@Knijn: Brrrr floradix. Ik heb dat ook een tijdje gehad en moets er echt van kokhalzen.... @Athina: Wat eet Katelynn goed!!!
@Chikai: Klinkt inderdaad als een druk dagje. Mees kan daar ook nooit zo goed tegen hoor! Hij drinkt dan in ieder geval ook een stuk minder. Wel leuk de vlindertuin. Kon Thijs het ook al een beetje waarderen? @Loopstoel: Hier ook niet. Ook inderdaad omdat het slecht is voor de heupjes. Lopen komt wel als ze eraan toe zijn. @Pfffft: Dat hier nog niet! @Paloe: Wat goed dat Liam rolt! Jammer dat jullie de eerste keer gemist hebben.
Karin; nee, vervelen is een woord dat ik al nooit kende, maar nu helemaal niet meer voorkomt in mijn woordenboek Nike; hmm, Thijs vond alle kinderen wel interessant, maar verder eigenlijk niet geloof ik. Zo wie zo vind hij de wandelwagen nu hij zit in de buggy inzet zeg maar, erg interessant. Dus het maakt hem niet zoveel uit waar we heen gaan!
Hey dames. Ik heb net een geslaagde avond kinder-EHBO achter de rug en daarna te horen gekregen dat een goede vriend van ons, en de neef van mijn man, gister is overleden aan kanker. Net iets meer dan een jaar na de diagnose (toen gaven ze hem een jaar) en midden in de examenperiode van zijn oudste. Ga dus even verder niet reageren, komt later weer.
phoe, lang niet geweest dus heel wat bij te lezen. sorry als ik niet overal op reageer.. @pitjes, vroeg me dat ook af en heb gelezen dat het komt omdat ze dit niet verteren en er dus krampjes van kunnen krijgen. doe ze zelf bij de tomaat er wel uit maar bij de kiwi niet, die pitjes zijn namelijk zo klein! @loopstoel, hier ook geen loopstoel, zou slecht zijn voor de heupjes en hoor dat kinderen ook veel later gaan lopen (komen namelijk erg snel en makkelijk overal bij in zo een stoeltje) @leeftijdsverschil, denk wel dat het erg druk wordt maar als ze ouder zijn hebben ze erg veel aan elkaar. hoewel het even heel druk is is het daarna ook wel snel weer rustiger (beide uit de luiers na elkaar enz) misschien willen we een paar jaar na deze beeb ook weer 2 kids vlug achter elkaar (willen er vier maar dat is wel heel zwaar voor je lichaam zo snel na elkaar denk ik) @cb, wat groeien de kids goed he! ik moet 7-6 weer. @haar, haha hier ook nog amper wat te bekennen. zit in de fam blijkbaar, geen van de kids in mijn familie hadden haar. hopelijk gaat het wel snel aangroeien, zo jaloers op alle stiekjes en clipjes op de foto's!
@wiebelkontjes, hier ook een die niet stil kan zitten. nog niet kruipen of lopen (wat snel zeg al sommige kids hier!!!) wel achteruit tijgeren en als ze zit gaat ze wel vooruit en rondjes draaien maar heeeel langzaam en alleen als ze iets wilt pakken. verder is ze weer gestopt met rollen :S wilt nu de hele tijd zelf gaan zitten maar heeft nog niet voldoende kracht dus komt iets omhoor en is dan aan het grommen, wel schatiig hihi @flesjes, hier ochtend pap (telt dat ook als fles, is namelijk wel met opvolgmelk..) en dan middag en voor t slapen. soms na de groente nog een wanneer ik merk dat ze nog honger heeft, dan wel een kleine van 90+3. @poepen, sem heeft ook al weer twee x in bad gepoept deze week, deed ze eerst nooit. gelukkig was ik er op tijd bij en had ik haar eruit voor ze weer opnieuw in bad moest (alleen even afsproeien gelukkig) @hier, alles goed, begin al honger te krijgen (hele dag door haha, had met sem echt geen honger en alleen dorst) alleen heb ik nergens trek in en als ik eet of eten zie wordt ik helemaal beroerd en misselijk (ja ben er blij mee want betekend dat er een beebje aan t groeien is) hoop alleen dat ik deze keer wat minder lang misselijk ben (bij sem 6/7 maanden) verder heb ik 7 juni mijn eerste afspraak en echo bij de gyn! zo spannend! verder is het onder helemaal klaar. ben helemaal gelukkig. hadden eerst veel minder glas dus nu erg veel licht en oogt erg ruimtelijk. ook kan sem wanneer ze gaat kruipen lekker de tuin in kijken
