Wonderteam: Ook al zo'n naar bericht, jeetje zeg! Jullie hebben natuurlijk een hele zware tijd achter de rug en dat laat zijn sporen na. Hopelijk krabbelen jullie er samen boven op, heel veel sterkte!
@Elena en Wonderteam meiden wat schrikken joh! Elena wat lijkt me dat ontzettend zwaar dat je nu deze keuze hebt gemaakt en ook nog tijdens je studeren. Ik vind het heel moedig van je en ik hoop ook dat je door deze beslissing beter in je vel gaat zitten. Het zal een hoop moeilijkheden met zich meebrengen maar misschien wordt alles daarna wel rustiger. Ik leef erg met je mee, en het is heel logisch dat je hier nu even niet zo vaak bent! Wonderteam ook al een vette dip dus . En wat sneu voor Mason, hoe merk je dat dan? Wel heel dapper en goed van jullie aan de bel hebben getrokken, dat vergt veel van jezelf denk ik, toegeven dat er een probleem is en dan met iemand anders gaan praten. Ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen! Ik denk aan jullie meiden!!
@Kwebbel wooow wat slaapt Jelmer goed! En dat helemaal alleen in zijn eigen bedje! Goed hoor @Incog whahah zwaaien en handjes klappen? Stoer!!!
Aiden zegt nu ook pappa, maar puur omdat hij ons nadoet. Als wij zeggen Pappa zegt hij ons na. Poesje probeert hij ook te zeggen, maar ook weer omdat wij steeds poesje zeggen als onze kat in de buurt is . Hij had twee dagen geleden een hele slechte dag, heeft uren gehuild in de avond. Ik denk dat de hitte hem een beetje teveel werd, hij heeft twee dagen toch aardig wat tijd in de zon doorgebracht. Ook denk ik dat hij last had van zijn buik, volgens mij vergeet ik iets te vaak dat hij nog maar zo klein is en geef ik hem teveel dingen die nog niet goed zijn voor kleintjes. Zoals softijs . Erg ben ik! Verder alles oke hier, druk met laatste loodjes voor de studie. Nog een paar dingen en dan heb ik vakantie. Jeej! Nu ga ik even lekker Chinees eten en vanavond niks doen Zullen we alvast een topic openen voor de tweede meeting? Of moeten we daar misschien mee wachten nu er een paar meiden zijn die het even moeilijk hebben?
@Tessa: Wow, dat kan ik me heel goed voorstellen dat het zo'n grote wissel op je relatie trekt! Het feit dat jullie gaan praten en er 1 keer helemaal voor willen gaan nog, zegt ook genoeg. Ik hoop dat jullie straks positief eruit komen! Is wonderteam de nieuwe naam voor jullie gezin? Of zeg ik nu iets heel stoms? Sterkte meid!!!!! @Elena: Heh, wat vervelend zeg! En zo onverwachts! Jammer dat jullie het geen kans meer (kunnen) geven. Waarschijnlijk is er dan te veel gebeurd . Ik hoop dat je betere tijden tegemoet gaat samen met je zoontje! Dikke knuffel!!! @Yukl: Goed idee om de kids dan maar samen op een kamer te laten slapen als ze toch beide zo vroeg wakker worden Hehe, jullie kunnen eindelijk weer lezen voor het slapen gaan! Jullie kunnen vast ook andere dingen weer doen nu je het rijk samen hebt . @Incog: Leuk zeg dat zwaaien en klappen! Het wordt steeds meer genieten nu die kleintjes meer kunnen niet? @hier: Mark is druk aan het leren tijgeren, vandaag ging hij een klein stukje achteruit, het zit eraan te komen . We hebben alleen tapijt en meestal leg ik hem op een kleedje, dat zet niet zo makkelijk af. Ik zal hem morgen eens op de keukenvloer leggen, het is de enige plek waar zeil ligt. Dan wordt het wel even goed boenen eerst nog, want ik wil dan wel dat het echt schoon is! @schoonmaken: Hoe doen jullie dat eigenlijk? Nu ze gaan kruipen etc. raken ze alles aan. Staan jullie elke dag te dweilen/stofzuigen??? Ik denk niet dat ik elke dag ga dweilen, stofzuigen misschien wel, maar ze mogen toch wel IETS vuil gewend raken? hmmmmmm . Ik merk wel dat ik het nu allemaal veel schoner wil hebben dan normaal. Ben normaal niet zo heeel precies. Fijne avond allemaal!!!
