ga zo bijlezen maar beetje druk zijn vandaag de nieuwe kozijnen aan het plaatsen bij ons dus zit met sem op zolder te spelen ze vind het heerlij. lekke op de grote mat zitten en alle speeltjes die we hebben va links naar rechts gooien na ze in de mond te hebben gehad hahaha. verder heb ik gister bloed laten prikken op hcg om te kijken of de waarde nu goed is voor de termijn die ik denk te zijn (cyclus kan anders zijn na vmk) ook heb ik een afspraak staan bij de gyn over 3 weken, spannend dus
Dank jullie wel allemaal! We zitten nu te wachten tot de chirurg belt na afloop van de operatie. Zal nog wel half uurtje duren waarschijnlijk. Ze maken dus een gaatje, behalve als dat niet lukt, dan plaatsen ze meteen een drain. Best spannend, maar heb er alle vertrouwen in eigenlijk. Het in slaap brengen ging best ok, minder draaien en hard huilen dan vorige keer. Maar wel druk op die OK zeg! Echt een man of 10 in het blauw, was helemaal overdonderd! Hier nog even een fotootje van hoe ze erbij lag vlak voor ze werd opgehaald; in haar operatiejasje . Bekijk bijlage 152044
Gwn: O, wat spannend zeg, hopelijk gaat alles goed! Elena: Was je toch niet tevreden over die andere jurk die je had gekocht? Deze is ook mooi! Escal: Wanneer krijg je uitslag van de bloedtest? Vandaag even tijd voor mezelf, was zo afgedraaid na de week alleen met Jelmer, hij is nu naar het kdv en dan ben ik normaal de hele dag druk in huis, maar heb besloten om vandaag even de boel de boel te laten en te ontspannen, heb het echt even nodig.
@Kwebbel; Ik ben teveel afgevallen en daardoor moet die andere jurk teveel worden ingenomen wat lelijk wordt dus vandaar dat ik een nieuwe heb gekocht. Geniet maar lekker van je vrije dagje! @Gwn; Hopelijk gaat alles goed en krijg je snel de uitslag! @Escal; Leuk dat Sem zo aan het spelen is op zolder Hoe lang denk je dat je zwanger bent? Oh ja nog Gefeliciteerd! Zal duimen voor een plakbaby @Tessa; Wat fijn dat je dat hebt kunnen regelen met je werk @Yukl; Ik heb juist hele goede ervaringen met het AMC. @Voedingen; Damian's schema is ongeveer als volgt; 8.30: 180 + 6 10.00: tussendoortje (brood,rijstwafeltje, koekje, etc.) 13.00: 180 + 6 16.00: fruithapje, 90 + 3 19.00: Avondeten + toetje (yoghurt of zelfgemaakte appelmoes) 21.00: 180 + 6 Wil binnenkort nogmaals een bordje pap introduceren, voorheen wou hij dit echt niet.
Tessa: Wat fijn dat het toch geen KMA blijkt te zijn! Dat maakt het allemaal toch weer wat makkelijker Oh heerlijk, een tijd lang zo weinig werken Paloe: Wat fijn dat het zo enorm goed blijft gaan met Liam zeg! Heerlijk genieten Kwebbelsnoes: Wat fijn dat Jelmer zo lekker heeft zitten smullen van zijn boterham! Karin: He, wat sneu van die tandjes, hopelijk zijn ze snel door! Athina: Hier nog 3 flessen van 240cc ongeveer, om 7.30 uur 12.30 uur 18.30 uur Escal: GEFELICITEERD meid!!!!! Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? Elena: mooie jurk! Niet wat ik zou uitzoeken, maar ik vind hem wél mooi!
@Paloe; Ah wat onwijs schattig die broertjesliefde @Tessa; Wat fijn dat Fay het zo goed doet op de bijvoeding, geniet er maar van! @Doglover; Nog geslaagd bij de Prenatal? Zo nu eerst even wat in huis doen...
Elena: Dat is nog eens een goede reden om een nieuwe jurk te moeten kopen Heb je die andere weer door verkocht?
Succes Gwn erg spannend. Ze ziet er op die foto heel lief en rustig uit. Gaat vast helemaal goed komen
@Gwn: Ik hou het ook even in de gaten. Ik ben heel benieuwd hoe de operatie van Amy gelopen is, hopelijk alles goed.
@gwn, sterkte meid, wat spannend allemaal. wel een goed gevoel lijkt me dat er zoveel mensen op de k je kleine meid in de gaten houden. we denken aan je meid!
bloedtest kan tussen vandaag en vrijdag komen (uitslag dan he ) laat wel weten als ik hem heb,zounu als mijn cyclus 28 dgn is 4 +3 zwanger zijn. nog heel pril dus
Ik had precies hetzelfde! Dat lieve vrolijke koppie, vlak voordat ze wordt geopereerd... @ GWN: kan me voorstellen dat al die mensen in de operatiezaal overweldigend was. Ik hoop dat alles goed is gegaan!
@ escal: spannend, ben benieuwd naar de uitslag! @ elena: mooie jurk! Niet perse mijn smaak, maar ik vind hem wel charmant Ben benieuwd hoe ie je staat! Maar is dit nou een nieuwe jurk? Als in dat je eigenlijk een andere had?