@ Knijn: YESSSS!!!! Eerste tandje is weer zo'n mijlpaal he. Fijn dat ze er weinig last van lijkt te hebben..... Lief he, dat slapen op de buik?
Buikslapen: Sinds Jelmer in zijn ledikant ligt slaapt hij steeds op zijn zij of op zijn buik. Hij kan prima zelf draaien, dus maak me er niet druk om. Hij ligt alleen in een slaapzak, geen lakentje of dekentje op het moment, dus kan hij ook nergens in verstrikt raken. Doglover: Drukke weken voor jou! Spannend, intake en echo! Succes!
Knijn: Lekker op haar buik laten liggen inderdaad Hier 2 buikslapertjes... Wat leuk, haar eerste tandje!!!! Elleke: Spannend en leuk weer, morgen de echo! Veel plezier alvast!
Doglover; veel succes en plezier morgen!! Knijn en Incognito; nee hoor, geen energie over, maar sommige dingen moeten nu eenmaal gebeuren... dus dan kan ik maar beter in 1x doorstomen, dan is het weer klaar en geeft het ook een goed gevoel... Knijn; ik ga dat ook proberen, elk jaar een digitaal boek (en dan 2x afdrukken, 1 voor onszelf en 1 om later aan Thijs mee te geven). Maar ik houd het dus nu al bij, anders vind ik het straks een tè grote klus worden... Maar hoe dat gaat als we een 2e of 3e kindje hebben... dan druk ik hetzelfde boek maar gewoon 3x af denk ik... Hier een zij-slaper; standaard ligt Thijs op zijn zij, tot bijna op z'n buik. (doe ik ook, dus heel herkenbaar )
@Kwebbel: Hier deed de apotheek ook moeilijk met medicijnen tijdens de borstvoeding (destijds slaapmedicatie). Volgens mij hebben zij gewoon wat strengeren richtlijnen dan de huisarts. Maar wel erg irritant. Gelukkig heb je het wel meegekregen en hopelijk helpt het! Migraine is vreselijk, weet ik helaas uit ervaring. @Escal: Hmm vreemde schoonzus-reactie zeg. Mischien jaloers? He bah wat balen van de echo. Dikke knuffel. Sterkte met deze week doorkomen. Hopelijk volgende week een hele goede echo! Ik duim ook mee! @Chikai: Leuk dat brood eten he! Hier moeten de stukjes wel behoorlijk groot zijn, willen ze in zijn mondje belanden. @Knijn: Joehoe een eerste tandje!! En inderdaad gewoon op de buik laten slapen hoor. Ze is echt wel sterk genoeg om zich terug te draaien/hoofd op te tillen en hoofd naar zijkant te leggen. @Doglover: Spannend morgen!! @Slapen: Hier op de zij (ja Chikai weer een overeenkomst!!). Altijd (of in ieder geval 95% van de tijd) op de linkerzij. Blijkbaar fijnste houding voor hem. @Hier: Vandaag naar de dierentuin geweest. Had niet de verwachting dat Mees er veel van zou meekrijgen. Maar viel me nog mee. De vissen in het aquarium, de giraffen en aapjes vond hij wel interessant. Daarna is ie in de wagen in slaap gevallen....
Nike; hier moeten de stukjes ook groot zijn, als Thijs ze zelf kan en wil eten hoor... Tja, die overeenkomsten, ik vind het wel leuk! Leuk dat Mees een gedeelte van de dierentuin wel leuk vond, en slapen hoort er nog bij he, als baby.... Ben je naar Emmen geweest? Ik heb vanavond een superfijne buitenrit gemaakt met de paarden, lekker naar de put (spetteren in het water vinden de paarden altijd leuk) en met een fijne galop weer terug. Heerlijk, met prachtig weer... Nu even vakantie voor de paarden...
Even snel @ escal: gefeliciteerd met het kloppende hartje, maar wat vervelend dat het toch niet helemaal goed was! Hopelijk valt het mee. Knuffel! En wat een stomme reactie van je schoonzus (?) zeg! @ slapen: hier een buikslaper sinds hij kan draaien @ tandjes: leuk! Hier nog niets @ fotoalbum: ik maak ook van beide jongens ieder jaar een digitaal album. Dwingt me om kieskeurig de foto's kiezen en dat is wel goed. Anders wordt het heeeel veel van hetzelfde. Wel leuk zo'n album. Tobe vindt het geweldig om zijn boeken door te kijken.
We hebben een muis! En ik zag hem net zo hups langs een kabel omhoog klimmen op een keukenkast Hij kan dus gewoon bij al ons eten! Stom beest...
