Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wauw, dan was Mason snel en dan wordt Fay ook een snelle met tandjes zeg!!! Zoals je het omschrijft, zou ik dat ook denken hoor!

Wat ben je ook een lieverd ook! Dankjewel hoor :)

Wat je vriendin betreft, als ze het verder wil laten onderzoeken, zou ik haar dat zeker even zeggen, dan kunnen ze daar meteen op testen, mocht ze toch nog een keer zwanger willen worden....

Die foto................ wat een plaaaaaaaaaaaaaatje zeg! En ze is zo mooi, echt, daar kan ik van genieten als ik haar zie hoor :)

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi na april ben jij dan net zo knap :p het is écht zo leuk :) en het enige wat eigenlijk moeilijk is, is die grote lap marsepein op de taart leggen.. zodat je die uiteindelijk kan versieren. Is ook leuk straks met de kinderen, lekker met marsepein knutselen, maar dan op cupcakes ofzo. Ik zit er ook aan te denken om een kleine taartvorm te halen, van 12,5 cm (ik heb nu 20 cm, als basis) dan kan Fae straks haar eigen taartje versieren :)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wauw :) wat een leuke foto zeg! Die oogjes! Super!

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Sorry, had even zin om het mooi op een rijtje te zien:
    (er zit zo'n verschil tussen de jongens en de meiden, vandaar)

Lijst kids ca 4 maand oud
    Naam mama- naam beeb - lengte - gewicht - lengte nu - gewicht nu - gegroeid - leeftijd wegen
    Kwebbel-------Jelmer--------54 cm---4280 gr---70,4 cm----8930 gr ------16,4 cm/4650 gr--4m+8d
    Skatjuh87-----Jasper--------52 cm---3590 gr---65 cm------8235 gr-------13 cm/4645 gr
    Nieke----------Mees---------51 cm---3554 gr---66,5 cm----6960 gr-------15,5 cm/3406 gr--4m+2.4w
    Chikai---------Thijs----------50 cm---3260 gr---62,5 cm----5760 gr-------12,5 cm/2500 gr--3m+3,5w
    Paloe----------Liam----------50 cm---3800 gr---65 cm------6300 gr------15cm/2500 gr-----4m
    InCognito------Olivier--------51 cm----3745 gr--64cm-------6960 gr------13cm/3215 gr-----4mnd6d

Amaryllis-------Imee---------49 cm----3440 gr---62,5 cm----6840 gr------13,5 cm/3400 gr--4m+6d
    Gwn-----------Amy----------50 cm----3105 gr---63,5 cm----6160 gr------13,5 cm/3055 gr--4m+2w
    Escal----------Sem----------50 cm----2960 gr---59,6 cm----5540 gr-------9,6 cm /2580 gr--3m+4w
    Tessa81-------Fay-----------?????----3480 gr---62 cm------6250 gr-------??? /2770 gr-----4m+2.3w
    Athina---------Katelynn------51 cm----3840 gr---62 cm-----5975 gr-------11 cm /2135 gr---3m+2,5w
    InLove---------Lune----------??cm----4200 gr----64cm-----6800 gr------ +/-12cm/2600 gr--4m

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Sorry meiden, ik wilde eigenlijk verder reageren maar manlief wil aandacht. Morgen verder! Slaap lekker alvast! :)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    #486 paloe, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
    hihi had de lijst weer ff netjes gemaakt, maar zie dat ie alweer aangepast is;)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Lijst kids ca 4 maand oud
    Naam mama- naam beeb - lengte - gewicht - lengte nu - gewicht nu - gegroeid - leeftijd wegen
    Kwebbel-------Jelmer--------54 cm---4280 gr---70,4 cm----8930 gr ------16,4 cm/4650 gr--4m+8d
    Skatjuh87-----Jasper--------52 cm---3590 gr---65 cm------8235 gr-------13 cm/4645 gr
    Nieke----------Mees---------51 cm---3554 gr---66,5 cm----6960 gr-------15,5 cm/3406 gr--4m+2.4w
    InCognito------Olivier--------51 cm----3745 gr--64cm-------6960 gr------13cm/3215 gr-----4mnd6d
    Chikai---------Thijs----------50 cm---3260 gr---62,5 cm----5760 gr-------12,5 cm/2500 gr--3m+3,5w
    Paloe----------Liam----------50 cm---3800 gr---65 cm------6300 gr------15cm/2500 gr-----4m

