hihi Knijn dat heb ik ook. Ik ben nu meer op hyves dan hier en weet dus nu op hyves wie wie is en welk kindje erbij hoort, dat ik hier vaak in de war raak als ik wat lees
Hoi Nou mijn bloedonderzoeken waren goed. 15aug opnieuw terugkomen bij de huisarts. Even besprek Hoeen wat verder. @ringen: leuk zeg al die ringen te zien. Hier een totaal ander slag. Ik zou straks eens even zoeken op de pc (zit nu op de iPad) @incognito, hier als kind wel koemelkallergie gehad. Tot op heden kan ik nog amper melkproducten verdragen. (wordt ik misselijk) ik eet dus ook alleen kaas/boter en verder zeer zelden een toetje. Dus lactoseintolerantie is nog niet eens zo gek gedacht.... @Nike, oh wat leuk dat Mees zo druk kruipt. Hier is de stofzuiger overigens ook favoriet haha @chikai, hopelijk krijgen jullie snel alle duidelijkheid van de alergoloog. @gwn, hoe gaat het eigenlijk op je nieuwe baan? @regenboogje, fijn dat het zo goed gaat me STan. @amaryllis, wauw IMee slaapt lang uit. Hier max 6.30 @yukl, hè wel balen van de kijker. Hopelijk gauw een nieuwe! @knijn, nou ik heb een gokje gedaan en je toegevoegd. :d volgens mijis MAud klaar met de fles haha.
@Knijn; Mijn moeder had helaas ongelijk. Ik heb tenminste niets gehoord. Ach ja, dan blijven we maar braaf wachten tot ukkepuk zich wil melden. Eens moet hij/zij toch eens tevoorschijn komen.
@Wonderteam; Fijn dat de uitslagen van de bloedonderzoeken goed waren. Wel vervelend dat je nog niet weet wat eraan scheelt. Succes ermee. @Gwn; He bah, vervelend die vermoeidheid. Hopelijk gaat het snel over.
Pfffff, jullie tollen me voor de ogen! Jammer! Idd, komen zal hij/zij vanzelf toch echt wel Goed gegokt! En huh? Klaar met de fles? Snapiknie...
Oooohh ahaaaaa, ik heb hem ineens!! Omdat ze brood wilde i.p.v. pap. Nee hoor, ze kreeg de pap niet in een fles. Gewoon uit een bakje, al lepelend
@knijn haha ,nou dan is ze gewoon helemaal klaar met de pap of ze is in de "ikkuh wil zelluf "doen fase
Zo en hier nog een foto van mijn trouwring (manlief heeft uiteraard niet dezelfde ) Bekijk bijlage 167280
Yukl; ik weet nog niet of Thijs het doet uit teken van blijdschap, maar het ziet er wel komisch uit. En wat betreft de mogelijke vacatures; gewoon schrijven!! Je weet het maar nooit of je er tussen door komt en nooit geschoten, is altijd mis. Afgelopen nacht hebben we Thijs 2x getroost, geen fles gegeven en het ging eigenlijk best goed. We merken nu dat we hem wiegend op onze arm heel snel weer in slaap hebben, dus wie weet lukt dat vannacht ook. Al heb ik vandaag geprobeerd het hele schema te vervroegen, dus wellicht komt hij nu ook wel wat vroeger voor de mogelijke laatste fles (of maken we hem wakker). Doglover; je ringen lijken er zo heel mooi uit te zien! Titanium is wel super sterk ja! Regenboogje; ik denk dat jij een ander spelletje bedoelt dan ik. Vliegen doen wij ook (Thijs in de lucht gooien en laten bewegen zeg maar, ik houd hem dan omhoog). Maar wat ik bedoel: Thijs ligt zelf op de grond, ik doe verder niets (alleen kijken ). Hij ligt op zn buik en doet zn hoofdje, armpjes en beentjes omhoog en dan ligt hij te spartelen en te bewegen. Het lijkt op de houding die je ook aan moet nemen als je parachute gaat springen en net uit het vliegtuig springt, alleen dan liggend op de grond. Qua zingen; ik denk ook dat ze het wel proberen hoor. Op mn hyves staat een filmpje van toen Thijs een paar maanden oud was, en hij echt probeerde mee te zingen met een liedje. Dat doet hij nu nog vaak, ga ik zingen, dan gaat hij ook diverse klanken maken. Nou meiden, alles zit in de auto en we hebben zelfs ruimte over! We vertrekken morgenochtend om 6u, dus voorlopig zal ik niet meer (2 wk) op zp te vinden zijn Dat wordt afkicken Voor iedereen die nog op vakantie gaat, een fijne vakantie! Voor iedereen die vrij is: hele fijne vrije dagen en voor iedereen die nog moet werken: werk ze! Maar nu eerst voor iedereen fijn weekend en tot over 2 weken. (o jee, dan zijn we vast al aan deel 3, hopelijk kan ik jullie dan nog wel vinden!!!)
