Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Chikai: Je zou kunnen proberen om het prutje wat te binden met iets? Als ik het te dun vind dan doe ik er altijd rijstebloem doorheen, daarmee gaat het prima. Maar ik meen me te herinneren dat Thijs daar niet goed tegen kon?

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

En meloen gewoon prakken met de vork?

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Amaryllis: Thijs vindt rijstebloem inderdaad echt niet lekker. Zou ik er gewoon de pap doorheen kunnen doen (al lijkt de combinatie me niet zo....?) Dat is bambix ontbijtgranen....
    Cherry: Prakken is een beetje hard...

Wie kan ik blij maken met 3 blikken nutrigamen kunstvoeding? Wij hebben deze over, ze zijn nog dicht. (diëtiste had destijds meteen 4 blikken opgestuurd om uit te proberen). Te gebruiken tot 28 september 2011. Ik vind het zonde om zomaar weg te gooien.

Thijs is wakker, dus ik ga er zo vandoor! Fijne dag en tot vanavond ;)

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Chikai: Mmm...pap lijkt me niet zo. Tja maizena bindt natuurlijk ook, maar ik weet niet hoe die jonge darmpjes daarop reageren. Beschuit misschien? Dat werd vroeger ook veel gebruikt in fruithapjes..

5. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Of gewoon een liga koekje. Misschien werkt een staafmixer ook wel?

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jaaaa, Jelmer heeft zijn eerste zwemdiploma!! Foto's staan op mijn hyves!

Cherry: Het schijnt dat kinderen die al vanaf baby zwemmen wel makkelijker hun echte zwemdiploma's halen omdat ze al heel vrij zijn in het water en natuurlijk al meer geoefend hebben met zwembewegingen.
    Ik zou niet gaan sporten, je lichaam heeft ook even rust nodig.

Incog: je kunt niet alles onthouden toch? ;) Mijn ouders waren 30 jaar getrouwd, dus vandaar etentje.

Chikai: Ik had vorige week een keer cantaloup (meloen) gehaald en als je die pureert blijft die steviger dan andere soorten meloen! Bij Galiameloen doe ik er een liga door.

7. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @zitten; ik oefen het zitten door Stan op de grond te zetten voor een doos met speelgoed. En dan leg ik het voedingskussen in een u-vorm om hem heen.
    @knijn; Leuke foto's
    @wonderteam; geen idee wat er met het naveltje aan de hand kan zijn.
    @Incog;Van harte gefeliciteerd met je trouwdag. mooie jurk trouwens.
    Wat goed dat V. nu ook zindelijk is.
    @Chikai; jammer dat het deze vacature niet wordt.
    Wij geven de meloen in stukken, dus ik kan je helaas niet helpen. Alhoewel.... misschien in de keukenmachine en dan pulseren??

8. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Vanmorgen weer heerlijk gezwommen met ons ventje. Nou ja, zwemmen? Zodra ie op de buik lag, begon ie enorm te spetteren.
    Heeeeeeeeeeeeerlijk genieten dus.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Even snel want ben bezig met het huishouden (even korte pauze houden :D)

@Chikai; Ik geef meloen gewoon in stukjes of reepjes eigenlijk meer (galia en cantaloup) en van watermeloen maak ik meestal een sapje in de blender en geef die dan in zijn bekertje.

10. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Cherry: Leuk zo'n beschilderde flessenopener. Echt een vaderdagkado! :D
    @Chikai: Oh leuk dat Thijs aan het buikschuiven is!! Die gaat vast snel tijgeren.
    In ieder geval fijn dat je de beslissing van de sollicitatie zo hebt kunnen nemen. Als je de bovenbouw echt niet leuk vind, is het maar beter toch. Nu maar hopen dat er snel wat anders voorbij komt!
    @Knijn: Oh wat een gewelidige foto's. Ik had je ook heel anders voorgesteld. Echt zo'n lief, klein meisje had ik in gedachten met lang blond haar. (niet dat je niet lief bent :))
    @Wonderteam: Ben je nog naar de huisarts geweest voor het naveltje van Fay? Klinkt als een navelbreukje....
    Wat fijn dat Fay zo gemakkelijk kan slapen overal. Dat kan Mees dus ook echt niet.
    @Incognito: Wow Valentijn zindelijk! Echt supersnel zeg!! Knapperd!
    Super mooie jurk! Echt mijn smaak! Krijg weer eens zin om te trouwen:p.
    Oh wat goed dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad! Gefeliciteerd vandaag!!
    @Kwebbel: Oh wat balen dat je zo ziek bent geworden van het etentje. Was je de enige? Dan kan je je zo beroerd voelen he zo midden in de nacht op de wc.
    Wat goed zijn eerste diploma!! Gaaf!
    @Cherry: Niet gaan sporten hoor! Je lijf geeft aan dat het even genoeg is. Ik was vroeger echt zo fanatiek dat ik ziek of niet ziek ging. Dan voelde ik me als ik ziek was de dag erna alleen maar beroerder.
    @Regenboogje: Hihi geweldig dat spetteren. Hier krijgt Mees zowat een epiliptisch insult in bad :D.

