@Schatjuh; wat vervelend! Succes met alles! @Kwebbel; gefeliciteerd! Het weer feest niet echt mee nee, hier waait het verschrikkelijk hard. Lekker binnen met een borrel! @Gwn; hoe gaat het met Amy? @zwangeren; hoe gaat het met de kwaaltjes? @hier; ik zit nog lekker in mijn huispak. Ben de afgelopen dagen elke dag wel op pad geweest dus vandaag blijven we lekker binnnen, misschien nog een klein wandelingetje voor de frisse lucht maar o.h.a. lekker aankloten in huis. Zaterdag!! @Pelle-schilderij; die is echt cool! Kan me voorstellen dat je die wil hebben Yukl. Niet ergens te koop? Of anders namaken! Kan niet zo moeilijk zijn toch?
Escal; leuke fotos zeg! Fijn dat je je goed voelt zeg! En iedereen zegt het, lekker tutten met zon meisje is toch wel heerlijk! Je hebt voor meisjes ook zulke leuke kleertjes Gisteren was ik in een kinderkledingwinkel, 5 halen, 2 betalen Maar voor meisjes was er veeeeel meer keus dan voor jongens. Toch nog 72 euro korting, leuk meegenomen. Yukl; he bah, ook muizenkeutels rondom Pelles mondje Het zijn geen dropjes Succes met het uitroeien van die muis/muizenfamilie!! Jakkes O wacht, ik lees dat je gisteren geen keutels meer hebt gevonden Hopelijk was het er maar eentje. Pfoe, dat klinkt als een hoop werk voor je studie en naar Maastricht en Groningen, het hele land door dus! Pelle klinkt hetzelfde als Thijs, ook niet zoveel eten en drinken, soms wat hangerig, maar over het algemeen wel vrolijk. Ik vermoed ook een tandje (de eerste dan), want hij stopt ook zn handjes telkens in zijn mondje, kauwt overal op Nike; leuk weekendje zeg! Naar de dierentuin en naar Guus! Heb je een zit- of staplaats? Hopelijk blijft het een beetje droog! Ik ben vorig jaar naar Guus geweest (met mn zwangere buik) en was toen erg blij met mn zitplaats. Ik vond het wel superleuk! Gwn; hee, leuk, op Terschelling! Mooi eiland zeg, veel plezier met Oerol! Fijn dat het met Amy zo goed gaat. Thijs heeft ook van die dagen dat hij minder melk drinkt (s ochtends en s avonds een volle papfles, maar dan overdag met moeite ½ fles. Sinds we overdag echter 1 schep granen door de melk doen voor de smaak, drinkt hij hem helemaal leeg). Sap en dergelijke drinkt hij bijna niet. O, en wat Yukl zegt: Thijs vindt het reuze interessant om sap uit een glas of beker te drinken, dus dat helpt hier ook wel om wat vocht binnen te krijgen. Knijn; knap dametje hoor, dat zitten! Leuk! Ik heb besloten dat ik gewoon mn brief opstuur en dan even afwacht of ik op gesprek mag komen. Ik kan dan altijd nog nee zeggen, maar ik denk ook dat de voordelen groter zijn dan de nadelen Dus . De brief ligt klaar, nog even laten lezen door wat mensen en dan afwachten. Hebben jullie nog iets aan vaderdag gedaan? Papa krijgt van mij een fotomok (kortingscode hier via zp gebruikt superhandig) met 15 leuke fotos van Thijs erop.
*inbraak* Ik zag dat Gusam hier gemist werd, en vond net onderstaand berichtje van vandaag van haar. Hallo allemaal, Hier ben ik weer even na een tijdje weg geweest te zijn, ik was hier bekend als Gusam, maar heb door omstandigheden mijn naam verandert. Hier is de afgelopen mnd heel veel gebeurt waardoor ik dus even niet geweest ben. Mijn moeder en nichtje hebben een amk melding gemaakt om mij een hak te zetten, en omdat hun mijn gezin niet meer in de gaten konden houden, maar het amk heeft ook gezien dat het hier allemaal ok is. daarna heb ik een inzinking gehad, na het hectische jaar, van verhuizing, ziek zijn, geboorte jongste, en dat de jongste een huilbaby was door kma en reflux, en ook nog 2x in zh gelegen, mijn eigen verleden af kunnen sluiten en weinig slaap moest ikk even pas op de plaats nemen, ik heb even de zorg overgedragen wat me heel veel pijn doet, ik ben momenteel opgenomen en de kids zijn bij een pleeggezin, zodra het met mij weer rustig is komen ze weer lekker bij mij thuis. maar ow wat kan dat zeer doen, uiteindelijk zal mijn gezin hier sterk uitkomen. ik ben nu langzaam weer aan het opkrabbelen. xxxx __________________
Even tussendoor: kwebbel van harte!!! Zo ga nu eerst douchen, heb vandaag gewerkt en het was megadruk met alle vaderdagcadeaus. Tot later en dan reageer ik verder.
