Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Nike met rijst en kip krijgt hij nu:)wat leuk dat fietsen! Wat geweldig voor je vriendin en haar man zeg! Super!
    Kwebbel wat heerlijk dat Thijs goed heeft geslapen ondanks dat hij ziek was! Wat super van het gastouderschap! Zou je dan niet liever haar kinderen bij jou thuis hebben? Aangezien ze thuis werkt? Leuk die puzzelstukken!en leuke foto’s;)
    Chikai leuke foto van Thijs! En vant veulen!
    Cherry ik denk dat het gewoon een virus is/was hoor, als jullie er ook last hadden! Gefeliciteerd met zijn halfjarig zijn!;)leuke foto!

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Bij mij thuis is niet zo handig aangezien manlief vaak 's nachts werkt en overdag slaapt, als er dan 3 kinderen aanwezig zijn komt hij niet aan zijn rust.
    Ik heb in het verleden ook als gastouder gewerkt aan huis waar de moeder thuis werkte, zolang je goede afspraken maakt en naleeft, hoeft het geen probleem te zijn.

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat dacht ik eerst ook, leek me niet meer dan redelijk, maar dat blijkt dus niet zo te zijn...

Maar als het goed is heb je al wat anders Kwebbel! Dat is dan wel heel fijn. Ik neem tenminste aan dat het alleen voor andere kdv's geldt, en niet voor gastouderopvang? Even nog een brutale vraag dan... verdient dat dan wel genoeg? want omdat je het bij haar thuis doet, kun je er geen kids bijnemen lijkt me?

4. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Straks naar de VU, word nu toch wel erg zenuwachtig... Moest gister even zelf bij ons zkh een cd-rom ophalen met de echo enzo erop. Nou, daar kon ik natuurlijk niks aan zien, maar in de begeleidende brief staat wel dat 'de laterale ventrikels heel sterk verwijd zijn' en er staat ook zwart op wit dat ze haar verdenken van een 'obstructieve hydrocephalus', oftewel een waterhoofd doordat er ergens een blokkade zit.
    Mijn man heeft gister nog even met de VU gebeld om te vragen wwat deze afspraak nu inhoudt, maar zij zei dat het alleen intake is en dat de MRI nog wel 4 of 5 weken kan duren! Dat vind ik dus echt veel te lang... Hoop zo dat het meevalt met de wachttijd!!

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.116
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

@Gwn; Heel veel succes vandaag - hopelijk krijgen jullie vandaag antwoorden en valt het allemaal een beetje mee. Zal voor jullie duimen!

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.116
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Gwn; Heel begrijpelijk dat je zenuwachtig bent hoor. Het is niet niks.

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.116
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Hoera! Damian is vandaag ook halfjarig :D

@Escal; Jij ook gefeliciteerd met Sem he ;)

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.116
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Kwebbel; Wat een fantastisch aanbod! Geld verdienen en bij je kleine man zijn - de ideale combinatie nietwaar? Enne het scheelt opvangkosten :p
    @Regenboogje; Volgende keer vindt hij het vast leuker ;) Hier ook een verkouden muppet.
    @Tijgeren; Damian probeert het wel en hij is nu al een keer of 3 een stukje vooruit gekomen maar nog niet erg ver hoor. Ik probeer het te stimuleren (op aanraden van het cb) door een speeltje net buiten zijn bereik te leggen. Hij probeert dan eerst te tijgeren en als dat hem te lang duurt gaat hij ernaartoe rollen, hoezo vindingrijk ;)
    @Nike; Hier ook een kindje met een FLINKE persoonlijkheid ;)
    @Cherry; Oh wat een onwijs stoere foto, geweldig :D Is dat een babyzonnebril (bestaat zoiets uberhaupt wel :))?

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.116
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Chikai; Onwijs schattig zo'n veulentje :) Lekker dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad. Het was heerlijk weer om in de tuin te zitten he! De hele week nog :D
    @Kwebbel; Leuk die puzzelmat! Echt super zo'n aanbod, ik zou het inderdaad ook via de officieele weg doen, jezelf in deken in deze tijden is geen overbodige luxe.
    @Escal; Een knaltest is goed nieuws toch! Hopelijk heb je niet teveel klachten tijdens deze zwangerschap - lijkt me extra zwaar omdat Sem nog zo afhankelijk is.

