wat goed van Jelmer dat hij nu zo goed draait zeg Knap hoor! Ik hoop dat Jelmer snel van zijn vervelende hoest af komt, zodat je weer lekker kunt slapen. Dikke knuffel meid!
He, wat een beladen dag dan weer.... En 3 maanden alweer, wat gaat dat snel he?! Sterkte meiske... Wat leuk, het eerste tandje, nu al!!! Gelukkig is ie door, kan ie nu lekker gaan groeien.
Tessa: Geweldige foto, zo grappig! chikai: Wat een heerlijk dagje voor jullie. Dat zwemmen put Thijs nogal uit, zo te lezen, lekker toch Geniet van jullie avondje samen!
whoops, spammerdespam, sorry meiden......... Hier blijf ik me dubbel voelen. Krijg mijn hoofd niet meer op een rijtje en dat is sowieso wel kenmerkend voor mij hoor, ik heb er vaker last van De knoop is doorgehakt, had ik dat al gezegd? Het huis gaat te koop, morgen bel ik de makelaar waar wij het beste gevoel bij hebben (al twijfel ik ook tussen 2 makelaars) en dan gaan we het in gang zetten. Al het hele weekend aan het zoeken naar huizen die we dan eventueel wel een optie zouden vinden, maar dat valt nog niet mee, we hebben nu zo'n mooi en groot huis, we moeten een stap terug en dat is altijd moeilijk..... zouden jullie eens willen kijken welke makelaar jullie zouden kiezen, qua site, en waarom? www.jackfrenken.nl www.hendriks.nl Dankjewel alvast! Zo en nu met mijn mannetje op de bank (waarschijnlijk verder op huizenjacht )
@Incog oei dat i inderdaad even slikken als je een mooi huis moet inruilen...knap dat de knoop is doorgehakt maar het zal inderdaad best even moeilijk zijn. Maar ben er van overtuigd dat je weer een mooi huisje vind die ook net zo goed een thuis zal zijn. Als je je gezin maar bij je hebt zal het snel weer huiselijk aanvoelen. Over dat je hoofd niet op een rijtje krijgen. Is yoga misschien iets voor je? Of anders juist een keiharde vecthsport . Iets waarbij je gewoon even nergens aan hoeft te denken. Doe je sowieso wel dingen voor jezelf en met je jezelf en dan ook echt helemaal alleen en dus niet iets wat met je huby of huis of kids of whatever te maken heeft? Qua website zou ik gaan voor Jack Frenken, gewoon omdat die veel persoonlijker aanvoelt!
Goeiemorgen meiden! Wat is het rustig vandaag! Even een gedachte die bij me op kwam toen ik de reacties aan het lezen was...(Dit wordt een hele lange zin, ik krijg m even niet korter) Ongelofelijk eigenlijk, dat als je kijkt wat een zwangerschap/bevalling+tijd met kleine uk met je kan doen, misselijkheid, overgeven, overal pijn, bekkeninstabiliteit, hellp, uitscheuren, pijn bij t vrijen, gebroken nachten, de machteloosheid omdat je niet weet wat er met je beebje is, depressies, je relatie die ook wat te verduren krijgt...dat alles, iedereen hier heeft t er op z'n eigen manier zwaar mee, wordt allemaal weer goed gemaakt door 1 lachje van je kindje...het is het allemaal waard. Dat is toch een wonder? Hihi, sorry hoor, ik ben gewoon zo gelukkig! Ondanks alle rottigheid soms. Moest het even kwijt... Okeee, over tot de orde van de dag! Ik ga even Imee uit bed plukken, reageer zo verder op jullie allen!
Goeiemorgen allemaal! Thijs heeft besloten om voortaan toch maar gewoon 2x te komen 's nachts Dat put me redelijk uit, hopelijk slaapt hij vanmiddag weer 2 uur, dan slaap ik mee geloof ik Incognito;he, dat is een moeilijke beslissing geweest denk ik. Wat jammer dat je die beslissing hebt moeten maken, om jullie mooie en grote huis te koop te gaan zetten.. Sterkte hoor meid! Qua makelaar zou ik voor Jack Frenken gaan, ik vind de website persoonlijker en rustiger ogen. Maar daarnaast is het volgens mij ook een makelaar voor alleen limburg, en is die andere Hendriks voor heel het land een keten? Ik zou dan liever voor 'iets' kleinschaliger kiezen.... Thijs slaapt, ik ga snel botercreme kloppen voor nog een taart die ik moest maken. Dan kan ik 'm vanavond, als mijn zusje komt mee eten en daarna oppassen voor de dansles, even afmaken.
Amaryllis; het is hier zo wie zo veel rustiger, nu veel mama's weer aan het werk zijn, of druk bezig zijn met hun kindje... valt me ook op.... Wat een mooie zin HAha, je hebt helemaal gelijk ook nog!! Onvoorstelbaar toch, dat je eigenlijk met al die pijn, machteloosheid, depressies, onwetendheid, onervarenheid, misselijkheid weet ik allemaal niet wat, dan toch ook vaak nog wel een 2e en 3e kindje wilt hebben!!! En weet je wat ik ook zo raar vind, Thijs is morgen alweer 5!!!! maanden. Wat gaat de tijd hard...... 5 Maanden zwangerschap duurden heel lang, en 5 maanden je kindje bij je hebben, gaat zoooo snel!
