Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    @Rimar; He wat een vervelend nieuws van je vader, sterkte ermee! Enne zal voor je duimen met je nieuwe baan ;)

@Luiers; Hier ook al zeker 1,5 maand in maatje 3. Heb nog 2 megapakken liggen en daarna ga ik over op maatje 4.

@Cherry; Ik denk dat je gelijk had van het sprongetje want hij heeft een paar nieuwe dingen gedaan :D

@Boxkleed; Ik heb ook een handwasprogramma op de machine zitten, en daar blijft het kleed dus mooi mee? Ga ik toch eens proberen dan.

@Hier; Je merkt echt dat Damian weer beter is :) Hij heeft vanochtend gewoon weer netjes 2 uur geslapen en hij drinkt echt weer als vanouds, mama is weer happy :)

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb de boxkleed nu 3 x gewassen op het handwasprogramma en hij blijft gewoon mooi, en soms is het niet anders, als mark erop spuugt dan wil ik hem wel kunnen wassen. Ook 1 van de redenen dat hij gewoon met zn hoofd op een hydrofiel luier ligt, vindt hij zelf ook errug leuk, ook om mee te spelen, over zn hoofd trekken, net alsof hij een hoofddoekje omdoet, heel grappig om te zien, als het een rode luier was dan had ik er een foto van gemaakt, leuke kaart van maken, zo van zeg roodkapje waar ga je henen zo alleen, zo alleen.......

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    @Rimar; Oh wat leuk :D Damian ligt gewoon zonder doekje onder zijn hoofd. Over het algemeen spuugt hij weinig dus het is ook niet echt een must hier. En hij gek op het spiegeltje dus als er iets onder lag kon hij er niet in kijken.

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    daarom hangt er iets boven zn hoofd met geluid en spiegeltje, hihi

5. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Rimar: ik denk dat je er nu toch geen punt meer van zou gaan maken, aangezien je hopelijk snel een andere baan hebt, maar ze zijn wel gewoon verplicht dat door te betalen, die kolftijd, dus zeggen 'dat ze dat niet van plan zijn' is leuk, maar dat is dan jammer voor ze.

Nou, we zijn terug van het huis, maar ik kan geen hoogte krijgen van mijn man. Hij heeft het er moeilijk mee dat we naar 'zo'n gewoon, burgerlijk huis' zouden moeten, en daar is alles wel mee gezegd. Weet niet zo goed wat ik daar mee moet dan. Pffff...valt niet mee, om een nieuw 'thuis' te vinden.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Damian is onder de indruk van de sneeuw :D Haha, hij kan zijn ogen er niet vanaf houden :p

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Elena: :)

Net hard gelopen in de sneeuw, en ze hebben gelijk: het is gewoon verslavend, dat lopen! Had 1x niet gelopen (wil 3x in de week), en zat meteen niet lekker, en had er nu ook écht zin in, ondanks het weer :)

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    @Gwn; Verslavend he! :D Ik ben 2 weken geblesseerd geweest en baalde echt als een stekker. Vandaag voor de 2e keer lopen sinds ik weer mag lopen en kijk er ook echt naar uit. :)

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ff egoberichtje maar alles is goed JEEEJ

Hij heeft geen afwijking aan zijn heupjes en hoeft dus niet in de spreidbroek :D:D:D:D

Liefs

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    @Skatjuh; Super :D

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Rimar; vanaf het moment dat ik ongesteld ben geworden had ik het idee dat de bv terug liep. Ik gebruik nu domperidon, en dat helpt goed. Maar het blijft behelpen, elke keer weer spannend hoeveel cc ik nu heb. Gemiddeld zit ik op 150, de ene keer 100 de andere keer 200. Thijs drinkt nu echter 200cc, dus het is flink doorwerken. Het had dus niet specifiek te maken met een maand, maar meer met mijn ongesteldheid.
    He bah, wat een naar nieuws. Sterkte!
    Jee, wat een lange vergadering, tot 23.00u!!! Dat hoef ik niet te proberen, dan ben ik om half tien al in slaap gevallen denk ik….
    He, kolven in de lunchpauze, eigen tijd…. Hier ook….

Nike; gezellig dat je er weer bent! Op zich hoeft 1 flesje niets te zeggen nee, maar het is en blijf toch allemaal wel erg apart….. Ik blijf koemelkallergie denken, met een allergie tegen de kunstvoeding die hij nu heeft. Gelukkig kan ik voldoende bv geven, dus hoeft hij bijna geen kv. Daar reageert hij toch op, heb ik het idee. Succes met de provocatiefase, ben benieuwd!

Skatjuh; fijn, goed nieuws!

Vanmiddag zijn we weer op kraamvisite geweest, bij een vriendje van Thijs… Leuk hoor, dan is het bijna niet voor te stellen dat Thijs nog kleiner is geweest!!

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, nou anders ik wel! Ik ben echt goed boos geweest toen ik dat hoorde! ;):D Inmiddels ben ik er wel een beetje aan gewend geraakt, het is niet anders...

13. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Skatjuh: gelukkig maar!

14. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Even spammen;

What's for dinner mum?

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Spammer de spam ;)

Eerste hapje;

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Hij heeft vandaag met ons meegegeten :) Aardappelen met bloemkool en een beetje appelmoes. Na het eerste hapje vond hij het heerlijk en hij heeft echt fantastisch gegeten :)

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Aaahh arm mannetje!!! Het zit hem niet echt mee de laatste tijd, en dan ook nog die bloedneus, dat vind ik wel heel sneu...:(
    Maar wel fijn dat het de goede kant op begint te gaan en weer vrolijker wordt. Wat me net trouwens opvalt; op jouw profielfoto lijkt ie echt heel erg op z'n papa! :) Leuk om te zien!

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Spannend!!! Ik hoop echt dat t wat is! En wat een leuk filmpje trouwens van Caitlynn, ze hapt al heel goed! :)

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Oh nee! Dat is geen leuk nieuws! :( Sterkte, ik hoop echt dat het mee gaat vallen!

Wat betreft je vraag over de borstvoeding: Hier is alles nog normaal hoor! Maar ik kolf echt geen 200-250 cc per keer hoor, dat vind ik ontzettend veel! Met 150 cc ben ik al reuzeblij, en daar heeft Imee ook echt genoeg aan. Het zou wel kunnen dat het bij jou iets terug is gelopen doordat je ziek bent geweest, maar zolang Mark er genoeg aan heeft is er niks aan de hand toch? Als je hem regelmatig blijft aanleggen zit je vast zo weer op je oude hoeveelheid borstvoeding :) Ik zou me niet teveel zorgen maken ;)

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat fijn Skatjuh!!! :)

Deel Deze Pagina