@Paloe ooh gaaf een jurk! Ben ook erg benieuwd. Voelt dat nou net zo geweldig als iedereen altijd zegt als je DE jurk hebt gevonden? @Yukl...hmm herkenbar van dat slapen! Aiden precies zo! Hele week van 19:00 tot 06:00 geslapen en laatste twee nachten ineens weer vier uur en daarna weer 6 uur wakker. Hoop ook voor jou dat het doorzet. Aiden is nu verkouden weer wellicht dat hij zich niet lekker voelt en daarom wakker word, misschien zat Pelle ook iets dwars? Aaah zal vast wel goed gaan op het KDV de vorige keren gingen toch ook prima?
Gaaaaaaaaaaaap....Jelmer is vannacht vanaf 1:30 aan het spoken geweest, niets hielp. Ben dus zelf ook al vanaf die tijd wakker. Vanmorgen gaan babyzwemmen want er kwam een fotograaf onder water foto's maken. Tijdens het zwemmen kreeg Jelmer zo'n ontzettende hoestbui dat hij bijna stikte, we zijn ontzettend geschrokken. Ik kon flinke stukken taai slijm uit zijn mond vissen. Dus ik gelijk de huisarts gebeld, krijg ik te horen, sorry mevrouw, we hebben pas vrijdag plek. Echt belachelijk.
Asociaal!!! Gewoon er naar toe gaan hoor, wat belachelijk zeg! Ik zou me niet weg laten sturen, helemaal niet omdat je echt zo geschrokken bent. Misschien heeft hij water binnen gekregen? En pfff wat een hel van een nacht dan voor jou, sterkte vandaag!
Nou ja inderdaad kwebbelsnoes, wat stom!! Ze hebben heus wel ergens een gaatje lijkt mij, tsssk. Als je het later op de dag nog steeds niet vertrouwt, moet je gewoon opnieuw bellen hoor. @ cherryayden: oh Aiden is dus ook aan rommelen met zijn nachtslaap. Hopelijk gaat hij ook definitief doorslapen!
Hm KDV belde net dat Pelle wat huilerig is. Hij had vanochtend ook maar 60cc gedronken. Hij is op de arm wel vrolijk, maar verder wel onrustig. Dus even overlegd en ze geven hem nu een extra fles. Hoefde me ook geen zorgen te maken, maar ze wilde niet pas aan het einde van de dag overleggen. Hij heeft ook al 2 dagen niet gepoept, dus misschien dat dat hem dwars zit. Raar hoor dat hij zo weinig poept. Want als het er uit komt, is het wel gewoon dun.
Hij begon inderdaad te hoesten doordat hij water binnen kreeg, maar het feit dat er zulke stukken slijm mee omhoog kwamen zint me niet, ik moest het echt uit zijn mond halen, was echt veel. Nou ja, het werd wel tijd dat het slijm er eens uit kwam, maar liever niet op zo' n heftige manier. De assistente zei dat ik eerder had moeten bellen voor een afspraak, ik belde om 10 uur en dan moest ik niet verwachten dat ik gelijk terecht kon. Maar ja, voor het zwemmen was er nog niet zo veel aan de hand. Hij ligt nu te slapen en hoest niet zoveel meer, wel rochelt hij een beetje. Als ik het niet vertrouw bel ik mooi vanavond de HAP en dan dik ik het wel een beetje aan.
Paloe; slim om je jurk bij je oma weg te hangen Ik zou er anders geloof ik de hele dag naar gaan kijken ! Yukl; tja, vrouw eigen misschien om me toch een klein beetje zorgen te maken, maar jouw verhaal stelt me dan wel weer wat gerust Oef, een pittige week voor Pelle inderdaad! Hopelijk gaat het allemaal goed op het kdv! En lekker, Pelle pas om 6.00u wakker! Thijs heeft een paar nachten heel goed geslapen en nu ineens twee nachten achter elkaar ook weer tot 2x toe komen s nachts. Ik begrijp er niets van. Laten liggen of wakker maken, wel bv, geen bv, het lijkt allemaal niets uit te maken. Het mannetje bepaalt het echt helemaal zelf, hoeveel invloed ik er ook op wil hebben! O, fijn, ik lees net dat het kdv je gebeld heeft om te overleggen. Dat lijkt me toch wel prettig ja, om het tussendoor al te horen, ipv aan het einde van de dag. Thijs poept ook regelmatig 2 of 3 dagen niet, en dan weer wel. Ook hij heeft altijd dunne poep. Kwebbel; nou, dat is inderdaad belachelijk bij de huisarts!!!! Kun je niet gewoon op een inloopspreekuur terecht?? En anders even goed duidelijk maken dat het om een kindje gaat en dat je je zorgen maakt hoor! Vanochtend ben ik met m'n zusje en Thijs naar de Ikea geweest. Was even leuk. Allebei mijn zussen hebben een appartement aangeboden gekregen, dus dat wordt klussen de komende tijd! (en shoppen) Altijd gezellig. En heerlijk weer, dus bij het tuincentrum lekker even wat frisse voorjaarsbloemen en takken gekocht om het voorjaar naar binnen te halen!
