We hebben trouwens woensdag de eerste kijker voor ons huis! Hij zou eigenlijk morgen al komen, maar het is verplaatst naar woensdag. Ik ben benieuwd of het een serieuze kijker is, of dat hij gewoon een beetje sfeer aan het proeven is in deze buurt. We hebben zelf tenslotte ook wel eens woningen bekeken waar we niet perse heel serieus over waren. Spannend! Optie op het huis is ook een feit. En we hebben zelfs al een keuken uitgezocht als de koop door gaat.
@Yukl: Oeh wat spannend een eerste kijker! Hopelijk wordt het meteen wat! Hihi al een keuken uitgezocht. Je maakt er werk van.
@Kinderwens: Hier wel een wens voor een tweede. Maar we wachten wel nog even. @Yukl: Mees spuugt ook minder. Maar bij doorkomen van tanden weer even veel meer. Hoe gaat het afbouwen bij jou? @Regenboogje: Zie echt een goed verschil! Wel heftig zeg dat litteken. Wel fijn dat zijn haar er straks mooi overheen groeit waarschijnlijk.
@Yukl; inderdaad. Af en toe is het denk ik best lekker maar de hele dag? Nee, die vat ik ook niet... Gaaf! De eerste kijkers! Met een beetje geluk kopen ze het Haha, nieuwe keuken al uitgezocht! Leuk dat jullie beide zo enthousiast zijn, dan moet het wel goed zitten!
Meiden, ik heb vakantie eindelijk! Nu komt ook echt alle vermoeidheid eruit, ben zo moe . Maar goed, het kan nog even niet, ik moet nog een film bewerken van de musical, vanavond een verjaardag en dan is vanaf morgen t/m woensdag mijn man 5 dagen op scoutingkamp . Pfffff . Het worden even wat korte reacties, want ik heb weinig puf. Regenboogje; ja, je ziet inderdaad wel dat zijn gezichtje wat anders is, maar toch nog (gelukkig) echt wel veel herkenbare trekjes. Knap hoor, dat het alweer zo goed gaat met hem! Fijn! Escal; wat fijn dat je weer een goede echo had en dat ding uit je baarmoeder weg is! Nu lekker genieten inderdaad! Leuke fotos zeg, en je ziet het inderdaad wel ja! Reina; ik snap m Nike; oef, lastig, zon gillerd Maar je hebt gewonnen! Hopelijk is Mees snel zn sprong door! Babyboom: nog steeds niets teruggekeken, maar ik kom ook echt niet toe aan tv kijken, ben zo moe dat ik ga slapen of ik moet nog dingen voor school doen Paloe; vorig jaar had ik een moeilijke klas, dit jaar een hele fijne groep 3. Het afscheid van beide groepen ging prima, ben blij dat ik nu vrij heb! Anica; Thijs slaapt zeker nog 2, soms 3x op een dag. Ligt er een beetje aan hoelaat hij wakker wordt s morgens vroeg. Yukl; hier nog zeker een kinderwens, ik wil graag nog een 2e en wellicht 3e, manlief zo wie zo een 2e, maar daar wachten we zeker nog even mee. Thijs moet wel iets ouder zijn. Moet er niet aan denken nu 2 kinderen te hebben die niet doorslapen s nachts Leuk zeg, de optie en een mogelijke kijker voor jullie huis! Super, hopelijk is jullie huis snel verkocht en kun je naar Weesp! Wonderteam; oh, wat erg, wat een naar bericht hoor je dan. Bah.
