Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    De vorige tekst ben ik net kwijtgeraakt voor het posten, dus hierbij poging 2 uit het hoofd.

@Paloe; leuk dat je jongens zo leuk op elkaar reageren.
    @Elena; dit is ook een mooie jurk, al zou ik hem zelf ook niet gekozen hebben
    @Gwn; wat een lieve foto van Amy
    @Inlove; leuk je hier ook weer eens te zien
    @Kwebbel; soms heb je even een dagje nodig om bij te tanken

Volgens mij had ik net meer, maar ik weet het helaas niet meer.:(

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wat een rust hier :)

@ karin: balen dat je het gemist hebt! Maar hij doet het vast snel weer. :) Ik heb de eerste keer van Pelle ook gemist, ik stond namelijk net in de keuken toen ik hem daarna opeens op zijn buik vond. ;)

@ paloe: wat ontzettend fijn dat het beter gaat met Liam!! Heerlijk zeg! En wat is Olaf LIEF! :D Geweldig. :)

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Hopelijk is het afgelopen nacht beter gegaan dan de nacht ervoor.

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Athina: Haha ik dacht al. Ik zwanger? Ik weet van niets!
    @Tanden poetsen/Cherry: Ik poets de tand(en) van Mees sinds er eentje door is. Ik doe het iedere avond. Je moet het wel een beetje leuk doen, zodat ze er geen hekel aan krijgen.
    Mees heeft alleen nog maar tanden boven, maar ik poets ook meteen al onder. Dan is ie daar ook alvast aan gewend.
    @Karin: Oh jammer dat je het rollen hebt gemist. Bij ons was het ook toen mijn vriend er was. Daarna deed Mees het meteen een aantal keer, zodat mijn vriend het vast kon leggen met de camera(misschien herinner je het hilarische filmpje met veel gekreun nog wel). Mark doet het vast ook snel weer!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Wilde vanmorgen even snel met Mees gaan winkelen. Wat kadootjes kopen voor mijn broertje die zaterdag jarig is en boodschapjes halen. Alles ingepakt in de auto dacht ik. Sta ik op de parkeerplaats de maxicosi op het onderstel van de kinderwagen te doen. He, waarom gaat dat nou niet....blijk ik de adapters niet op de maxicosi te hebben gedaan. Kon ik weer helemaal terug. Bah en ik was al chagrijnig en moe.

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg

grrr, ken het heeel iri ja

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @elleke, ja snap het inderdaad... mischien inderdaad even wachten tot je wat verder bent in je zwangerschap.

@hier, zooooi echt alles loopt natuurlijk weer mis met de verbouwing :( komen maandag afmakn en verkeerd geleverde dingen opnieuw plaatsen, moeten gaan stuccen (word ook maandag gedaan) en de verwarmingen aansluiten lukt niet en de vloer ligt eruit! aah echt nietfijn met een kleine beeb in huis hoor! *einde ego hihi, worden er steeds meer he, zal maar snel weer eens wat vrolijk nieuws ropgaan zetten :D *

8. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar zijn we dan, vanaf THUIS!!!! :D

Sorry hoor, heb wel bijgelezen, maar heb ff geen puf om te reageren, best heftige nacht gehad, dus erg moe, ook van alle emoties natuurlijk.

Operatie is volgens het boekje gegaan, en ze deed het zo goed dat ze dezelfde dag nog van de kinder-ic naar de eigen afdeling mocht en vandaag dus al naar huis. Nacht was heftig ivm het opnieuw prikken van infuus wat niet lukte enzo (voor preventieve antibiotica), dus hooguit 5 uur geslapen (in 3 etappes), dat is erg weinig voor mij ;).
    Ze heeft nu alleen nog een grote pleister op haar hoofd, die laat op een gegeven moment vanzelf wel los. Hechtingen lossen ook vanzelf op. Ze lijkt niet veel pijn te hebben ofzo, is alleen natuurlijk wel beetje van slag; dat is logisch.
    Hier nog een foto van toen ze echt nƩt uit de narcose kwam; toen was voor ons duidelijk dat het best goed zat:
    Bekijk bijlage 152461
    Bedankt voor het meeleven en de lieve berichten (ook op hyves), deed ons erg goed.

@Regenboogje: ik zeg het nu maar alvast: ik duim heel hard dat het bij jullie ook zo voorspoedig gaat en hij snel opknapt!

9. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @Gwn: Super, gefeliciteerd met de geslaagde operatie! Fijn dat je nu alweer thuis bent!!! Geweldig!

10. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen tijd om verder te reageren dus even snel;

@Gwn; wat fijn dat het zo goed is gegaan!! En wat een prachtige foto's!! Is toch schitterend als je meisje na zo'n operatie je met een lachje aankijkt, om te smelten!! Zit hier als een weekdier op de bank. Bah, echt vreselijk als je kleine meisje een operatie moet ondergaan :(
    En dan nog zo lief lachen.... *zucht* Toppertje hoor, dat meisje van jou!

11. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ooog Gwn wat fijn dat het zo goed is gegaan! Wanneer moeten jullie weer terug, en hoe gaat het nu thuis allemaal verder? Wat een lief schatje zeg op die foto, echt een kanjer, krijg spontaan natte ogen, zon operatie en dan al zon bekkie :D

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Sluit me aan bij de dames! Wat fijn dat alles goed is gegaan gwn! En een prachtig meisje inderdaad, zo vertederend om te zien hoe ze lacht vlak na de operatie. :)

Hopelijk voelt ze zich snel weer helemaal de oude! Wanneer moeten jullie op nacontrole komen?