Hallo meiden, Chikai: Fijne vakantie!! Wonderteam: Fijn dat de bloeduitslagen goed waren. Regenboogje: O, wat spannend allemaal! Hopelijk laat de kleine zich snel zien! Jelmer is wakker, dus ik kom later nog even terug!
@Wonderteam: He wat goed dat de bloedonderzoeken allemaal goed zijn. Maar nu weet je nog niet wat er aan de hand is. Dat ijkt me dan wel weer frustrerend. @Chikai: Denk dat je het niet meer leest maar toch: Hele goede, voorspoedige reis en een fijne, hopelijk zonnige vakantie! Tot over twee weekjes. Vliegeniertje: volgens mij is dat het trainen van je rug en andere spieren, zodat ze makkelijker kunnen kruipen. Mees heeft dat een tijdje geleden ook veel gedaan. @Regenboogje: Supercool dat zingen! Hij doet jouw klanken na. Oh spannend van je zusje. En? Is ze inderdaad bevallen? Oh Stan helemaal goedgekeurd. Wat super!! Hoe voel jij je er nu onder? Je zag er erg tegenop toch? Is het je mee of tegengevallen allemaal? @Knijn: Zoals al op hyves gemeld. Jouw verhaal over de pap is heel herkenbaar. Mees wil al anderhalve maand geen pap meer en krijgt dus 's ochtends een boterham. Heeft wel wat toch? Een meid met een mening!! @Yukl: Hmm vreemd afzegging door familieomstandigheden. Je gaat toch denken dat het een smoes is....hopen van niet! Wow 1100 reacties op een vacature. Dat is wel echt megaveel! Kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt. Netwerken werkt toch vaak het allerbest! Dus als je wat mensen kent die in de branche werken....90%van de vacatures komt nooit in de krant/online en wordt intern of via via vervuld. @Amaryllis: Wat slaapt Imee veel! Mees slaapt 's nachts meestal van 20.00 tot 6.30 uur. Overdag meestal nog drie slaapjes. Twee korte van een uurtje en een langere van 2-2,5 uur. Mees gaat wel echt zeurderig huilen als ie moe is. @Escal: Hoe was de nekplooimeting? @Gwn: Extra pauze: Ik heb het op het einde van de zwangerschap wel gebruikt door een half uurtje later te beginnen. Ik sliep zo slecht en vaak viel ik om 5 uur 's ochtends weer eens in slaap na uren wakker liggen, dat ik blij was met een half uurtje langer blijven liggen. Zie je op tegen het vertellen? Ach ze weten vast wel dat dit kan gebeuren!
@Hier: Lekker voor de tv de Tour de France kijken! Dit weekend helemaal geen plannen. Heerlijk een keertje na wekenlang de weekenden helemaal vol met activiteiten.
Das niks nieuws, Maud heeft altijd al een sterke mening gehad. Hoe klein ze ook was... Vanmorgen at ze de pap weer, zonder mokken. Geen idee waarom ze gisteren weigerde Heerlijk, geen plannen! Hier ook weinig in de planning, lekker aankloten in/rond huis. Beetje fietsen ofzo... we zien wel. Fijn weekend!
