@Gwn: Ik ben te laat om je nog succes te wensen op het forum (wel al via Hyves gedaan). Hopelijk is alles goed gegaan! En mag je je kleine meisje snel weer mee naar huis nemen. @Tessa: Wat goed dat je minder gaat werken! Waarom heb je er zo lang over nagedacht? Financieel gezien? Wel fijn hoor dat je nu lekker veel thuis kunt zijn voor de kids. Zou ook wel willen, maar bij mijn huidige baan kan ik echt niet minder werken. Dan moet ik wat anders gaan doen.
@Kwebbel: Lekker een dagje helemaal voor jezelf! Dat is voor mij ook echt lang geleden. @Escal: Jaaaah! Je HCG is gewoon goed! Wat fijn. Niet voor niets een goed gevoel dus. Heerlijk! @Elena: Mooie jurk inderdaad (ook al is het net als de meeste meiden niet echt mijn smaak). Kun je je andere jurk verkopen?
Hoi meiden, Ik kom ff hier reageren op Escal. De januarimama's is mij op dit moment ff te deprimerend. @ Escal: misschien moet je hier je tekstje ook ff plaatsen. Ik vind hem helemaal leuk! Kevin krijgt een nieuw t-shirt met "Ik ben SUPER stoer..... Ik word WEER grote broer!" en voor Caitlynn ga ik voor: "Mama krijgt een zware klus.... Ik word grote zus!" Groetjes, Elleke
@Hier: Zometeen bezoek. Vriendin die net zwanger is van een tweeling (via Icsi). Zo speciaal! Vooral voor haar na zo'n (lang en pittig) traject. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat. Kom straks verder kletsen.
Escal: zwanger is zwanger inderdaad!! Fijn! Doglover; leuke teksten zeg, die moeten we onthouden! Ben erg benieuwd naar de reacties!! Gwn; hoe is het???? Ben erg benieuwd!! Hopelijk is alles goed gegaan! Even ego - Ik ben moe... Thijs kwam vanaf gisterenavond weer zo'n beetje elk uur.... en dan ben ik er net uit geweest, wordt mijn man wakker, gaat hij Thijs zijn speen geven (die hij niet wil) en dan gaat hij echt krijsen... niet zo handig.... of heb ik hem net stil, staat mijn man bij het bed, gaat hij weer huilen.... we zijn geloof ik even niet zo goed op elkaar afgestemd - einde ego.....
Chikai: Oe, das vervelend meid! Wat verschrikkelijk om elk uur naar hem toe te moeten. En dat het even net niet lekker op elkaar afgestemd is. Kan gebeuren natuurlijk. Is het trouwens niks voor jullie om ook eens iets alternatiefs te proberen van osteopaat, manueel therapeut, homeopaat? Trouwens van de draagdoek wat je laatste vroeg, heb ik hier nog steeds de front wrap cross met voetjes eruit en soms armpjes eruit. Geen last van dat ie gaat staan. Het mannetje vind het nog steeds heerlijk in de doek, vooral denk ik omdat hij dat van jongsaf al gewend is/was. Doe het alleen als ik even makkelijk naar buiten wil of als hij echt hangerig/huilerig is. Dan blijft het HET middel. hier: Oe, over een week zijn we hier al 7 maanden op weg! Wat gaat het toch hard!!
van jou ook erg leuk!! ik wilde sem een t shirtje maken met op de voorkant pssst ik heb een geheipje , op de achterkant, neehee, niet op mijn rug maar in mama's buik! @chikai, oei vervelend ja zo'n miscommunicatie (vooral in het midden van de nacht!) @nachten, hoor het hier meer, hier ook ineens nachten wakker?! echt krijsen, in een keer vanuit het niets! misschien een sprongetje of anders wel heel veel tandjes @hier, whoeeehooe helemaal happy denk alleen dat sem t nog niet snapt hahaha
@ Escal: ik wil niet lullig overkomen, maar er zijn daar al zoveel mk geweest. Ik kan dat ff niet aan.... Ik ben ongepland zwanger, maar dit kindje is zo ontzettend gewenst!!! Ik kan het ff niet aan om de verhalen daar te lezen....