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ nike: haha ik heb ook eens zoiets meegemaakt. Nog een tikkeltje erger :D Mijn man zat in het buitenland en ik zou met Tobe een nachtje bij mijn moeder logeren. Ik had de HELE auto ingepakt en toen ik wilde wegrijden bleek een band lek... Argh!! Mijn man had de anwb-pas mee. ;) En die wilden dus niet komen, grrr. Wat was ik chagrijnig toen zeg haha :D

@ escal: oei, jakkes, sterkte met de verbouwing!

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nike: oh, balen! Ik laat ze er steeds maar op zitten die adapters. Wel iets extra gewicht, maar dan kan ik ze iig niet vergeten!

@Escal: bah, sterkte met die verbouwing dan!

@Hier: we moeten 28 juni op nacontrole. Hij wilde eigenlijk 3 weken (= ong. 8 juni), maar het kan alleen op dinsdag, die eerste dinsdag werkt hij niet, de dinsdag daarna is vol, en die daarna (waar ze ons eerst op gepland hadden) zijn we net een weekje op vakantie... Het is onze enige echte vakantie dit jaar, dus om die te moeten missen zou ik wel heel erg vinden. Ach, als alles goed gaat (de eerste week is het belangrijkst ivm evt. complicaties van operatie, zoals infectie), zal dat ene weekje ook niet uitmaken. We moeten haar gedrag natuurlijk goed in de gaat houden (dat ze niet suf wordt ofzo), temperatuur (eerste week) en hoofdomtrek. Oh ja, en opletten dat de fontanel niet bol gaat staan. Uiteindelijk krijgt ze nog een MRI om naar de 'flow' te kijken; dus of alles nog steeds goed doorstroomt, maar dat is dan pas weer na 28 juni.

15. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Karin; Jammer dat je het rollen gemist hebt.
    @Nike; Balen van de adapters.
    @Gwn; Wow, alweer thuis. Wat goed. En wat een lieve lach. Heerlijk dat Amy het zo goed doet. Hopelijk blijft het herstel zo goed gaan.
    En bedankt voor je wens.

16. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @Allen: Vandaag heeft Mark weer twee x gerold naar buik en ik was er weer niet ;) :$. Toen ik thuis was, wilde hij het niet meer laten zien, zucht, hihi :p ;). Komt vanzelf weer een keer. In elk geval vind ik het leuk om te weten dat hij het nu kan :D
    @Nike: Das inderdaad vervelend om dan weer terug te moeten. :(

17. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Wij zijn nu op weg naar Wijk aan Zee, hotel de Klughte met geweldig kitscherige kamers ;). We wilden de presidentiƫle kamer maar die was niet beschikbaar dus nu hebben we de 999 rozen kamer genomen. Afschuwelijk ingericht, totaal mijn smaak dus :D. Aiden net afgezet bij mijn ouders. We blijven twee dagen weg heb er zoveel zin in! Ook fijn dat het mooi weer is.

Wat zijn jullie allemaal van plan dit weekend?

18. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3238 Knijn, 20 mei 2011
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
    Mooie jurk Elena!!

Dit was mijn trouwjurk, vind hem nog steeds prachtig!
    Bekijk bijlage 152656

@Nike; balen van die adapters, gelukkig zitten die van ons vast aan het onderstel anders zou ik ze ook steeds vergeten, zo mutsig ben ik wel :D

Wat fijn! Ik werk sinds maart ook nog maar 2 dagen + 1 dag ouderschapsverlof, echt heerlijk!

@hier: Maud heeft vandaag broodkorst gehad, smullen dat ze deed!
    Werd, wat ik hier wel meer lees van anderen, 2 avonden ineens krijsend wakker. Geen idee waarom!? Viel ook niet weer in slaap, dus maar weer gevoed (troostslokje). Van doorslapen is hier dus geen sprake, heb niet het idee dat de flesjes kv helpen.... :(

Ligt Maud net in bed, gaan de buren beton slopen met een drilboor, grrrrr!
    Nu is ze dus weer wakker, eikels.... :x
    Straks maar met de fietskar op pad, moet nog naar de kapper. Hopen dat Maud 20 minuutjes stil kan zijn in de kapsalon ;)

@plannen weekend; niks bijzonders. Manlief moet werken morgen, zondag nog verjaardag. Verder lekker aankloten thuis.
    @Cherry; Veel plezier met je weekendje weg!

19. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Voor het weekend hebben wij ook niets gepland. Morgen moet ik zelf werken en zullen ze bij mijn mijn onder narcose verstandskiezen trekken.
    Zondagmorgen ga ik eerste weer braaf schaakles geven aan de kindjes. En verder heb ik nog geen idee wat we zondag gaan doen. Dat ligt er ook aan hoe het met mijn mannetje gaat.

Misschien dat ik de tuin maar weer eens verder onder handen ga nemen.

20. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Cherry; Veel plezier met jullie weekendje weg.
    @Knijn; Mooie jurk.

Deel Deze Pagina