Sorry van al mijn gespam, maar anders vergeet is steeds wat ik wil schrijven of raak de tekst die ik getypt had weer kwijt. @Gwn; Volgens mij vroeg jij of ik er vertrouwen in heb met Stan. Ja hoor, Ik denk dat ik nu behoorlijk van dag tot dag goed op hem let en zoveel mogelijk help en achteraf pas ga beseffen wat er gebeurd is en had kunnen gebeuren. Ik denk wel dat ik dat voor een groot deel te danken heb aan mijn psychologe, want door haar heb ik geleerd hoe ik er beter mee om kan gaan.
@Regenboog: dat vroeg ik idd. Wat fijn dat je zo'n goede psy hebt die je daarin begeleid heeft, waardoor je er nu zo toch wel nuchter in staat. Scheelt een boel rust in je hoofd denk ik. Hoe dan ook blijf ik hier gewoon nog even verder duimen dat het allemaal lekker voorspoedig blijft gaan met Stan!
@Gwn; Het scheelt inderdaad een boel rust in mijn hoofd. Gelukkig maar, want in januari zag ik het allemaal niet zo zitten met die operatie en was is erg angstig. Lief dat je blijft duimen. Volgende week donderdag gaan we op controle bij de plastisch chirurg.
Zo lekker uiteten geweest en de buik weer vol. NU in bed wachtende op manlief haha @ regrnboogje, fijn dat jullie wee thuis zijn. Lekker even bijkomen met elkaar!
@ gwn, oja die flauwtes had je vaak. Hopelijk blijft je dat nu bespaard. @ Nike, succes morgen bij de kinderarts!
Nieke; ja, gelukkig wel, dit is de laatste week en dan 6 weken vakantie!!! Yeah!!! Regenboogje; wat ontzettend fijn dat Stan weer thuis is! Is zijn gezichtje nu erg veranderd qua uiterlijk? Wonderteam; o, geweldig! Dank je wel, ik vind ze vast morgen in de brievenbus! Hier vanavond afscheidsavond gehad van groep 8, nu de boel nog even opruimen en dan ga ik ook naar bed. Manlief is een zielige film aan het kijken, en daar heb ik geen zin in.
@gwn heb vandaag de vervangende ha gebeld en die zei afwachten. Om 7uur de hap gebeld en hun dachten aan een oor ontsteking nou ik niet helemaal niet door die rare uitslag op haar billen/rug . Ga morgen mijn eigen ha ff bellen, zelfs met een zetpil word de koorts niet lager dan 38,6/39 graden, ze heeft normaal 36,4 graden maar daar kijken ze niet naar echt zo raar. Ik heb zelf normaal 36,6 graden maar met 37 graden voel ik me echt wel ziek.
@anica: Echt doen hoor naar je eigen gevoel luisteren en hulp eisen als je het niet vertrouwt. @nike: Ja complimentjes geven doe ik zeker\ @Gwn: Wat fijn dat je vertrouwen hebt in de zwangerschap. Dat scheelt een heleboel onzekere gevoelens. Hoe is het met je buik, wordt ie al dikker? @mijn nick: Ik ga hem aan laten passen, dan weten jullie dat vast, dat praat toch wat makkelijker hier, ik heet straks Reina , als je straks niet meer weet wie ik ben, pb me dan maar even of kijk gewoon even wat pagina's terug naar m'n oude berichten
Goedemorgen Rustig hier nog zeg. @anica,idd je gevoel volgen hoor! Hoe is het vandaag met Lise? @reina, ok Zometeen even fotolijstjes scoren bij de action. Ik ben namelijk bezig met een fotowand in de wc en dan allemaal foto's van door de jaren heen. Vanmiddag met Mason naar het cb. Hij krijgt dan ook gelijk de ogentest.
Ah, das fijn, misschien gaat het dan toch nog gebeuren over een tijd! Er is nog hoop Dank je wel, dat is lief van je. Jij ook heel veel sterkte!
@Paloe en Incognito: Soulmates? @Escal: Had het nog niet gezegd, maar vind het een heel leuk kamertje zo met dat groen!
Reina5: Ik moest even goed terug kijken, maar het euromuntje is gevallen hoor Wonderteam: Klinkt leuk, die fotowand! Anica: Hoe is het nu met Lise? Vandaag lekker vrij, vanmorgen al boodschappen gedaan en Jelmer ligt nu even lekker te slapen. Vanmiddag na de boterham even naar mijn moeder. Die kan sinds een paar weken niet meer lopen, omdat haar heup opeens niet meer mee werkt, maar ze kunnen geen oorzaak vinden.
Kom straks even reageren. Nu even eerste hulp bij gillen in bed geven. Al meer dan een uur houdt hij het vol. Sprongetje?
Nike: Oei, klinkt gezellig. Succes! Jelmer heeft me toch vieze luiers vandaag, echt waterdunne ontlasting, denk dat er misschien nog meer tandjes dwars zitten? Hij wordt echt boos als hij zijn luier weer vol heeft, dan gaat hij huilen en met zijn speelgoed gooien. Ergens wel heel grappig om te zien, maar wel sneu voor hem.
nou dames, even snel ben helemaal happy!!! heb zojuist weer een goede echo gehad en raar dingetje is weg ook bewoog de beeb echt heel veel dus prachtig om te zien! moet nu volgende week nekplooimeting en dan pas weer over 2 weken! het genieten kan eindelijk gaan beginnen hier, ga dadelijk beginnen met het 9 maanden dagboek, durfde ik toch nog niet echt eerder... en ben nu 11 weken @all, bedankt voor de leuke reacties op kamertje en sem's kruipen! @reina, prima leuke nick ook weer mag ik vragen waar je hem vandaan hebt? ben genieten, tot snel