dankje ben ook best trots op mijn figuurtje na sem, nooit verwacht meer dan de zwangerschapskilo's kwijt te raken, hopelijk lukt t na nr 2 ook weer zo goed
@yukl, spannend zeg, die eerste kijkers. en wat voor keuken gaat t worden (foto! ben echt keukengek ) @regenboogje, ziet wel iest verschil inderdaad maar is natuurlijk ook nog niet helemaal genezen... ben benieuwd hoe het straks eruit ziet (laat staan jullie!) @trots, misschien fout gezegd. ben wel trots (niet op snelheid maar gewoon op alles wat ze doet en kan) maar ben bang dat ik door zo enthousiast te zijn mijn vriendin een beetje op de tenen trap/ erinwrijf (absoluut niet bedoeld!!!!!) dat haar kindje het nog niet doet. dat wil ik absoluut niet omdat ieder kindje alles in eigen tempo doet en ook absoluut moet kunnen doen zonder dat je als ouders denkt dat ze te laat zijn ofzo (geen fijn gevoel en dat wil ik niet dat ze krijgt) misschien zo duidelijker, want ben echt wel een trotse mama hoor kinderwens, tja nr 2 is duidelijk nr drie en vier misschien ook maar eerst eens afwachten hoe het met twee kids is en natuurlijk met de financieen. ben in iedergeval erg benieuwd naar de tweede en hoe hij/zij het gaat doen. @hier, net bij mijn zus geweest, heerlijk gespeeld met mijn neefjes en bij kunnen kletsen met mijn zus. ook nog een kadootje gekregen, een heeel lief babypakje voor de beeb in de buik vanavond eten bij pap en daarna lang weekeinde met mannetje. hebben beide vrij avond za zo en ma vrij is echt te lang geleden dus veel zin in fijn weekeinde allemaal! x
@Yukl; Spannend een eerste kijken. Hopelijk is ie inderdaad serieus. @Stan; Het litteken lijkt goed te genezen. Al kwam er gisteren een druppeltje vocht uit en ging ie gisteravond lekker in zijn bed met het litteken door uitgespuugde melk rollen. Gelukkig kwamen we er redelijk snel achter, maar het zit me toch niet helemaal lekker. Wat dat betreft zal ik blij zijn als we een week of 5 verder zijn en het litteken geen kwaad meer kan. En het is ook een redelijk heftig litteken. Het is zo ongeveer van oor tot oor. Het is inderdaad de bedoeling dat als straks het haar weer gegroeid is het eroverheen valt. Op het littekenweefsel zelf zal geen haar gaan groeien.
@ nike: nou, we zijn pas sinds een dag bezig, met tot nu toe gaat het goed. En ik denk dus dat het een goede timing is omdat hij sinds een week praktisch niet meer spuugt. Tot die tijd was het echt enorm veel namelijk wat er steeds weer uit kwam. Wanneer gaan jullie beginnen met afbouwen? @ knijn: nou, bij het vorige appartement van mijn man kochten de eerste kijkers het Zou wel extreem veel mazzel zijn als het ons dit keer weer overkomt. @ chikai: jeetje meid, en dat noem je vakantie? Klinkt niet echt ontspannen! Hoe lang heb je vakantie? Hopelijk kan je man het even een paar dagen van je overnemen straks zodat je ook je eigen plan kan trekken? Haha ja ik moest er ook heel lang niet aan denken toen Tobe nog geen jaar was. En opeens was daar het moment, toen dacht ik "ja nu!". @ escal: na mijn tweede zwangerschap ging het bij mij minder makkelijk dan de eerste keer (weer terug naar mn oude figuur). Het duurde allemaal wat langer, maar inmiddels ben ik weer heel tevreden. Ik moet zeggen dat mijn buik na de tweede keer wel net wat slapper is gebleven en mijn lijf over het algemeen wat slapper is, maar als dat alles is... Verder ben ik nog steeds net zo slank etc. Qua gewicht zit ik ook weer op mijn oude gewicht. Dus komt bij jou vast ook wel weer goed. Wat betreft de keuken, ik heb helaas geen digitale foto. Het is in ieder geval dit type van bruynzeel: Quadro, een van de Trendy keukens van Bruynzeel Het wordt een parallelle opstelling (zo is de woning ook, hadden niet veel keuze), beide kanten ongeveer 3,3m lang. Aan de ene kant alleen lage kasten + blad met vaatwasser, spoelbak van hetzelfde materiaal als het blad en een 5-pits gaskookplaat. Aan de andere kant 3 hoge kasten (2.10m geloof ik) met links de koelkast en vrieskast, midden de magnetron en apart de oven, rechts een voorraadkast. Daarnaast nog een stuk blad met daarboven kastjes. Hele keuken is wit en het blad is grijsachtig (composiet). Apparatuur is allemaal van zeer goede kwaliteit. Daar hebben we bewust niet op bezuinigd. De keuken is verder qua kleurkeuze best veilig, maar ik wil niet dat het een te grote eyecatcher wordt. En vanwege de tuin op het noordoosten willen we het ook niet te donker maken allemaal (de vloer wordt waarschijnlijk wel vrij donker). Hij had wel een mooie 3D tekening. Ik zal als we tot koop overgaan eens vragen of ze dat kunnen mailen. Oh ja wat betreft het schuldig voelen of iets dergelijks: dat herken ik wel. Dat wil zeggen dat ik het altijd een beetje aftast wat een ander kan hebben. @ regenboogje: ik kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt dat het straks allemaal een beetje genezen is en geen kwaad meer kan.
