Precies, weet je, dat heb ik bij de oudste al gedaan; gewoon naar je kind kijken, waar heeft hij behoefte aan, waar voelt hij zich fijn bij? Dat doe je al, als ik je reacties zo lees, dus lekker blijven doen!
Wat een mooi mannetje is het he?! Ik vind hem vooralsnog niks op de 2 oudste lijken, maar dat komt misschien omdat hij zo donker is Ben benieuwd wat de arts morgen zegt, hou ons maar op de hoogte!
Een deel van jullie hebben het al op hyves gelezen, maar zal even kort verslag doen; Moest er om 12.45 uur zijn, maar t liep uit en dat was voor mij de genadeklap qua zenuwen, begon me toch te brullen daar, toen ik alleen iets wilde vragen, dus heb een kalmeringstabletje gekregen.... wat een idioot ben ik ook Die werkte gelukkig wel en uiteindelijk was ik om 14.15 uur aan de beurt. Hij verdoofde de plek, auw! en zocht de zenuwknoop op, ik voelde alles, maar het deed geen pijn gelukkig. De contrastvloeistof was wel erg pijnlijk, maar wat nodig is, is nodig. Daarna de Kenakort en die deed wel pijn, maar goed, maakt niet uit, als het maar helpt. Hij liet me op de röntgen zien hoe die zenuwknoop eruit zag, hij stond helemaal als een komma Niet goed dus, maar wel precies wat hij verwachtte (dat stemt me hoopvol, want hierop heeft hij deze behandeling 'uitgekozen') Het was binnen 5 minuten gepiept en ik had nergens last van, ben me gaan omkleden en ben direct het ziekenhuis weer uitgelopen Alleen eenmaal weer thuis begon de pijn, aiiiiiiiiiiiiii, de verdoving begon uit te werken en kon de hele wereld wel bij elkaar schreeuwen van de pijn. Hier hadden ze me al voor gewaarschuwd, dus niks om van te schrikken, maar wel vervelend. Nu weer zware pijnstillers gehad en gaat het dus best goed, want ben alweer gewoon aan het reageren hier Ik ga nu wel slapen, ben helemaal op namelijk Tot morgen meiden!
Hihi vind ons ook niet echt op elkaar lijken. Maar zullen de namen dan wel zijn . Lekker zeg nu al weekend! Ik moet morgen nog een dagje. Wel een relaxed dagje zonder afspraken. Dat is al een hele tijd geleden! Kan ik eindelijk eens doorwerken. @Wonderteam: Oeh spannend zeg dat onderzoek. Hopelijk heb je snel de uitslag. Wel vervelend die klachten de hele tijd. Misschien maar beter dat je dan weet wat er aan de hand is, zodat je er wat aan kan doen. @Regenboogje: Succes vandaag bij de plastisch chirurg. Hopelijk is ie tevreden! @Incognito: Oh dat viel mee zeg bij de pijnpoli. Alleen dat lange wachten.....:x Hoe durven ze. Hadden ze niet beter even van te voren kunnen bellen. Had je nog even thuis kunnen blijven. Is wel wat relaxter. Wel goed dat je een kalmeringstabletje hebt gekregen! Hopelijk heb je goed geslapen vannacht en niet te veel last gehad van de pijn. Edit....lees net op hyves dat je wakker hebt gelegen. Bah, niet fijn. Kwam het van de pijn? Hopelijk heb je nog wel wat geslapen.
@Hier: Lekker alles al gepoetst met Mees in mijn kielzog. Hij vindt het geweldig om achter de stofzuiger aan te kruipen! Een lol dat die dan heeft! Zometeen even boodschapjes doen. Denk dat ik maar even naar het overdekte winkelcentrum ga met dit weer. Bah het lijkt wel herfst.
Ja lastig hè met die regen! Ik moet ook echt boodschappen doen in t centrum maar schuif het steeds voor me uit. De maxi cosi was wel makkelijk mee te nemen, maar nu ze daar niet meer in past wordt het lastiger! @ InCognito: Hoe is het nu, wordt de napijn al iets minder? Ik hoop het voor je! Wel fijn dat de behandeling nu achter de rug is, of niet? Heb je tenminste weer kans op verbetering! Wel balen dat je zo slecht hebt geslapen!!! @ Wonderteam: Spannend dat onderzoek, ik hoop dat je er iig achter gaat komen wat er aan de hand is zodat ze kunnen gaan zoeken naar een oplossing. Want dit is natuurlijk ook niks..
Past Immee niet meer in de maxicosi? Mees gaat er nog gewoon in met zijn 75 cm. Duurt niet heel lang meer denk ik. Autostoeltje staat al klaar.
Goeiemorgen allemaal! Ik ben gisteren bij de huisarts geweest, ze was heel begripvol en zag meteen dat Thijs heel veel aan het krabben was. Ik heb een verwijzing naar een allergoloog gekregen, vanochtend gebeld voor een afspraak. Gemiddelde wachttijd was 12 weken, maar toen ik de klachten vertelde en zei dat hij ook erg slecht slaapt (vd jeuk) in combinatie met de koemelk allergie klachten, kon ik 9 augustus al komen! Straks verdere reacties wanneer Thijs slaapt!
