je kweenie die zitten toch ook altijd in fietsstoeltjes enzo? En anders in een winkel met kampeer spullen?
Tessa Het zijn wel hetzelfde type mensen gelukkig, dus daar kan ik wel aan wennen Ik doe met je mee met afvallen Heel veel succes meid! Cherry haha denk dat dat wel mee zal vallen hoor!En denk dat het wel een kamer wordt goed dat je nu gesprekken gaat doen! Nike 1-9 Elena zitten, wat goed!!! Yukl echt spannend zeg, dat mogelijk verhuizen!! We hebben nog steeds geen oproep gekregen nee OEH hij gaat ook echt solliciteren..spannend!!! Escal idd die kleine dingen zijn ontzettend leuk! Denise hopelijk slaap je snel weer beter! Karin iedereen vertelt toch ook over de leuke dingen! niet bezwaard voelen hoor! Het is toch heerlijk als alles goed gaat! Gefli met je nieuwe toilet! Chikai ik wist eerst ook niet wat het was, maar had er laatst een bij een vriendin, er komt dan een vrouw van oriflame die je een proefmakeup geeft daarna kan je dan producten bestellen. Ik draag wel makeup, maar alleen mascara en oogschaduw.. Skatjuh succes bij de rechtbank! Liam krijgt nu potjes (voelt het best voor mij, met zijn darmpjes) hij eet in de avond zon klein potje van olvarit helemaal op. Fruit vindt hij niet zo erg lekker verder krijgt hij dus 4x210 met 7 schepjes. En hij krijgt weleens een kruimeltje brood mee Leuke fotos! Kwebbel zou wel mooi zijn als je dit nu op de een of andere manier kan benutten! Athina geweldig die onderwaterfoto! Gwn he bah wat naar zon clash met je moeder!
ben n beetje ziekig opeens, kon het vandaag al niet warm krijgen en toen door de regen gefietst naar huis en om de kaartjes op te halen.. was niet zon goed idee.. alles doet zeer (spieren, keel, buik:moet ook nog eens ongesteld worden) bah...
hee meiden, ben er eventjes een tijdje niet geweest. twas nogal een gekkenhuis hiero, ben inmiddels gestopt bij de ene baas, zijn er eventjes tussenuit geweest met hotelbon maar ipv 2 nachten zijn het er maar 1 geworden aangezien meneer zich de eerste nacht 2 x meldde, lekker als hij bij je op de kamer slaapt. En geluk bij een ongeluk toen we thuis waren en hij de laatse voeding gehad had toen spuugde hij alles uit, was al een voorteken want ik begon later ook. Heb vermoedelijk een voedselvergifteging in het hotel opgelopen (verdenkt de eieren bij het ontbijt ervan nl). Begin er nu weer een beetje te komen. Stiefvader heeft uitslag gekregen, geen uitzaaiingen maar wel verwijdering van blaas en prostaat, dus dat heeft er ook behoorlijk ingehakt. Nu nog afwachten tot oproep van umc. Dus nog een en al spanning hiero
ze blijft 3 tellen onder water ofzo... De timing was dan ook wel belangrijk . En we hebben het een keer of 3 gedaan denk ik. Het is niet gevaarlijk - bij het babyzwemmen wordt dit op de meeste plekken ook wekelijks gedaan. Als kindjes klein zijn, tot de 3 maanden, hebben ze nog een reflex, waardoor automatisch de luchtweg afgesloten wordt, als ze onder water gaan. Als ze ouder worden kun je dat reflex behouden/oefenen door het regelmatig te doen. Nu heeft ze zich wel 1x verslikt, maar dat was juist boven water toen ze een klein slokje binnenkreeg omdat ik haar per ongeluk nét te laag op het water had zeg maar... precies een slokje water binnen. En over mijn gezicht : Ik heb geoefend hihi. M'n moeder heeft een onderwatertoestelletje. Dus op een gegeven moment weet je wel wat je moet doen om niet met ingehouden adem en bolle wangen op de foto te staan
goedemorgen, hoe voel je je? Hopelijk heeft het nachtje slapen je weer wat fitter gemaakt en heeft de griep/verkoudheid niet doorgezet verder (zo zonde van je weekend ) ?