Amaryllis-------Imee---------49 cm----3440 gr---62,5 cm----6840 gr------13,5 cm/3400 gr--4m+6d
    Gwn-----------Amy----------50 cm----3105 gr---63,5 cm----6160 gr------13,5 cm/3055 gr--4m+2w
    Tessa81-------Fay-----------?????----3480 gr---62 cm------6250 gr-------??? /2770 gr-----4m+2.3w
    InLove---------Lune----------??cm----4200 gr----64cm-----6800 gr------ +/-12cm/2600 gr--4m
    Escal----------Sem----------50 cm----2960 gr---59,6 cm----5540 gr-------9,6 cm /2580 gr--3m+4w
    Athina---------Katelynn------51 cm----3840 gr---62 cm-----5975 gr-------11 cm /2135 gr---3m+2,5w

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    nog ff gesorteerd:)

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Cherry oh wat fijn dat hij weer thuis is!

Chikai dat zorgen maken over of het wel goed is herken ik wel. Maar t komt allemaal goed hoor!

Escal oei dat is zeker een korte nacht! Echt wel knap dat je dat volhoudt hoor!Nog gefeliciteerd met je huwelijksjubileum! He wat gek zeg! Dat ze zichzelf nog niet echt kan warmhouden! Wat een heerlijke avond hebben jullie gehad zeg!

Yukl ja gelukkig heeft hij vanmorgen gepoept. Opzich is het inderdaad niet erg nee, als ze even niet poepen. Maar de arts voelde bij Liam dat het helemaal hard was en hij had er echt pijn van. En dan niet willen drinken.. Ben blij dat er nu iets uit is, al was het niet de ontploffing die ik had verwacht.
    Ach arme, ziek! Heel veel beterschap! En nog ongesteld ook..knuffel meid!

Skatjuh jazaker, wij verlangen ook al naar een volgend kindje, maar ‘moeten’ nog twee jaar wachten ivm mijn studie..helaas:p

Doglover wat fijn dat je nu toch nog wel een kindje zou willen! (herinner me nog dat je vlak na de bevalling zei: NOOIT meer;)) Beterschap!

Rimar oeh wat relaxed dat je nog niet ongesteld bent geweest zeg!

Tessa oh jee wat ontzettend rot voor je vriendin! Jazeker, als hij druk is, krijgt hij er veel meer last van. Meestal slaat druk en vrolijk dan ook ineens om naar paniek bij hem
    Dank je voor t complimentje op de foto’s! Olaf is weer bijna helemaal de oude, alleen nog behoorlijk verkouden. Fijn zeg dat Fay al meer gaat spelen! Mooie foto’s zeg! En het medaillon is ook mooi!
    Lijkt me idd een heel gek idee, dat je voor de laatste keer zwanger bent geweest
    Pff al een tandje, ik weet dat het kan enzo, ben het zelf echt niet gewend, Olaf had zn eerst verjaardag al gehad toen zijn eerste tandje kwam;)

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Amaryllis ja, inderdaad het gaat gelukkig wel iets beter, maar het is wel balen. We hadden zo gehoopt dat het laxeermiddel een wondermiddel voor hem was, maar dat helpt maar een beetje helaas.Mja, zijn darmpjes hebben gewoon iets meer tijd nodig om verder te ontwikkelen..
    Je hebt idd een behoorlijke diva!maar met een eigen willetje is niets mis hoor!
    Wat balen zeg, dat er waarschijnlijk toch een operatie nodig is!

Kwebbel ja jeetje 70 cm al, wat een lange vent zeg!

Karin Liam slaapt nog onder zijn lakentje en dekentje, toen het echt koud was had hij daaronder zijn (dunne) slaapzakje aan..

