Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Escal: meid, dat is allemaal heel begrijpelijk hoor, schrijf het maar lekker van je af. Ik zou geen test meer doen als ik jou was. Zo overdag enzo kan je er toch geen peil op trekken volgens mij, en ik denk ook niet dat de HCG waarden zo snel zouden dalen? Zelfs na een mk (heb er 2 gehad) kun je nog lang een positest hebben. Je bent iig zwanger, want de test was positief (streep is streep), en de kans op een mk is nog altijd veel kleiner dan de kans dat het goed gaat, zeker zolang je geen rood bloed ziet. Natuurlijk maakt het je verschrikkelijk onzeker, maar wacht af wat de uitslag van de dokter is. Dikke knuffel vanaf hier en ik blijf heel hard duimen!

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    net te laat met lezen want heb zojuist toch nog een test gedaan met betere urine, knal posi.. beter dan afgelopen zaterdag... nu wel sliert rood slijm verloren... :S
    inderdaad beter wachten ja...dankjullie dat ik het even van me af mag schrijven!

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: Een knaltest is in ieder geval een goed teken!!! Het vruchtje is zich nog volop aan het nestelen, dus een beetje rozig slijm zegt echt niks.

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dankje :)

@cherry, sorry zo laat maar: PROFICIAT met de halfjaarseverjaardag :)
    @hier, ga lekker wandelen en genieten van het weer..

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat me nou toch overkomen is :D
    Ik was even naar de stad geweest, kom ik op de terugweg een oude bekende tegen. Een moeder waarvan de dochter bij mij in de groep heeft gezeten op het kdv. Zij gaat inmiddels naar school, die moeder heeft nu ook een zoontje die de dag voor Jelmer is geboren.
    We raakten aan de praat, ze vroeg hoe het op mijn werk was, dus ik verteld wat er is gebeurd, zij helemaal verbaasd.
    Vervolgens vertelt ze dat ze nog op zoek is naar een gastouder voor haar kinderen, of dat niks voor mij is? Zegt ze: neem je Jelmer gewoon mee, hartstikke leuk voor haar zoontje, ze zijn natuurlijk op een dag na even oud.
    Zij werkt aan huis, dus de dagen maken niet uit.

Hoe perfect wil je het hebben??? :D :D
    Heb alleen wel aangegeven dat ik het graag via de officiƫle weg wil doen, dus een gastouderbureau. Dit om me wel een beetje in te dekken.
    Je werkt dan gewoon met een contract, draagt belasting af.
    Want in de toekomst wil ik natuurlijk nog meer kinderen en dan heb ik ook gewoon recht op zwangerschapsverlof met een daarbij behorende zwangerschapsuitkering.
    Doen we het zwart, heb ik nergens recht op.
    Gelukkig staat ze daar helemaal achter, dus is het nu nog een kwestie van een geschikt gastouderbureau uitkiezen waarmee we het allemaal kunnen regelen.

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Wow dat klinkt goed! Zou toch helemaal geweldig zijn als dat zou lukken?!!?

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb voor Jelmer 2 pakken van die foam puzzelstukken gekocht en daar een grote speelmat voor op de grond van gemaakt. Kan hij lekker vrij rollen zonder dat hij na 1x rollen vast ligt tegen de spijlen van de box ;)
    Bekijk bijlage 145071

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gwn; veel sterkte morgen!! We zullen hier voor jullie duimen, hopelijk valt het mee!

Cherry; ja, de veulens kunnen vrij snel na de geboorte al staan, zal zo eens een foto posten. Het is een schatje :D Aiden had dan toch iets onder de leden denk ik, als hij zoveel heeft geslapen gisteren. Hoe gaat het vandaag? En sorry, nee, met het vroege wakker worden kan ik je niet helpenĀ… wellicht toch doorzetten en hem terug in bed leggen? Gefeliciteerd met de halve verjaardag!

Kwebbel; sorry, ik kan je niet helpen, heb echt geen verstand van die juridische proceduresĀ…. HeeeĀ… maar wat lees ik, dat is ook leuk!!! Een vriendin van mij is ook gastouder en haar bevalt het echt heel erg goed!! Wat een wandeling al niet kan doen :D Leuk, die puzzelmat. Die heb ik ook, maar nog niet gebruikt. Thijs valt regelmatig echt behoorlijk hard om, dus een dekentje is hier nog handiger!

