Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Volgens mij ben ik bij!!

@Hier: Tand 7 is door!! Nu tand 8 nog, die eraan zit te komen.

Mees heeft weer een 'ik wil absoluut geen melk'-fase. Erg lastig, maar ik merk dat ik me er minder druk om maak dan de vorige keer. Komt vast weer goed en anders drinkt ie maar wat anders.

Vraagje aan de dames die hardlopen: Jullie hadden het een tijd geleden over een hardloop-app. Welke was dat? En is die handig?

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    gister echo gehad en was weer goed :D gyn vond het er ook goed uit zien :D
    helemaal happy naar huis dus.

enigste nadeel, was (ben) erg ellendig dus wilde lekker op tijd naar bed alleen sem vond van niet :S
    ze heeft zich elk uur meerdere keren gemeld en op den duur zelfs om de tien minuten! vanalles geprobeerd om haar rustig te krijgen (mee naar onder, flesje, knuffelen enz enz) niets leek te helpen. bagger (geen) nacht gehad dus en nu nog steeds erg ellendig (misselijk, moe, hoofdpijn echt beetje grieperig zeg maar)
    als klapper op de vuurpijl kwam ik erachter dat Sem ook ziek is, heeft het al drie dagen warm maarja wat wil je met 35 graden dacht ik, vanmiddag weer getempt heeft ze 38.7 graden koorts :$
    voel me nu echt schuldig dat ik niet eerder gedacht heb aan ziek zijn ipv zal wel door t weer komen, gelukkig heb ik op de paracetamol na alles hetzelfde gedaan afgelopen dagen als dat je zou doen met koorts (lauw badje, veel extra drinken enz)
    maarja ff minder dus nu en ergste, moet vanavond van 19.00 tot 02.00 werken, 3 dus pas in bed en morgen om 8 zal sem (in het beste geval) zich weer melden... beloofd een zware avond te worden nog.

kom snl weer reageren maar nu ff voetjes omhoog en ogen dicht denk ik.

x

3. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Fijn dat de echo goed was!
    Sterkte vanavond/nacht. En beterschap voor Sem!

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @escal dat wou ik je ook even wensen

:x:x:x
    ik net een heel bericht getypt met mijn telefoon loopt ie vast:x:x:x

@gwn ik bedoelde ook dat ej lichaam nog zo goed in conditie zijn sommige klachten kun je nooit verkomen.

Lise heeft een Pavlik harnas, op google staan wel een paar afbeelding maar niet presies het zelfde als Lise heeft, zo kun je wel een beetje een idee krijgen.
    Lise heeft een behoorlijk afwijking op haar heupen kan door meerdere dingen komen bv: KS, stuitligging maar ook door mijn, ik heb vroeger ook een afwijking gehad.
    haar heupen groeien dus scheef.
    vanaf dat ze 3 maand oud is heeft ze hem al, alleen toen had ze hem 24uur per dag om en nu hoeft ze hem nog maar 12 uur, ze heeft hem 15a16 uur om, gewoon met alle slaapjes.
    ze weet nu ook niet beter en slaapt ook niet zonder.
    in aug moeten we weer terug komen en ik hoop natuurlijk dat hij dan helemaal niet meer om hoeft! denk dat ik een flink potje ga janken als dat zo is haha

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ow dames ik ben trouwens behoorlijke dyslectisch, dat jullie het even weten, als je me wil verbeteren geen probleem! daar leer in alleen maar van.

ga Lise ff uit bed halen ze ligt nu al 2.5 uur te slapen! ik zeg lang genoeg:p

6. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Vanuit Maastricht even een update;
    Stan is vanmorgen om 845 naar de OK gegaan, waar hij bij mijzelf in slaap is gebracht.
    Om 1400 uur kregen we telefoon dat de operatie geslaagd was.
    Om 1500 uur konden we alweer bij hem op de PICU (kinder intensive care).

Stan is een sterk mannetje wat nu alweer op zijn buik zijn hoofdje optilt. Helaas mag hij een weekje niet op zijn buik liggen, dus ik vermoed dat dat nog een strijd gaat geven.
    Tot nu toe ziet alles er goed uit en we hopen dat ie vanavond alweer zelfstandig een flesje kan drinken, als ie dat natuurlijk wil.

7. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Onze kanjer
    Dat ballonnetje is een draintje. Daar heeft ie er twee van.

8. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
  9. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Regenboogje: wat SUPER fijn dat tot nu toe alles goed is gegaan! Wat een sterk mannetje zeg. Wel confronterend die foto, en erg mooi. Veel sterkte nog, want het zal nog wel spannend en ook lastig blijven, mijn duimen draaien dat het gewoon helemaal goed is en blijft!

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

@Regenboogje och het arme popje :(. Heel erg fijn dat de operatie goed is gegaan. Mijn excuses dat ik je niet succes heb gewenst! Hopelijk knapt hij snel op!