Incog ja, ze zeggen het weleens, vandaag mijn oma nog: hij ziet er wel goed uit he, hollandse welvaart zullen we maar zeggen (en dan op zon toon van,…) maar idd, hij is echt niet te dik
    Superfijn dat de doop mooi en leuk was!
    Damn, ingestort, hopelijk verbetert het snel voor jullie meid!hebben jullie ook weleens tijd voor elkaar?met zn 2? En trek je wel op tijd aan de bel als je het idee hebt dat je het zelf niet redt?
    Gefeliciteerd met je slagen! Snap je dubbele gevoel wel.. Wat ontzettend schattig dat V O zo miste!
    Meidenavond idd goed idee, gewoon een keer doen, mr incog doet het vast goed;)
    Enne..ik ben het eens met yukl, dat je dan beter v ook naar je ouders kan brengen en zelf ff je rust kan pakken:;)
    Enne..de lijst, sorry, had een eerdere ingevuld dan die die jij had ingevuld, denk bij Inlove hetzelfde’;)

Rimar gefeliciteerd! Fijn ook dat het gesprek goed ging!

Nike groot gelijk dat je niet doorgaat met provoceren!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Met liam gaat het gelukkig iets beter, hij drinkt zijn flessen nog steeds niet goed, maar raakt minder in paniek. Vanmorgen hebben we hem een klysma gegeven en hij vond het helemaal niet vervelend! Heel snel erna heeft hij eindelijk gepoept
    Liam slaapt ook nog heel rustig, dus lekker in zijn pyama onder zijn dekentje;)toen t echt koud was had hij ook een slaapzakje aan

Vandaag weer op controle geweest bij de gyn en hoef niet meer terug te komen:D

Hih bijvoeden, ik wil wachten tot 6 maanden maar vriendlief heeft er zon zin in, in dat gesmeer, dat hij vandaag al fruit en groentehapjes heeft gekocht:)

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hihi - m'n handen jeukte ook.. maar de reclame op tv was voorbij :p

Fijn dat Liam ietsje rustiger is met z'n flessen.. Hopelijk blijft hij zo verder gaan. Oh en dat poepen is ook iets dan he :( gelukkig heeft de klysma geholpen! Hier juist andersom.. water bijna... maar oke, dan kan ze het tenminste kwijt (en ik was wel weer..)

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Thijs valt tegenwoordig tijdens de fles op schoot in slaap….. zit nu dus weer van een slapend hummeltje te genieten op mijn schoot met de laptop en zp ernaast. Met een vinger typen gaat al aardig snel! :D Eigenlijk moet ik hem in bed leggen, maar het is zo lief om hem zo lekker dicht bij me te hebben….

Athina: dat is wel lastig ja, wel veel zin om te zwemmen, maar niet ‘kunnen’. Ik begrijp je gevoel helemaal. Kun je niet naar een ander zwembad in de buurt? Wellicht voor de ontspanning wel fijn en dan gewoon je moeder mee vragen?
    Mooie taart!! Pas op hoor, dit wordt verslavend!!! :D He, ik lees net dat je marsepein als lap op de taart legt, als basis fondant gebruiken is veel makkelijker! Je kunt witte fondant kleuren, maar ook in kleurtjes kopen.. Dat breekt minder snel en ik persoonlijk vind het veel lekkerder!

Incognito: om lekker bij te komen zit ik nu ook met een slapend lief mannetje (hij snurkt zelfs) op schoot… He, die sojavla had ik nog niet geprobeerd, dat is een idee! En die slagroom, ook een goed idee!!! Dank je :)
    Lief zeg, dat V zo dol is op O!!

Tessa: lekker douchen he! Leuke foto, Thijs vindt het ook leuk, al is het grote bad van ons nog leuker!

Paloe: wat leuk, zo’n enthousiaste vriend die al hapjes koopt! Hou ‘m nu nog maar eens tegen :) He, vervelend voor Liam dat hij zo’n last heeft van het poepen…. Hopelijk komt het snel weer goed op gang,

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Goeiemorgen meiden!
    Had nog helemaal niet verteld dat ik gister met mijn 2 beste vriendinnen en mijn moeder op jurkenjacht ben geweest! Ik heb er een gevonden, hij was echt geweldig, alle andere jurken die ik wel leuk vond vielen er keihard bij in het niet:) Maar helaas is hij wel behoorlijk aan de prijs...
    Dus vandaag nog naar een andere bruidszaak:) Hoop dat ze een nóg mooiere hebben, voor een betere prijs:)

Vanavond hebben we een 'slaapfeestje'. Alle 4 de pyama aan, poef tegen de bank zodat we een groot bed hebben, dekens erop, warme choco, poffertjes en lekkers. Lekker met Olaf een film kijken en daarna mag hij bij ons slapen:) Heb er echt zin in!
    Nu zijn Olaf en Mr paloe de auto door de wasstraat aan het doen en Liam ligt heerlijk bij mij in de draagdoek te slapen:)

Fijne zaterdag allemaal!