@ knijn: ja misschien een muurschildering in zijn nieuwe kamer straks! Ik had vandaag ook een thuis hangdagje. Moest alleen wel nog even tussendoor boodschappen doen... Maar met zo'n regenachtige dag is het heerlijk om even lekker in huis te keutelen! @ chikai: wat een leuk idee zo'n mok! Ik heb een hoes voor mijn mans iPad gekocht. Had ie toch nodig. De kinderen hadden beide een tegeltje geverfd (Pelle met zijn handje en voetje), maar Tobe moest en zou die direct geven. Hij krijgt wel een ontbijt op bed morgen. Wat spannend van je sollicitatie! Ben benieuwd! @ wonderteam: oei, dat zal wel druk zijn inderdaad! Gelukkig heb je dat ook weer gehad.
Ik ben wel geschrokken van het bericht van gusam. Ik hoop voor de kinderen dat de situatie snel weer goed wordt en ook goed blijft. Zeker met die belangrijke hechtingsperiode die nu gaande is... Moeilijk hoor. Maar ik begrijp dat ze nu onder een andere nick schrijft?
@Yukl: Komt er geen tandje aan bij Pelle? Mees ging toen ook ineens weer meer spugen en at en dronk ook minder. Hij was dan ook wel huilerig en dat is Pelle niet. @Gwn: Ik zou inderdaad yoghurt proberen. Dat is hier een succes. Maar dit vervangt de melk niet helemaal. Ik hoor steeds op het cb dat ze wel minimaal 500 cc melk moeten drinken, anders vitamine d bijgeven. Eet Amy geen pap? Mees wil dat niet, maar Amy misschien wel.
@Schilderij van Pelle: Cool! Hihi!! @Knijn: Wow Maud kan ook al zitten! Wat goed! Ik ben wel een beetje jaloers hoor. Ik wil zo graag gaan fietsen met Mees, maar dat zit er volgens mij voorlopig nog niet in. @Kwebbel: Van harte gefeliciteerd! Fijne avond nog!
@Chikai: Wat goed dat je in ieder geval gaat solliciteren! Spannend. Denk je dat je veel kans maakt om op gesprek te komen? Ze kennen je toch? @Vaderdag: Mijn vriend heeft dit jaar een wijncursus gedaan. Dus heb een fles wijn met embleem met foto van Mees en Mees zijn naam besteld. Ziet er echt super leuk uit. Zal kijken of ik morgen even een foto kan maken. Verder krijgt hij een boek en een knutselwerkje van het kinderdagverblijf. @Verhaal Gusam: Wow wat heftig! Hopelijk krabbelt ze snel op en kunnen de kids weer gewoon lekker bij haar zijn. Rono bedankt voor het doorgeven. Weet jij onder welke naam ze nu schrijft? @Hier: Niet naar de dierentuin geweest. Het was te slecht weer en zonde van het geld dan. Zwager, schoonzus en kids zijn gezellig op bezoek geweest. Daarna hebben we een nieuw bed gekocht! Vanaf augustus lekker slapen op onze nieuw boxspring. Joehoe wat zal dat lekker zijn!
We fietsen met Maud al een hele tijd, maar dan in de fietskar! We hebben niet eens een fietsstoeltje, ik hoop dat ik er één mag lenen van een vriendin om te proberen of ze het iets vind. Anders moeten we weer iets aanschaffen, zo blijven we bezig... Kan Mees nog niet zitten? @bed; wij hebben ook een boxspring, zaaaaaaaaaaaalig! Met nasa schuim op de matras, nog zaaaaaaaaaaliger!!!
Nee, Mees kan nog niet zitten. Hij tijgert wel de hele kamer door. Maar heeft het evenwicht en de rust niet om te zitten. Fietskar hebben we een paar keer gehuurd. We hebben er geen en gaan er nu ook geen meer aanschaffen. Achteraf had ik het wel willen doen. Klinkt goed die boxspring!!!
@Gwn; Stan heeft wel een tijdje de flessen geweigerd, maar dat is nu weer helemaal over. Opeens bedacht ie dat hij ze toch wel wilde. Je moet maar denken, de mensen weten niet wat Amy heeft meegemaakt. De mensen die je echt aan het hart gaan, die weten wel wat er aan de hand is en dat jullie goede voor haar zorgen. O ja, fruit geven wij als maaltijd (na de boterham/avondeten als toetje), maar ook vaker tussendoor. @Skatjuh; Jammer dat je je hier niet meer thuis voelt.
@Gusam; phoe, wat een heftig verhaal. Hopelijk komen ze er gauw weer bovenop. @Rono; bedankt voor het bijpraten.
