Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @gwn, verschrikkelijk meid, heel veel sterkte samen!!

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Gwn: :( Dat is zeker schrikken. Hopelijk kunnen jullie snel bij de VU terecht, dan weten jullie in ieder geval hoe of wat.

3. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Wow, je hebt ineens al een drie weken zwanger banner!!! :$ Gaat snel dan he...

Ik ben dus eerst gaan mengen, maar volgens mij hoeft dat niet hoor. Vind dat zelf prettiger om te 'checken' of Mark erop reageert.

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @Gwn: Oeff, dat is schrikken zeg! Wat vreselijk voor jullie. Ik hoop ook dat je snel weet wat er gaat gebeuren verder. Sterkte vanuit hier, knuffel meid!

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Gwn; Oh wat verschrikkelijk zeg :( Ik snap dat het een behoorlijke klap is. Hopelijk kunnen jullie snel in het VU terecht en krijgen jullie snel duidelijkheid over hoe en wat. Dikke knuffel voor jullie!

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg

Ja, echt snel zo.. toen ik de banner zag staan stond ik ook even zo :$
    ineens zo zichtbaar hihi.
    dacht trouwens fijn nergens last van te hebben word ik me net een partij misselijk en heb toch een hoofdpijn.... hmm was ik een beetje vergeten dit ;)

ga denk ik ook mengen lijkt me toch fijner voor sem ja.

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knijn: wat fijn dat je wat langer hebt kunnen slapen! Daar hoop ik ook allang op, maar tot nu toe gebeurt het hier nog niet….Maar ja, het komt vast vanzelf wel een keer.

Kwebbel; ik merk het ook, kolven levert gewoon minder op. Thijs krijgt nu ongeveer 1x per 2 dagen een fles kunstvoeding en op zich vind ik dat ook wel prima, ik kan niet eeuwig bv blijven geven. Ik ben zo wie zo benieuwd hoelang ik het nog ga/wil vol houden…. Maar op deze manier went hij ook aan de kunstvoeding.

Gwn; he, dat is naar nieuws. Ook omdat je dus nog eigenlijk niet weet welke van de drie opties het zal zijn… Sterkte de komende tijd, hopelijk valt het mee!!

Escal; nou dat staat wel goed toch! Hopelijk is het een plakbeebje…. En hopelijk valt de misselijkheid enzo mee. Dat mis ik totaaaaaaaal niet!!! (het zwanger zijn wel, maar wij stellen het nog even uit). Wel bijzonder zo hoor, alweer een zwangere oktober-mama van ons clubje!

Hier: lekker weekend!! Net nog even de laatste boodschappen gedaan en gekolft, dus ik ga nu maar eens opruimen, bloemen wegzetten enzo. Lekker een beetje rommelen en wachten totdat manlief en Thijs weer thuis zijn.

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ GWN:wat een vervelende uitslag. Heel veel sterkte en hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

He bah gwn, dat meen je niet :( Wat een rot nieuws! :( Kan me voorstellen dat dit een enorme klap is... Knuffel!! En ik hoop dat het uiteindelijk toch meevalt... Hopelijk kunnen jullie snel terecht bij de VU...

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mooie banner escal! :D

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Sollicitatiegesprek dus gehad :) Ze hadden zo'n 240 aanmeldingen en hebben 24 mensen uitgenodigd voor de gesprekken! Ik weet alleen niet zo goed hoe het ging... Ze vroegen heel erg door over mijn visie over de omgeving Twente en mijn beeld van het werken bij de gemeente. Lastig, ik heb daar echt geen heel specifiek idee over namelijk. Ken de omgeving niet, en ik heb natuurlijk nooit bij de gemeente gewerkt. Ze vroeg of ik me had ingelezen en shit nee, dat heb ik dus niet gedaan. Had nog wel even kort op de website gespeurd, maar kon zo snel geen jaarverslag oid vinden. Had er op terug willen komen, maar dus niet meer gedaan. Balen... Het waren wel leuke gesprekken, aardige mensen en veel gelachen. Dus de klik was er verder wel denk ik. Maar ik weet niet of ik heb gezegd wat ze graag wilden horen van me. Even afwachten dus... Over 2 weken hoor ik meer. De kandidaten die dan geschikt zijn bevonden moeten dan nog een assessment maken. Aan de hand daarvan gaan ze een groep samenstellen. Ergens eind mei nemen ze een definitieve beslissing.