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.116
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Grr hele tekst getypt - weg. Gebeurd me wel vaker :p Nu eerst maar even ontbijten en klaar maken voor school

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hallo dames,

hier is het helaas mis gegaan, gister erg gaan vloeien en buikpijn vanmorge erg lichte test...
    moet nu in de gaten houden dat het vloeien niet te veel gaat worden aangezien mijn ijzer al erg laag is. hopelijk gaat t mee vallen. voel me wel down nu maar ben het ondertussen wel wat gewend, nu de derde vmk (met in totaal 6 maanden klussen als je de maanden van sem meeteld)
    hopelijk snel een plakbeeb....

*einde ego*

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    lichtpuntje, sem viert vandaag haar halfjaarverjaardag :)

tnx voor de felicitatie elena!

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Ik heb hier een klein spookje, hij is nogal verkouden en daardoor vaak wakker geweest vannacht!
    En is sliep al zo laat. Mijn man werkt momenteel bijna alleen maar avonddiensten en dan komt hij pas rond een uur of 1:00 thuis, maar sinds er vorige maand is ingebroken een paar deuren verder kan ik dus niet meer slapen als hij er niet is. Dus ik lig wakker tot hij thuis is. Als hij nachtdienst heeft is het dus helemaal drama.

Gwn: Het verdient inderdaad een stuk minder dan op een kdv, maar dat geeft niet. We hebben het niet heel hard nodig, ik wil wel wat eigen inkomsten hebben, maar we zijn er niet van afhankelijk.
    Heel veel sterkte bij de VU, ik hoop ook voor je dat jullie snel voor de MRI mogen.

Elena: Gefeliciteerd met de halve verjaardag van Damian :D

Zonnebril: ik ben ook nog op zoek naar zoiets voor Jelmer, hij heeft in de buggy namelijk regelmatig last van de zon en een parasol vind ik ook niet erg handig.

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Escal: ach meid, wat een naar nieuws! De 3e vmk al... pfoe! Veel sterkte met het verwerken, want het is toch een verlies, al was het nog zo pril. Je kan altijd je hart hier luchten hoor! Dikke knuffel vanaf hier.

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.116
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Escal; Oh wat een vervelend nieuws meid :( En inderdaad wat gwn zegt, sterkte met het verwerken. Dikke knuffel!

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.116
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Even een foto spammen van mijn prachtige prinsje op zijn halve verjaardag :D

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat een lekker ventje Elena! :)

@ Escal: Oh meis, wat vervelend!!! Ik had zo gehoopt dat het was blijven zitten..sterkte!

@ Yukl: Jij vandaag gefeliciteerd met je halfjarige mannetje!

@ Kwebbelsnoes: Wat een super aanbod! Ik zeg doen, zeker omdat je er financieel niet van afhankelijk bent en het zo dicht bij huis is. Ook leuk voor Jelmer, heeft ie een speelkameraadje ;)

@ Gwn: Dat duurt idd lang zeg! Die rot wachttijden ook altijd....

@ Cherry: Leuke foto met die zonnebril! Ik heb er net ook zo een op hyves gezet :D

18. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Escal: .... sterkte
    @ GWN: hopelijk vallen de wachttijden mee, succes vandaag!
    @ hier: ff heel ego, ik ben gister naar de ha geweest ivm terugkerende polsklachten in mijn linkerpols. Ik ben daar 1,5 jaar geleden aan geopereerd omdat mijn peesschede ontstoken was. Nu zijn de klachten terug en ik kan Caitlynn niet eens meer goed vasthouden. Het is doodeng om haar in bad te doen omdat ik bang ben dat ik haar niet kan vasthouden. Hoop snel een brace te krijgen, zodat ik in ieder geval rust kan nemen op momenten dat Caitlynn slaapt. In ieder geval krijg ik 9 maart een cortison spuit in mijn pees, hopelijk helpt ie nu wel... vorige keer deed ie niets.... Einde ego!
    Groetjes,
    Elleke

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

@Escal baaah wat KLOTE!!! Heel erg jammer. Hoe voel je je nu lichamelijk? Hopelijk knap je snel op en dan idd op naar een plakbeeb :). Denk aan je

@Elena en Escal gefeliciteerd met de halfjaardag van jullie kindjes!

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

He bah Escal, wat naar! :( Dikke knuffel meid! Ik hoop voor je dat je heel snel zwanger zal raken van een plakbaby! Laat je maar lekker vertroetelen door je man (vriend?).

@ elena: aaaah wat een heerlijk mannetje is het toch :D

@ kwebbelsnoes: wat leuk zeg die optie van gastouder! Toevallig ook en het klinkt ideaal! Ben benieuwd!

@ amaryllis: hihi Pelle is pas volgende week ergens een half jaar :D Maar alvast bedankt voor de felicitatie ;)

@ gwn: heeeeeeel veel sterkte vandaag! Ik ga voor je duimen!

Deel Deze Pagina