Knijn: Ik denk dat ik je wel gevonden heb......... zo ja, dan heb je een uitnodiging, zo nee, mag je even op mijn PB reageren
Goedenavond! Kom alleen even snel "hoi" zeggen! We krijgen zo visite Er is hier veel gebeurd dus kom straks of morgen (afhankelijk van de tijd dat de visite ook weer weg gaat ) even een update geven en even flink bij lezen. Alvast een fijne avond!
@Wonderteam: oei, dat is balen! Maar als ze iig wel weten wat er is (hopelijk), dan kun je er iets mee, al blijft het heel vervelend... @Trouwring: wij ook wit met geel goud en 3 steentjes, maar toch weer heel anders. Zal later eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden. @Geslacht: ik denk overigens ook een jongetje (even voor de record ), maar dat is helemaal NERGENS op gebaseerd. Gewoon een gevoel. @Vermoeidheid: had idd geslapen met Amy mee gister, maar dat was echt niet genoeg, bleef net zo hondsmoe. Nu zo lekker met manlief in bed filmpje kijken en net even in bad geweest, hopelijk helpt dat . @Knijn: dát is wel lekker, dat ze het na 6 uur nog ff lekker volhield! Hier hebben we dat een tijdje voor elkaar gekregen door een liedje op de babyfoon aan te zetten @Chikai: succes met het weglaten van de nachtfles! Hopelijk heeft Thijs het een beetje snel door en kunnen jullie ook heeeeel binnenkort eens een nacht doorslapen (weet je nog hoe dat moet ), ik duim er heel hard voor! En wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! Als daar wat uitkomt hebben jullie ook houvast en kan je er misschien iets mee, dat zal ook een hoop schelen in de nachten denk ik zo. @Incog: balen van je nacht, maar fijn dat het nu iets beter gaat. @Zw-verlof eerste trimester: nee, denk dat dát er idd niet door gaat komen. Als ik sommigen hoor/gehoord heb zou dat wel heeeeel welkom zijn ja, als je gewoon echt niet kan functioneren... Je kunt je altijd nog ziekmelden natuurlijk, maar dat is ook weer zo wat. Bovendien is de zw zelf geen ziekte natuurlijk . Hier zou het niet hoeven. Je hebt wettelijk wel recht op extra pauzes, dat zou ik wel lekker vinden, even een powernap doen (we hebben een bank staan in onze werkruimte ). Maar daar ga ik denk ik geen gebruik van maken; ik vind het al moeilijk genoeg straks te moeten vertellen dat ik zw ben en dat ze me dus 4 maanden moeten missen als ze me net een beetje ingewerkt hebben, dan wil ik niet ook meteen extra pauze vragen :S. Dus dan maar thuis rustig aan en meer bijslapen. Wel extra balen dat onze hulp er net mee opgehouden is!!! @Incog: oei, niet fijn! Wat zijn je klachten dan als ik vragen mag? Want ik zat in de zw dus ook met dat flauwvallen steeds (ben er sowieso gevoelig voor), maar ook geen oorzaak bekend. Al dacht ik dat er wel op schildklier geprikt was, maar weet ik niet meer zeker. @Elena: fijne avond met de visite dan!
Incognito; nou, dat is een geluk bij een ongeluk dan, dat je naar een andere praktijk werd verwezen! Hopelijk is dat het, dat zou echt fijn zijn! Hier idem dito; nu ik de verwijzing heb naar de allergoloog voor Thijs, ga ik voortaan ook altijd naar haar. Bij ons heb je zoveel vervangers voor artsen rondlopen in de praktijk, daar ga ik dus niet meer heen! Bij jullie bijna droog?? WHAT??? Bij ons regent het echt dat het giet, vandaag ook weer echt de hele dag!!! 1 Voordeel; we hoeven de planten buiten geen water te geven. Je hebt gelijk hoor, als V nog zo geniet van een papfles, lekker laten! Elena: fijne avond! (we zijn wel benieuwd naar een foto van je trouwdag!!) Gwn; nee, doorslapen weet ik niet meer wat het is denk ik Het zou super zijn als dit weer een keertje mag ja! Dit zijn onze trouwringen (ook wit en geelgoud trouwens): (zelf gemaakt!) Alleen is het een beetje jammer dat ik de mijne momenteel niet aankan, omdat ik m'n ringvinger dubbel heb geklapt en m'n gewricht nu heel dik is en blijft... Dus ik ben wel blij dat ik destijds meteen m'n ring uit heb gedaan (anders had ie misschien geknipt moeten worden), maar nu wil ik 'm wel weer aan, het is zo kaal zonder trouwring....
@Incognito; Ai, dat klinkt allemaal als heel vervelend. Ik heb je hyves nog niet gezien, maar klinkt zo al erg genoeg. Het is inderdaad niet leuk om iets te mankeren, maar het is beter te weten wat het is en er iets tegen te kunnen doen, dan alleen maar aanmodderen.
Stan is vanmorgen weer helemaal goedgekeurd. We hoeven pas over 3 maanden terug op controle. Echt heerlijk. Verder mogen we weer voorzichtig zijn haartjes wassen. En de rest mag ook weer voorzichtig.
Regenboogje; wat fijn dat Stan weer helemaal is 'goedgekeurd'! Super hoor! Nu dus weer voorzichtig aan het 'oude leven' hervatten! Zo, hier is bijna alles ingepakt voor onze vakantie, het lijkt wel een wereldreis. Ik ben erg blij dat we zo'n grote auto hebben, maar dan nog wordt het proppen denk ik.... De weersverwachting voor Noorwegen is ook niet al te best, dus we hebben maar veel warme kleren (en regenpak) ingepakt...
