Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad, komt vanzelf! Ik dacht een maand terug ook dat Maud noooooooit langer zou gaan slapen dan 4 uur achter elkaar maar nu heeft ze het ineens in de smiezen! Komt bij Thijs vast ook nog wel! Lief dat hij nu ook een favo-knuffel heeft, misschien helpt hem dat wel om langer te slapen! Als Maud nu wakker word is het een kwestie van Aap teruggeven en ze slaapt zo weer. Ik ben wel blij dat ze iets heeft waar de zich prettig mee voelt, ze heeft ook al geen speen/duim. Nu kan ze wel ergens haar 'troost' in vinden.

Jeetje in Zoetermeer helemaal!
    Druk op je werk zeg, meerdere klassen bij elkaar, pfoe!
    Oef, gelukkig is de tweede lading cakejes wel gelukt! Ben je bakker(es? in?) van beroep ofzo?

2. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Athina; geen ervaring maar wat lieieieief! Om te smelten.... ;):)

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey elena22 wat leuk om jou weer eens te zien!!! weet je nog hoe we de laatste dagen van de zwangershcap zaten??? onze kindjes schelen maar heel kort zie ik! 18 oktober mijne.
    Gaat alles goed?

Liefs Pina

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.846
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @chikai: Leuk om zo met de taarten bezig te zijn :) ik heb toevallig vandaag één of andere citroen marmelade gehaald, zag er wel lekker uit ;) .
    Als ik het red wil ik voor zondag nog een geboortetaartje maken en volgende week zaterdag komt de buuf cupcakes bakken + vullen + versieren , voor hun verjaardag van zondag.. ik ben benieuwd hoe dat gaat :)
    Welke vullingen ga je maken ?

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen.
    @Knijn: Hihi wat goed van Maud!! Lekker voor jullie!
    @Elena: En heeft Damian op zijn eigen kamertje geslapen?
    @Cherry: Wow mooi! Gaaf hoor staat je heel goed!
    Hihi een hyperactief peutertje. Moet vooral lachen om 'voert een show op als er iemand in de buurt komt'. Wat doet ie dan precies???
    @Knijn: Ook een schattig slaapritueel zeg! Zo cute!
    @Chikai: Fijn dat er een stijgende lijn is vastgesteld op je school!
    Wow helemaal naar Zoetermeer om een kussentje te halen. Poeh!
    @Athina: Wat schattig van Fae en Katelynn!

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Whahah ja doet hij echt hoor, klein patsertje is het ;) Dan gaat hij op handen en knieen zitten en brabbelen terwijl hij heen en weer beweegt, of in zijn handjes klappen of zwaaien :D

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi iedereen :)

Nou Inmiddels heeft de advocaat een brief gestuurd dat wij bezwaar aantekenen tegen het ontslag. Ze wil uiterlijk maandag een positief resultaat terug ,anders gaat ze het daadwerkelijk aanvechten en wordt het een kort geding.
    De werkgever heeft ons vandaag ook een aangetekende brief gestuurd en gooit het ineens over een andere boeg. En praten helemaal niet meer over de officiele waarschuwing waar ze het de dag ervoor nog wel over hadden. Ze willen ook niet meer met hem werken stellen ze. Ze zetten hem op non-actief tot einde dienstverband (31-8) en zullen hem niet uitbetalen.

@escal, wauw sem gaat vlot :D
    @pina, van harte :D
    @cherry, ik denk ook vet omzetten in spieren. Maar kan mij je baalgevoel goed voorstellen.
    @kwebbel, fijn zeg dat de homeopaat zo goed geholpen heeft. wat goed zeg van je sollicitatie!!
    @nike, he balen zeg geen slaapritme :( Hier gelukkig wel ,dat is idd een stuk makkelijker plannen.ooohhh wat gaan de tanden snel zeg :D:D Hier nog geen 1 haha
    @yukl, Pelle uiteindelijk nog lekker gaan slapen?
    @knijn, waaaauuuuwww super zeg van het slapen!!!
    @anica, welkom :)
    @cherry, super gaaf!! Wat leuk dat Aiden zo actief is :D
    @chikai,haha bijne een hele wereldreis voor de verkleiner :D Wel fijn dat je hem nu hebt. Wist niet eens dat het bestond. Lijkt mij best handig. Komt Paloe van het weekend bij je proeven?
    @athina, oh wat leuk zeg de zussen samen :D Hier merk ik dat Fay vaak om Mason moet lachen. En als Fay bijv autotjes van Mason wil pakken ,gaat Mason gauw haar eigen speelgoed naar haar toe brengen. Of als Fay huilt: stil maar Fay ,maar komt zo :D Hoe gaat het verder met jou zelf nu?
    @elena, hoe is het slapen gegaan?

8. wonderteam

9. wonderteam

10. CherryAyden

Wonderteam, pracht kindjes heb je! En wat naar zeg van dat ontslag, kan me ook zo voorstellen dat je man niet eens zelf meer daar wil werken. Maar een heel gedoe nu dus nog :(. Hopelijk komt er iets uit. Bijvoorbeeld een paar maandsalarissen ofzo ( weet niet hoe dat werkt). Heeft hij al gekeken naar ander werk?

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Kwebbelsnoes: Nou ja, cyclus...ik ben een paar keer ongesteld geweest ja ;) Maar daar zit totaal geen regelmaat of logica in. Zou ook best door de bv kunnen komen.
    Wat goed dat het zoveel beter gaat met de eczeem en benauwdheid van Jelmer!!! Dus de homeopaat heeft kunnen helpen, fijn!
    Haha, ik zie het helemaal voor me met die speelgoedkast in je kleine autootje :D Heeeeel herkenbaar..En is alles deze keer wel gelukt met het paspoort?