@escal: Ik heb je berichtje helemaal gemist, maar meid: GEFELICITEERD! Leuk dat jullie nu met z'n 2tjes zwanger zijn... En dus beiden ook nog in de zelfde maand weer uitgerekend? Ik had indertijd voor Fae een shirtje met in grote letters: PSSST! en heel klein er onder: Mama heeft een baby in haar buik Leuk om er zo mee bezig te zijn en je andere kindje(s) er weer bij te betrekken he. Ook al hebben ze nog geen besef @chikai: pff zwaar hoor jemig en dan is het nog halverwege de week, dus nog echt even doorbijten tot het weekend... Hopelijk gaat het vanacht beter bij jullie! @Nike: Ow inderdaad speciaal ja zeg! Wat leuk hoor! Mijn nichtje (en goede vriendin) is op dit moment 37 weken zwanger. Kindje ligt helaas nog in stuit, vorige week de draaipoging is mislukt- vrijdag een 2e en laatste poging en anders gaat ze voor een stuitbevalling - maar spannend dus hier ook... Trouwens voor jullie wel erg leuk om samen zwanger te zijn... weet ze van jou (prille) zwangerschap of nog niet? En hoever is zij?
Wat dat betreft kun je misschien wel beter 'instromen' in zo'n groep als je een week of 8 zwanger bent ofzo - die eerste 2 maanden zijn altijd wel heftig ja, door de mensen die -verdrietig genoeg- weer moeten afhaken.
Dames met kindjes die al tandjes hebben: poetsen jullie die nu ook? Ik zit buiten met een biertje en een sigaret ( ben weer aan het roken geslagen, niet binnen hoor). Echt heerlijk!
Hey wat lekker een biertje! Nou, er zit nu een puntje sinds vandaag en dat poets ik nog niet, maar het zou wel 'moeten' geloof ik. Roken, pfoeh he...ja als je het lekker vind Ik heb ook zin in een witbiertje, heb bavaria 0% witbier liggen, hmmm
@karin, ik had alle vakantie van 2010 nog staan ,dus daar kan ik het wel even mee uitzingen @escal,super zeg van je hcg!! @incognito ja ik ben ook echt zo blij wat betreft die KMA. net wat je zegt het is zoveel makkelijker. @nike, ja o.a uit financieel oogpunt, maar ook ivm oppas. Mijn moeder paste altijd 1 dag in de week op ,nu wou mijn zus dat ook wel doen ,maar dat vind ik teveel voor haar ( 5 kids dan). Dus heb besloten voor een 1/2 dag te kiezen. Maar nu heb ik alles op een rijtje gezet en ik krijg dan ouderschapsverlofkorting van de BD en dan scheelt het uiteindelijk niet eens zo heel veel en dan ga ik straks 2.5 dgn werken. @chikai, oef dat was wel een hele heftige nacht. Hopelijk vannacht een betere. @cherry, ja idd gelijk bij het 1e tandje. Lekker een biertje Mis het roken hier nog steeds
@Cherry; Ik poets Damian's tandjes wel. Gewoon met een baby tandenborstel en een klein dotje peutertandpasta. Damian vindt het volgens mij wel lekker
oeps.. sorry Nike ik haalde jou en Escal even door elkaar.. @tandjes poetsen: ja wij deden het ook vanaf één tandje...maar veel stelde het poetsen niet voor. Ik hoop dat het bij Katelynn nog even duurt, de tandjes. Ze eet ook prima zonder , vandaag voor de 2e dag een hele boterham op, ik sta er telkens weer zó van te kijken! Ik moet ook echt maar eens appelstroop gaan halen weer , voor de variatie @cherry: klinkt goed (het biertje dan.. niet de sigaret ) ik snák af en toe naar een wijntje - maar dat durf ik nu nog even niet aan met de a.d. - sowieso dronk ik nooit veel en sliep ik altijd al érg goed van 1 glas wijn dus nu de a.d het effect versterkt, wacht ik nog maar héél even..
Ik geloof dat poetsen wel wordt aangeraden, vanaf het moment dat het eerste tandje door is. Dan raken ze ook maar direct aan gewend. Hoeft wel nog maar 1 keer per dag. @ draagdoek: tijdje niet gebruikt, maar toevallig recent wel weer een paar keer. Heerlijk! Pelle is nog steeds lekker licht dus ook makkelijk te dragen. In het ziekenhuis met de provocatietest heb ik ook zo met hem rondgelopen.
@hier Mark heeft gisteren voor het eerst van rug naar buik gerold, bij papa . Ik stond zelf net onder de douche. Ik hoop dat ik het binnenkort ook mee kan maken . Tot nu toe was ik steeds degene die alle stapjes meemaakt, toch een beetje gek hoor.