Even snelle reactie: @Tessa en Elena: Allebei heel veel sterkte met knokken voor jezelf en voor kids en voor Tessa ook voor je relatie. Hele dikke knuffel! Wow moeilijke beslissingen hoor. @Karin: Dat tijgeren zal inderdaad niet lang meer duren. Hier gaat het op het parket ook stukken beter dan op de mat. Ik maak gewoon 1 keer in de week schoon hoor en tussendoor als het heel vies is. @Cherry: Lekker dat je bijna vakantie hebt! Leuk dat Aiden dingen nazegt. Hier gisteren ook een slechte avond. Tanden, hitte, iets anders....wie zal het zeggen he! @Inognito: Fijn dat het goed gaat met je broer! En dat klappen en zwaaien zo cute. Hier alleen nog zwaaien. Klappen is ook zwaaien. @Hier: We gaan morgen een midweekje op vakantie, dus ben tot volgend weekend waarschijnlijk weinig online.
Lieve meiden, Ik reageer morgen of zo weer even verder, wil alleen wel even zeggen dat "wonderteam" haar naam niet voor niets veranderd heeft, als jullie begrijpen wat ik bedoel... Dus (en misschien bemoei ik me nu met zaken waar ik me niet mee mag bemoeien, maar dat risico neem ik op de koop toe, het is goed bedoeld) het is misschien handig als jullie haar in jullie reacties niet meer bij haar eigen naam noemen En ik wil niet bitcherig of zo overkomen, integendeel! Vanavond Stedelijck muziekfeest, spelen voor punt mét een solo, dus de zenuwen beginnen aardig op te spelen.... Ben er vanaf morgen weer, fijne avond!
@Wonderteam: meid, wat een nieuws ook van jou! Balen dat het allemaal zo'n wissel heeft getrokken op jullie relatie, maar wel heel dapper dat jullie het toch nog een kans geven! En ben idd ook wel benieuwd naar de verandering van je naam... Ook voor jou een hele dikke knuffel, ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen! @Schoonmaken: moet eerlijk zeggen dat ik daar nog steeds best laks in ben. We hebben 2 katten en (gelukkig!) een schoonmaakster die elke week komt, maar tussendoor doe ik niet zoveel. Als ze echt gaat kruipen zal ik wel iets vaker met een stofzuiger in de weer gaan denk ik, maar ze ligt nu ook al vaak op een kleed waar de katten ook wel eens op liggen, en ik maak me er niet heel erg druk om eigenlijk... @Incog: wat leuk zeg! Klappen en zwaaien! Schattig . Hier nog allebei niet. En je hebt natuurlijk gelijk; ze heeft haar naam idd niet voor niks veranderd. Maar ja, we zijn er al een tijd aan gewend, dus kost wel even 'moeite' om dat af te leren. @Nike: lekker, op vakantie! Veel plezier! @Tijgeren: ik zou juist denken dat het op tapijt makkelijker gaat dan op zeil/vloer omdat het wat meer grip geeft? Of geeft het de rest van het lijfje dan ook teveel weerstand?
@Hier: gaat allemaal lekker . Spiraaltje is er nu dus 2 weken uit, en we hebben afgelopen weekend 2x sex gehad, onbeschermd... Manlief had eindelijk weer eens zin, maar we hadden niks in huis. Het is eigenlijk nog niet mijn vruchtbare periode, maar ja, weet ook niet echt precies wanneer die is . Nu ga ik er niet vanuit dat het meteen raak zou zijn hoor, maar je weet nooit . Zou het iig niet erg vinden, maar nog even wachten vind ik ook prima.