@Elena; wat fijn dat jullie het nog een kans geven. @Nike; De datum van de operatie is 29 juni. Het komt dus inderdaad steeds dichterbij. @Escal; Hihi wat een grappige reactie van je oma. Mijn kast wordt te klein. (misschien de volgende keer een kastje voor ernaast geven) @Incognito; Ik voel me wisselend. Ik ben veel moe en heb weinig energie. (maar dat is niet gek als je redelijk slecht slaapt, maar nog niet slecht genoeg om medicatie te krijgen) Verder merk ik dat mijn emoties erg beginnen te schommelen. Ik kan zomaar om iets kleins bijna in huilen uitbarsten. Maar als ik dan een nacht lekker heb geslapen, voel ik me in ieder geval wel weer wat energieker. @Chikai; Kan het zijn dat Thijs het laminaat te glad vind? Dat ie er niet lekker bewegen kan? Bij doen Stan voorlopig op de vloer de sokken uit. Dan kan ie zich veel beter verplaatsen en bewegen. @Gwn; Ik zou met het op de harde vloer laten rollen even wachten tot je op controle bent geweest. (Tenzij de artsen hebben gezegd dat het geen kwaad kan). Ik weet dat wij dat straks heel voorzichtig mee moeten zijn. Stan moet waarschijnlijk straks ook een tijdje in het campingbedje slapen om zijn hoofdje te beschermen.
@Escal; Ik krijg het vermoeden dat je schoonzus ook zwanger zou willen worden, maar dat het misschien niet lukt of door omstandigheden niet kan? Ow, ik lees net dat Gwn hetzelfde opperde. Hoe dan ook, het blijft natuurlijk niet zo leuk om te horen. He wat vervelend van de echo. Ik kan me voorstellen dat je je nu onzeker voelt. @Knijn; Buikslapen kan nu geen kwaad hoor. Als ze zelf kunnen rollen, mag het gewoon. Stan slaapt tegenwoordig alleen nog maar op de buik. (ook al leggen we hem gewoon op zijn rug in bed). @Yukl; Dat is minder; een muis in huis.
ff spammen; Het speelgoed lag net nog in de doos op de mat. Nu ligt het heel gezellig door de hele benedenverdieping.
@Regenboogje: ik heb zeker 3x aan de arts gevraagd of we nog voorzichtig moesten zijn met iets, maar volgens hem niet. Ze hebben bij haar natuurlijk ook 'alleen maar' een gaatje in haar hoofd gemaakt (je voelt het echt), en niet zo ingrijpend aan haar schedel moeten knutselen als straks bij Stan (klinkt misschien oneerbiedig, absoluut niet zo bedoeld!). Oeh, 29 juni al... Heel, Heel veel sterkte alvast, ik ga heel hard duimen dat het gewoon erg voorspoedig gaat.
@Gwn; Als de arts heeft gezegd dat jullie niet extra voorzichtig hoeven te zijn, dan zou ik Amy gewoon d'r gang laten gaan. Misschien kun je er iets zachters onder leggen, maar als ze er af gaat gewoon laten gaan. Zo leert ze het snelste denk ik Ik zeg zelf ook meestal dat ze een enorme puzzel in Stans hoofd gaan maken. Dus ik ben wel wat gewent wat dat betreft.
@yukl, ieeeks muizen, even een tripje naar de winkel voor muizenvallen? @regeboogje, phoe de 29ste al! sterkte met voorbereiden en natuurlijk tijdens de operatie! @hier, gister echt een off day, heb het idee dat ik me goed moet voelen ivm met kloppend hartje maar lukt(te) echt niet... manlief is wel heel begripvol en zegt ook dat ik gewoon moet genieten. na een goede nacht gaat het in iedergeval wel wat beter. heb voorgenomen om gewoon van het beste uit te gaan! Sem heeft trouwens sssst, pfff en prrrt ontdekt haha, erg schattig! ook wilt ze gaan kruipen maar lukt nog niet dus veel onmacht huiltjes in huize ecal
@Escal; Ik kan me voorstellen dat je gisteren een vervelende dag hebt gehad. Hopelijk krijg je de volgende keer beter nieuws.
Ik vind je humeur/stemming en je energie heel normaal hoor, ik bedoel in de zin van logisch. Het is niet niks wat jullie staat te wachten, wat artsen misschien ook zeggen (dat het vaker gedaan wordt en goed gaat etc.) het blijft je kleine mannetje en het is en blijft een ingreep en dat wil je gewoon niet. Mijn aanbod blijft staan, als je er een keer gebruik van wilt maken, kom je maar lekker een kop koffie drinken, je emoties eruit gooien als je wilt of gewoon lekker kletsen. Hihi, grappig die foto, wat gaan ze toch snel he
Yukl; hier ook nog geen tandjes hoor! En ieks, een muis in huis... Heeft hij al ergens van gegeten??? Regenboogje; het is toch ook niet niets wat jullie en Stan te wachten staat hoor, logisch dat dat energie kost, veel zorgen e.d.... Sterkte alvast, het gaat wel snel zeg. En leuke foto! Een ondernemend mannetje hoor! Zo, werkdag zit er weer op, morgen nog een en dan hebben we weer weekend! Even een vraagje; Thijs eet en drinkt ineens echt minder dan voorheen, is dat bekend bij jullie? Of zou ik onderstaand schema nog moeten veranderen? Als ik hem extra melk aanbied, drinkt hij maar 30 ofzo extra op.... - 's ochtends papfles - daarna fruit (nu 1/2 potje, normaal 1 hele) - 's middags boterham, en 100cc melk - 's middags wat sap en afhankelijk van de ochtend fruit of koekje - 's avonds warm eten (nu max. 1/2 potje, normaal heel) + extra fles 100cc op - 's avonds laat papfles