11. CherryAyden

@Escal gelukkig was de echo oke! En wat een mensonterende nacht heb je gehad ;). Denk maar zo: volgende week kun je er om lachen ;( ( hoop ik)

@Gwn fijn dat je mannetje nu een beetje bijgedraaid is!

@Nike 7 tanden! Wauwie die gaat hard!

12. CherryAyden

@Anica maar je kent de gouden regel toch? Nooit een slapende baby wakker maken :p

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Regenboogje; wat goed dat het met Stan goed lijkt te gaan! Oei, ik schrik wel even van de foto, heftig hoor. Hopelijk is het snel weer helemaal goed met hem!

Yukl; Weesp klinkt goed :) Maar ik weet het alleen vakanties, dat we daar een paar nachten met de boot zijn geweest. Ik vond het een gezellig stadje, met sfeer. Maar meer kan ik je ook niet zeggen, dus daar heb je niets aan. ;)

Gwn; Onze verjaardagsviering was leuk, maar daarna nog rapporten maken, logboeken bijwerken en een bbq… Dus nu vind ik wel weer fijn om even samen met m’n man en Thijs alleen te zijn! Leuk tekst op het shirtje trouwens!

Nike; ik ben best moe ja, dus ik ga zo richting bed… Het slapen ging goed zo, ook in zijn tentje, gelukkig. Dus af en toe weer wat nachtjes erin om te wennen. Maar eigenlijk slaapt hij daar ook wel goed in, maar we willen niet dat hij in Noorwegen ineens niet meer in z’n tentje wil slapen, dus vandaar…. Wow, tand 7 alweer! Jeetje zeg, dat gaat hard!

Escal; oei, dat klinkt heftig… Sterkte! Beterschap met Sem! Fijn dat de echo weer goed was, super hoor!

14. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Het is inderdaad heel goed dat ie steeds iets nieuws probeert. Gisteren probeerde hij te gaan staan in het spijlenbedje.

Stan is vandaag (woensdag) pas geopereerd.

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ regenboogje: wat fijn dat het goed is gegaan! Hopelijk herstelt hij snel :) Veel succes de komende tijd daarmee.

@ escal: fijn dat de echo weer goed was. :) En beterschap met je meisje! Voel je niet schuldig, kan gebeuren!

@ nike: wow, wat gaat hij snel met de tandjes! Echt al een mond vol! Pelle heeft er nog geen 1 :D
    Weesp is trouwens wel redelijk duur, maar nog net te betalen. Komt ook doordat de woningen die nu nog worden verkocht een tuin op het noorden (tikkeltje naar het oosten) hebben volgens mij. We zijn er ook nog niet over uit of we dat erg vinden. Ik denk zelf van niet (in het hoog zomer zit ik toch nooit in de zon). Ander nadeel (maar ja, waar is dat niet zo met nieuwbouw ;)) is dat het een kleine tuin is. We zouden willen uitbouwen (1,2m) en dan blijft er een kleine 40m2 tuin over. Dat is dus wel echt klein. Aan de andere kant: wel 160m2 woonoppervlakte! Een woonkamer van 37m2, keuken van 10m2, en hele ruime 4 slaapkamers (2 keer 21m2! en 2 keer 17m2). En het is prachtig vind ik qua stijl. :) Dus ja, twijfels! We gaan zaterdag naar het informatiecentrum.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ chikai: grappig, ik hoor de hele tijd van mensen dat ze er wel eens met de boot hebben aangelegd :) Dat vind ik wel een pluspunt, dat water! Het centrum is inderdaad prachtig, maar het heeft ook hele lelijke en sfeerloze plekken.

@ gwn: huh, je man wil toch niet verhuizen lees ik? Ooh! Ik kan me jou heel goed voorstellen trouwens, dat je een tuintje zou willen. Herkenbaar!
    Hoe voel je je eigenlijk?

17. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Haha, ik kan me voorstellen dat het dan feest was.

18. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    @Gwn; gefeliciteerd met je zwangerschap.
    @Escal; Beterschap voor Sem.

Sorry, de rest ben ik alweer kwijt.

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Haha, ze werd net wakker toen ik naar binnen liep.

Maar trouwens vaak wakker, we hebben een strak schema anders is het ellende met haar.

Mijn schoonmoeder doet het niet en vertikt het met als gevolg dat lise daar veel en vaak chagrijnig is en ook veel huilt.
    Daarom gaat ze daar alleen naar toe als de nood hoog is.

Wou ik ff kwijt hihi

20. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Meiden ik wilde jullie niet laten schrikken met de foto's. Als het te erg is moeten jullie het zeggen, dan haal ik ze weer weg.

Verder kan ik melden dat het nog steeds goed gaat en dat ie zijn eerste fles al uit heeft.

Deel Deze Pagina