@Wonderteam; wat vervelend zeg! Hopelijk komen ze snel achter de oorzaak en kan je er iets mee. @Regenboogje; hoe was het bij de arts? En hoe gaat het eigenlijk met jou en je man? Leuk om je neefje te zien lijkt me! Tegelijk ook wel apart, als je bedenkt dat je eigen kleintje ook zoooo klein was... @Paloe; oooh leuk leuk!! Wij hebben ook ringen met geelgoud en witgoud. Ik heb er 3 steentjes in zitten. Ah, heb gezocht op internet; gevonden! Deze hebben wij: 473/0.06 @Gwn; ik denk ook dat je een jongetje krijgt; die klachten had ik niet. Haha. Maar aan de andere kan; ik droeg erg naar voren en volgens de wijzen krijg je dan een jongen. Mooi dat er een meisje in zat... Jammer dat je zo moe bent, het hoort er wel bij maar toch. Handig is anders. Slaapje meepakken met Amy zodra je kan? @Kwebbel/InCognito; zijn jullie allebei precies bevallen met 40 weken? Wauw, dus jullie houden de 5% omhoog! Ik had graag op die datum willen bevallen, 10-10-10 als geboortedatum was best cool geweest @Incognito; ah, vandaar de 9 jaar inschattig. Fijn dat je de pijnpoli achter de rug hebt! Bah, lijkt me niks dat gewroet in je rug. Begreep dat je slecht geslapen hebt? Balen! Hoest nu? Goed idee van de verlof in de eerste 12 weken! Ik voelde me prima toen maar hoor vaak zat dat het anders is. Dan even niet werken lijkt me heerlijk! Het is er nog niet door toch? Komt daar nog uitsluitsel over? Ik ben bezig Maud af te leren mijn tepel tegen haar tanden te drukken, het lijkt nu een beetje te werken. Voeden is al een stk prettiger. Bedankt voor de tip! Huh? Nog 8 dagen? Nu snap ik hem helemáál niet meer!?!!? (ik geloof dat ik wel erg dom overkom zo, snapte de zin van Wonderteam ook al als enigste niet, haha. Maarrrrr, ik vind; domme vragen bestaan niet dus als ik wat te vragen heb, doe ik dat ) @Chikai; fijn dat je bent doorgestuurd! Wat doet een argeoloog? Testen op allergieën denk ik? @hier; Maud werd alweer om 6 uur wakker! Manlief is even geweest en goddank sliep ze weer in. Het word steeds vroeger namelijk, bah. Nu sliep ze ineens tot 07.40!! Wauw, lekkuuurr!! Om 8.50 alweer moe dus maar weer het bed in, en ik ook . Heerlijk is dat! @hyves!!; Amaryllis wees me erop dat sommigen ook bij elkaar op de hyves zitten en nodigde me uit. Voor wie het leuk vind, ik ben dus bij haar te vinden. Daar heet ik natuurlijk weer anders dus mocht je me niet kunnen vinden, pb me dan even hier. Of vraag Amaryllis
Bevallen met 9 maanden: 39 weken is precies 9 maanden, dus niet 40 weken, dus Incog en ik zijn niet op de uitgerekende datum bevallen, maar een week eerder Chikai: Fijn dat je al zo snel bij de allergoloog terecht kan, hopelijk snel verbetering voor Thijs! Verder ben ik het alweer kwijt, lezen gaat wat moeizaam omdat ik vanmorgen druppels heb gehad om pupillen te vergroten voor onderzoeken, maar die zijn nog niet uitgewerkt. Kan helaas dus ook nog geen boodschappen doen, want kan nog niet autorijden, anders krijg je situaties als vorige week die bejaarde vrouw in Sneek die dwars door de slagbomen heen reed nadat ze diezelfde druppels had gehad!