@Lopen/zitten: Mees wil alleen maar staan en niet zitten. Hij maakt zich zo stijf als een plank als je hem neer wilt zetten. Lopen zit er volgens mij ook nog lang niet in.
    @Meloen: Mees lust geen meloen. Hij vindt er echt als enige fruit helemaal niets aan. Maar kun je het niet in kleine stukjes snijden en dan met een lepeltje geven? Dat doe ik met peer ook (zelfde consistentie). Of anders een verkruimeld koekje er door heen.

@Hier: Oorpijn is helemaal over! Joehoe. Alleen zit mijn linker oor letterlijk potdicht. Dus van de week maar even laten uitspuiten.

Guus gisteren was geweldig! Heb echt genoten van het meezingen. Was helemaal schor gisteravond.

11. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Ow, Stan wil weer wat nieuws.
    Hij probeerde net gewoon op de grond tussen mijn benen van zitten naar staan te gaan. (ik zat achter hem op de grond).
    De eerste keer ging zeer moeizaam, en de tweede poging stond ie in mum van tijd op zijn beentjes.:$

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Nike: Ben je naar Guus geweest? En nu dus helemaal schor, hihi :D Nou dan was het in ieder geval leuk! Ik ben nog nooit naar een optreden van hem geweest, maar t lijkt me wel leuk om mee te maken!
    Wat fijn dat je oorpijn over is, daar kun je zo ziek van zijn!

@ Cherry: En, ben je gaan sporten of niet? Hoe voel je je nu? :)

@ Kwebbel: Gefeliciteerd met Jelmer z'n eerste diploma! Was het afzwemmen leuk?

@ MeloenOh als sapje in een bekertje vind ik ook een goede tip! Dat ga ik ook eens proberen, is gelijk een goede voor het oefenen met drinken omdat het wat dikker is. Lekkere smoothie voor in de zomer, dan doet mama lekker mee ;)

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Regenboogje wat leuk! Knap zeg van Stan! :D

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Regenboogje: Knap zeg van Stan!!!!

Amaryllis: Het afzwemmen was zeker erg leuk! Al die familie die komt kijken, maakt het toch extra leuk. Mijn moeder en zusje waren mee.

15. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whahahaha, blond?? Nee, nooit geweest... Lief en klein ook niet trouwens :p

@Cherry: Leuk die fles! En? Nog wezen sporten of heb je netjes naar ons geluisterd...? ;)
    @Chikai; jammer van de vacature, maar als het je nu al niks lijkt.... net wat incog zegt; er komt vast iets beters langs!
    @Wonderteam; nog naar de HA geweest? Naveltje klinkt idd erg vreemd!
    @Incog; zinderlijk, wat goed! Trots kan je dan zijn he!
    @Kwebbel; wat goed, een eerste diploma! Lekker op tijd ook ;)
    @Regenboogje; lachen, dat spetteren!
    @Nike; fijn dat je oor beter is, wel minder dat tie nu potdicht zit :(
    Ik ben ook eens naar Guus geweest, echt een feest! Heel gaaf!

@hier; dit keer vond Maud het zwemmen beter. Het koude water vond ze niks en de drijfband ook niet. In de whirlpool was ze wel blij! De vorige keer krijste ze daar ook dus we boeken vooruitgang! :D
    Binnenkort maar eens babyzwemmen proberen, dan maken ze het water warmer zei de badjuf :)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Shit zeg balen van je auto/ jullie auto's!!!

:D heerlijk om dat allemaal te zien he! Ik vind het ook leuk om te zien en ben blij dat we nu vaak (elke maand) een bruiloft hebben, zo kan ik ideeën opdoen voor die van ons (of juist niet;))

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

1 september! en 1 augustus in ondertrouw:D We doen er wel veel aan ja, echt leuk om mee bezig te zijn:) Maar het is niet heel groots op een kasteel hoor;) (zo'n bruiloft hebben we 8 juli;))

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Het was leuk! Ze hadden idd geen goed weer, maar het was steeds droog als ze naar buiten moesten;)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

Pff moeilijk met je baan zeg! Ik kan er niets zinnigs over zeggen, succes met de keuze!

Ik was mee ja:) Dat wilden hij en zijn moeder graag en ik stiekem ook;)

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

ok...jammer! Had je dan niet alleen hier kunnen blijven?

Heel veel succes met alles!

Deel Deze Pagina