Chikai: Ikea is altijd leuk om te neuzen! En heerlijk het voorjaar in huis. Met Jelmer gaat het gelukkig beter, dus ik kijk het nog even aan. Nog even een close-up Bekijk bijlage 135555
@ kwebbelsnoes: hopelijk blijft het hierbij en was dit het grootste gedeelte van zijn vastzittende slijm! Wat een lekker moppie zeg @ chikai: haha er is inderdaad helemaal geen pijl op te trekken! Ik zie volgens mij wel een bepaalde regelmaat bij Pelle: hij slaapt over het algemeen langer als hij overdags meer gedronken heeft. Maar goed, dat drinken wisselt bij Pelle nogal doordat hij van nature geen vreetzak is. Het is inderdaad super fijn dat het KDV gewoon gebeld heeft ipv dat ze zijn gaan aanmodderen met hem. Fijn om te weten dat ze zo goed mogelijk voor hem willen zorgen Leuk is dat inderdaad, shoppen bij ikea Zo leuk om een huisje te mogen inrichten Wij hebben daar voor onze woning bijna een jaar de tijd voor en ik heb dat jaar goed benut hihi
Wat is het enorm rustig hier zeg! Ik heb Pelle vanmiddag om 16.15u opgehaald. Hij lag toen te slapen Al bijna 2 uur! Ze hebben hem dus om 13.30u een fles gegeven, daarvan heeft hij 140cc gedronken. En inderdaad, daarna had hij een enorme poepbroek. Hij zat helemaal onder en moest in bad. Vervolgens hebben ze hem te slapen gelegd en na 3 kwartier werd hij weer wakker. Toen hebben ze hem opnieuw in slaap gewiegd en heeft hij nog eens ruim een uur geslapen. Super dus. Thuis was hij gewoon zijn vrolijke zelf en heeft hij 200cc gedronken Merkte helemaal niets aan hem, hij was goed gemutst! Dus volgens mij viel het wel mee. Het zal alleen een chaos zijn geweest omdat hij zo weinig dronk vanochtend (ik vermoed dat ze moeheid hebben verward met honger) en daardoor dus daarna hongerig bleef en onrustig was, etc. Bekijk bijlage 135569 Foto'tje van Pelle
Yukl het is idd fijn wat heerlijk dat Pelle door lijkt te gaan slapen! Cherry ja! Het voelt echt zo!had helemaal niet verwacht dat dat bij mij zo zou zijn, maar het was wel zo! Kwebbel dat kunnen ze echt niet maken! Als je toch wil dat een arts hem ziet, gewoon de huisartsenpost bellen Mooie en lieve fotos weer! Ben nu pas net thuis van mn werk vanmorgen om kwart voor 7 was ik de deur uit .