@Yukl: Een nick die niet mijn naam is, geeft me wat meer gevoel van vrijheid. 1 kindje vinden we prima op dit moment, kan best zijn dat dat niet meer verandert. We kijken gewoon hoe ons gevoel is in de toekomst. @Escal: Was het leuk om je zus weer te zien vandaag? Ik snap het wel dat het een beetje pijnlijk kan zijn als je vriendin er moeite mee heeft dat haar kindje langzamer is. En dat jij je daar dan op aanpast in je gedrag, dat is toch rekening houden met elkaar? Zou ik ook doen denk ik. Fijn weekend met je mannetje! @Regenboogje: Eigenlijk vind ik het best lastig om te zien wat er veranderd is, gezien de zwellingen in z'n gezicht. @Elena: Wat een zware combinatie die zorg voor je broer er ook nog bij zeg. @Chikai: Wat lekker kan dat gevoel zijn he, vakantie! Ik hoop dat je ook wat tijd vrij hebt nog voordat jullie afreizen naar Noorwegen? Sterkte!!! @tandjes: Gisterenavond zat ik te kijken in het mondje van Mark en ontdekte twee puntjes bovenin die doorkomen! Dus die huilerige tijd afgelopen week had daar ook mee te maken. Ben elke keer weer trots als er tandjes zichtbaar worden, vind dat zo bijzonder! Net als elke andere ontwikkeling die hij meemaakt. *zwijmel*
@slapen: Ja hoor, hier nu toch echt weer last van de tandjes, 2 uur op en af gehuild voordat hij ging slapen. Van alles geprobeerd. Ik ben er op een gegeven moment in een stoel bij gaan zitten, doen alsof ik zelf slaap en dat werkt vaak ook in noodgevallen . Ik ben dan ook echt moe inmiddels natuurlijk . Ach ja, het is voor een goed doel! Fijn weekend allemaal!
Ah arme Mark! Wel cool zo'n tandenbekkie Hier nog steeds niets! @ amaryllis: trouwens, jij had het over de platte buik van imee. Pelle heeft dat ook heel erg, hij is ook echt wel dunnetjes. Vandaag in bad vond ik hem ook echt mager ogen. Maar ja, meer eten krijg ik er niet in hoor.
@Regenboogje: de foto van opzij is idd wat onscherp, maar eigenlijk vind ik het er zo op het oog best netjes uit zien. Het is wel groot en heftig natuurlijk, maar een 'mooie' plek in het haar denk ik. Gaat het nog steeds lekker? Hoe gaat het met het niet op de buik liggen? @Chikai: fijne vakantie, ook al heb je eerst nog best een druk programma! @Slapen: sinds afgelopen nacht heeft Amy het buikslapen ontdekt geloof ik... Daar was ik van het begin al beetje 'bang' voor, dat ze dat van mij zou erven . Ze ligt nu idd precies hetzelfde als ik altijd lig. Op zich niet erg natuurlijk, maar een beetje spannend vind ik het toch wel, dat buikslapen... @Zw en sporten: hoe zit dat ook alweer? Mag je meteen al geen buikspieroefeningen meer doen? En kun je wel gewoon door blijven sporten als je al een goede conditie had en het niet te bont maakt? Voel me prima moet ik zeggen, geen flauwte meer gehad, en 2x in de week sporten wat ik nu sinds kort haal doet me eigenlijk errug goed .
Ach Yukl, je moet dat zo zien: Hij ontwikkelt eerst z'n belangrijkste interesses, eten hoort daar niet bij. Dus tandjes door laten komen heeft geen haast , alles ontdekken is veel leuker!