Oh en Pelle is nog steeds heel erg vrolijk :D Zo gezellig! Dan besef ik me wel dat hij heel lang niet lekker in zijn velletje heeft gezeten. Dit is zo'n wereld van een verschil namelijk! Ook gewoon lekker vrolijk als we hem naar bed brengen, maar ook als hij wakker wordt en we hem uit bed halen. Heerlijk :)
    En Tobe is ook nog steeds wel redelijk vrolijk. Hij is niet erg ziek ofzo, zit er ook niet overdreven onder. Wel aardig wat pokjes, maar kan een stuk erger.

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ karin: ik las nog je topic over je schoonmoeder. Hoe is dat afgelopen? ;)

13. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, we kunnen a.s. dinsdag om 11:45 gelukkig al terecht bij de VU. Dus hopelijk weten we snel meer...

@Escal: leuk hoor, weer een zw-banner :)

@Yukl: wat fijn joh, dat Pelle nu zo vrolijk is en ook dat de waterpokken bij Tobe mee lijken te vallen. Klinkt pittig, die sollicitatie-procedure, ik duim voor je!

@Tessa: wat ontzettend fijn dat jullie wel goed nieuws hebben gehad, toch een hele opluchting.

Verder weet ik het even niet meer. Ga opruimen en bankhangen denk ik.

Oh ja, ook zo lekker suf: heb me ingeschreven voor een cursus EHBO bij kinderen, heb ik per ongeluk een extra praktijkles besteld kennelijk, want die zit ook al in de cursus... en ook al betaald, dus hoop maar heel erg dat ik het nog terug kan krijgen. Scheelt wel 60 euro nl!

Fijne avond nog allemaal.

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    YEAAAHHHHHH Escal!!!! Supergefeliciteerd!!!!
    K zie m hoor! Haha leuk hoor dat jullie straks net zo dicht opelkaar zitten qua kids als je zus! Was vast moeilijk om niets te zeggen;)

GWN jemig wat een nieuws! En niks sorry, hier zijn we voor! Niet alleen voor de leuke dingen. Meid toch… Praat er alsjeblieft over! Met ons, met anderen.. Heel veel succes, hoop voor jullie dat jullie snel terecht kunnen bij het VU en duim dat het relatief meevalt! Oh gelukkig, jullie kunnen al snel terecht..

Chikai haha je de trein opzich gaat wel goed maar met een kinderwagen én Olaf in en uitstappen vind ik wel spannend:)
    Tessa hé heb ik iets gemist? Neem je Mason ook mee? Fijn dat de uitslag van Tessa haar hoofdje goed is! WTF staat ze!!??Dat is vroeg!!!
    Kwebbel heel logisch dat je even flink uit moest huilen hoor! En super dat je collega’s het erg vonden! Dat doet je toch wel goed lijkt me..
    Doglover leuke foto!
    Yukl Damn zeg balen van de kinderarts enzo en dat hij niet zo veel gegroeid is… En arme Tobe! Hahaha het lijkt wel of hij er blij mee is!;)(de waterpokken)
    Echt al super dat jij een van de 24 was! Mijn gesprek ging destijds ook niet goed, weinig kennis over de organisatie etc maar toch werd ik het;) Ben zo benieuwd!
    Elena had jullie kleine een plekje achter t oor? En die voeding, denk niet dat het kwaad kan..maar zou het eigenlijk niet weten!
    Cherry hoe is het nu met Ayden? Schrikken zeg.. Ik denk dat het toeval is… zowel Liam als Olaf hebben geen last van de overstap gehad, volgens mij gaat het bij de meeste kindjes gewoon goed

Liam krijgt nu de 6 maanden potjes en vindt het heerlijk! De opvolgmelk zijn we gewoon mee gestart toen de 1 op was, dus in een keer.

