Wat leuk al die ringen! Eens kijken of ik die van ons nog op de computer heb staan... Hmm ik heb net de foto's van voor 2009 verwijderd van mn laptop (zat vol, staan op de externe harde schijf) Heb alleen deze nog: Bekijk bijlage 167101 Niet heel duidelijk. Beide dus geelgoud en glanzend. Ik heb 9 kleine diamantjes in een vierkant. Bij mijn man stond alleen een simpele klassieke ring, dus dat was al snel bepaald. Ik had eigenlijk een andere ring op het oog, maar die was 3000 euro geloof ik. Deze was ook niet goedkoop, maar wel wat goedkoper dan dat. @ amaryllis: wat een leuk idee om een diamant te plaatsen die symbool staat voor Imee!
@ chikai: wat leuk dat jullie de ringen zelf hebben gemaakt! Hebben jullie het op papier ontworpen? Of ook echt zelf gemaakt? @ knijn: uhm ik pb je wel even voor hyves.
De kijker afgelopen woensdag heeft afgezegd. "Familieomstandigheden". Beweert wel nog steeds geinteresseerd te zijn, maar zou daarover terugbellen. Naja, we wachten wel af.
Amaryllis; we nemen de videocamera mee op vakantie, dan missen we geen moment van Thijs zn ontwikkeling, haha . We zijn ook benieuwd hoe het zal gaan ja, hij zit nu regelmatig te hupsen. Grappig om te zien trouwens. Mooie trouwringen! En inderdaad, bij ons komen er steeds meer krassen op, terwijl die van jullie steeds meer gaan glanzen. Thijs slaapt trouwens ook nog maar 2x op een dag, 1x rond 11.00u en 1x rond 15.30u. Yukl: wij hebben onze ringen zelf ontworpen en zelf gemaakt. We hebben een workshop trouwringen maken cadeau gekregen van mijn schoonouders. Dit was echt erg leuk! Eerst zijn we een avond naar deze goudsmid geweest, om ons ontwerp te bespreken. En daarna hebben we op een dag de ringen gemaakt. Alleen het vast solderen en rond buigen heeft de goudsmid gedaan. We hadden twee reepjes goud, witgoud en geelgoud. In beide reepjes hebben we een soort golf gezaagd, de ene helft is de onderkant van mijn ring, de andere helft de onderkant van mijn man ring. En hetzelfde met de bovenkant. Dus dat alles maakt onze ringen voor ons gevoel wel heel bijzonder en uniek. Jammer dat de kijker heeft afgezegd, hopelijk komt hij nog wel terug voor een nieuwe afspraak! Spelen jullie kinderen ook weleens vliegeniertje? Thijs ligt dan op zijn buik, armpjes en beentjes in de lucht en maar bewegen .. Alle laatste boodschappen ook gehaald vanmorgen, toch nog maar 2 truitjes voor Thijs gekocht (voor 1,50 bij de zeeman, dat is ook geen geld).
Hoi hoi, Ik heb even een foto opgezocht van onze trouwringen. Ze zijn van titanium, ivm het werk van manlief, deze ringen kunnen HEEL VEEL hebben. Bij mij een klein steentje en het gouden lijntje loopt bij mij niet door.....
@ chikai: super leuk zeg! En inderdaad heel bijzonder! Dat "vliegeniertje", volgens mij begrijp ik wat je bedoelt en ja dat doet Pelle ook vaak. Het is bij hem een teken van blijdschap, wiebelt er ook heel erg bij. @ doglover: jammer, ik kan het niet zo goed zien. Volgens mij zijn ze wel bijzonder namelijk!
@ gwn: wat vervelend dat je zo ontzettend moe bent! Hebben ze al wat door op je werk denk je? Lukt dat nog wel? Hopelijk is het snel over!
Ik hou momenteel vacatures in deze omgeving in de gaten maar er komt echt weinig vrij zeg Word er een beetje moedeloos van... Gelukkig heb ik nog even... De gemeente gaat wel na de zomer op zoek naar nieuwe trainees. Dit traineeship lijkt me een stuk leuker dan die ander waarvoor ik heb gesolliciteerd omdat je wordt aangenomen voor 1 specifieke functie aansluitend aan je vakgebied (bij die ander kreeg je 3 totaal verschillende projecten). En ze bieden ook contracten aan voor 32 uur per week ipv 36 uur. Punt is... de vorige keer hebben 1100 mensen gesolliciteerd. Knappe ik als ik daar doorheen kom.
@Amarillys; Het is inderdaad fijn dat we voorzichtig de haartjes weer mogen wassen. Dan kunnen we de achtergebleven restjes van de operatie ook voorzichtig aan beetje bij beetje wegwassen. Maar ik moet wel zeggen dat ik erg voorzichtig blijf. Toch bang om hem pijn te doen of nog iets kapot te maken (terwijl je daar toch best lomp voor moet doen nu volgens mij). Ach ja. Hoort erbij denk ik. Over het slapen. Stan heeft de eerste dagen na de opnamen een dagen gehad dat ie om half zeven of eerder aan het spoken was. Maar eenmaal tussen ons in in het grote bed, viel hij dan steeds weer in slaap om dan een uur tot anderhalf uur te slapen. Nu wordt hij weer steeds later wakker. Wel doe ik hem 3 keer per dag naar bed. Hij huilt niet altijd, maar ik merk aan hem dat ie moe is en bijna altijd gaat ie dan ook braaf slapen.