Wat ben je ook een lieverd ook Het is inderdaad even slikken, maar ik voel me niet thuis in dit dorp en ga terug naar 'mijn stad', als ik die alleen al binnen kom rijden, voelt t als een warme deken. We hadden dit dus nooit moeten doen, maar jah... door schade en schande.... Yoga is wel een ideetje inderdaad, een vechtsport zal ik nooit meer kunnen beoefenen met mijn bekken, ik ga er eens over nadenken, want het is wel een goed idee. Thanx, mijn voorkeur gaat ook uit naar Jack Frenken trouwens.
Amaryllis: Geweldig! Ja, ik ben het helemaal met je eens hoor!!!! chikai: He getver, je snapt het gewoon niet he? Is het niet toch een idee om hem voor de nacht een fles te gaan geven? Sterkte meid! Mijn voorkeur gaat ook uit naar Frenken en omdat alles tegenwoordig via internet gaat, dacht ik, kan het net zo goed eens aan jullie vragen En zie mijn reactie bij Cherry, ik voel me hier ook niet thuis in dit dorp, dat maakt het weer wat makkelijker om te vertrekken. Wow, ik krijg spontaan kippenvel, bij het lezen dat Thijs morgen al 5 maanden is.... het gaat echt snel! Dat wist ik natuurlijk wel al van de oudste, maar het lijkt nu gewoon nóg sneller te gaan! *zucht*
Nou dan is het natuurlijk ook wel een beeeeeeeeeeetje fijn. Om terug te gaan! Yoga is ook lastig hoor al die onmogelijke posities
Hoi meiden, @ Amarillys : wat zeg je dat mooi! Je hebt helemaal gelijk hoor... Een glimlachje van Caitlynn maakt mijn hele dag weer goed, ook als alles verder tegenzit. Zij is eigenlijk op dit moment wat mij op de been houdt..... Ik houd me verder ff in, heb een forum gevonden waar ik al mijn gal kan spuien over K. en (h)ex. Ik ga daar wel voorzichtig te werk, maar nu hoef ik niet alles meer hier te spuien .... Groetjes, Elleke
Oei, Chikai, Thijs alweer bijna 5 maanden! Caitlynn is vandaag 3 maanden, 3 weken en 3 dagen!!!!! Moet er niet aan denken dat ze al 5 maanden zou zijn.....
Amaryllis! Mooi verwoord! Je hebt helemaal gelijk! Chikai: Pfff...jij ook al van die gebroken nachten. Mij begint het nu ook echt op te breken, ben zo ontzettend moe. Vannacht ook weer drama, tenminste, Jelmer lag eens niet te brullen, maar na iedere hoestbui ging hij gezellig een half uur liggen kletsen. Moet wel lachen als ik hem zo hoor, maar zo lang hij ligt te babbelen, slaap ik nog niet. Maar ben er niet voor uit bed gegaan, heb zoiets van, als hij kletst zal het wel goed zijn. Wel vond ik hem vanmorgen ondersteboven in bed, met zijn hoofd naar het voeteneind, vind het toch wel heel knap dat hij dat voor elkaar krijgt met een inbakerzak aan en hij ligt ook altijd nog vrij strak onder een deken, maar daar lag hij dus gezellig bovenop.
Had jij ook last van littekenweefsel dan? Of had de pijn een andere oorzaak? Ik ben wel heel blij van je dat het nu weer fijn is! De gyn heeft idd tegen ons gezegd dat het met de komst van een 2e kindje alleen maar beter zou worden..voor manlief dus een reden om niet al te lang te wachten Toch jammer dat daar ook nog een zwangerschap bij hoort! Haha, ik snap je wel hoor, ik hou daar ook wel van. Rond ons trouwen (alweer 4 jaar geleden ) ben ik bijna 10 kilo afgevallen door stress+burnout, en sindsdien heb ik er altijd mn best voor gedaan om dat vast te houden. Maatje 34 was magisch. Maar nu worden mn kleren in maatje 34 dus te wijd, en heb ik (zeker 's nachts na een voeding) soms moeite om op mn benen te blijven staan. En dat is weer minder fijn...naast dat mooie ronde vormen dus ook verdwijnen, dat is toch niks hoor. Wat is nou een nieuwe broek zonder bijbehorende kont? Ik heb ook wel met jullie te doen hoor, dat je nu dat prachtige huis in de verkoop moet doen. Het lijkt me idd erg lastig om terug te schakelen en te besluiten op welke punten je kunt inleveren en op welke punten je dat echt niet wilt. Positief is dan wel weer dat je terug mag naar je favo stad! Hebben jullie al huizen gezien die mogelijk een optie zijn? Of is dat nog een stap te ver...wb die makelaars ga ik ook voor de eerste, die tweede voelt wat kil op een of andere manier. @ Chikai: Tjee alweer 5 maanden, wat gaat dat hard!!! Ik herken helemaal wat je zegt over het verschil in tijdsbeleving tijdens je zwangerschap en nu met beeb. Wat dat betreft lijkt een volgende zwangerschap me prettiger, simpelweg omdat de tijd dan veel harder gaat . Al is al die rottigheid die er dan bijkomt weer minder fijn natuurlijk Sterkte met de nachtvoedingen! @ Doglover: Fijn dat je een plekje hebt gevonden om je frustraties over K en (h)ex te uiten, ik hoop dat het je wat rust geeft. Mooi he, de liefde die zo'n baby'tje je geeft! Het relativeert de boel soms zo lekker
