Paloe; wat leuk, op jurkenjacht!!! Ik ben nu al nieuwsgierig!! Mijn jurk staat nu boven op een paspop, helemaal leuk. Wij hebben samen met vrienden van ons afgesproken, dat, wanneer we beiden 5 jaar getrouwd zijn, we een feest geven en dan onze jurk weer aandoen! (en de mannen hun pak natuurlijk!) Escal; heb je een leuke avond gehad? Yukl; ik zal eens voor je zoeken! Als ik de linken heb, geef ik ze wel even door. Nike; wat nu tja, voor mij voorlopig geen melk. Ik ga vandaag ei proberen. Dan de komende week nog eens een keer melk proberen en na anderhalve week heb ik weer telefonisch contact met de diëtiste voor het vervolg. Lekker, die wandeling! Cherry; fijn dat het met Aiden zo goed gaat! Heerlijk!! Elleke; je bent geen slechte moeder, dat moet je echt onthouden meid! Wellicht is er even tussenuit gaan wel een optie, totdat de hele situatie weer in wat rustiger vaarwater komt. Het is ook niet niets natuurlijk zo Sterkte hoor meid! Gwn; als jij het zo voelt, moet je vooral je gevoel volgen! We horen of lezen dan vanzelf wel weer wat van je! Veel succes in ieder geval in de komende tijd!! Thijs ligt momenteel te kletsen in bed, zometeen gaan we lekker zwemmen! Wellicht tot vanmiddag!
Yukl; wij bestellen (Als school zijnde) altijd de plakfiguren hier, maar ik weet niet of je hier ook als particulier kunt bestellen.... Reinders Oisterwijk Bij opitec en aduis kon ik ze inderdaad ook niet vinden Raar.....
@Chikai veel plezier met zwemmen! @Gwn begrijpelijk hoor, herken het helemaal! Wel goed dat je da nu de stap hebt genomen om minder hier te komen. Ik zal je missen hoor @Paloe wauw jurkenjacht ben erg benieuwd hoe DE jurk eruit gaat zien!
Cherry: Wat super dat het zo goed gaat met Aiden! Gwn: Ik snap het wel hoor! Succes met je banenjacht en huizenjacht! Ben benieuwd! Doglover: Het is al eerder gezegd, maar K. voelt jouw onzekerheid en neemt daar een loopje mee en dat doet hij als zijn vader er niet bij is omdat hij waarschijnlijk bang is dat hij anders van zijn vader op zijn donder krijgt. Hij voelt ook alle spanningen. Maar jij bent zeker geen slechte moeder!!!! Jelmer is nog steeds aan het nachtbraken, doordat hij zo blijft hoesten En aangezien mijn man al anderhalve week nachtdiensten draait sta ik er iedere nacht alleen voor. Ben echt supermoe en al een paar dagen hoofdpijn waar ik niet vanaf kom. Jelmer draait dus al een week van rug naar buik, maar hij kon niet terug dus moest ik iedere keer naar de box om hem te helpen. Leg ik hem net in de box, hij draait op zijn buik en na een minuutje of wat draait hij zo in een vloeiende beweging terug en het was geen toeval want daarna deed hij het weer. Vind dat zo bijzonder, de ene dag kunnen ze iets nog niet en een dag later doen ze het zomaar ineens, alsof er ergens een knopje is omgezet, zo bizar
@ chikai: ik heb al een andere website gevonden! Bedankt in ieder geval! Veel plezier vanmiddag! @ cherryayden: Wat fijn dat het beter gaat met Aiden! Dat verhaal van het resetten is apart zeg, nog nooit van gehoord. Maar ergens kan ik het me ook wel voorstellen. Hopelijk blijft dit zo Ik heb wel vaker gelezen dat kinderen na een ziekenhuisopname beter slapen, omdat je dan een patroon hebt doorbroken. Zou hier misschien ook wel eens goed zijn Al wil ik niet dat hij wordt opgenomen @ kwebbelsnoes: oh hier ook zo'n nachtbraker. En Pelle hoest ook. Ik hoop dat het snel weer over gaat... Had het al op hyves gelezen, maar super goed dat hij nu beide kanten op draait! @ gwn: ik kan me je besluit heel goed voorstellen hoor! Af en toe een update'tje is wel leuk in ieder geval! Je hoeft echt niet op iedereen te reageren. Neem maar even goed de tijd voor jezelf, dat heb je denk ik echt nodig! @ nike: heerlijk, 20km wandelen! Ik heb 2 keer hardlopen moeten missen vanwege mn ziek-zijn... Ik hoop maar dat mn conditie nog een beetje intact is
Pelle doet nog niet eens een poging tot draaien Volgens manlief wel tot tijgeren Maar ik meen me te herinneren dat Tobe dat ook een tijdje heeft gedaan met die leeftijd, en die is uiteindelijk dat pas met een maand of 8 gaan doen. Hij heeft ook gister voor het eerst echt geschaterlachen Alleen lag ik op bed Wachten tot bijvoeden met 6 maanden gaat hier trouwens denk ik wel pittig worden... Pelle werd een paar dagen terug al enorm driftig toen ik een toetje aan het eten was voor zijn neus. En vanochtend werd hij ook boos toen Tobe brood aan het eten was, haha. Oeps... Misschien dat ik voor die tijd met een bord pap begin. Toch melk, maar wel anders gegeven. Verder ben ik vandaag eindelijk weer een beetje mezelf Duurde dus gelukkig maar 3 dagen!
