Bekijk bijlage 156560 Pelle heeft lol met rijst. (Was trouwens geen doen, hij kreeg het nauwelijks zijn mond in)
Gwn; wat een leuk filmpje, ook die van de spiegel. Thijs kletst ook zoveel, supergezellig!! Yukl; dat kan ik me voorstellen, dat je Amsterdam zal missen. Maar ergens anders kun je vast ook settelen, ook al zal dat wel moeilijk zijn. Haha, wat een leuk filmpje van Tobe! En leuke fotos zeg Thijs vindt rijst echt niet lekker, nu snap ik dus ook waarom hij geen pap lustte rijstebloem pap nu met de licht volkorengraanpap gaat het erin als koek! Zo, ik ga naar bed, alles financieel afgewerkt, we komen mooi uit, dus dat is ook weer rond. Weltrusten allemaal!
hey iedereen, leuke foto's Heb niet alles bijgelezen want het was enorm veel. niet echt veel te melden eigenlijk Hier wil leani alleen maar melk drinken, fruitpap lukt nog maar groentenpap of brood ofzo wilt ze echt niet
@Yukl: super dat filmpje van Tobe! Idd een kletskous, en wat zit ie al goed! Dat lukt Amy nu nog niet eens . @Kletsen: het is ook wel pas sinds 2 dagen ofzo hoor, dat ze echt zóveel kletst Trusten allemaal, het is alweer veel te laat voor mij eigenlijk.
Yup! Ik wilde je eigenlijk terug spammen met een voorbeeld maar de echt 'stomme' bewaar ik meestal niet . Leuke foto's zeg van jullie! Deze maakte ik gisteren, komt een beetje in de buurt, maar eigenlijk ook weer niet Bekijk bijlage 156608 Zo Mark krijgt nu eerst even de fles, kom later nog terug...
@Nike: Leuk filmpje zeg! Ik krijg er spontaan goeie zin van, heerlijk dat lachen!! @Incog: Oeps, sorry, ik leg de link vandaag pas. @Gwn: Nou, klamme handjes en voetjes op een gladde ondergrond geeft meer grip. En ze hoeven dan ook minder kracht te zetten om het lijfje mee te krijgen ja! Spannend zeg, wie weet ben je zwanger....Je meisje lijkt wel een sprookjesprinsesje, wat een engeltje zeg! @Yukl: Leuke fotos zeg! En Tobe is inderdaad een kletsertje zeg en hij zit ook heel stevig daar al! @Schoonmaken, goed om te lezen hoe jullie het doen.
Hey lieve schatten! K kom alleen even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben, maar ik kan de tijd en energie gewoon even niet vinden om op t forum te komen..Aanstaande vrijdag heb ik een vreselijk groot examen en daar ben ik hard voor aan het leren. Daarna ben ik weer van de partij! Even snel gescand en er zijn behoorlijk wat heftige dingen.. Succes allemaal! Liefs!
@elena en wonderteam, bah wat naar! sterkte meiden! hopelijk komen jullie er samen uit. knuf vanaf hier @incog, wat schattig, klappen en zwaaien! gaat echt snel hij bij jou. Sem begint trouwens met optrekken, denk dat ze het afgekeken heeft bij o @gwn, aaaaah spannend!!! misschien wel raak, zou wel erg leuk zijn @foto's, wat een leuke komen er weer voorbij zeg, zal zo ook een erop zetten. @cherry, meeting lijkt me erg leuk, vorige helaas niet kunnen gaan . misschien is het voor de dames die het nu moeilijk hebben juist wel fijn om even te kunnen praten met mensen uit een andere omgeving... (of juist niet natuurlijk maar kan me voorstellen dat het wel fijn is om even je hart te kunnen luchten zonder dat bekende het te weten komen) leuke foto trouwens van jou en aiden! wat heb je mooi haar! (ik ben altijd net een verzopen kat zo stijl hihi). @poetsen, ik heb een snoerloze stofzuiger dus zuig elke dag. dweilen doe ik minder, meestal 2 a 3 keer. ben wel beetje poetsfreak dus MOET altijd opgeruimd zijn. (smetvrees in de fam, ik ben volgens mijn fam de grootste rommelkont terwijl iedereen buiten mijn fam gek word van mijn opruim en poetsdrang hihi) @hier, misselijk moe moe moe, kon wel zwanger zijn hihi. met sem alles goed slaapt alleen erg weinig (overdag soms maar een half uurtje!) maar slaapt een a twee keer per week "bij" door lange rukken te maken.. zaterdag heeft manlief trouwens een badje gehaald voor sem, erg leuk met een speelboog erboven en opblaasfiguurtjes er aan, helemaal geslaagd!
