Nike: Er werd na mijn verlof al aangegeven dat ze vonden dat ik tijdens mijn zwangerschap te weinig betrokken ben geweest bij de kinderen op de groep. Dat werd nu ook weer aangegeven, terwijl het volgens mijn collega's nu heel goed gaat en ook ouders geven aan dat de groep zo lekker draait sinds ik er weer ben. Lijkt mij toch wel erg belangrijk, maar blijkbaar niet belangrijk genoeg. Ik ben trouwens niet de enige hoor, er is nog een contract niet verlengd en die collega kreeg bijna hetzelfde verhaal.
Lijkt wel alsof ze helemaal niet luisteren naar de ervaringen van collega's en ouders. Dat lijkt me inderdaad het belangrijkste! Vanuit het management wordt dan gewoon besloten ofzo.....??? Dikke knuffel in ieder geval!
Nou jaa zeg echt zon typisch geval van: we moeten mensen kwijt dus welk excuus zullen we verzinnen. Klote hoor! Ga je wel op zoek naar ander werk of...Denk aan je hoor!
@cherry, wat een geweldig leuke foto!! haha word er spontaan vrolijk van @hier, ga midweekje weg boeken even zoeken wat leuk is! centerparks/ sunparks duitsland lijkt ons wel wat. tot morge of vrijdag! groetjes!
Wat een lekker ventje Cherry! @ Kwebbel: Tjee zeg, ik las het op je hyves, wat rot dat je contract niet wordt verlengd! Blijf het wel een vaag verhaal vinden hoor...weet je al wat je nu wilt gaan doen? Heb nog niet terug gelezen, maar je contract loopt over 2 weken al af toch? Dat is echt een tijdsduur van niks!
Wat fijn dat het gisteren beter ging met Liam! 2 keer gepoept is harstikke goed! Hoe gaat het vandaag?
@Kwebbel: bah, dat is echt goed balen! En over 2 weken al?! Mag dat zelfs wel? Knuffel hier vandaan iig ook. @Cherry: wat een superfoto! @Prikjes: ik had me vergist, het was alleen bloedafname, geen inenting. Nou ja, die bloedafname is al erg genoeg natuurlijk . Gelukkig in 1x goed geprikt en er kwam ook genoeg uit, al ging het wat langzaam. Bij het prikken vond ze het ff akelig, daarna af en toe wat huilen, maar pas naar het eind toe (het duurde wel even paar minuten voor er genoeg bloed uit was) ging ze 'echt' huilen, al viel het al met al best mee. Had van te voren wel een knoop in mijn maag, maar is me mee gevallen! Ze ligt nu lekker te slapen, dus was snel weer goed, gelukkig maar.
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Heb gelijk ww aangevraagd en gebeld met het cwi. Het vervelende is dat ik een clausule heb in mijn contract waarin staat dat ik de eerste 2 jaar na beëindiging van het contract niet bij een soortgelijke organisatie binnen een straal van 10 km mag gaan werken. Kijk wel wat het cwi te bieden heeft. Ik blijf wel solliciteren, maar heb geen haast, vind het ook wel lekker om een poosje lekker thuis te moederen. Heb recht op 10 maanden ww, dus heb even de tijd.
hier precies hetzelfde! sperziebonen vond hij ook erg lekker. Fruit is hier geen favoriet, hij vindt eigenlijk alleen verse banaan lekker, potjes fruit niet
haha ik zat in de lijst te kijken en dacht waaaaat wat is hij groot! maar hij is natuurlijk al 5 maanden, geen 4
wat een slap verhaal dan! Ze zoeken zeker gewoon een excuus omdat er mensen uit moeten? Zeg dan gewoon de waarheid denk ik dan..
Zo'n clausule mag volgens mij alleen als je zelf het contract beeindigt. Andersom is volgens mij echt niet rechtsgeldig. Zou ik in ieder geval even nakijken.