@Yukl: Wij gaan volgend weekend beginnen met afbouwen. Hopelijk blijft het bij Pelle goed gaan! Mooie keuken. Lijkt wel een beetje op de onze! @Regenboogje: Oh dat is inderdaad nog oppassen geblazen dan met dat litteken. Wel fijn dat je er straks als het goed is niets meer van ziet. @Chikai: Geniet van je vakantie. Lekker uitrusten! @Escal: Oh leuk een babypakje!
@Reina: Wow ineens twee tanden! Sterkte ermee vanavond. Eventueel gewoon een paracetamol geven. Dat hielp hier best goed. @Gwn: Dat buikslapen kan niet heel veel kwaad meer hoor. Ze kan nu toch draaien en haar hoofd optillen. Ik heb tot 28 weken gespind. Dat ging prima. Wel vanaf 20 weken met hartslagmeter om mijn hartslag niet te hoog te laten worden. Zo lang je je goed voelt, gewoon lekker sporten. Dat is juist goed! Buikspieren zou ik niet meer doen inderdaad.
@Hier: Mees heeft het zitten echt ontdekt. Wel nog met steeds 1 handje naast zich om te steunen. Hij is heel voorzichtig nog. Vindt het volgens mij ook nog een beetje eng.
@Nike: dus voor de 20 weken was de hartslag geen probleem? Ze zeiden vandaag tegen mij nl (een instructrice van de sportschool) dat je hartslag niet te hoog moet worden omdat die van de kleine dan ook stijgt, wat dus kennelijk niet goed is. Maar moet je daar echt zo vroeg al rekening mee houden? Ga het ook nog wel even bij de vk navragen, maar dat is pas over 2 weken...
Nou ik ben stiekem een beetje kwijt waar ik was gebleven met lezen, dus ik begin gewoon maar ergens...jeetje wat gaan jullie snel met kletsen! @ Escal: Wat fijn dat de echo goed was en dat het rare dingetje is verdwenen! Wel een opluchting, of niet? Mooi buikje ook zeg! En leuk die foto van Sem, die heeft het kruipen al goed onder de knie zeg! Wat de verschillen in ontwikkeling betreft begrijp ik wel dat je soms niet zo goed durft te vertellen hoe hard Sem gaat hoor. In ieder geval als je weet dat (in dit geval) de vader z'n eigen kindje dan zowat de grond in gaat praten, dat zou ik ook niet leuk vinden. Maar wie weet schiet t ventje binnenkort Sem weer voorbij @ Reina: Moest even denken, maar ik weet weer wie je bent @ Anica: Beterschap met Lise! Sneu zeg, ik hoop dat ze zich snel beter voelt! Imee is nu net van 3 naar 2 slaapjes op een dag aan het gaan, ik verwacht dat het nog een hele tijd duurt voordat ze genoeg heeft aan 1 slaapje.. @ Knijn: Het is logisch dat je productie iets achteruit gaat als de nachtvoedingen vervallen. Maar als je de andere voedingen consequent blijft aanbieden zal het zo'n vaart niet lopen hoor, je voedt nu al behoorlijk lang dus ik verwacht dat je productie redelijk is gestabiliseerd. Dit zal je wel aankunnen Beide borsten aanbieden is waarschijnlijk wel een goed idee, ik heb nooit anders gedaan maar heb van mezelf ook niet veel boob dus ja.. Lekker trouwens dat Maud zo goed slaapt de laatste tijd! @ Kwebbel: Precies, 9 maanden bv in the pocket! En da's harstikke goed! Jelmer is misschien wat vlot, maar ik vind het wel mooi dat hij het zelf aangeeft. Grote zelfstandige vent @ Chikai: Je pakketje is trouwens binnen gekomen, niet onderschept door drugshonden oid Bedankt! @ Paloe: Haha, wat leuk dat Liam zo goed luistert! @ Wonderteam: Jeetje, klinkt heftig die nacht. Kan me voorstellen dat je 's ochtends goed baalde toen je tot de ontdekking kwam dat de koffiepads op waren! Hoe is je werkdag gegaan, heb je het gered? Oh ik ga ff bij moppie kijken, reageer zo verder!