even buikje spammen, vond het al heel wat voor 6+5 bij sem zag je het pas erg laat... vergelijkbaar met ruim 15 weken bij sem (foto's naast elkaar gehouden) let trouwens niet op mijn geweldige pj
achter in de tuin afgelopen zaterdag. nieuw pakje gekocht, vond het zo schattig, is een jumpsuit hahaha (voor baby's wie bedenkt het he lol )
t is een groot mondeling examen over alle stof sinds 9 december (geen tussentijdse toetsmomenten gehad) Uitslag meteen na t examen
Paloe: Heel veel succes met het examen! Ik duim voor je! Escal: Mooi buikkie al hoor en schattige foto's van Sem! Jelmer wil ook het liefst zelf eten, lekker kliederen.
Paloe; heeeeel veel succes met je examen! Jeetje, dat is wel veel, stof vanaf 9 december! Fijn dat je meteen de uitslag krijgt. Succes met studeren en dan daarna vrijdag weer even wat meer vrije tijd? Escal; dat zie je al vroeg ja, een mooi buikje hoor! Lijkt me superleuk om weer zwanger te zijn maar ik moet nog even wachten! Vervelend dat je misselijk en moe bent, maar dan zit het in ieder geval nog goed! Wat een leuke fotos zeg! Thijs snapt het eindelijk!! Vannacht heeft hij geslapen van 21.00u tot 7.00u!!! Joepie! doet een dansje voor Thijs en onszelf - Nu al vier nachten op een rij maximaal 1x eruit, en afgelopen nacht zelfs niet! Vanochtend lekker boodschappen gedaan en eten gekookt voor vanavond en voor Thijs (broccoli met kip en aardappel). Dat bevalt goed, ik heb gewoon het in drie potjes gestopt, die ijsblokjes doen we niet meer. Thijs eet teveel om het nog in ijsblokjes te doen. Zometeen ga ik naar mn vriendin die vorige week geopereerd is èn even een verrassingsbezoekje aan het werk van opa (mijn vader) doen. Fijne dag allemaal!!
chikai: applaus voor Thijs!!! Kunnen jullie ook lekker bijtanken! eten: we laten Jelmer sinds 2 weken zoveel mogelijk met de pot mee eten, kook zoveel mogelijk zoutloos en als we iets eten wat Jelmer nog niet mag, omdat het te gekruid is, pak ik nog wat uit de vriezer.
Zo eerste van een week bijlezen. Af en toe bij ik nu zo moe door het mindere slapen dat ik gewoon even geen puf meer heb om te komen. @Nike; Het is inderdaad een leuk gezicht om te zien hoe Stan op zijn rug door de kamer gaat. Afgelopen weekend lijkt ie ook opeens ontdekt te hebben hoe dat op zijn buik moet. Alleen is het niet echt tijgeren, meer goudvissen. Ach wilde Mees vorige week niet tijgeren op het KDV? Ik heb het idee dat de kids af en toe verlegen zijn of zo? Stan had dat met spetteren. Het heeft maanden geduurd voordat ie in het zwembad net zo hard durft te spetteren als thuis in het kleinere bad. @Escal; leuke reacties heb je gehad. @Wonderteam; de operatie van Stan is op 29 juni. Dus nog een 3tal weekjes. @Cherry; Leuk ideetje voor de meeting. @Nike; leuk filmpje. @Gwn; Leuk weer met Amy zwemmen. Wat houdt het Guppy1 diploma in? Ow ik lees het al. @Knijn; Wat fijn dat Maud heeft doorgeslapen. @Chikai; Geen idee hoe lang het afbouwen duurt. Ik had gewoon veel te weinig melk op het laatst dus kon gewoon van de een op de andere dag stoppen. Zo nu maar eerst even posten voordat ik weer alles kwijt ben.
@Paloe: spannend meid! Succes! Kom je daarna weer gezellig (meer) kletsen? @Escal: ja, vind het ook best spannend eigenlijk. Ga denk ik voor de zekerheid op de dag van vertrek naar vakantie (donderdag de 16e) alvast testen, kan ik er rekening mee houden ivm alcohol enzo Maar zal wel niet hoor! Mooi buikje al . Ik hoop alleen dat ALS het raak is hier, het niet meteen zo te zien is, zal leuk worden op mijn nieuwe werk dan . Superleuke foto's trouwens, mooi meisje hoor! @Chikai: Yeah! Goed zo Thijs!!!