dankjewel dames!! kan het nog steeds niet geloven! stuiter stuiter! vanavond weer een testje gedaan (ja weet t maar was de laatste nu heb ik er geen meer in huis, na t weekeinde nog een voor hopelijk een knaltest en dan genieten geblazen ) en weer een lichte streep ben uitgerekend op 25 december (kerstkindje en de sterfdag van mijn moeder dus wel mooi om eens wat te hebben om op te verheugen in die tijd) nod is over drie dagen (17de) heb wel een vage foto... heb echt een but fototoestel dus zie hem het beste in negatief...
ow weet niet meer wie het vroeg maar we willen inderdaad voor de leeftijd de kids dicht op elkaar mijn zus zei trouwens vandaag (na mij whaa test) nog dat ze aan het wachten was tot we het nieuws zouden melden, mijn zus heeft namelijk de leeftijd van haar kids hetzelfde als wij straks hebben (bij plakbeeb)b heb t maar snel weggewuift hahaha
@yukl,oh sneu hé als het ze zo wakker houd. Mason geef ik altijd balsoclase zetpil. Dit werkt super,maar is helaas niet geschikt onder de 1 jaar. @escal,jaaaaaaa ik zie hem en idd bijzondere datum
Kwebbel; wat knap van je, dat je je zo sterk hebt kunnen houden! Hopelijk is je gesprek vanochtend goed gegaan! He, ik lees goed nieuws, het proefdraaien! Fijn!! Knijn: wij zijn ook op huwelijkreis naar Noorwegen geweest, vandaar. Nu gaan we met mijn ouders en zussen. Maar ik vind het wel spannend hoor, met zon kleintje zo ver weg op vakantie. Nike: we hebben Thijs vanochtend en vanmiddag toch maar wat druppeltjes Kinicol gegeven, het lijkt wel te helpen. De nacht was aardig goed! Om 23.00u gevoed en daarna kwam hij om 5.00u. Oh, ik ben nooit uit bikini geweest Haha, zelfs met mn zwangere buik heb ik gewoon mn bikini aangehouden, heb alleen wel een cupmaat groter moeten kopen nu. Veel plezier!! Ik kan er niet tegen, tegen sauna enzo, maar het lijkt me wel erg lekker! Escal; jammer, maar het was ook wel snel geweest toch, als het nu al raak zou zijn Het zou wel leuk zijn! O, wacht, ik lees nu waarschijnlijk wel . Oef!!! GEFELICITEERD!!! Ik zie ook een streep, whaaaa! Leuk hoor! Enne 25 december, ik hoop voor jullie dat het kleintje dan eerder of later komt!! Yukl; oef, pittig zeg, 2x een dagopname! Hopelijk levert het wel wat op. En o jee, Tobe de waterpokken sterkte! Lastig als je dan even geen directe opvang hebt in de vorm van je (schoon)ouders wonen die bij dichter bij Enschede?? Wij hadden ook calendulan voor Thijs, want blijkbaar mogen zulke kleine kindjes nog geen menthol poeder Die calendulan hielp wel, maar het zemelenbadje ook! Sterkte! Tessa; fijn dat de schedelnaden wel open zijn! Vanaf wanneer mogen die dicht gaan groeien?? Cherry; oh, wat vervelend dat het met Aiden niet goed gaat Hopelijk knapt hij wel snel op! Ik ben benieuwd wanneer Thijs komt vanavond Laatste fles was om 15.30u, toen om 18.30u een paar lepeltjes erwtjes (meer wilde hij niet) en nu slaapt hij alweer sinds 18.45u! Wel een hele effectieve avond gehad, nadat ik van mijn werk thuis was en gitaarles had gehad: eten gekookt, verse tomatensoep gemaakt, monchoutaart gemaakt, satévlees gebakken . Dus de hele avond gekokkereld voor de verjaardag van mijn man. Nu morgen nog een dagje werken en dan: weekend!!! O ja, en ik had nog 2 tijdschriftenbonnen cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Ik had een proefabonnement op 'Kinderen', maar deze vond ik niet zo. Nu heb ik een abonnement op viva-mama en ouders van nu. Ben benieuwd! Altijd leuk, zo gratis tijdschriften krijgen
@chikai,zo jij bent druk bezig geweest. Klinkt wel lekker allemaal. De 1e naad ( voorhoofdsnaad ) sluit ca rond 1 jaar. De laatste naad sluit op ongeveer 8 jarige leeftijd.
@chikai, graag gedaan en leuk is de ouders van nu hé. Die lees ik ook geregeld. Goedemorgen allemaal Fay heeft gisteren nadat ze eindelijk sliep om 20.30, een fles gehad om 22.30 en toen tot 4.30 geslapen. Vlug weer een flesje gehad en om 4.40 sliep ze alweer. Nu ligt ze nog lekker in haar bedje. Ze hoest nog steeds flink.