@ CherryAyden: Hoe is het nu, heb je het idee dat je al wat vocht bent verloren? :) Ik hoop voor je dat dat het gewoon is en de weegschaal binnenkort een fijner getal aangeeft! En Kwebbel had idd ook een goed punt van die centimeters!

@ Nike: Wat vreemd van je oor?! Hopen dat het binnenkort beter gaat!
    Hier ook geen echt slaapritme hoor, tenminste niet zo dat ik de klok er op gelijk kan zetten. Ik volg Imee gewoon een beetje, haal haar uit bed als ze 's ochtends wakker wordt en dan begint de dag. Meestal redt ze het dan 1,5 tot 2 uur, en dan gaat ze weer naar bed. Dan slaapt ze vaak of 1 uur, of 2. Dan is ze ongeveer 1,5 tot 2,5 uur wakker, en dan slaapt ze 1 tot 2,5 uur. En dan proberen we het te redden tot iets na het avondeten, tot ongeveer 19:00 uur. Zoiets dus ongeveer ;) Tja, het is niet anders!

@ Elena: Hoe is het gegaan met Damian op zn eigen kamertje? :) Mijn 'beste' tip is; gewoon volhouden. Meer kan ik er niet van maken. Imee ging naar haar eigen kamertje toen ze 11,5e week was, helemaal vergelijkbaar is dat dus niet. Toen was ik vooral degene die het moeilijk vond, idd de babyfoon op z'n hardst naast mn oor en krampachtig blijven liggen ;) Na twee nachten werd het beter, Imee heeft er niet minder om geslapen. En manlief en ik hadden weer wat privacy, dat trok me ook over de streep. Ik hoop dat het jullie dit keer lukt!

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Yukl: Hoe ist nu met je jongens? Zijn ze weer wat vrolijker? :)
    Ik las vandaag je interview in Viva Mama! Leuk zeg!

@ Knijn: Wat fijn dat Maud de nacht begint door te slapen!

@ Cherry: Staat je goed, dat kapsel!!!
    Zo te horen gaat Aiden idd snel zeg, leuk! Al kan ik me wel heel goed voorstellen dat je er stiekem ook even aan moet wennen, het baby achtige is er nu definitief vanaf vrees ik. Best dubbel soms he! Maar persoonlijk vind ik de interactie wel echt heel leuk. Jij?

@ Tandjes: Imee heeft boven haar eerste tandje door! :D Jeeeej!!!! Ben echt blij, ze is er enorm beroerd van geweest met koorts en al. Sinds vandaag kan ze weer lachen, eindelijk!

13. CherryAyden

@Amaryllis ooooh eindelijk is dat krengetje door ;). Kun je dus wel duidelijk merken dat het ze echt pijn doet. En dan komen er nog zoveel! Die interactie is idd ook wel weer leuk, je hebt steeds meer een band met je baby en je ziet steeds meer hun eigen karakter. Maar slik zeg, 8 maanden geleden kon hij nog niks. Vind het zo bizar!

14. CherryAyden

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Chikai: Ja dat banaan-meloen hapje had ik dus ook vrolijk ingevroren, door Opperdepop. Ik wist niet wat ik zag toen ik het er uit haalde, net of het totaal beschimmeld was. Dus dat doen we niet weer! Jammer dat het met bambix ook niks werd, dan wordt het lastig...heeft de biowinkel misschien nog iets? Daar verkopen ze ook alternatieve 'granen', zoals spelt enzo. Geen idee of dat combineert met meloen, maar misschien hebben ze nog meer ter vervanging van rijstebloem? Je zou er eens naar kunnen vragen. Of het toch gewoon aanbieden à la rapley, misschien makkelijker ;)

@ Wonderteam: Wat een leuke foto's van F en M!!
    Wat een gedoe zeg, met dat ontslag. Groot gelijk dat jullie het aanvechten, ontslag op staande voet is niet niks. En dat die werkgever het nu ineens over een andere boeg gooit klopt natuurlijk ook niet, ik hoop dat de advocaat daar wat mee kan!

@ Cherry: Wat een lief filmpje!!! En ik herken je gevoel wel hoor, ik ben er soms zowat emo door...hihi, dat had ik vroeger nooit. Maar nu moet ik soms echt slikken als ik naar dat meidje kijk en denk aan 8 maanden terug. Wat een wonder! En het gaat zo snel, aan de ene kant zou ik haar altijd klein willen houden en aan de andere kant kan het me niet snel genoeg gaan allemaal.
    Ik had in ieder geval niet verwacht dat het zo snel zou gaan, iedereen zegt het wel, maar toch. Voelen doe je het pas als je t zelf meemaakt ;)

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Zo, ff genoeg gereageerd ;) Ik ga lekker naar boven met manlief :D

Tot morgen!!!

17. CherryAyden

Nou he dat emo worden herken ik idd ook. Soms kijk ik naar Aiden en dan denk ik: WTF gister zag je er nog zo anders uit! Net of ik hem dan niet meer herken. En ik kan me al niet eens meer echt herinneren hoe hij was al piepklein babytje. En wat idd iedereen zegt het: geniet ervan want het gaat zo snel. Ja hoor denk je dan zo snel vast niet. WEL DUS! En nu helemaal nu Imee een tandje heeft, het hele gezicht verandert daardoor vind je niet?

18. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Willen we het weten?? :( Ieieieuwwww....
    Haha, veel plezier! ;)

En slaap lekker daarna :p

19. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina