Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gwn: Wat fijn dat het zo goed is gegaan met Amy zeg! Heerlijk :)

Leeftijds verschil hier is niet echt over nagedacht, ik kon gewoon niet meer wachten ;)

Doglover: Fijn dat de echo zo goed was, heerlijk! en ik kan me je 'slik-momentje' wel heel goed voorstellen hoor!

Escal: YES! Een goede HcG waarde!!!!!!!!!!!!!

Rest: sorry, ben t ff kwijt......

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

onze oudste uk sliep van 18.30 uur tot 9.30 uur!!!!! :$

En O. helaas niet zo.... blehhhhhhhhhhh

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Incog: en hoe is het nu dan, met die twee? Fijn zo, of wel pittig? Want hoeveel zit er ook alweer tussen je twee mannen? Hoeft ook niet 'over nagedacht' te zijn natuurlijk, maar alles zal zijn voors en tegens hebben, die je nu misschien ook wel merkt of gemerkt hebt?

WOW! Van 18:30-09:30! Dat maakt dus niks uit? Wel erg lekker :D

4. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Babyboom: Ik heb het gezien en ga het dit jaar ook wel weer volgen. Vind het altijd we leuk!
    @Chikai: Ontstoken oogjes? Goed schoonhouden inderdaad zoals Yukl zegt eventueel met gekookt water, dan gaat het vaak vanzelf over.
    @Gwn: Zo herkenbaar van dat arbeidsvoorwaardengesprek. Ik heb dat ook altijd. Achteraf kan ik dan altijd bedenken hoe ik het beter had kunnen doen. Bij mij slijt het na een paar dagen en denk ik er niet meer aan. En ach je gaat meer verdienen toch! Altijd goed toch, moet je maar denken!
    Fijn dat het met Amy zo goed gaat.
    En heerlijk dat Amy zoveel slaapt. Kan volgens mij echt geen kwaad hoor. Ik zou er voor tekenen!

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Doglover: Fijn van de goede echo!
    @Escal: Joehoe verbouwing bijna klaar! Lekker! Voel je je goed trouwens?
    @Knijn: Wat leuk van je broer! Gefeliciteerd!
    En gewoon toegeven aan zo'n 'regeldagje'. Denk ik hier heel vaak een ritme te hebben met slapen en eten en dan gooit ie weer alles om.
    @Yukl: Reactie op meloen kan volgens mij wel hoor. Ik zou het anders van de week nog een keer proberen (niet te veel), dan weet je het zeker.
    @Karin: Fijn dat de rust is wedergekeerd!
    @Gwn: Geen idee van de pitjes.

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Incognito: Leuk dat je er weer eens bent!! Hoe is het met jullie en de snelle Olivier? Staat het huis nog in de verkoop? Ben je nog aan het twijfelen over het verhuizen?

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Hier: Vandaag voor het eerst gaan zwemmen. We hadden het nog niet gedaan ivm het eczeem van Mees. Maar aangezien dat nu stukken beter gaat, durfde ik het wel aan.
    Mees vond het, na een aarzelend begin, wel leuk volgens mij. Op het eind kreeg hij gewoon praatjes en moest ie soms lekker lachen.
    Verder komen hier volgens mij weer twee tanden boven door! Hij heeft dan boven al vier en onder nog geen, haha.

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL

Ja erg he! Soms is het ritme werkelijk ver te zoeken! Sinds kort slaapt ze overdag ook in het donker. Hoe doen jullie dat overdag? Ook donker maken of slapen jullie kids nog in een lichte kamer?

@Gwn; ik zou d'r ook lekker laten slapen! Ze zal het wel nodig hebben. Lekker hoor ;)
    Ik heb ook geen idee van de pitjes. Maud krijgt ala rapley dus ik haal de pitjes van de tomaat er ook niet uit. Ze krijgt gewoon een partje met alles dr'op en dr'an.

@hier; Verjaardag overleefd. Maud ligt weer (na er weer even uit te zijn geweest omdat ze errug huilde) in haar bedje na een live borstvoeding. De flesjes kv hebben geen zin, we hebben het een week geprobeerd. Dus voed ik haar nu maar weer zelf. Zal dan toch alleen gewenning zijn, het wakker worden 's nachts. Wat ik al dacht.... :(

9. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    <zucht> is mijn fiets *eindelijk* gestolen (was al best gaar, in de verzekering), kan ik de reservesleutel natuurlijk nergens vinden :(

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi,

Nou echt zo bijzonder. Sinds fay op de gewone voeding over is, drinkt ze ook enorm goed. Ze drinkt nu gewoon haar flessen leeg (170cc) ik denk dat ze het volgende CB bezoek ook goed is aangekomen haha

Ook nog een leuk nieuwtje. Vrijdag was mijn zus de hele dag aan het oppassen op mason en fay. Toen ik ze op kwam halen ze ze: fay zei 2x mama mama achter elkaar. Ik zeg ah joh nu al? Mis ik dat weer. Vanmiddag werd fay wakker en door de babyfoon hoorde ik: mama. Hihi ben helemaal trots.