Whahahah wat een heerlijk ventje! Ik zie het zo voor me, nu beginnen de ochtendtaferelen pas echt! Wel jammer dat er zo'n gebroken nacht aan vooraf is gegaan..stom is dat he, in het begin had je die aan de lopende band maar toch zijn ze nu zwaarder! Ik hoop dat het bij een uitzondering blijft en dat Jelmer zich de komende nachten koest houdt. Kun jij ff lekker bijtanken
@Chikai pfff twee keer per nacht dat is toch niet te doen! Belachelijk hoor . Kan me voorstellen dat je er ernstig moe van wordt letterlijk en figuurlijk. Hopelijk kun je idd wat slaap meepakken vanmiddag. Gaat je hubby er snachts weleens uit? Wauw 5 maanden, gaat vreselijk snel, voor je het weet zijn ze het huis uit @Amaryllis mooi gezegd hoor! Het blijft idd raar dat je soms je kind kan vervloeken en twee seconden later smelt je hart omdat hij of zij iets liefs doet. Fijn om te horen dat je je zo gelukkig voelt, ondanks moeilijke momenten @Doglover ah fijn ergens lekker zeuren over je situatie, heerlijk toch? Kan zon opluchting zijn! Maar ook hier mag je zeuren hoor, daar is een forum voor
Gisteren is trouwens nichtje Noor gedoopt. Van tevoren heb ik me druk zitten maken over hoe dat nou moest met Imee, want tijdens die kerkdiensten gaan baby'tjes naar de creche. En tot nu toe was dat altijd drama, werd ik uit de zaal geplukt omdat Imee helemaal overstuur lag te krijsen door alle indrukken. En dan kreeg ik haar de rest van de dag ook niet goed meer rustig. Maar gisteren ging het voor het eerst goed! Ze lag heerlijk te slapen toen ik haar op kwam halen, en toen ze wakker werd was ze ubervrolijk. Tegen iedereen die we zagen lachen en kletsen, echt leuk. 's Middags vierde mijn schoonvader zijn 50e verjaardag, dus daar 'moesten' (en wilden) we ook heen. Ook dat ging harstikke goed, van binnen was ik echt door het dolle heen. Zo had ik het nog nooit meegemaakt! Maar vannacht zijn we even keihard terug gefloten, van t meidje kon echt haar rust niet vinden. Ze bleef maar huilen, overduidelijk door stress. Ze vind alles om haar heen zo interessant en blijft maar kijken, zelf als het teveel is. Ze kan zich er gewoon niet van losmaken. Dan moet ze geholpen worden om terug te schakelen, en dat hebben we te weinig gedaan. We hadden gewoon een uurtje naar de verjaardag moeten gaan ipv de hele middag, zelfs al heeft ze tussendoor genoeg geslapen. Met dat we daar zijn gebleven was Imee dus volledig van streek, en heb ik haar vannacht echt meerdere keren staan troosten. T is wat, dan merk je toch hoe klein ze is en hoe heftig alles nog op haar af komt. Vandaag dus weer een rustig dagje aan huis, in de hoop dat ze zich snel weer wat beter gaat voelen. Kan ik mooi hier weer meekletsen
Oh maar zo lang al niet normaal slapen is toch ook vreselijk. Ik herken het zo erg . Tel de maanden van voor de bevalling erbij op waarbij de nachten ook kort waren ( bij mij dan) en je slaapt toch al maaaaaaanden niet meer goed. Logisch dat je daar vreselijk moe van wordt! Je geeft nog steeds borstvoeding of niet? Geef je dat ook weleens met de fles of...? En misschien heb je baat bij slaappillen, die ervoor zorgen dat je gemakkelijker weer inslaapt. En oordopjes? Werken hier ook goed! Idd heel knap hoe hij zich weet te verplaatsen ondanks dat hij goed ingepakt is. De volgende Houdini!
Bah vervelend hoor. Rotgevoel helemaal als je dacht dat het supergoed ging en ineens blijkt dat toch niet zo te zijn! Ik heb laatst in de winkel druppels gezien van VSM voor onrustige baby's. Homeopathisch middeltje dat schijnbaar helpt om wat rustiger te worden. Misschien is het helemaal niks voor Imee hoor maar misschien is het een idee om zoiets te proberen? Ik roep maar wat! Maar er komt heus een dag dat het veel en veel beter zal gaan, ze zijn ook nog maar zo klein! Aiden ook hoor, heb iets te snel geroepen dat het super ging want vandaag is hij niet te genieten! Heel druk weekend gehad en dat merk je dus meteen.