@ tessa: trouwens, ik heb nog je medaillon voorbij zien komen! Mooi geworden! Lijkt me erg fijn om iets tastbaars bij je te kunnen dragen...
Vanmorgen zijn mijn zus vader en ik,bij de gedenkmuur van het crematorium/begraafplaats geweest. Daar is het gedenkttegeltje van mijn moeder geplaatst. Ze is vandaag ook alweer 3 maand niet meer bij ons Maar Ook leuk nieuws jajaja, het 1e gedeelte van het tandje is door het vliesje heen sinds vanmorgen Ben benieuwd hoe snel hij nou gaat groeien Dat verklaard wel het gejammer van Fay hihi. Thnx voor de complimenten over de foto @paloe, hihi dan was Olaf idd niet heel snel met de tandjes ,,maar ze zeggen, hoe later het gebit ,des te sterker. Fijn dat hij weer een stuk opgeknapt is. Ook fijn dat het met Liam beter gaat en ik ben benieuwd met de hapjes Hoe was het slaapfeestje? En wat super zeg dat je al een jurk gevonden hebt. @chikai, ja kan ik me indenken met een groot bad. Zou ik hier ook wel willen Lekker he zo'n slapend hummeltje bij je. Veel plezier met zwemmen. @escal, hoe vielen de rammelsokjes in de smaak? @kwebbelsnoes,wat fijn datt de hapjes zo goed gaan. Leuk dat de fruit zo goed in de smaak viel. @amaryllis, mooie foto's zeg!! Je straalt ook trots uit @denise, he wat rot van je slapen. Hopelijk snel verbetering! @cherry, wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met Aiden! @nike, misschien hier maar 1 zakje verdelen over 2x per dag. Pff blijftt lastig die reflux. Fijn dat het met Mees weer goed gaat. Lekker zeg 20km wandelen ,even je hoofd leegmaken. @Doglover, je bent geen slechte moeder.Hij weet dat je kwetsbaar bent en is je overduidelijk aan het uittesten. @karin, jeeej 4 maand alweer, gaat echt snel he Ja de auto vind ik ook altijd zo'n hele onderneming. @gwn,ik herken dat wel wat je zegt. Daarom was ik de laatste tijd ook wat minder. ( soms begonnen mijn prioriteiten in huis ook wat te versloffen) Jammer ,maar ik snap je beslissing. Rustig aan doen he en tot snel @yukl,hihi hij wil ook lekker wat eten. ( hier ook al begonnen met een paar hapjes. ) Hoe is het met jou,alweer wat beter? * edit zie al dat je je wat beter voelt * Gelukkig. Thnx voor je reactie over het medaillon. Oh en wat leuk zeg dat schaterlachen!! Hier nog niet echt.