Escal; spannend de komende dagenĀ….. we leven met je mee!!!

Ik heb echt een fijne dag gehad! Thijs heeft vanochtend 2 uur geslapen, dus ik heb de was kunnen doen en een taart kunnen decoreren, ben er zelf wel weer blij mee! En vanmiddag hebben Thijs en ik lekker 2 uur gewandeld, Thijs heeft heerlijk liggen kletsenĀ…. Ik heb hem thuis in bed gelegd en nu slaapt hij. Dus nu ga ik lekker met een boekje in de tuin zitten, tussen de was :D

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Speciaal voor Cherry: ;)

11. CherryAyden

Ooooooooooh wat issie schattig en klein!! Hoe heet het? Prachtig beest!

12. CherryAyden

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Cherry: Stoer hoor, met die zonnebril.

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Ah wat een schattig veulentje!
    Klinkt als een lekker dagje vandaag! Jaloers. Ik heb alleen maar gewerkt...:x
    @Gwn: Wat leuk, jij ook een zwangere vriendin!
    Sterkte morgen en ik hoop voor je dat het meevalt.
    @Cherry: Mees heeft ook een periode van vroeger wakker zijn. Gelukkig geen 5 uur, maar wel 6 uur. Geen idee hoe het komt. Vanochtend was het dan wel weer gewoon 7 uur, zoals eerder altijd.
    Wordt ie niet wakker van de honger? Eet ie overdag wel genoeg?
    Gefeliciteerd van je verhalfjaardag!
    Hihi uberschattig die foto. Zag hem net als op hyves!
    @Kwebbel: Wat goed dat aanbod! Waar een wandelingejte al niet goed voor is.
    @Escal: Bruinverlies zegt niets inderdaad. Ik heb het ook in de eerste 12 weken regelmatig gehad. Ook roze slijm. Niet echt veel steeds.
    Fijn dat je net zo'n knaltest had!!

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Proberen jullie kids al te tijgeren? Mees is continu bezig om vooruit te komen, maar tot zijn grote frustatie lukt het niet. Dan wordt ie echt heel driftig. Is een ventje met karakter. Dat hadden we al gemerkt. Als iets hem niet zint, is het keihard krijsen. En als ie honger heeft, dan kan ie zich ook heel goed laten horen. :$
    Hihi, vind het wel wat hebben. :D

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Tijgeren: Die puzzelmat op de grond heeft wat profiel, waardoor hij niet weg glijdt en vanmiddag kwam hij dus ineens wat vooruit op zijn ellebogen, hij schrok er zelf van :D

17. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Ik had laatst wel al een deel teruggelezen, maar nog niet gereageerd. Dus bij deze reacties op wat ik nog weet.

@Tessa; Wat fijn dat er met het schedeltje van Fay niets ernstigs aan de hand is. Wordt jullie dit in ieder geval bespaart.
    @Gwn; Wat een nare uitslag. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal.
    Foto's; Ik zag nog leuke foto's voorbij komen, maar ik weet niet meer van wie ze waren.
    @Kwebbel; Spannend dat je binnenkort mee mag draaien op de groep.

Volgens mij was dit het wel een beetje van wat ik uit mijn hoofd weet.

18. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Escal; nog gefeliciteerd.
    @Skatjuh; nog gefeliciteerd met het halve jaar van jasper.
    @Chikai leuke foto. En wat een lief veulentje.
    @Kwebbel; geldt dat beding ook als de werkgever het contract niet verlengt?
    Wat een super aanbod zeg.
    En een leuke foto, leuke mat ook.
    @Cherry; nog gefeliciteerd met het halve jaar van Aiden. Stoere foto.

Hier is Stan net als zijn vader verkouden. Maar hij was vanmiddag op het cb erg vrolijk.
    Gisteren zijn we met hem neer Scheveningen geweest (we waren bij mijn zusje in ?Nootdorp op bezoek) maar Stan vond het niet zo leuk. Volgende keer beter.

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Volgens mij is dat alleen als je zelf weggaat en geldt het niet als je contract niet wordt verlengd hoor!

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    #2120 paloe, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Shit zeg! ik duim ervoor dat het goed zit!!!Vast wel, verlies bij plakbeebs komt vaker voor;) die knaltest is iig goed!

Deel Deze Pagina