Jeetje wat heftig allemaal! @ elena: meid, wat verschrikkelijk om te lezen. Ook omdat jullie zelfs trouwplannen hadden. Je had net je jurk gekocht! Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk kun je je snel lekker settelen met de kleine man. @ wonderteam: ik kan me zo goed voorstellen dat de heftige periode er goed in heeft gehakt. Maar wat fijn dat jullie toch allebei het gevoel hebben niet zonder elkaar te willen. Dan komt het vast goed! Goed dat jullie in therapie gaan, hopelijk kunnen jullie snel terecht. Dikke knuffel! Ik moest trouwens even goed kijken voordat ik door had wie je bent. @ karin: haha ja we hadden wel seks hoor op de kamer Maar dat werd steeds ongemakkelijker hoe ouder Pelle werd. Dus wat dat betreft werd het ook wel tijd. Ik dweil 1 keer per week, zuigen 2 a 3 keer per week (3 keer per week zou beter zijn, maar het komt er niet altijd van). Rondom de eettafel doen we het altijd met stoffer en blik na het eten, anders blijf ik die stofzuiger pakken. Ik ben niet zo bang voor een beetje viezigheid. @ gwn: oei, spannend zeg @ incognito: ach wat leuk dat gezwaai en geklap Super schattig om te zien! Heb je inmiddels al gewatsappd @ kwebbelsnoes: wat heerlijk dat Jelmer zo goed slaapt zeg! Super! @ knijn: geef je nou geen borstvoeding meer 's nachts? Hoe lang doe je dat al? En merk je vooruitgang? Wauw, 18km gefietst! ver zeg! Leuk! @ cherryayden: haha ik kan het me voorstellen hoor dat als je kind alles eet, je als ouder soms te gretig wordt Ach ja, zolang je het snel genoeg door hebt dan zal hij er vast niets aan overhouden. @ chikai: Fijn dat Thijs ook zo goed slaapt nu! Wat een verbetering he! En lekker dat hij minder melk gaat drinken. @ nike: fijne vakantie!!
We hebben sinds kort een iPad. Ik had er wat apps op gezet voor Tobe maar deze bewust nog niet aan hem laten zien. Dan wil hij er volgens mij constant op. Ik had hem zojuist op de bank liggen en voordat ik het door had pakte Tobe hem. Hij ontlockt het ding, doet een map open, vervolgens een app en roept "kijk mama!". En voordat ik het weet zit ie ermee te spelen. Jeetje, bizar hoe snel hij het door heeft zeg! Hij kent natuurlijk mijn iphone een beetje maar toch. Hij switcht nu ook tussen apps alsof het hartstikke normaal is. Met de kinderen samen op 1 kamer gaat het nog steeds goed. Is alleen wat lastig met het overdags slapen.
Mijn man heeft trouwens nog steeds niets van de Duitsers gehoord over die functie. Wel een paar weken terug dat ze ermee bezig zijn en alle kandidaten aan het beoordelen zijn. Jeetje, wat zijn ze sloom zeg. Heel irritant! Ik verwacht dus wel ieder moment wat... Maar ja, dat verwacht ik al zo'n 3 weken. We hebben wel besloten dat we hoe dan ook volgend jaar gaan verhuizen. Als hij de baan niet krijgt, dan gaan we naar Amersfoort.
Oooooh ik wist helemaal niet dat jullie bezig waren voor een tweede! Spannend zeg! Wie weet is het wel gewoon in 1 keer raak. Vind die zin wel vet grappig trouwens: manlief had zin maar we hadden niks in huis. Alsof het lekkers op is
Zo die Tobe heeft het al goed door . Heel wat anders dan wij vroeger, toen speelden we buiten en met poppen en keken we af en toe tv. Niet dat Tobe dat nou niet doet hoor maar je snapt wat ik bedoel . Ik heb denk ik even gemist hoe dat zit met slapen, ze liggen dus op 1 kamer? Met een bepaalde reden of gewoon omdat jullie/zij dat leuk vinden? Amersfoort dus als dit niks wordt....wat anders dan Enschuhdeee! Kunnen jullie niet nog eens informeren waarom het zo lang duurt? Ik zou gek worden!
@Incognito: Oh goed dat je het zegt! Had nog helemaal niet gezien dat ze haar naam had veranderd! Ik keek alleen naar de tekst en de foto. Jij ook fijne avond! @Yukl: Wat belachelijk lang duurt dat in Duitsland zeg! Wanneer zou hij eigenlijk wat horen? Wel goed dat jullie goed dat jullie hoe dan ook gaan verhuizen. Lekker een huis met tuin neem ik aan! Wow leuk van Tobe!! @Gwn: Wow spannend wie weet!!!
Get ready for some spamming . We zijn eregister bij de ouders van mijn vriend geweest en hebben daar een hunebed bezocht. Was erg gezellig. Aiden en zijn vader
Wilde nog even een filmpje met jullie delen (voor degenen die het nog niet op hyves hebben gezien): YouTube - ‪MVI_1129.MOV‬‏
@Cherry: haha, zo had ik het nog niet eens gelezen! We zijn dus ook niet echt 'bezig' voor een tweede, maar ik had het spiraal laten verwijderen omdat ik helemaal niet ongi werd, en wel graag op de hoogte wil zijn van mijn cyclus voor als we wel *echt* voor een tweede willen. Vooral manlief wil nog even wachten. @Yukl: waarom dan Amersfoort? (gewoon uit nieuwsgierigheid ). Ik zal duimen dat ze eens opschieten!