Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Anica: Wow 6 tanden in 1 maand tijd! Dat is ook veel!
    Leuk dat je gaat trouwen!!
    @Amaryllis: Mooi dat manlief toegeeft dat ie ook softer is geworden. Zou hier niet gebeuren...
    @Yukl: Zitten gebeurt hier nog helemaal niet. Helemaal nog gene interesse in. Tijgeren is HET ding!
    Oh jammer zeg van die 12000 euro! Zo erg lekker zijn geweest!
    Wow mooi plan. In welk type huis hebben jullie interesse? Wel lastig doordat de sollicitatie van manlief nog loopt. Dan is zo'n optie wel erg fijn!
    @Chikai: Oh weer zoveel jeuk. Is het niets om een keer een doorverwijzing naar de dermatoloog te vragen?
    @Paloe: Hebben ze nog wat kunnen maken van je haar? Hoop het zo voor je meid!
    @Regenboogje: Hoe is het gisteren gegaan met verband afhalen?
    Fijn dat hij het goed doet.
    @Kwebbel: Leuk zo'n middagje met oud-klasgenoten.
    @Karin: Wat goed van Mark dat hij nu zit. Hier nog niet hoor!
    Oh rommelmarkten zijn leuk! Hoop dat je wat kunt scoren.
    @Wonderteam: Net schema van Fay zeg!
    Oh wat een leuk filmpje. Ze zit echt te genieten.
    @Knijn: Wat een mooi stukje over die ontwikkeling bij kinderen. Hier gaat de energie nu duidelijk in het tijgeren en het tanden krijgen zitten.
    Autostoel: ik dacht dat achterin wel het beste is, toch? Oh lees net dat allebei mag.
    @Escal: Beterschap voor Sem!

@Hier: Tandenpijn helaas. Gisteren op verjaardag bij mijn nichtje heeft Mees heel veel gehuild. Wel goed geslapen vannacht, maar nu is het weer raak. Hopelijk is tand 8 snel door.

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Paloe: oh meid, wat erg! Dat ze het trouwkapsel wat je voor ogen had zo kunnen verpesten :(. Ben je wel even flink boos geworden tegen de kapster? En hebben ze er een beetje naar tevredenheid nog wat van kunnen maken?

@Zitten: Amy kan rustig een half uur zittend zitten spelen. Maar ze tijgert of kruipt idd ook niet, ze gaat alleen rollend de kamer door. Wel ligt ze sinds gister veel vaker uit zichzelf op haar buik heb ik het gevoel, dus wie weet gaat het binnenkort komen.

@Escal: volgens mij was ik dat nog vergeten te zeggen, maar wat fijn dat de echo weer goed was! Durf je nu al een beetje te geloven dat het goed zal gaan?

@Regenboogje: wat fijn joh, dat het zo voorspoedig gaat! En dat jullie zoveel in de buurt kunnen zijn. Wel lastig dat je ze niks kan uitleggen he? Zeker als hij niet op zijn buik mag enzo.

@Karin: Amy zat ook pas met ruim 8.5 maanden hoor :). Welk liedje zing je bij het tandenpoetsen? Vind dat wel een goed idee, maar ken geen tandenpoets-liedjes volgens mij. Weet je zeker dat je geen kinderslot hebt? Ik bedoel... ik neem aan dat je weet dat je die in- en uit kan schakelen? ;)

@Huis: nu weet ik niet meer wat het laatste is dat ik verteld had, dus even in het kort. Manlief wil eigenlijk echt de buurt niet uit, maar begrijpt wel dat we uit dit huis weg 'moeten' en dat ik heel graag een tuin wil. Nu hadden we net besloten het huis dan van de markt te halen en na de geboorte van nr. 2 weer verder te gaan, in de hoop ook dat het werk van manlief dan een spurt heeft genomen en we genoeg hypotheek kunnen krijgen voor een huis in de buurt. Maar nu de belasting zo gezakt is, raadt de makelaar toch aan het gewoon voor deze prijs te laten staan, in de hoop dat er iemand voor komt. Tja, ik weet niet wat nu wijsheid is...

@Escal: heeft ze eerst koorts gehad en toen pas vlekjes of niet? Want dat is heel kenmerkend voor de zesde ziekte. Amy heeft het ook gehad rond Pasen. Beterschap!

@hier: vandaag proberen eindelijk het huis weer eens goed opgeruimd te krijgen. Dat geeft me zoveel rust. Maar het is elke keer weer veel werk, want bijhouden lukt ons niet echt en we hebben ook gewoon teveel spullen :). En ik ben zo moeoeoeoeoeo.... dat wordt wat met mijn nieuwe werk. Ben vrijdag begonnen, maar zo'n eerste dagje stelt natuurlijk niet zoveel voor. Wel veel nieuwe stof, leeswerk, etc, dus dan die vermoeidheid erbij: het zal pittig worden! Ook moeilijk om 'geheim' te houden denk ik, maar goed. Mijn buik is ook al behoorlijk opgezet, dus moet maar wijde kleren dragen :).

3. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    O, dan zal ik toch nog eens heel goed kijken! Dacht dat het altijd bij het hendeltje zat, maar dat zal dan wel niet :). Ja, dank je!

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #4304 Reina5, 3 jul 2011
    Laatst bewerkt: 3 jul 2011
    @Gwn: Mmm, ja die vermoeidheid slaat alweer toe ;), pfoeh heftig hé. Lijkt me ook heel wat om het geheim te houden op je werk en straks het vooruitzicht van het te gaan vertellen. En wat betreft wat wijsheid is met jullie huis. Ik zou gewoon afgaan op jullie persoonlijke behoeftes en minder kijken naar wat slim is qua financiën. Die makelaar heeft natuurlijk ook eigen belang ;). Een huis van de markt halen zal hij liever niet doen, dus ik zou gewoon doordouwen. :) Ja, ik zal nog eens goed kijken voor het kinderslot inderdaad, weet helemaal niet waar ik het kan vinden.
    Het liedje bij het tandenpoetsen heb ik gewoon zelf verzonnen, het gaat zo: tandjes poetsen, heen en weer, tandjes poetsen heen en weer, nog een keer enz..... en dan swing ik erbij op en neer.
    Aandacht verzekerd :D Ik verzin eigenlijk heel vaak zelf liedjes :), het is voor mij een leuke manier om iets te vertellen.

@Nike: Ja, jullie kindje is heel erg van het ontdekken/ondernemen gewoon. Net als papa en mama, tenminste, jullie komen vrij actief/sportief op mij over, jij in elk geval! ;) Dus zitten heeft gewoon nog niet zo zijn interesse :D. Jammer van de vele tandenpijn, maar ja, hij heeft dan straks maar achter de rug. :)

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wat goed! Super zeg!

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    We zijn vanmiddag lekker met z'n drietjes gaan lunchen, :) Thijs heeft een boterham met appelstroop op en wij een lekkere sandwich. Verder helemaal geen plannen, dus genieten van een fijne zondag....

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gwn; oh jee, nu alweer die vermoeidheid... lijkt me wel pittig hoor, nu zwanger zijn met nog een klein hummeltje erbij. En ja, zo'n opgeruimd huis vind ik ook altijd fijn, maar het blijft altijd maar zo kort lekker opgeruimd....

Nike; ja, ik wil wel verder met Thijs, maar ik weet niet zo goed hoe ik verder moet... Dermatoloog, heomeopathie, osteopathie.... ik vind dat heel moeilijk. Zijn exceem is de laatste weken weer flink opgespeeld, hij heeft er ook echt last van.

9. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Karin; en? gevonden?

@Gwn; lastig hoor, net een nieuwe baan en zwanger. En tja, het huis.... ik denk dat ik het ook te koop liet staan. Weg is weg en dan mag je tegenwoordig van geluk spreken. Zal je zien, verkoop je het net op een rot-tijdstip maar ach, daar bedenk je dan ook wel weer wat op. Toch? ;)
    Ik ken dit tandenpoets-liedje; oh, wil mp3 bijvoegen maar kan niet, zal kijken of ik hem met pb kan sturen.
    Is van Dirk Scheele-'tanden poetsen' (mss downloaden anders?)

@Nike; wat sneu, ik help je hopen dat dit tandje snel door is.

@Wonderteam; leuk filmpje!

@Chikai; oeh, lekker! Ik vind uit lunchen meestal nog lekkerder dan uit avond-eten :)

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ knijn: ah als het identiek is, dan is het fijn dat het verkocht is! Ik zou er althans heel zenuwachtig van worden, als er nu een appartement te koop zou komen te staan die hetzelfde is als de onze.

@ kwebbelsnoes: fijn dat het zo gezellig was! En wat leuk dat Jelmer zich van zijn goede kant heeft laten zien! :D

@ karin: ik moet eerlijk bekennen dat wij pas sinds kort het kinderslot op de auto hebben gezet. :) Tot die tijd heeft Tobe dus gewoon achterin gezeten zonder dat slot.
    Nog geslaagd op de rommelmarkt? :)

@ wonderteam: ja ach, dat bouwput negeren we dan maar. ;) We zitten helemaal in het begin van de geplande wijk, en verder die nieuwe wijk in hoeven we niet te zijn zeg maar. Bij ons wordt het wel helemaal afgebouwd inclusief groen en bestrating etc. Dus dat vind ik geen probleem :) Alleen denk ik wel dat het veel levendiger wordt als het allemaal af is, en dan is het jammer dat de kinderen daar geen profijt meer van zullen hebben.
    Dat filmpje is echt onwijs lief! :)

@ chikai: oh wat lekker en gezellig dat jullie zijn wezen lunchen! :) Doen wij ook wel eens, vind dat erg leuk om te doen. ;)

@ gwn: wat vervelend dat je zo moe bent! Hopelijk gaat dat snel een beetje beter. Ben wel benieuwd hoe ze op je werk reageren straks! :D Hoe beviel je eerste werkdag? Heb je leuke collega's?

@ nike: aah arme Mees! Hij gaat echt hard met zijn tanden zeg! Straks komen de kiezen er al aan. :$
    We hebben interesse in type B2, en dan specifiek bouwnummer 271.