Bikini: heb steeds gewoon in mn bikini gepast, dus nu nog steeds dezelfde als voor de zws, al zag het er toen wat charmanter uit;)

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Gwn: Jeetje zeg, wat een rot bericht! :( Ik ga duimen dat de uitslag van de MRI mee gaat vallen en hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen...Heel veel sterkte.

@ Escal: Wat lees ik nou, ben je zwanger! Gefeliciteerd, dat is vlot zeg! Wel heel iets anders dan het nieuws van gwn, maar goed, wel leuk! Hopen dat de misselijkheid niet te erg wordt en je maandag een nog mooiere streep ziet staan! :)

@ Yukl: Wat fijn dat het zo goed gaat met Pelle!! Wel een groot contrast met eerder inderdaad, wat zal het nu genieten zijn! :) En Tobe heeft waterpokken, dat is wel sneu -hopen dat ie Pelle niet aansteekt-, maar gelukkig heeft ie er nog niet heel veel last van.
    Oeh ik hoop echt dat die sollicitatie wat wordt en dat je door mag! :D

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)
    Zo heeft Fay heeft van 22.30 tot 6.15 aan één stuk geslapen. Ik hoefde ook nie voor een speentje. Dit ide de 1e lange ruk die ik na haar geboorte heb gemaakt ( met uitzondering van toen ze in het ziekenhuis lag natuurlijk) Echt voel me helemaal mens haha.
    @escal,leuk je banner :D
    @yukl,nou spannend zeg van je gesprek. Zoeken ze trouwens echt 1 persoon of meerdere? En wat heerlijk dat Pelle het zogoed doet en Tobe niet zoveel last lijkt te hebben van de pokken.
    @chikai, was je man nou vandaag jarig? Gefeliciteerd!
    @gwn, fijn zeg dinsdag al. Hopelijk weet je dan snel meer.
    @paloe, Fay haar hoofdje bedoel je haha. ;) Nee Mason gaat niet mee hoor. Fijn dat de 6 maanden potjes goed gaan. Toch meer variatie.

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

Zo eerst maar eens een kop koffie gaan zetten, ben echt helemaal op :( Was gisteravond pas laat thuis na een workshop, daarna nog even gekletst maar vriendlief en mijn broertje dus het was al met al pas een uur of 12 voor ik erin lag. Vervolgens werd Damian rond 3 uur in paniek wakker en het duurde zeker een uur voor hij en ik weer sliepen en toen besloot meneertje dat kwart over 6 een mooie tijd was om wakker te worden :$ Ben die gebroken nachten helemaal niet meer gewend :) *Sleept zichzelf naar het koffiezetapparaat.*

18. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

@Gwn zo dat is even een schrikbeeld dat jullie daar voorgeschoteld krijgen! Kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt, helemaal omdat je gewoon alleen weet dat er iets niet goed is maar dat ze niet precies weten wat. Het is in ieder geval wel positief dat Amy gewoon goed groeit en zich goed ontwikkelt. Vind het echt naar voor jullie en hoop dat de uitslag straks de minst erge zal zijn!

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Kom vanavond verder reageren. Mijn vriend en ik hebben nu allebei wat Aiden had. Overgeven en diaree. Ik dat we een virus van Aiden hebben overgenomen. Aiden voelt zich overigens wel weer prima ;)

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@elena,koffie doet wonderen hé :D
    @cherry, fijn datAiden is opgeknap.Beterschap voor jullie!

Deel Deze Pagina