Goedenavond! @Gusam; Heftig verhaal zeg! Hopelijk komt ze er snel weer bovenop en kan ze lekker gaan genieten van haar gezinnetje! @Nike; Zitten komt vanzelf wel! Oh, heerlijk, een boxspring. Hoezo komt die pas in augustus? Zit er zo'n lange levertijd op? @Fietsen; Sinds afgelopen zaterdag zit Damian ook voor op de fiets Hij zit al maanden maar vond het nu pas verantwoord. Hij (en ik ) vonden het erg leuk en proberen dagelijks (balen van dit weer!) een stukje te fietsen. @Regenboogje; Wees maar trots op je mannetje! @Hangdagje; Hier ook een hangdagje gehad Alleen vanmiddag een rondje gefietst met de kleine man en wat boodschapjes gedaan. Verder beetje gepoetst, een middagdutje gedaan en nog wat aan de studie. @Vaderdag; Dit jaar slaan we vaderdag over, vriendlief was moederdag vergeten en nu "vergeet" ik vaderdag ook . @Chikai; Succes met de sollicitatie! @Gwn; Damian heeft ook een paar dagen gehad dat hij bijna geen melk dronk. Heb toen volle kwark gegeven en gewoon veel water zodat hij toch vocht binnenkreeg en van zijn ochtendfles had ik een bordje pap gemaakt, 2 dagen later dronk hij weer normaal zijn flesjes. (hij drinkt 1 fles per dagdeel op het moment met een totaal van 600 cc per dag) Ik ga geen speech geven op mijn opa z'n begrafenis, dat viel me zo zwaar op mijn vaders begrafenis, kan dat niet nog een keer aan We waren wel close ondanks dat we elkaar niet dagelijks zagen, hij was ook erg gek op Damian. @Hier; Damian heeft door hoe zijn vloerpuzzel uit elkaar moet en haalt die nu steeds uit elkaar Verder wilt meneertje steeds vaker lopen en staan. Hij kruipt of schuift op zijn kont nu steeds naar de tafel en gaat daar zichzelf aan optrekken en dan langs de tafel lopen. Hij wordt nu echt lekker actief. Merk het wel aan zijn slaapjes. Hij slaapt nu behoorlijk lang overdag. s'Ochtends anderhalf a 2 uur, s'middags 2 a 3 uur als het niet langer is en s'avonds slaapt hij van een of half 9 tot ongeveer 8 uur de volgende ochtend. Oh zie net de dat het bijna 10 uur is, ga een film kijken op tv. Fijne avond allemaal!
Elena: Die vloerpuzzel gaat hier ook uit elkaar inderdaad. Vind het wel eng met die kleine rondjes uit de 6 en 8 enzo. Denk dat we hem binnenkort niet meer gebruiken, want hij blijft er toch niet op liggen. Nike: Jelmer zit ook nog niet echt goed zelf, hij kan het wel, maar hij raakt snel afgeleid,waardoor hij omvalt,maar we fietsen wel, want hij zit stevig genoeg.
Goedemorgen, Nou Mason had in het verleden wel regelmatig op het potje geplast ,maar zette nooit echt door. Het leuk wel of hij het leuker vond om gewoon op het potje te zitten ipv ook daadwerkelijk zindelijk te worden. Nu heb ik 1 week geleden het potje weg gedaan en hem op de wc gezet. Eerst was het eng ,maar ineens was de knop in. Nu wil hij overal plassen en is alles reuze interessant. Luiers heeft hij niet meer om en hij gaat zelf naar de wc als hij moet plassen. Af en toe moeten we hem nog wel even helpen herrineren ,maarde luiers overdag zijn verleden tijd 's nachts doe ik hem nog wel een luier om,al is hij al wel 3 nachten helemaal droog wakker geworden Morgen voor het eerst zonder luier naar het kdv.Ik ben benieuwd hoe het daar gaat. Fay is steeds drukker met haar knietjes onder haar buik te zetten. Ze zett zich dan zo af dat ze steeds achteruit gaat haha. Ben benieuwd of ze gaat teigeren/kruipen. Ze komt nu ook overal ,door steeds rondjes om haar as te draaien haha Ook is Fay bij de kinderarts geweest. Nou die was enorm tevreden. Ze is echt met sprongen vooruit gegaan en ze vinden dat ze het sowieso op sociaal/emotioneel vlak heel goed doet. In dat opzicht lijkt het niet dat daar blijvende schade is gekomen door haar heftige ziek zijn en zuurstof tekort. Over 2 maand terug naar de kinderarts en over 3 maand naar de neonatoloog, die gaat haar verder onderzoeken. @vaderdag, Mason en Fay hebben geknutseld ,maar dat heeft Mason dinsdag al uitgepakt haha. Verder doe ik zo met de kids een ontbijt op bed en heb ik een geurtje en iets voor onder de douche