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    mgoedemiddag,

hehe net lekker 2 uurtjes gewandeld, wat een fijn weer zeg!

@paloe, klinkt echt gezellig!!! heel veel plezier maar gaat vast lukken lijkt me.
    @warmhouden, ben zelf ook een kou kleum en ook de kleine van mijn zus (2 jaar) kan zich nog niet goed warmhouden dus zit denk ik in de fam.
    @slapen, heerlijk heeft uiteindelijk 2 uur geslapen!!

heb ff heel snel gelezen en ben nu weer weg (ff naar mijn vader) misschien kom ik vanavond nog even aangezien manlief waarschijnlijk met de mannen op stap gaat.
    misschien ga ik eens gek doen en oppas regelen, ga ik een paar uurtjes mee :) we zien wel.
    heb trouwens sokjes met rammelbeestjes gekocht voor sem. ben erg benieuwd wat ze er van vind :D:D

fijne zaterdag!! xx

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Oeh, zo leuk, trouwjurk uitzoeken. Heb zelfs jurken gepast die helemaal mijn smaak niet waren, gewoon om te zien hoe het stond ;) Uiteindelijk werd het de tweede jurk die ik gepast had.

Incog: Wat lief van V. dat hij zijn broertje zo gemist heeft.

Hapjes: Jelmer eet inmiddels bijna 2 weken groente en dat gaat goed, dus heb vanmorgen ook fruit geïntroduceerd. Peer met liga (voor de stevigheid) en ook dat ging er prima in, kreeg na het eerst hapje een lach van oor tot oor, met andere woorden: daar wil ik wel meer van :D

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Aaaaaaaaaaaaaaaaaergh! Ik heb een uur lang zitten puzzelen om het netjes onder elkaar te krijgen!!!! ;)

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

hahaa, jij dus ook al............ tjah

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Maar heeft ze niet enkel de jongens en de meisjes bij elkaar geplaatst? ;)

Voor wie het trouwens nog niet door hebben (heel veel volgens mij :p): de kinderen staan op volgorde van hun groei (nu tov de geboorte) ;)

@ paloe: wat leuk dat je op jurkenjacht bent!! Hoe ziet de jurk er ongeveer uit die je zo mooi vindt? Jammer dat ie zo prijzig is!
    Veel plezier met het slaapfeestje, klinkt reuze gezellig!!
    En fijn dat het weer wat beter gaat met Liam :) Wanneer gaan jullie hem nou de eerste hapjes geven? :D

@ escal: ooh ja, die rammelsokjes moeten wij ook nog ergens hebben! :D Ook eens uitproberen! :)

@ chikai: aah ik kan ook genieten van zo'n slapende baby. Ik ga ook vaak stiekem in zijn wieg kijken, het ziet er dan zo heerlijk uit!
    Nog bedankt voor die websites trouwens, maar ik kan het niet echt vinden? Ben ik nou zo kippig? :p

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ athina: de taart is super geworden!! Smaakte ie ook lekker?
    Ik vind fondant trouwens ook veel lekkerder dan marsepein, net zoals chikai. Ik denk ook dat het geschikter is voor kinderen qua smaak. Heb je zelf al eens fondant geprobeerd?

@ tessa: oeh ben benieuwd wanneer het eerste tandje dan doorbreekt!!

Wie van de kinderen hebben nou inmiddels een tandje? Want een aantal dachten dat er misschien 1 aan kwam toch?

@ incognito: he wat leuk dat je zo'n taartenworkshop gaat doen! Lijkt mij ook leuk :)

Deel Deze Pagina