Kwebbel; wat een lieverd, en blauwe ogen?? Mooi! Thijs heeft nu grijs/bruine ogen een beetje van mij en een beetje van mijn man Yukl; hé,dat is ook apart,dat Pelle langer slaapt als hij overdag meer drinkt! Ik kan er bij Thijs echt totaal geen regelmaat of ritme in ontdekken . Maar goed, dat had ik al geschreven geloof ik. Lijkt me ook wel prettig dat het kdv gewoon even overlegt met jou als ouder, dat is toch een fijn idee. Het lijkt me niets s avonds te horen dat het bijvoorbeeld heel de dag niet goed is gegaan, terwijl je, als ze bellen, gewoon advies zou kunnen geven. Lijkt me een geruststellend gevoel! Ben benieuwd hoe Pelle het de komende dagen gaat doen! Ik shop niet hoor, maar meekijken met mn zussen is ook leuk. We zijn wel aan het zoeken naar andere meubels, maar dan moet het echt superleuk zijn en helemaal perfect, willen we het aanschaffen. Wat een mooie foto Yukl!! Echt super! Paloe; oef, dat was een lange dag! Nu lekker genieten van je mannetjes! Rust hier; het valt mij ook op, dat we nu ondertussen kletsen met een redelijk vast groepje oktober mamas . Vandaag heb ik Thijs weer de hele dag voor het eerst sinds maanden weer zelf gevoed, dus lekker niet gekolft! En hij deed het er prima op, liet er zo 4 uur tussen zitten. Hij drinkt echt wel grote slokken volgens mij, want het loopt er soms zo uit en je ziet hem echt klokken. Gelukkig dronk hij nu constant, niet telkens loslaten en huilen. Ik ben nu 1,5 week thuis (vakantie), dus ik hoop dat het zo goed als vandaag blijft gaan! Ook een Thijs update met 5 maanden:
@Paloe: Wat fijn dat het fruit bij Liam zo lijkt te helpen voor de ontstopping! Wow en geslaagd voor de jurk! Zo benieuwd!! Pff wat een dag van kwart voor 7 tot kwart voor 8 's avonds.... @Athina: Wat goed dat Katelynn zo goed heeft gedaan met al dat bezoek. @Kwebbel: Is het tandje al door? Wow wat schrikken zeg vanochtend bij het zwemmen! Fijn dat het nu weer wat beter gaat. Oh en als je een afspraak wilt hebben bij de huisarts gewoon een paar keer bellen. Dan moeten ze kindjes onder de 6 maanden altijd zien. Lieve foto zeg! Mooie blauwe ogen. @Chikai: Hier ook nog steeds niet ongesteld. Zal vast wel een keertje komen. Niet te druk om maken he. Ikea is altijd leuk! Zelf nog wat gekocht? En wat heerlijk dat Thijs zo goed dronk aan de borst. Hopelijk blijft dat zo. Wat een leuke foto. Hij kijkt echt helemaal in de camera! @Yukl: Wow Pelle lijkt echt te gaan doorslapen. Wat fijn! Hoe heeft Pelle het gedaan na de extra fles? Ik hoop dat het beter ging. Oh lees het al, ging stukken beter daarna. Fijn! Mooi foto van een mooie vrolijke Pelle! @Buggygedeelte op de wagen: Hier wacht ik nog even tot hij echt niet meer past. Ik denk nog een maandje of twee. We hebben trouwens een Bugaboo, dus ik kan hem in ieder geval wel naar me toe draaien. Dat is wel zo leuk! @Hier: Mees was vandaag totaal niet in z'n hum. Bij het kdv zeiden ze al dat hij de hele dag een beetje had zitten mopperen. Eenmaal thuis was het ook meer huilen dan lachen. Hij is verkouden en had net echt hele dunne ontlasting. Dus volgens mij is ie gewoon een beetje ziekjes. Eczeem is meteen ook weer een stuk erger. Oh en hoe goed Mees eerst dronk (4 maal 240 cc zonder moeite), zo slecht drinkt hij de afgelopen dagen.....net met 100 cc de nacht ingegaan (gisteren met 80 cc en wel van 20 uur tot 7 uur geslapen). Pfff....komt hopelijk omdat hij niet zo lekker is. Morgen sollicitatiegesprekken op het werk voor een nieuwe administratief medewerker. We hebben 180 (!!) brieven gekregen en er 5 uitgenodigd. Nu maar hopen dat we de goede kandidaten hebben geselecteerd. He zie nu ineens dat je onderaan de reactiepagina de laatste 10 berichten ziet. Is me nog nooit eerder opgevallen....is dat al lang?
Nike: Ja, dat was volgens mij altijd al Wat vervelend dat Mees niet in zijn hum is. Chikai: O, wat fijn dat Thijs weer lekker bij je drinkt. Vind zelf dat kolven altijd veel intensiever dan zelf voeden. En dan kolf ik alleen op mijn werk. Leuke foto! Yukl: Prachtige foto van Pelle! Wat een mooie lach heeft hij. Paloe: Jeetje, wat een lange dag, je zult wel moe zijn. Blauwe ogen: Die heeft Jelmer van mij Tandje is nog niet door trouwens. Vanavond lekker gesport weer, ben blij dat dat weer goed gaat, knap daar altijd helemaal van op.