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

#4311 Yukl, 3 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2011
  12. Yukl

Yukl Niet meer actief

#4312 Yukl, 3 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2011
    De binnenstad van Weesp is werkelijk prachtig. En het project is ook geweldig mooi! Alleen heeft Weesp wel een hele lelijke wijk, met lelijke flats en waar relatief veel criminaliteit is. Dat is dus het nadeel van de stad (het is niet zo groot, maar het heeft stadsrechten). Maar goed, we laten ons daardoor niet tegenhouden denk ik. De wijk van het nieuwbouwproject zit aan de andere kant van het spoor en daar is het vooralsnog gewoon gezellig met veel kinderen etc. :)

13. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Yukl: leuk hoor, om dat allemaal al zo te kunnen zien! En wat zijn die foto's levensecht tegenwoordig! Wij gaan persoonlijk niet voor nieuwbouw, maar het heeft zeker zijn voordelen! En elke stad heeft toch wel slechte wijken? Zou ik me ook zeker niet door laten tegenhouden.

@Zw+nwe baan: tja, ze hadden het wel kunnen 'verwachten' natuurlijk; ze wisten dat ik een dochter heb en van welke leeftijd, maar waarschijnlijk hadden ze het niet zo snel al verwacht (wij ook niet :p). Komt vast wel goed, maar wil me wel echt kunnen bewijzen eerst, dus ben heel hard aan het duimen dat ik een beetje soepel door deze zw 'fiets'... En ach, ik denk maar zo, in dit eerste jaar ben ik 'goedkoper' dan in de jaren daarna ;)

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Gwn: Lastig hoor van het huis. Ik zou het persoonlijk te koop laten staan. Vooral in deze periode mag je volgens mij blij zijn als het verkocht wordt. Misschien moet je dan even een periode huren, maar ach....dan ben je wel je huis kwijt.
    Hoe was je eerste werkdag? Voel je je welkom?
    @Karin: Hihi dat heb je goed opgemerkt dat ik vrij actief/sportief ben. Ik heb net nog hardgelopen :).
    @Chikai: Oh wat lekker zo'n zondag!
    @Yukl: Wat heeft Weesp een leuke binnenstad!! Wist ik echt niet. Dacht eigenlijk dat het echt een soort Diemen was (sorry als er mensen in Diemen wonen....).
    Huis is ook mooi! Hoeveel m2? In ieder geval geen ruimteverloes op de tweede verdieping. Heb je lekker veel kamers denk ik.
    Volgens mij heb jij voor jezelf al besloten of niet? Je klinkt zo enthousiast. Stel nou dat je man die baan krijgt in Duitsland....wat dan?

Oh ja Yukl: heb jij het niet ooit hier over een hardloop-app gehad? Of was dat Gwn? Welke was dat?

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nike: we laten het huis idd maar te koop staan, nu die overdrachtsbelasting zou is gedaald. Maar we zakken dan wrs niet in vraagprijs.
    Ik gebruik nu de app SprintGPS en heb ook de Nike+ app gebruikt. Zijn allebei prima. Bij Nike+ vind ik de mogelijkheden om een bericht op Facebook te zetten uitgebreider/makkelijker, er was een voordeel van SprintGPS, maar dat ben ik eerlijk gezegd vergeten. Hoor ook goede dingen over RunKeeper.

16. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou kiezen voor de homeopathie. Daar hoor ik erg veel goede verhalen over. De osteopaat is naar mijn mening beter voor andere klachten (ik ga zelf ook hoor, wat dat betreft niks dan goeds over osteopathie!) en ik denk dat een dermatoloog vooral gaat gooien met hormoon-zalfjes en dat is zulke prut! Veel meer nadelen dan voordelen meestal!
    (ik werk in de zorg, vaak genoeg gesmeerd met zulk spul en het helpt m.i. bijna nooit)
    Maar goed, das mijn mening. Je mag best wat anders vinden natuurlijk ;):)

Zeker fijn! Hun hadden alleen het huis 6 weken eerder te koop dan wij dus ik denk dat hun zenuwachtig zijn geworden van ons :p

17. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh, @Yukl; mooie wijk! Wij zijn ook niet zo nieuwbouwerig aangelegd. Hebben liever een oud huis om op te knappen ;)
    Wel erg leuk opgezet die wijk, lekker ruim en kindvriendelijk.

18. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Beterschap voor Sem.

19. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Elena; Alvast een hele fijne dag gewenst morgen. (of zit ik er nu naast?)

20. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Gwn: thanx! Ga eens kijken wat ik de handigste vind!
    @Knijn/Chikai: Ik ben persoonlijk dan weer niet zo van osteopathie en homeopathie. Ik zou voor dermatologie gaan. Ik heb dan ook niet voor niets geneeskunde gestudeerd. vriendin van mij is dermatoloog en er zijn zeker nog wel goede opties.
    (met reflux trouwens wel naar ostheopaat geweest. Was wanhopig. Niet geholpen.) Maar je moet gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt!
    Hier helpt de hormoonzalf trouwens wel.

Deel Deze Pagina