Lijst kids ca 9 maanden oud Naam mama- naam beeb - lengte - gewicht - lengte nu - gewicht nu - gegroeid - leeftijd wegen Nike-----------Mees---------51 cm---3554 gr---75 cm------8790 gr-------24 cm/5236 gr---9m+2d Amaryllis-------Imee---------49 cm---3440 gr---70,5 cm----8360 gr-------21,5 cm/4920 gr--9m Regenboogje--Stan---------45 cm----2435 gr---67 cm---7960 gr-------22cm/5525 gr----9m+3d InCognito-----Olivier-------51 cm----3745 gr---72,3 cm----8945 gr------21,3 cm/5200 gr--8m+4wk Kwebbel-------Jelmer------54 cm----4280 gr---78,5 cm----10410 gr-----24,5 cm/6130 gr--9m+5d Gwn-----------Amy--------50 cm----3105 gr----72 cm------8240 gr------22 cm/5135 gr---9m Chikai ------- Thijs -------50 cm ----- 3260 gr -- 71 cm --- 7945 gr ------- 21 cm/4685 gr --- 9m+12d
@Regenboogje: oh, wat ontzettend fijn joh, echt super!!!! @Chikai: wow, mooie ringen! Fijne vakantie, hoop voor jullie dat het weer meevalt... Trusten allemaal!
Lijst kids ca 9 maanden oud Naam mama- naam beeb - lengte - gewicht - lengte nu - gewicht nu - gegroeid - leeftijd wegen Kwebbel-------Jelmer------54 cm----4280 gr---78,5 cm----10410 gr-----24,5 cm/6130 gr--9m+5d InCognito-----Olivier-------51 cm----3745 gr---72,3 cm----8945 gr------21,3 cm/5200 gr--8m+4wk Nike-----------Mees---------51 cm---3554 gr---75 cm------8790 gr-------24 cm/5236 gr---9m+2d Chikai ------- Thijs -------50 cm ----- 3260 gr -- 71 cm --- 7945 gr ------- 21 cm/4685 gr --- 9m+12d Regenboogje--Stan---------45 cm----2435 gr---67 cm---7960 gr-------22cm/5525 gr----9m+3d Amaryllis-------Imee---------49 cm---3440 gr---70,5 cm----8360 gr-------21,5 cm/4920 gr--9m Gwn-----------Amy--------50 cm----3105 gr----72 cm------8240 gr------22 cm/5135 gr---9m
Allemaal gefeliciteerd met het 9 maanden jubileum!!! Trouwring: Wij hebben zoiets: Met een ijs-mattering, allemaal krasjes (die er nu na ruim 4 jaar helaas niet allemaal meer op zitten, bij ons gaan de ringen steeds meer glanzen naarmate het huwelijk langer duurt ipv andersom ) Ons idee was om er bij mij een diamantje in te laten zetten als we een kindje zouden krijgen, als kroon op ons huwelijk zeg maar. Maar daar zijn we nog voor aan het sparen
Klinkt wel als een sprongetje meis, hopen dat het snel over is Ben benieuwd wat ie dan verder allemaal voor nieuwe dingen leert! @ Chikai: Fijne vakantie! Ben benieuwd naar Thijs als jullie terugkomen, of hij dan kan kruipen Mooie trouwringen, en wat knap dat je die zelf gemaakt hebt! Lijkt me wel extra bijzonder dan Beterschap met je vinger! @ Regenboogje: Wat fijn dat Stan helemaal is goedgekeurd en dat jullie nu langzaam weer over mogen tot de orde van de dag. Het lijkt me heel fijn dat je zn haartjes enzo nu weer mag wassen! @ Verlof 1e trimester: Ik ben voor!! Al geloof ik nooit dat het er doorheen komt hoor. Maar toen ik zwanger was van Imee ben ik zo beroerd geweest dat werken echt niet mogelijk was. Ik kon alleen maar op de bank liggen met mn kotsbak bij de hand, en de hond liet ik uit pure nood maar in de tuin. (bah!!! ben blij dat dat nu niet meer hoeft) Zijn jullie kindjes trouwens ook zo moe? Imee is overdag van 3 naar 2 slaapjes gegaan, en ze zet het minder gauw op een huilen als ze moe is, maar nu wordt ze dan helemaal hyper! Ze zit vaak echt letterlijk te stuiteren! Een beetje alsof je een versnelde filmopname bekijkt, dat ik me bijna afvraag of ze niet iets verkeerd heeft gegeten. En in bed gaat dat dan ook nog een tijd door, nieuwe vorm van prikkelverwerking denk ik. Een tijdje terug werd ze 's ochtends steeds vroeger wakker (al om kwart over 7, ik weet het ik heb het zwaar ) maar nu slaapt ze weer steeds langer. Vannacht weer van 19:00 tot 9:00 uur en ik hoor nog steeds geen geluiden. Ik sta er echt van te kijken, want zoveel doen we niet overdag! De afgelopen week ben ik expres niet weg geweest, alleen de hond maar uitgelaten... @ Gwn: Ben benieuwd of je gevoel goed zit!
ooh meid wat zou hetr fijn zijn als ze het eindelijk hebben gevonden en misschien wel "gewoon" met een pilletje op kunnen lossen!!! ooh duim voor je meid!!
even snel van hier, vanmiddag nekplooimeting! ben erg benieuwd!zal jullie wanneer ik meer weet laten weten hoe t gegaan is