Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @elena is hij ziek geweest? Vaak is het dan inhalen, anders weet ik ook niet.
    Succes

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @wonderteam, wat leuk! hij zit inderdaad te stralen in de vrachtwagen :D wat een mooie verassing zeg
    @elena, hmm durf t ook niet te zeggen... misschien gewoon een x wat meet honger/ groeispurt? ook goede tip van cherry, mogen inderdaad niet onbeperkt de nr 2 hebben..

3. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @Chikai: O, heerlijk 6 weken! Ja school he :D
    @Kwebbel: O jij ook :D. Hopelijk slaap jij ook snel weer bij.
    @Wonderteam: aaah, wat leuk voor Mason!!

@hier: Denk dat de tandjes bijna doorkomen, want om 18 uur was het gillen en rood aanlopen, bleek hij 37,9 te hebben. Heb hem maar gauw een paracetamol gegeven (een hele dit keer). En nu ligt hij op mijn bed te slapen na een halve fles :$. Had hem daar liggend de fles gegeven, vind ik soms weleens handig als ik zelf ook moe ben. Nu dus kijken hoe ik het ga doen om hem straks in zijn eigen bedje te krijgen :). Dit is nog nooit gebeurd namelijk tijdens de fles helemaal in slaap vallen. Ben wel blij dat hij slaapt, dus voorlopig laat ik hem lekker liggen.

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hier is het net andersom, Thijs heeft vandaag bij elkaar misschien 150 cc gedronken, ik krijg er echt niet meer in. Maar ook slecht gegeten, dus ... wellicht is het hier juist andersom, juist minder eten bij een sprongetje ofzo?

5. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Hier is het ook andersom. Mees drinkt al drie weken tussen de 200 en 400 cc melk per dag. Wel nog een grote bak yoghurt, twee stuks fruit, sap en water. Dus vocht krijgt hij wel binnen.

@Elena: Ik denk dat het een groeispurt is. Misschien wat meer andere dingen aanbieden en de melk aanlengen?
    @Karin: Hoop voor je dat het lukt om Mark slapend in zijn eigen bedje te krijgen! Hopelijk zijn de tanden morgen door!

6. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wonderteam: Beterschap voor Fay! Wat een geweldige foto's! Hij geniet echt zo te zien.
    Wow laten steriliseren. Dan ben je in ieder geval wel heel zeker.

7. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Amaryllis: qua kinderwens denken we er precies hetzelfde over. Ik wilde vroeger ook drie kinderen. Maar neig nu ook naar twee ivm drukte en financiën. We zien wel hoe het voelt straks!
    Wow wat gaat Immee ineens hard!
    @Reina: haha droogneuken! Klopt als een bus.
    @Knijn: Gefeliciteerd met man!

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Poeh pittig nachtje weer!
    @Kwebbel: Voor jou ook een pittig nachtje.
    Hopelijk vanacht voor allebei beter!

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @hier: Mees is zijn sprongetje volgens mij voorbij! Hij is al twee dagen super vrolijk. Daar word je zelf ook blij van.
    Morgen ga ik lekker naar de Efteling met twee vriendinnen!

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Pfff FAy wil de hele avond niet slapen en huilt alleen maar in bed. Bij ons is ze wel rustig, maar ze is hartstikke moe. Ik weet het echt niet meer :(

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Sterkte Wonderteam. Wij hadden twee dagen geleden ook zo'n avond. Mees is toen om elf uur gecrasht. Hopelijk crasht Fay ook snel.

12. wonderteam

@Elena, ik geloof dat als ze een dag of 5 boven de max zitten dat dat niet zo'n ramp is. Anders evt Elke fles verdikken? Succes ermee, hopelijk is het snel weer over.
    @ Reina, ach die Mark ook al zo'n last. Is het gelukt hem in bed te krijgen?
    @chikai, ohh bij jou ook al zo weinig. Dat is hier ook altijd met de sprongetjes.
    @Nike, oh wat fijn zeg dat de sprong weg is, veel plezier morgen! Hier nog steeds niet gecrashed :(

13. wonderteam

goedemorgen :)

Uieindelijk is Fay gisteren om 23.15 wel gaan slapen ( op mijn arm in slaap gevallen en toen in bed gelegd)
    Toch is ze vannacht nog wel een paar keer flink overstuur geweest.
    Ik weet niet wat ze heeft ,maar hopelijk is het heel snel weer voorbij.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen,

Hier ook wederom een gebroken nacht, veel huilen en vanmorgen vroeg ook weer een spuitluier, was er zo eentje in de categorie bed verschonen, dus alles zat onder.