Hahaha grappige foto! En er volgen dus meer grappige foto's binnenkort van Fay met een tandje hihi Dan krijgen ze vaak een heel andere uitstraling Hoe gaat het nu eigenlijk met jou Tessa? En jeetje, dat het alweer 3 maanden geleden is zeg dat je moeder is overleden! De optie van zo'n tegeltje ken ik trouwens niet, wel prettig! Dat was nml wel iets wat ik miste aan cremeren: dat je niet ergens terug te vinden bent zeg maar zoals met een grafsteen. Maar dat kan dus wel
@Doglover: K. is je inderdaad duidelijk aan het uittesten. Lastig zeg. Even wat rust nemen voor jezelf zou misschien goed zijn, zodat je er weer met frisse moed tegenaan kan. Hoe was het maatschappelijk werk trouwens bevallen? @Gwn: Jammer dat je niet meer zo veel hier zult zijn! Maar goed dat je even aan jezelf denkt. Succes met het zoeken naar een nieuwe baan en een nieuw huis. Kom je het melden als je iets hebt gevonden?
@Chikai: Lastig zeg dat Thijs echt niet tegen al die voedingen kan. Was het zwemmen leuk? @Kwebbel: Super goed zeg van Jelmer! @Yukl: Schaterlachen is leuk! En wachten met bijvoeden is lastig he! @Tessa: Zag op hyves het gedenktegeltje. Heel mooi! Fijn dat dit kan en dat je echt een plekje hebt daar. En jeetje drie maanden alweer.
Yukl; fijn dat je een andere site hebt gevonden, ik ben benieuwd, kun je daar wat variatie kopen, ipv 400 dezelfde plak-auto'tjes?? En heerlijk dat je weer wat opgeknapt bent!! drie dagen is ook wel lang genoeg toch?! Tessa; jeetje, wat gaat de tijd hard.... Fijn dat je een gedenktegeltje kunt weg laten hangen, heb je wel iets speciaals om even aan je moeder te denken. Maar ook daarvoor vind ik het medaillon wel mooi. Misschien een rare vraag, maar kan zo'n medaillon niet per ongeluk 'open' gaan? Het zwemmen was leuk, na een halfuur was Thijs het wel beu, maar hij heeft zelfs liggen kletsen in het bad! Vrienden van ons kwamen ook nog even zwemmen (zij is 30 weken zwanger), dus dat was ook even gezellig. En vanmiddag heeft Thijs na het zwemmen 1,5 uur geslapen, toen 1,5 uur wakker en daarna 2!!! uur geslapen.... Jeetje.... Het was waarschijnlijk wel vermoeiend voor hem denk ik.... Verder hebben we zo'n beetje alle huisjes uitgezocht voor onze reis naar Noorwegen en vanavond lekker boer zoekt vrouw kijken en knuffelen met manlief
Ach, ene oor in, andere oor uit..... Liam is nog lichter dan O!!!! Ik trek wel op tijd aan de bel hoor, maar dat is dan steeds maar net op het randje. Nu gaat het dus wel weer.....
Geweldig!!!! Ja, trouwjurken zijn duur.... Ik heb er niet op bezuinigd toen, je trouwt ten slotte maar één keer! Nog een andere kunnen vinden vandaag? Veel plezier met het slaapfeestje, heeeeeeerlijk!!!!
Dat hoop ik ook voor je! Misschien heb je er wat steun aan; hier lukte de seks wel na de bevalling van de eerste, maar het heeft pijn gedaan tot ná de bevalling van O!!!!! Nu is het weer fijn en dat zonder operaties oid, maar het lukte dan dus ook wel, dus t was niet zo erg als bij jullie. Met mij gaat het wel iets beter nu, lief van je En ja, dat je zo mager bent, had ik ook al gezien, werd op slag jaloers!!!! Slecht van me he.... Kan er niks aan doen, maar ik hou wel van een beetje dun....
Aaaaaaaaaaaah, gelukkig gaat het zoveel beter!!!!! Het gaat je echt aan je moederhart als je kleintje zoveel pijn heeft, arm ding! Wow, 20 km???? Ik word al moe als ik eraan denk Serieus, ik kan dat gewoon niet meer volhouden na mijn BI van de eerste zwangerschap, dat is nooit meer goed gekomen. Lijkt me wel enorm lekker als het goed weer is hoor En superknap dat je dat volgehouden hebt, het is een enorm eind!
Jeetje, wat ongelooflijk fijn zeg!!!!! Ik geloof dat verhaal wel van die kinderarts hoor. En lekker boeiend, of het klopt of niet, je hebt een heerlijk mannetje thuis waar je geen kind meer aan hebt, dat is toch super?! Ben echt blij voor je
Meid, geen sorry zeggen! Als dit is wat je nodig hebt, gewoon doen!!! Heel veel succes met alles en ik hoop dat alles gauw op zijn plek valt meid, dikke knuffel!