@cherry, hebben jullie een leuk weekend gehad? Hopelijk mooi weer?
    @Karin, oh goed zeg van het rollen.
    @Nike, oh ja dat is wel onwijs balen als je de adapters vergeet. Ik heb de quinny zapp in de kofferbak. Daar kan altijd de maxicosi op en dan kan ik de gewone kinderwagen altijd thuis laten.
    @gwn. Wat fijn dat het zo goed is gegaan met Amy. Wat is het toc een heerlijk meisje. Hier slaapt fay ook ca 12 uur in de nacht en overdag zo'n 5 uur. Wat betreft leeftijdsverschil. Toen ik net bevallen was van MAson ,wou ik wel direct weer zwanger worden. Mij man wou dat niet en wat ben ik daar nu toch blij om. Als ik zie hoe druk kinderen rond de leeftijd van 12 tot 20 maand kunnen zijn Had ik het echt heftig gevonden ,als daar nog een beebje bij was. Ik ben echt blij met het verschil van 2jaar en 5 maand. Zeker omdat toen fay geboren was mason al heel zelfstandig was.ook liep mason pas met 16 maand , met een 2e kindje er op dat moment Bij had mij dan heel moeilijk geleken.
    @escal, balen zeg van de verbouwing. Hoe voel je je verder? Kwaaltjes?
    @regenboogje, hoe is het met je verstandskiezen?
    @knijn, hoelang neem jij ouderschapsverlof? Prachtige jurk trouwens. Ben jij dat overigens ook? Had echt een andere voorstelling.
    @chikai, wat rot van je werk zeg :( wel fijn dat Thijs beter gehumeurd is.
    @nike oh heerlijk dat het melk drinken beter gaat! Wat leu ze van hè zwemmen!
    @kwebbelsnoes, oh wat leuk hè dat fietsen. Voel me ook gelijk mobieler, heb jij dat ook?
    @yukl, was het watermeloen? Volgens min kan daar namelj wel een allergische reactie o. Wel rot voor Pelle :(
    @doglver, fijn dat de echo goed was!

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Zwaai!
    Ben steeds onwijs druk met van alles.
    Kom snel weer kletsen!

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@leeftijdsverschil: hier 22 maanden en mij is dat goed bevallen. Had er niet graag minder tussen willen hebben. Tobe liep pas met 17 maanden en had me heel onhandig geleken om een baby te hebben terwijl de oudste nog niet loopt. Hoogzwanger trouwens ook niet. Verder vond ik net als Tessa die dreumesfase best zwaar. Tobe vereiste toen enorm veel aandacht. Nu gaat hij lekker zijn eigen gangetje en is hij enorm makkelijk. Kan niet wachten totdat Pelle de 2 is gepasseerd :D

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ Tessa: super cool dat fay mama zegt :D

@ gwn: ik zou dat denk ik ook moeilijk vinden zo'n arbeidsvoorwaardengesprek! Maar je gaat er in ieder geval een beetje op vooruit en straks nog 2 tredes is ook best lekker. Balen van je reservesleutel!

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ Nike: wat leuk het zwemmen!

@ knijn: balen dat ze 's nachts nog komt :( lastig is dat hè, geen idee wat zou kunnen helpen...

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Gaap, Pelle om kwart voor 6 wakker en hij komt sinds een paar dagen weer voor een nachtvoeding :(

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

@yukl,ah nee toch weer een nachtvoeding. Wat balen zeg :( Gaat het met Tobe nog goed zonder de speen?

Zo ga mij klaarmaken voor mijn werk :D
    Oja hier overigens nog een foto van Fay op de fiets. ( heb niet iedereen op hyves haha)

Bekijk bijlage 153185

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen,

Weer een nieuwe dag in een nieuwe week, ben benieuwd wat deze week ons gaat brengen.......

@ Tessa: super zeg, die foto. Ben stiekem wel jaloers, Caitlynn kan nog niet goed genoeg zitten om te gaan fietsen....
    @ staartjes: is Caitlynn de enige die nog geen haar heeft (nou ja, niet veel dan). Ik wil ook staartjes maken en zo!!!!! Het lijkt wel of alles aan haar groeit behalve haar haar.....

Groetjes,
    Elleke

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Doglover: nee hoor, Amy heeft ook nog nauwelijks wat! En het beetje wat ze had hebben ze deels weggeschoren voor de operatie ;).

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Pelle heeft ook nog weinig haar. Maar goed, dat is ook een jongetje. ;)

@ doglover: fietsen wordt eigenlijk ook pas aangeraden vanaf een maand of 8 a 9. Het is niet zo vreemd dat Caitlynn nog niet mee kan hoor. De meeste kinderen zitten met amper 7 maanden nog niet stevig genoeg. Pelle ook niet.

@ tessa: met Tobe zonder speen gaat super goed!! Hij heeft er na die ene nacht niet meer om gevraagd.

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gwn: ik heb kiwi en tomaat vrij laat pas aan Tobe gegeven, heb dus ook nooit de pitjes verwijderd. Geen idee waarom het zou moeten. Misschien omdat het allergener is? Kiwi en tomaat staan daar beide wel bekend om dacht ik.

@ karin: oh haha, ik ben niet zo goed op de hoogte van seizoensgroente etc. Vind het ook stom dat de supermarkt dat niet gewoon aangeeft bij de groente. Meloen was in de aanbieding en ik dacht dus eigenlijk dat dat juist was omdat het nu in het seizoen zit. Niet dus. ;) Ik vond hem wel lekker hoor trouwens, heel sappig. Maar ik eet niet zo vaak meloen, dus zou het verschil ook niet kunnen proeven denk ik.

@ doglover: gefeliciteerd met de goede echo!! Wat fijn! En kan me voorstellen dat dat een emo moment was.

Deel Deze Pagina