ow en bijna vergeten, we gaan dit weekeinde de naaste fam (vader, zus en schoonfam) vertellen dat ik zwanger ben. t-shirt is niet gelukt. kon maar een drukkerij vinden waar de tekst op het shirtje paste en dan koste het zonder verzenden al 25 euro! vond ik een beetje duur voor de paar keer dat ze het aan heeft. heb nu een slab met de tekst, ik ben de liefste zus, en ga zaterdagavond op de "borrel" bij mijn zus. heb gezegt dat ik de wijn meeneem, word alleen geen wijn maar jip en janneke champagne, denk dat ze het dan wel door hebben haha vrienden en de rest van de fam willen we het vertellen na de echo. ook het werk na de echo (aangezien het bedrijf van mijn tante en oom is moeten we even kijken hoe we dat gaan doen) hehe heel verhaal en veel spam maar ben weer bij
@Escal: fijn toch, dat je zo blij bent! Zou ik ook zijn hoor . En wat jij zegt, dat idee heb ik ook een beetje: nu twee achter elkaar, en dan na een tijdje nog twee achter elkaar. Tenminste, manlief en ik denken nu ook dat we er 4 willen . Het begint weer steeds erger te kriebelen, zeker ook als ik jou zo hoor, dus wie weet... laten we de rubbers toch wel achterwege nu het spiraal eruit is.
Klinkt goed allemaal Escal . Heel leuk idee van die wijn! En die symptomen zijn helemaal lekker. Goh dat je dat nog eens zou zeggen he . @Gwn hoe is het nu met je? @Tweede kindje. Ik heb ook erg de kriebels maar zoals ik al zei willen nog een hele tijd wachten. Ik zou het ook eerlijk gezegd zonde vinden van Aiden. Ja hoe leg ik dat uit...hij is nog zo klein en moet nog zoveel leren en ontdekken en wij ook aan hem. Alsof ik zijn "spotlight" steel als er een baby bij komt. Dan eist dat ineens toch veel je aandacht op en dat terwijl hij zelf nog zoveel aandacht nodig heeft. En ik snap wel het duurt dan nog negen maanden maar toch, je bent gewoon preoccupied.
Gwn; sterkte, wat een naar nieuws… Escal; fijn dat het goed met je gaat! En dan is misselijk zijn goed nieuws, maar niet fijn nee…. Zo, drukke dag gehad op m’n werk, vanmiddag lekker vrij, heerlijk genieten van het mooie weer!
oeeh zou leuk zijn! @cherry, hihi inderdaad, wie zou dat nou zeggen. normaal ga je in bed liggen en neem je een paracatamol en nu huppel je vrolijk rond hihi @chikai, dankje
Bedankt meiden, het gaat wel hoor. Het is wel heel naar, en bijna onvoorstelbaar dat hij er echt niet meer is, maar we wisten wel al een hele tijd dat het eraan zat te komen. @Cherry: ik begrijp je overwegingen op zich wel, maar ik denk dan vaak 'tja, maar dat tweede kindje heeft NOOIT de spotlight voor zich alleen gehad zeg maar. En die is ook niet 'zielig''. Maar dat is hoe ik erover denk . Overigens heb ik net te horen gekregen dat ik als tweede geƫindigd ben voor het promotie-traject. Ik ga dus gewoon voor de baan die ik al had aangenomen. Ik ben nu stiekem wel erg teleurgesteld, al wist ik eerst nog niet eens zeker of ik het wel zou willen. Nou ja, nu hoef ik de keus niet te maken dus.
Escal: Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Net bij de huisarts geweest voor Jelmer zijn heupjes en we hebben een verwijzing gekregen voor een echo. Ben benieuwd, hopelijk valt het allemaal mee. Ik ging Jelmer van het kdv halen om naar de ha te gaan, zit hij dus weer helemaal onder de vlekjes. De ha dus gelijk maar even laten kijken, hij heeft de 6e ziekte. 2 weken geleden had hij al de waterpokken, volgens mij doet hij gewoon alle vlekjesziekten achter elkaar, zodat we er maar vanaf zijn.