Goedemorgen! Jaaaaaaaaaaaa, ik zie het streepje ook! Gaaf hoor! Maud heeft het doorgezet. Lag gisteren om 19.00 in bed en kwam pas weer om 02.30!! Whiehoeoeoeoe! Eindelijk een keer wat langer geslapen!! (heeft ze oooooit wel eens gedaan maar naar mijn mening niet vaak genoeg ) Wat zalig zeg! Vanmorgen weer als gewoonlijk kletsend wakker om 07.15. Hopelijk gaat ze vannacht ook zo slapen. Ik ben voor vandaag in ieder geval een beetje bijgetankt. Beterschap voor alle zieke kleintjes!
Lief dat je ernaar vraagt. Bagger . Het gaat wel weer iets beter, sinds ik de tranen maar gewoon laat gaan en niet krampachtig aan het tegenhouden ben op momenten dat het eigenlijk niet zo uitkomt. Ik moet er echt doorheen, ook al is het heftig. Dank je. Van die opvolgmelk lijkt me sterk hoor dat ie daar verkouden van is, dat is/was hij toch? Sorry als ik het verkeerd gelezen had.
@Yukl: O, bedankt voor de info over het water. Dat wist ik niet. Ik blijf voorlopig ook maar 4 x 200 geven met opvolgmelk. Ik denk dat ik op die tandjes maar even niets smeer, ik had wel wat goeds gehoord over mentholcreme. Maar dat krijgen ze dan ook weer binnen natuurlijk. O hier zijn de borsten ook zo ongeveer een cupmaat kleiner geworden geloof ik, is wel even wennen. Kan me voorstellen dat je dat niet leuk vind. @Elena &Nike: Hier merkte ik dat Mark echt toe is aan opvolgmelk die wat meer verzadigt. Daarom ben ik wat eerder gestart en het gaat goed, maar als je het gevoel hebt dat dat nog niet zo is, kun je toch nog even doorgaan. Er zit een hogere concentratie voedingsstoffen in, maar dat is o.a. omdat je kindje tegen deze tijd meestal minder drinkt omdat ie meer eet. Als hij/zij z'n fruit en groentehapje goed pakt, dan kun je overgaan. Dat heb ik ervan begrepen. Je zou ook kunnen gaan mengen als je twijfelt. Eigenlijk zonde om weg te gooien inderdaad. @Tessa: Gefeliciteerd nog met het goede nieuws! Fijn voor jullie zeg! @tijdschrift Hier heb ik een kort proefabonnement genomen op kinderen. Het was heel goedkoop. Maar het gaat wel heel veel over zwangerschap en dat hoef ik straks niet meer te lezen. Als het verlopen is wil ik een ander blad proberen, ik ken ouders van nu nog niet, dus wie weet.
Gwn: ja hoor, heb ik pas ook gedaan, gaat prima!!!! Karin: gewoon laten komen die tranen, weg stoppen werkt niet. knuffel! Tijdschrift: Ik lees de ouders van nu en de wij jonge ouders. leuke bladen, maar idd gaat het ook in deze bladen ook regelmatig over zwangerschap. Ik denk dat Jelmer binnenkort ook deels opvolgmelk gaat krijgen. Als ik hem zelf aan de borst heb, krijgt hij nog wel genoeg, tenminste, hij is gewoon tevreden, maar als hij op woensdag naar het kdv is, kolf ik, maar dan komt er maar heel weinig, dus ik kolf niet genoeg meer voor die voedingen op de woensdag, dus ik vul het nu aan met de voorraad uit de vriezer, maar die begint nu aardig snel op te raken. Hopelijk kan ik nog wel een paar voedingen per dag blijven geven, want ben er gevoelsmatig echt nog niet klaar voor om te stoppen met de borstvoeding
neem aan dat je rijst gewoon in kunt vriezen, welke rijst gebruik je eigenlijk? gewone witte rijst? hoe gaan jullie trouwens straks/nu over op opvolgmelk nr2? mengen jullie dat eerst half met nr1 of gewoon in een keer over?
FF alleen ego, moet het ff van me af schrijven: Net naar het zkh geweest en de uitslag was niet goed . Op de echo was te zien dat er idd teveel vocht in haar hoofd zit. Waardoor dat komt enzo kunnen ze niet zien, daarvoor moet een MRI gemaakt worden (onder narcose), daarvoor moeten we naar de VU. Er zijn in het kort 3 opties: - het is aangeboren en niks aan de hand: dit acht ze niet waarschijnlijk, omdat ze dan altijd een groot hoofd gehad zou hebben en de groei niet zo extreem zou zijn. - er zit een blokkade die ze op kunnen lossen met een gaatje oid: weet niet precies hoe en wwat, maar minst ingrijpende oplossing - ze moet een drain voor de rest van haar leven We zijn er behoorlijk kapot van. het kan natuurlijk altijd erger en ze ontwikkeld zich tot nu toe prima, maar het is wel een klap. Vanmiddag horen we wanneer wew bij de VU terecht kunnen.
@gwn, ahnee wat vreselijk Ik krijg er kippenvel van. Wat een klap zeg. Weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil jullie wel heel heel veel sterkte wensen. *knuffel*