@ knijn: slaapkoppie Wat in te halen van vannacht misschien? Misschien is ze zelf wel moe van al die nachtvoedingen
Pelle is echt uber vrolijk vandaag Ligt al de hele tijd te blaten, super gezellig. Haha. Tobe is ook nog vrolijk Maar je ziet de waterpokken wel met het uur erger worden, gaat ontzettend snel Vooral zijn billen: autsj.
Ik weet het. Ik wilde het een keer proberen, maar het was geen succes. Helemaal goed. Gaan we gewoon voor water. Drinkt hij wel al af en toe een beetje. Oh die pokjes die worden inderdaad heel snel erger. Breidt zich zo snel uit. Hoop echt dat ie er geen last van heeft. Heb je zemelen in huis voor een zemelenbadje? En mentholpoeder voor het geval?
@Cherry; Oh nee, beterschap voor je kleine mannetje, hopelijk knapt hij snel op! Kom later op de avond even terug. Zo eerst lekker eten en nog even leren, heb morgen een Duits examen - blegh ik haat Duits :x
@Cherry: O wat rot voor jullie meid! Hoop dat het meevalt zeg! @Yukl: Beterschap met Tobe en fijn dat Pelle zo vrolijk is vandaag. @Tessa: Wat knap zeg dat ze dat al kan! @Escal: Wauwww! Wat zul jij shaken zeg, spannend hoor. Maar een streep is toch een streep heb ik wel geleerd. Een voorzichtige felicitatie vanuit hier! @Kwebbel: Zou toch fijn zijn als je na die proefdag kunt beginnen zeg. Dan ben je snel weer onder de pannen. Lijkt het je leuk daar qua type kdv? @bikini: Is het heel erg als ik zeg dat ik me niet schaam in bikini en zo ongeveer m'n normale figuur terug heb? . @hier Vandaag zat Mark voor het eerst even los op m'n schoot. Daarvoor was het steeds handje vasthouden. En hij is duidelijk druk bezig met een tandje, ik zie er twee voor in z'n tandvlees staan en hij kwijlt mega en is heel hangerig/huilerig deze week met veel korte slaapjes. Hoop dat ze snel door mogen komen. @tandjes Ik wilde eigenlijk geen middeltjes gebruiken, maar hebben jullie goede ervaringen met chamodent? (homeopatisch) @drinken naast fles Ik krijg amper water bij hem naar binnen, ook niet uit de tuitbeker. Blijkbaar wil hij het niet. Had vandaag een heel klein beetje appelsap erdoor gemengd, maar scheelt eigenlijk niet. Wij zijn trouwens deze week aan het mengen met opvolgmelk en gaan eind van de week helemaal over.
Een vriendin van mij gebruikt chamodent en is heel erg tevreden! Je kunt ook een zetpil proberen. Thanks voor je reactie Hoe gaat het nu verder met je?
Thanks jullie allemaal voor de lieve reacties! Hij slaapt nu en heeft niks meer uitgespuugd dus goede hoop voor de nacht. We zijn sinds gister over op opvolgmelk zonder eerst te mengen ofzo. Zou hij daardoor zo ziek zijn of is het toeval?
Wow zo snel? Kun je er iets opsmeren dat verlichting geeft? Hoelang duurt dit gemiddeld voor het over is? Zielig hoor
Ik schaam me trouwens al jaren in bikini en zou er nog niet dood in gevonden willen worden. Mijn gloednieuwe striemen die ik van Aiden heb gekregen maken het nog erger. Ach tegenwoordig heb je ook leuke badpakken
oh ben echt zo blij met het nieuws van Fay haar hoofdje. Echt een hele opluchting Fay hoest voor de verandering weer eens de longen uit haar lijf. Ook het snot blijft maar stromen Ze krijst ook de hele boel bij elkaar en dat is niks voor haar. @elena,fijn dat alles goed wa bij de KA. Succes met leren. @kwebbelnoes,super zeg van je sollicitatie. @escal, wauwwwwww, vanaf hier een voorzichtige gefeliciteerd!!! @gwn ,hier deden ze het telefonisch,omdat als het niet goed was we toch door moesten naar rotterdam en hun ons niet verder konden helpen. hopelijk jullie morgen ook goed nieuws. @knijn,zo Maud is flink aan het inhalen. hopelijk vannacht ook nog. @cherry, ah nee toch.veel beterschap voor Aiden!!!! @yukl, ah leuk zeg zo vrolijk. calendulan kinderemulsie, helpt heel goed,bij pokken. @karin,mijn ervaring met chamodentis dat het niet helpt. Ik zweer bij dentinox. Leuk zeg van het zitten.
