periode alle steun kunt gebruiken lijkt ons. altijd akelig wel. mijn moeder is ook overleden aan kanker en een andere oom ook... komt steeds dichterbij dan he. ben nu ook even een beetje er vanaf..
************************ Nieuws van Gusam: Eindelijk gaat het beter met chanelly, ze hebben vanacht de zuurstof afgebouwt en vanmorgen hebben ze die gestopt. Dus nu doet ze het op eigen kracht. En tot nu toe gaat het goed, nu gaan ze kijken of ze de stijgende lijn voortzet of dat ze nog een keer terug valt. Wat was het zwaar om mijn meisje zo ziek te zien. Zou je dit op zwp neer kunnen zetten. Xxx gusam ************************
Dat is exact wat ik ook ontvangen heb, maar ik zal het er maar niet dubbel op zetten Wel heel fijn dat het nu beter gaat! Hopelijk gaat dat door in een stijgende lijn!
goede middag dames , hoe is het met iedereen ? als eerst gusam heel veel sterkte met je meisjes hopelijk zijn ze allebei snel opgeknapt zodat jullie eindelijk eens kunnen gaan genieten !!! dikke knuffel voor jullie, @ mijn buddy (mamavan3) bedankt voor je berichtje op hyves, ik ben al een paar dagen niet geweest dat komt omdat djemy heel erg ziek was en weer in het ziekenhuis heeft gelegen , donderdag kreeg djemy zijn eerste rs vacinatie en dat ging allemaal goed vrijdag avond werd djemy niet echt lekker maar het ging longen klonken goed dus even aankijken , zaterdag nacht werd hij steeds zieker roggelen veel slijm zijn neusje dicht en toen ook nog eens 4 flessen uitgespuugd dus toch maar even de ha post gebeld en mocht gelijk komen ha geluisterd naar zijn longen en we werden acuur doorgestuurd naar het ziekenhuis , als eerst de verdenkingen van het rs virus maar dat was het gelukkig niet , conclusie een luchtweg infectie dus aan de ventolin ons manneke werd om de 3 uur verneveld en langzaam ging het beter , alleen maandag avond had djemy even een dip stopte met ademen en alle aparaten gingen piepen pffffffffff wat was dat eng , maar gelukkkig pakte ons mannetje het snel zelf weer op , gisterochtend mochten we hem eindelijk mee naar huis nemen alleen zijn operatie word nu vervroegd eigenlijk zouden zijn papieren in febr naar utrecht gaan en die zijn er nu al volgende week horen we de datum voor de operatie , ik ben aan de ene kant super blij dat het er aan zit te komen maar aan de andere kant doodsbang hij is nog zo klein .......k zit hier weer met tranen ben echt even mezelf niet meer kan niks hebben en voel me klote ...sorry voor dit lange verhaal maar wilde het even van me afschrijven , liefs manuela