Incognito; ik hoop dat jullie het zonnige zuiden opzoeken met het kamperen? Want hier in Nederland is het echt pokkeweer, we hadden zelfs afgelopen dinsdagavond het water bijna binnen staan (de straat stond blank en dus ook de wc binnen bijna overgestroomd, water borrelde uit de gootsteen omhoog enz ) Wij kamperen ook graag, en gaan dit wellicht nog enkele mooie weekendjes aan het einde van de vakantie doen en anders volgend jaar weer. Je schrijft dat allebei je jongens een papfles krijgen s morgen, maar waar drinkt V het uit? Niet meer uit een fles neem ik aan? Dank je voor de tip van het plastic zakje, meteen toegepast hier! Wel goed te horen dat het in principe met je broer goed gaat in Afrika, maar jee, dat is lang, nog 9 jaar!! Sommige mensen komen van een psychisch iets nooit helemaal vanaf, en blijft het aanwezig, maar hopelijk kan je broer er mee leren omgaan anders. Dat is een goede, de eerste 3 maanden van je zw-schap ook verlof, als ik terug denk aan die 10 weken misselijk zijn dan had ik het liefst thuis op de bank gehangen ja! Ik hoop voor je dat de behandeling werkt, het klinkt wel positief, ondanks alle pijn. Hopelijk doen de pijnstillers snel en goed hun werk! Paloe; lekker dat het proefeten geslaagd was! Ben erg benieuwd naar jullie ringen, het klinkt mooi! Ik heb pas mijn ringvinger omgeklapt met een spelletje (begin juli) en kan nu nog steeds mijn ring niet aan. Het lijkt wel of mn gewricht helemaal dik is. Het doet niet meer heel veel pijn, al is het wel gevoelig. Hopelijk trekt het snel weg, want ik vind het maar kaal zo zonder trouwring. Kwebbel; Thijs wil vandaag ook alles zelf doen, inderdaad zelf van een vorkje en lepel eten, grappig he. (al wordt het een vreselijke smeerboel met de lepel). Maar ja, de wasmachine werkt wel. O, dat is wat minder van je ogen ja, doe maar rustig aan voordat er ongelukken gebeuren! Nike; wat heerlijk, lekker anderhalve dag vrij! Hopelijk kun je, ondanks het slechte weer, er wel lekker van genieten! Wonderteam; hopelijk komt er iets uit het onderzoek, het zou fijn zijn als je weet waar je klachten vandaan komen! Maxi-cosi/autostoel; dat vind ik ook lastig, boodschappen doen. Als ik met de auto boodschappen doe, zou Thijs in een winkelwagentje moeten, maar hij kan nog niet goed zitten, dus dat is niet handig. Dus neem ik dan maar de maxi-cosi nog mee. Knijn; een allergoloog test inderdaad voor welke dingen je allergisch bent en stelt een behandeling voor. Dus hopelijk krijgt Thijs ook zon test, zodat ik weet waar hij allergisch voor is, zodat ik dat kan vermijden. (ik heb ook zon test gehad, nou, ik wist het meteen. De assistente druppelt bepaalde vloeistoffen op je arm en prikt er dan een naaldje in, zodat het in je huid gaat. Jeuken jeuken, ik vroeg meteen wat is dit en wat bleek; alles wat meteen zo jeukte, bleek ik allergisch voor te zijn). Nadat de test klaar was, zaten er ook bij deze naaldpuntjes echte grote bulten op mn arm. Qua ritme; we gaan de nachfles echt weg laten, Thijs is vannacht ook 5x wakker geweest en heeft maar 50 melk op. We gaan nu proberen s avonds vroeger te eten, zodat hij voordat hij gaat slapen nog wat melk kan drinken, en dan maar eens zien hoe dat dat gaat. Er zit volgens mij toch een tand aan te komen, (er zit een puntje, hij heeft dunne luiers en Thijs eet echt heel slecht (in vergelijking met wat hij normaal eet) of een sprong; hij zat net ineens voor het eerst echt te hupsen op handen en knietjes in de box Dus wellicht is hij daar wel heel druk mee. Zul je zien, gaan we op vakantie naar Noorwegen krijgt hij of een tand of gaat hij kruipen! Ben benieuwd!
Hihi, geweldig he, hyves Ben je meteen op de hoogte! Ja, had ontzettend veel pijn vannacht, nu gaat het wel redelijk gelukkig Whahaaaaaaaaa, ik zie het helemaal voor me, dat doet O namelijk ook, gaat hij dan ook boven de stofzuiger staan, zodat zijn haren in de wind wapperen? Gekke kids van ons! Heerlijk, zo'n overdekt winkelcentrum!!!!
Ik ben zeker blij dat het achter de rug is inderdaad! 1 Dag voor O's verjaardag moet ik weer op controle Ach dat slechte slapen ben ik wel gewend, we gaan nu gewoon voor betere nachten Nog boodschappen kunnen halen?
Ik had het natuurlijk al op hyves gelezen, maar ook hier even; Ben echt blij voor je dat jullie zo snel terecht kunnen met Thijs! Eindelijk he... pfffffffff, hoop dat ze snel wat voor hem kunnen betekenen!
Hi Ehm, vandaag werd ik wéér zo slecht, heb het hier al eens eerder gezegd: duizelig, gevoel dat ik ieder moment kan flauwvallen etc. Ben eens al mijn klachten gaan opschrijven, huisarts maar wéér gebeld; is die op vakantie! GELUKKIG moest ik naar een andere praktijk en zij denkt aan de hand van mijn lijst vage klachten (het zijn er nogal wat) dat mijn schildklier te traag werkt. Haar letterlijke woorden: "Ik vreet een bezem als je schildklier niet te traag werkt" Morgenvroeg bloed prikken en morgenmiddag hebben ze de uitslag al! Pffffffff, als het dit is, stap ik over naar haar (als ze me wilt aannemen, je hebt natuurlijk altijd zo'n beleid), maar wat voor een prutser is mijn eigen huisarts dan?! Loop al een jaar of 8/9 met deze klachten rond..... Mja, ik wil liever niks mankeren, maar als dit het werkelijk wel is, ben ik ergens wel blij, dan kunnen we met medicatie starten en dan komt er hopelijk eindelijk een eind aan. Die slapeloze nachten kunnen daar dus ook van komen