Ik durf wel in bikini, mijn lichaam is wel weer redelijk als vanouds. Al is mijn buik wel wat slapper. Maar mijn borsten... Er is echt niets van over, zo ontzettend stom. Het is veel erger dan toen na Tobe. En ik had al niet zulke grote borsten, maar het is nu echt waardeloos. Bah. Vind het echt niet leuk. @ cherryayden: ik geloof dat ze er wel 2 weken last van kunnen hebben. Ik ben benieuwd... Hij vindt ze nu nog onwijs interessant haha. De hele tijd "Kijk mama, waterpoh!" en "Kijk mama, nog 1" en "Ooooooh, waterpoh! Papa sien!" Heel schattig Ik ga voor je duimen dat Aiden morgen weer beter is! En ik kan me niet voorstellen dat hij zo ziek van de opvolgmelk is geworden. @ elena: oei, duits. Ook niet mijn favoriet. Succes @ karin: ik heb bij Tobe toen dentinox geprobeerd, maar vond het echt niet helpen. Het doet wel wat, want ik gebruik het wel eens voor mijn aften als het echt heel pijnlijk is. Maar het is zo waardeloos aan te brengen bij een kind. Op zich is nu al water drinken ook best vroeg hoor trouwens. Ik denk dat Tobe het pas met een maand of 7 a 8 een beetje begon te doen. Voor nu krijgen ze vaak wel voldoende vocht binnen dmv opvolgmelk.
@ nike: ik heb speciale zalf gehaald bij de apotheek. Hopelijk helpt het. Voor zijn billen (want daar schijnt het vaak het ergst te zijn?) heb ik wel poeder (wat ik ook gebruik bij extreme luieruitslag). Dat geeft denk ik wel wat verlichting. @ tessa: oh jee, hopelijk wordt ze niet weer ziek dan Hoesten doen ze ook hier in huis.
Dames, ik heb even een vraagje... Ik heb nog 2 bussen Nutrilon 1 en 1 bus Nutrilon 2 kan het kwaad als ik eerst die 2 bussen nr 1 opmaak voor ik aan de 2 begin... dan krijgt hij dus pas met 6,5 maand nr 2... zou dat kwaad kunnen? Sorry als het een domme vraag is
@yukl,oh balen van die borsten hé. Hier wel een aardige bozem, maar zonder stevige bh is het een ramp om te zien. Alvast succes trouwens voor je gesprek morgen!! @elena, dit maakt niks uit hoor als je pas met 6.5,maand begint. Oh Fay hoest maar door, het lijkt wel of het niet stopt en ze raakt helemaal overstuur. Ze heeft in het verleden ook wel gehoest ,maar zo overstuur ervan ken ik niet
Niets... Ik heb hoestdrank geprobeerd bij Pelle, maar die wil het echt niet. Tobe hoest niet irritant veel. Bij Pelle is het nu gelukkig een stuk minder, maar het hield hem vorige week wel wakker... @ elena: kan geen kwaad hoor. Soms zijn kinderen wel toe aan opvolgmelk, omdat dat net wat meer verzadigt geloof ik. Maar als hij het hier prima op doet, dan kan net wat later starten geen kwaad.
Dat doe ik dus ook. Mijn bus moet ook nog leeg. Vind het anders zo zonde. Volgens mij kan het geen kwaad hoor.
Calendulan? Die zalf hadden wij. Had wel het idee dat het iets hielp. Ach wie weet is het niet eens nodig!