Een leuke tip voor de dames die zelf babyhapjes maken; Babyhapjes maak je natuurlijk zelf! | Koken voor mijn dochter En inderdaad het boek Opperderpop van de AH
Hey meiden, Het is al weer ff sinds ik gereageerd heb, dus bij deze: ik ben er nog! De meeting staat op de kalender en manlief vergeet iedere keer dat ik dan een afspraak heb, dan zeg ik " sorry schat, dan ben ik er de hele dag niet (moet namelijk eerst lesgeven)..." MANNEN Het gaat hier redelijk goed, er is wel heel veel gebeurd, weet ook niet meer wat ik wel en niet verteld heb, dus kan zijn dat ik in herhaling ga vallen..... K. gaat nu definitief per 1 augustus terug naar zijn moeder. Aan de ene kant vind ik het jammer, omdat het nu juist zo goed met hem gaat en wij bang zijn dat het daar weer minder gaat... Aan de andere kant is het een opluchting omdat er dan wat rust terugkeert in huis en hopelijk de sfeer weer wat beter gaat worden. Kan ik lekker van mijn meisje gaan genieten. Ik heb een huisbezoek gehad van maatsch. werk. We gaan lekker schematjes maken voor dingen die gedaan moeten worden, in de hoop dat het voor mij dan makkelijker wordt om weer structuur in mijn leven te krijgen. Nu heb ik wel dagstructuur met het brengen en halen van K., maar in huis is de structuur ver te zoeken. Mijn man is enorm gestructureerd en daar trek ik mij normaal aan op, maar met alle stress is het bij hem ook een beetje weg. Ben benieuwd of dit gaat werken. Met Caitlynn gaat het hartstikke goed, haar buikgriep is over en ze is weer even vrolijk als altijd. Ze lijkt verder weinig last te hebben van haar tandje.... Tot slot: ik heb van de week de moeilijkste beslissing van mijn leven (tot nu toe) genomen. Ik heb de dierenarts gebeld om mijn oudste hond te laten inslapen. Ze kan niet meer overeind blijven staan als ze eet, komt moeilijk overeind als ze ligt, loopt wankel, ziet slecht, hoort nog slechter..... Alles is eigenlijk gewoon op. Ze zou volgende maand 15 worden en ik heb haar nu 8 jaar in huis... Ze heeft mij door mijn depressie en burnout heengeholpen en ik heb zoveel moeite met mij beslissing, ook al weet ik dat het goed is..... De dierenarts komt maandag tussen 4 en half 5, mag Ruby in haar eigen mandje inslapen.... Tot zover ff mijn update, reageren doe ik vanaf nu hopelijk weer wat meer, maar ik ben jullie echt niet vergeten..... Groetjes, Elleke
doglover jee wat een moeilijke beslissing zeg... het lijkt me inderdaad wel het beste voor haar, maar dat neemt niet weg dat het gewoon niet leuk is..
ow wauw, chique hoor Paloe! ! doglover: pff heftig hoor... wat een knoop om door te hakken en te zeggen, dat het écht niet meer kan. Een weekendje van afscheid nemen dus nu. Goed dat je hulp hebt, ook gewoon praktische hulp, die je uiteindelijk hopelijk rust gaat geven. Fijn dat Caitlynn het verder weer goed doet !
@babyzwemmen Ik ben toch teruggeschrokken door dat bericht en kom erachter dat toen ik gesport heb in het water (spinnen) ik heel vaak daarna veel last had van m'n longen. Ik zie nu het verband pas. Dus ik wacht nog een tijd af voordat ik echt regelmatig met hem ga zwemmen. Misschien een zwembad vinden waar het chloorgehalte laag is, bij het astma fonds is een telefoonlijst beschikbaar waar je iemand kunt bellen over welke zwembaden lage chloorgehalte hebben @meeting Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of ik kom. Ik vind een grote groep vrouwen en kindjes ontmoeten best een grote stap. En dan wil ik er echt veel zin in hebben. Dat was er in het begin wel, nu wat minder. Dus ik weet nog niet of ik erbij ben!