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen meiden,

Oef, dat klinkt als een paar zware nachten voor verschillende hier! Sterkte ermee! Het ergste lijkt het me nog als je niet weet wat er dwars zit, al is een heel bed moeten verschonen 's nachts natuurlijk nooit leuk ;).

Amy is vannacht voor het eerst 'uit logeren' bij haar nichtje :). Ze komen haar straks terugbrengen, lekker makkelijk dus :D. Ben benieuwd hoe het gegaan is.

Nu kwam ik er gister achter dat mijn vader voor zijn kleindochters ieder ook zo'n superdierenboek wil vullen, terwijl ik onze plaatjes steeds aan de buurkinderen gaf. We missen er nog best een aantal, en hebben er heeeeel veel over. Dus wil iemand die nog nodig en wat te ruilen heeft even pb-en, dan kunnen we elkaar misschien over een weer helpen.

Fijne zondag allemaal! Hier in Friesland schijnt de zon lekker, hoop dat het bij jullie ook mooi weer is. Morgen weer werken, nu al zin in! Wat een verademing na jaren ertegenop zien :D.

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje zeg, is het hier zo extreem rustig, of zijn we met een deel 3 verder gegaan ofzo? Zo toch maar eens even kijken ;).

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hee meiden!

Ik heb ALLES bijgelezen en geloof me, dat was een hoop!

Met mijn broer gaat het helemaal niet goed helaas. Hij belde laatst en wilt er het liefst een eind aan maken :( Bah :(

Over 3 weken komt hij terug, maar dan zitten wij net in Frankrijk op de camping. Ik hoop maar dat het dan gewoon een stuk beter met hem gaat. Vind het zo erg voor hem....

Verder zit ons ukkie ook in een (enorme?) sprong... en hij wordt enorm eenkennig, als ik in de buurt ben, is niemand goed genoeg, wel vermoeiend, maar het gaat weer over, weet ik uit ervaring van de oudste ;)
    Volgens mij (maar ik kan het natuurlijk fout hebben) duur het niet lang meer voordat hij los loopt! Hij staat steeds vaker even los en probeert nu te 'lopen' op handen en voeten, kleine grapjas :D

Verder nog wel wat nieuws, maar geen zin om dat nu nog neer te tikken, heb enorm veel reacties staan, dus ga maar even spammen nu ;)

fijne avond meiden!

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wonderteam: Zo te horen hebben jullie een goede therapeut, fijn om te lezen, dan kan hij ook echt wat voor jullie betekenen.
    Wanneer gaan jullie weer terug?
    He bah, wat een ellendig verhaal van je collega L Dan komt alles toch weer keihard boven he?! Knuffel meid!
    Hoe is het nu met Fay?
    Ik lees t al………. Kan het niet zijn dat ze met uitproberen bezig is? Dat is hier écht aan de gang en hij krijgt nu (na 3 dagen maar laten krijsen) door dat hij toch aan het kortste eind trekt en begint wat beter te slapen. Sterkte in ieder geval!

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Chikai: Wat leuk dat je al bent gaan vingerverven met Thijs zeg!

Nike: Ik zie op tegen de spiraal om de pijn, om de cyclus die bij veel vrouwen in de war raakt (en die van mij is net heel netjes, heb ik nooit gehad, dus wil dat graag zo houden) en omdat hij er volgend jaar alweer uit moet…
    Dus jah… ik ben er mentaal dus echt niet voor te porren ;)
    Hoe was het bij de kinderarts?
    Ik lees het al, wat fijn dat alles zo goed was! En wat is hij lang en smal zeg! Wauw…!
    Wat goed dat Mees nu zo lekker zit zeg :D

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Regenboogje: wat goed dat jullie weer thuis zijn, super nieuws! Hoe gaat het nu met je prachtige kanjer?
    Oh hee, dat adres wil ik wel eens hebben van je, wil je me dat PB’en?
    Ik vind dat zijn koppie er heel goed uitziet! Nog wel wat gezwollen natuurlijk, maar dat heeft zijn tijd natuurlijk nodig. Klopt het dat zijn hoofdje ronder is geworden?
    Oei, hoe is het nu met het litteken?

Deel Deze Pagina