Zo, tot en met eergisteren weer bijgelezen! @Gwn: Oeeeh, dat moe zijn ja, dat ken ik nog heel goed. Je lichaam is zoooo hard aan het werk weer. Sterkte meis! @Wonderteam: O ik ben heel benieuwd naar de uitslag dan, misschien lees ik het zo nog. Kan die vermoeidheid ook niet van alle ellende/emoties zijn. Daar kan ik heel moe van worden als er veel verwerkt moet worden nog. Nee, ik heb de box niet gemist. Denk maar zo, wat je niet hebt, mis je ook niet. Ik heb vaak de draagdoek gebruikt, verder een speelhoek met voedingskussens eromheen toen hij nog kleiner was. Fijn toch die twee kinderen die lekker elkaar bezig houden @zwanger verlof: Eerste drie maanden verlof van de zwangerschap op verzoek vind ik echt een heel goed idee. Het gaat toch om nieuw leven waarvoor de basis gelegd wordt en als je daar ellendig van bent heeft dat wel prioriteit vind ik. @Incog: Pfoeh he wat een ellende met die pijn. Hoop dat je je weer beter voelt. @Nike: Die stofzuiger is hier ook. Als ik uit het zicht rijd ermee, zet hij het op een huilen! Als hij straks kan kruipen zal hij er ook wel achteraan komen. @Regenboogje: Fijn zeg dat Stan pas over 3 maanden weer hoeft te komen, zal een opluchting zijn! @hier: De twee tandjes zijn nu allebei door, maar hij is er juist vandaag ziek van, kan moeilijker eten (heeft hij nog nooit gehad), de hele dag kan hij alleen maar hangen, hij is warm en ook een spuitluier. Vanavond is hij vrij snel gaan slapen met een paracetamol. Hopelijk morgen weer wat beter. @buik slapen O ja, wat sommigen van jullie maanden geleden al vertelden is hier nu. Hij draaide zich vannacht steeds weer op z'n buik en wordt dan weer wakker en wil soms gedraaid worden, dus ik er weer heen. Heb om een uur of drie m'n matras maar naar z'n kamertje gesleept, want vond het ook best eng dat hij op z'n buikje gaat slapen. Hij ligt dan echt op z'n gezichtje, of eigenlijk op z'n Nijntje, best gek dat ze dat doen toch? Ik zou denken dat ze het gezicht naar de zijkant draaien of doen ze dat bij jullie al wel?
@Reina: Mees draait wel altijd naar 1 kant. Zou het zelf ook wel een beetje eng vinden als hij dat niet zou doen. Maar zijn nekje zou nu toch wel sterk genoeg moeten zijn, dat als hij onvoldoende lucht krijg, hij zelf naar de zijkant draait.
Nou, hij komt dan met z'n nekje omhoog, dus wordt dan weer wakker. Volgens mij snapt hij het nog niet . Ik houd het wel heel goed in de gaten.
@Reina; Maud ligt ook wel eens mat haar gezicht naar de matras hoor. Toch heeft ze dan wel haar hoofd net iets gedraaid zodat ze nog lucht krijgt, tenminste... dat denk ik dan maar.... Een andere keer lag ze op haar eigen arm, ook met haar gezicht naar het matras. Wat Nike zegt; hij zou oud en sterk genoeg moeten zijn om zijn hoofd bij te draaien of op te tillen.
Gwn: He, vervelend dat je nu al zo moe bent! Ze zeggen de eerste 12 weken he? Nog maar 'eventjes' te gaan dan, sterkte ermee! Chikai: Mooie ringen! En wat cool dat je ze zelf gemaakt hebt! Fijne vakantie! Regenboogje: Wat super dat het zo goed gaat met Stan! Echt fijn nieuws Cool, dat zingen van Stan! En, en, en? Is je zusje bevallen? Escal: Oh die nekplooimeting, dat je die hebt laten doen zeg! Yukl: Jij komt overal doorheen Gaat je wel lukken meid! Ja, V. eet supernetjes (al knoeit hij soms wel per ongeluk), maar O.?! OMG wat kan die er een PUINHOOP van maken! Wonderteam: Nou, moet ik zeggen 'gelukkig dat de onderzoeken goed waren' of juist niet? Ik baal er zelf enorm van namelijk, verhaal komt zo. Nike: Geniet van je planloze weekend Reina: Arm ding, hoe gaat het nu met hem? Hier heeft ie ook wel eens op zijn gezicht gelegen, de oudste heeft dat nooit gedaan. Ik vind het persoonlijk niet eng, je kunt zo door het matras heen ademen, probeer het maar eens Maar als jij het wel eng, vindt, gewoon zijn bolletje naar opzij draaien hoor!