Wat, jij pittig? Hihi. Hoe uit dat zich dan? @ ontbijt: volgens mij hebben de adviezen brood en papfles precies dezelfde insteek, namelijk dat kinderen qua ontbijt meer nodig hebben dan enkel melk. De vezels doen het hem dus. Dat zijn dus geen andere adviezen, maar ze zijn gewoon anders ingevuld. Tobe heeft lang die papfles gehad, maar hij krijgt nu alweer een tijdje gewoon 2 boterhammen. Pelle kreeg toen erge krampen van de papfles, misschien binnenkort weer eens proberen. Een boterham gaat er nog niet geweldig in namelijk.
@ regenboogje: haha, half 7 zou voor ons uitslapen zijn. Ik kan me voorstellen dat je voorzichtig doet! Zou ik ook spannend vinden. Wordt vast vanzelf minder, als je er meer vertrouwen in krijgt.
@ chikai: wat fijn dat jullie met Thijs zijn doorverwezen! Hopelijk wordt er snel iets gevonden wat hem verlichting geeft! Succes met het weglaten van de nachtfles. Afgelopen nacht begonnen? Hoe is dat gegaan? @ incognito: ik las iets over netjes eten Tobe maakt er echt altijd zo'n ongelofelijke puinzooi van. Sowieso wil hij op moment geen avondeten. Dus hij gaat er altijd huisjes mee bouwen enzo. En een toetje gaat er ook bij lange na niet netjes in. Hopeloos! V. eet dus wel netjes?
@Escal; Spannend. @Yukl; jammer dat de kijker heeft afgezegd. @Chikai; Vliegertje is hier al maanden een favoriet spelletje. Helaas houd ik het zelf niet al te lang vol.
Gisteravond deed ik Stan in bad en was liedjes aan het zingen. Toen ik stil was maakte hij een stuk of 3 tot 4 klanken in verschillende toonhoogtes. Klonk echt als zingen. Was heel leuk om te horen. Maar ja, die kleintjes kunnen vast nog lang niet zingen. Hihi
Die tijd is vast voor meer van jullie uitslapen. Maar als je gewend was dat ie pas na 8 uur uit bed wilde, dan valt het wat tegen.
Misschien niet bewust zingen, maar als het als zingen klinkt dan is ie toch wel aan het zingen vind ik. Leuk die klanken! Zo mooi.
Hihi, mijn moeder denkt dat mijn zusje aan het bevallen is en dat ze straks naar de andere kant van het land mogen vertrekken. Ik ben benieuwd. Ach het mag wel, want ze is zondag precies 40 weken.
@Regenboogje; wat fijn dat Stan goedgekeurd is! Misschien heeft je moeder wel gelijk, dát zou cool zijn! Ik denk ook dat Stan zingt hoor! Dit is het tijdperk van alles nadoen, dusss.... wel goed de toon houden hé! @Escal; hoe was de echo? @Yukl; wat lullig van je kijker, hopelijk komt tie wel terug! En wb sollicitatie; je bent toch een knappe jij?? Gewoon solliciteren! Die baan is zo goed als in Tha Pocket! @Chikai; fijne vakantie! Noorwegen moet erg mooi zijn hoor ik van velen. @Vliegeniertje; Nee, doet Maud nooit. Nooit gedaan ook. @Gwn; bah, lastig als je zo moe bent de hele tijd. Hopelijk word het snel makkelijker! @Netjes eten; Maud kán heel netjes eten, met de nadruk op kan. Ze kan namelijk ook meteen het bakje op de kop gooien en het eten op de grond. Maarrrr, meestal eet ze netjes uit het bakje. Pakt ze de stukje met duim en wijsvinger eruit, cool kind @hier; Ik maak vanmorgen pap voor Maud, (eet ze al kweeniehoelang!) we gaan ervoor zitten... Maud KRIJST het uit en neemt geen hapje van de pas gemaakte pap, huh? Ik pak een boterham, geef deze in z'n geheel en zonder boter en beleg aan Maud. Maud knaagt vrolijk en wel de hele boterham naar binnen.... Raar kind. Ze heeft altijd al goed geweten wat ze wilde maar nu helemaal! Wel gaaf hoor, ik hou dr van! Ondertussen begint madam aardig op een bootwerker te lijken zoveel als ze kan vreten. Ze eet bijna nog meer dan ik! Ik maak het mezelf niet makkelijker trouwens met het gehyve met jullie. Heb al moeite met namen bij kindernamen koppelen, nu komen daar ook nog de echte namen en foto's bij. Ogotogotogot, wie was nou ook alweer wie??