Hey meiden! Ja, ik lees af en toe zeker nog wel 'stiekem' even mee, mis jullie toch al hoor . Weekendje samen weg was lekker! Amy is wel heel duidelijk nu al eenkennig; heeft de eerste avond vanaf het moment dat ze doorhad dat wij weg waren (zijn vertrokken toen zij lag te slapen) een uur of 2 gekrijst, zelfs tijdens de fles. Wel op de gewone bedtijd in slaap gedonderd om pas de volgende ochtend wakker te worden, en toen... was het helemaal goed! Ze hebben geen kind meer aan haar gehad het hele weekend . Ik las dat er een paar vakantie hebben; lekker hoor, geniet ervan! De eerste paar dagen waren iig superlekker weer! @buggy: hier vandaag ook het buggygedeelte erop gezet, de bak ging echt niet meer. Ze zit naar mij toe, en vond het allemaal wel best. Ik heb alleen steeds ontzettende ruzie met de parasol, krijg dat ding maar niet handig vastgemaakt, zit ze nog in de volle zon... . @Kwebbel (toch?): jeetje, dat was schrikken bij het zwemmen! En suf van die huisarts hoor... bij kleintjes is het toch juist altijd OPEENS, alsof je dat kan plannen voor 10 uur 's ochtends ofzo... Hoe is het nu? @Jurk: wow, super dat je DE jurk gevonden hebt! Veel plezier verder nog met de voorbereidingen. @ogen: hier ook nog steeds blauw, tot wanneer kan dit nog veranderen eigenlijk? Nou, meiden, sorry, maar ga alweer afsluiten, ben zooooooo moe! Vandaag zelfs een zw-test gedaan voor de zekerheid; nog steeds niet ongi geweest sinds bevalling, en die vermoeidheid enzo... gelukkig negatief (zou van mij best mogen hoor, maar met spiraal en gewoon alcohol gedronken, ibuprofen gebruikt, enz. zou ik het niet fijn vinden). Trusten allemaal!
gwn: Fijn dat jullie zo genoten hebben van je weekend weg! En super joh, dat Amy het uiteindelijk zo goed gedaan heeft ! Balen dat je zo moe bent . Slik je al iets van extra vitaminen ofzo ? Misschien kan dat net een beetje een zetje geven waardoor je je wat beter voelt. Het is toch allemaal ook een aanslag geweest op je lichaam. En al de emoties/gevoelens, eisen ook veel energie... kwebbelsnoes: Oh heerlijk, als het sporten weer lekker energie gééft.. wel schrikken zeg bij het zwemmen. En wat slecht gewoon dat je niet even bij de huisarts terecht kon om het éven te laten checken. Ik heb het zelf ook één keer meegemaakt bij een kindje dat onder wat gezwommen had en die blééf er bijna in van het hoesten. Nog echt uren later na gehoest. En daar kwam ook wel één en ander mee. Het kon gelukkig allemaal geen kwaad. Ze krijgen er geen water van in de longetjes. Maar zo'n reacties is wel heftig en eng om te zien. De huisarts heeft ze kunnen overtuigen dat het geen kwaad kon, maar voor hun eigen gemoedsrust heeft hij het kindje wél nagekeken. En dat is denk ik ook wel érg belangrijk voor het vertrouwen... Is de foto trouwens nog wél gelukt? Of is dat er niet meer van gekomen? Nike: Beterschap met mees ! Hopelijk knapt hij gauw op.. chikai: Lieve foto Fijn dat het drinken gisteren zo ontzettend goed ging! Even genieten deze week en hopen dat je het dan weer zo door kan zetten als je weer moet gaan werken! Yukl: wauw, wat heeft pelle veel geslapen op het kdv! Heerlijk hoor en fijn dat het dus ook niet oververmoeid was na zijn dagje! En ook wel eens lekker dat je zelf geen poep hoeft te ruimen schattige foto trouwens! Paloe: Begin wel érg nieuwsgierig te worden naar je jurk hihi -helemaal mijn smaak denk ik . Ik zal zo wel eens een fotootje van mijn jurk spammen
wel even wat gezichten van familie 'weggewerkt' . Zowel in het lijfje als in de rok had ik wat zilveren kralen/steentjes... Bekijk bijlage 135703
Het enige 'nadeel' van een tule rok, als je in het gras loopt: Er schoten allemaal vliegen onder de laagjes tule van m'n rok - die er vervolgens niet onderuit konden - dus die moesten af en toe bevrijd worden . Vond die vliegen toch wel een smerig idee - ook al konden ze niet 'bij mij' komen maar dat zie je dus wel aan m'n gezicht op de foto... Bekijk bijlage 135704