gehaald namens de kids. @karin, Mason was met thomas de trein wel alleen geweest met ons.net wat je zegt solo aandacht is ook wel even fijn voor hem. Naar het verkeerspark is Fay wel meeggeweest ,maar mijn zus en aanhang ook, dus die waren druk met Fay haha. Wat heftig die therapie,maar het heeft dan gewoon een grote impact. neem goed je tijd.Oef wat schrikken zo'n telefoontje. Ik zou er ook heel ongemakkelijk van zijn geworden. @kwebbel, wat leuk dat je man zo blij was me de supriseparty. Oh dat gaat wel snel dan met je borsvoedingen. Kan mij indenken dat dat wel even slikken is. @nike, hoe is het nu met je ooronsteking? Waarschijnlijk vind mees het tijgeren nog reuze interessant en heeft dan niet zo'n behoefte aan zitten. Dat zei het cb hier idd desrtijds met mason ( maar dan was het andersom eerst zitten en niet willen teigeren) @amaryllis,wauw wat fijn dat ze nog zo vaak bij je drinkt. @regenboogje,oh dat is wel fijn dat er ook een ronald mc donald huis zit.Het is wel prettig als jullie allebei vlakbij kunnen zijn. wauw netjes hoor hoe Stan zijn gewicht zo heeft ingehaald. @chikai,oh wauw weer even oppassen op zo'n klein humeltje. Geweldig Moeilijk van je baan ,toch kijken naar het rijtje voor en nadelen zou ik toch voor de nieuwe baan hebben gekozen denk ik. @paloe, hoe was de bruiloft?Jongens lekker uit logeren geweest? Wat een leuk idee zeg van je wegwerpcamera's. @escal, oef dat is wel even een domper 2 nieuwe auto's Fijn dat sem het ook zo goed doet. Mooie foto's! en een erg leuk rokje zeg @yukl,ik las het van de muizekeutels Jakkes rotbeestjes zijn het ook. Staat jullie huis al op funda? Hopelijk gaat de verkoop heel voorspoedig. Hoe is het nu ,met Pelle. Nog ziek geworden? @elena,gecondoleerd met het verlies van je opa. Wat heftig ook van je moeder,maar goed gehandeld! Jemig Damian gaat ook als een speer he @gusam, oef wat een heftig verhaal Hopelijk komt iedereen er snel bovenop, zodat er weer een veilge thuishaven is. @cherry, haha die heb je mooi gespot dat schilderij. Erg leuk trouwens! @gwn,hier dronk Fay ook een tijdje minder melk en nu deze week haalt ze alles weer in Fijn dat de wond zo goed geneest. ach jakkes wat kunnen mensen toch vreemd denken. @knijn, wat goed dat ze kan zitten ***** zo spam modus weer uit ******
meiden, het liefst wil ik hier ook niet weg maar ik ben het echt zat om afgezeken te worden. Anders kan ik het niet noemen eigenlijk. Er zijn mensen die altijd denken het beter te weten en denken dat sommige dingen zo makkelijk zijn, terwijl dit niet het geval is. Hierdoor komen er vaak misverstanden, dit heb ik ook bij anderen regelmatig zien gebeuren. Ik vind het onwijs gezellig om met jullie te praten (al is het al een poosje geleden, laptop was weg voor reparatie ) maar ook hier op het topic is 1 dame die het altijd beter weet. Ik weet nog niet zo goed wat ik ga doen. Liefs
Yukl; schattig is dat he, als kinderen meteen hun cadeautje willen geven! Ik zie dat op school ook, zo lief. Nike; hier hetzelfde, ik wil ook fietsen met Thijs, maar Thijs kan echt nog niet goed zitten. Een paar seconden en dan valt hij om. Dus ik moet ook nog wachten, jammer he Ik stuur wel mn brief, maar nu zag ik in de vacature dat ze specifiek interesse in de bovenbouw vragen, en dat zie ik niet zitten. Dus ik ga maandag eerst maar eens even bellen of dat er ook mogelijkheden zijn om na een paar jaar te verplaatsen naar de middenbouw. En anders stuur ik de brief niet op, want ik zie het niet zitten om een paar jaar in de bovenbouw te moeten werken. Fietskar; mijn vriendin heeft er nu eentje, haar kindje is 6 weken. Voor een 2e schaf ik er wel één aan, maar nu wacht ik nog maar even tot Thijs in het fietsstoeltje kan. Wonderteam; fijn dat het zo goed gaat met je kids! Papa was helemaal blij met zn mok Nu vanochtend langs mijn vader, en nog even langs oma. Verder helemaal niets. We zouden gaan vrijdansen vanavond, maar met de afgelopen nachten die weer aardig gebroken waren, gaan we maar niet en wel lekker op tijd naar bed!