Karin: Er zijn hier in Nederland ook zout-waterzwembaden, misschien iets voor jou om te kijken of er bij jou in de buurt één is. En zou het jammer vinden als je niet zou komen naar de meeting, maar snap je gevoel wel. Ik heb ook vaak moeite met grote groepen, maar aan de andere kant zijn we natuurlijk geen totale "vreemden" voor elkaar. We kennen elkaar allemaal niet persoonlijk, maar weten wel al veel van elkaar, dat maakt voor mij de drempel lager.
hmmm...heb even voor je ge-googled karin, maar in jouw regio kan ik geen zout-waterzwembad vinden, alleen in zoetermeer, voorburg en ergens in groningen, beetje ver uit de richting.
Goedemorgen, @karin, ik denk dat je het niet moet zien als niet genieten. Ik weet uit eigen ervaring met mijn 1e hoeveel beter je je zowel lichamelijk als geestelijk voelt als je kind doorslaapt. Dan zie je alles doorgaans nog net wat beter in Ook "vergeet" je heel snel hoe slopend de nachten/ huilen ook al weer waren. ( ook dit herken ik van mijzelf en de 1e, die was namelijk een huilbaby) Ik vind dat Fay niet doorslaapt nog niet eens zo vermoeiend, maar vergeet niet dat een aantal ( waaronder ik zelf) er natuurlijk nog 1 bij hebben lopen en die zijn ook vroeg wakker, dat kan wel heel vermoeiend zijn. Maar nog is dat voor mij geen enkel excuus om dan niet van mijn kinderen te genieten. Ik vind kinderen absoluut een verrijking van mijn leven Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel. En schroom overigens niet om dingen te vertellen. Ik denk niet dat er ook maar iemand moeite mee heeft. @afvallen, Ik voel me gevleid dat jullie denken dat ik zo slank ben ,maar dat is dan optisch bedrog Hier dan toch maar de schade: 1.66 cm en 86kilo. Ik was niet echt van plan een dieet te volgen. Ik snaai namelijk zo ontzettend veel de hele dag door( het is wonder datik niet nog meer weeg ) dat als ik alleen dat al laat staan de kilo's eraf vliegen. Verder wil ik zeker wat meer beweging gaan doen. @cherry, ja wandelclubje goed idee Hoe is het nu met Aiden? Goed dat je aan de bel hebt getrokken ,voor je sraks echt een depressie hebt te pakken. Ja je mag meerijden gezellig Ik neem overigens geen wagen en bak mee. Doe alleen de maxicosi dan met de zapp. @elena,wat heerlijk dat het zo goed gaat met de kleine man. @kwebbel,oh leuk he hoe die kids zo van hun voetjes kunnen genieten he Wat fijn dat je nacht goed ging. @yukl, balen he van dat doorslapen. Ik zie al dat Pelle dezelfde tijden als Fay hanteert.Spannend zeg van jullie evt verhuizing. Wanneer verwachten jullie meer te weten? @denise,balen dat je nog steeds zo slecht slaapt. @gwn,ah sneu zo'n naald in de hand Hier was Fay een maand geleden nog net binnen de grens en deden ze het nog op de hielprikmethode. Netjes dat je ook al 4 kg kwijt bent. Oh dat zijn dan idd geen leuke reacties hé. Probeer je je bestt te doen en krijg je dat @chikai, weet niet of je erin geloofd ,maar er is rond deze periode weer een sprongetje. Fay slaapt ook ineens opvallend korter overdag en is wat jammeriger. Wat een geweldige fotoserie!! @skatjuh,fijn dat de rechtbank over 2 wkn al is. Maar wat slopend allemaal zeg @athina, Mason had ook mega vaak oorontsteking. Ik ook Wat een geweldige foto van het water zeg!!! Wat fijn dat Katelynn het zo prima vind allemaal. @paloe, oeh beterschap!! Wat leuk zeg zo'n save the date kaartje. @rimar, ah dat is dan zonde zeg van het hotelletje Wat fijn dat je stiefvader geen uitzaaiingen heeft. @doglover,ohdat zijn rotbeslissingen zeg
oja en Fay knapt al aardig op. En zo leuk Ze doet nu al een tijdje van die plezier gilletjes en nu ging ze gisteren echt schaterlachen. Geweldig
Ik neem ook geen wagen mee naar de meeting, wij hebben van de week een buggy gekocht, een stuk handzamer en rugleuning is verstelbaar dus hij kan er gewoon in liggen. Bespaart toch weer een stukje ruimte in vergelijking tot de kinderwagen.
Ik heb even jullie advies nodig: kun je en fruithapje en groentehapje geven op 1 dag? Zeg maar sochtends fruit en savonds groente? Of is dat teveel?
uiteindelijk ga je daar toch nog naar toe . Dus dat kan wel hoor. Je moet alleen even kijken hoeveel je geeft en of je kindje verder nog goed de melk drinkt (in elk geval 4 flessen van 200 cc volgens mij nog) . En als je al even bezig bent en je kindje is gewend aan de voeding, kan dat prima.
@Doglover: jeetje, wat heftig allemaal! Het is idd de beste beslissing voor Ruby denk ik, maar het doet zo'n zeer, het is toch ook een kindje van je... Sterkte maandag. @Paloe: beterschap meid, balen van je weekend. Mooie kaartjes! @Rimar: heftige tijden dus ook voor jou. Sterkte! @Hier: nou, mijn moeder geholpen met de wandelwagen, is nu wel weer ok. Ik heb alleen maar gedaan alsof ik haar opmerking niet hoorde toen ik me verontschuldige voor al het zand dat ik mee naar binnen nam aan de wagen (de hele straat is opgebroken): 'nou, er valt je een boel te verwijten, maar niet dat je zand mee naar binnen neemt'... Nog vraagje: zijn er nog meer meiden die geen (volledige) bv meer geven en nog niet ongi geworden zijn? Ik geef toch al zeker 2 maanden geen bv meer en nog iets langer niet volledig, maar nog geen ongi te bekennen, vind het wel lang duren... Geniet van het mooie weer allemaal!
Karin: misschien kun je bad zonder chloor vinden, dat is er ook bij ons in de buurt, het water wordt dan gezuiverd met elektrolyse geloof ik. (Kurenpolder-Hank) Gwn; ik vind dat ook lastig, om te bepalen welk schema je nu met het eten gaat aanhouden en hoe je de melk gaat vervangen door vast voedsel enzo. Moet me ook maar eens inlezen denk ik. Oei, vervelend, zon aanvaring met je moeder. Lastig he, want je wilt het graag goed doen en dan is het op beide manieren niet goed. Mijn ongesteldheid is geloof ik helemaal van slag, en ik geef nog wel volledige bv. Dus volgens mij duurt het gewoon lang voordat je lichaam weer op orde is. Yukl; ik heb inderdaad hormoonzalf gekregen, met een paar dagen smeren was het eigenlijk zo goed als weg! Hij heeft nu ook zichtbaar minder jeuk, hij kan nu weer gewoon zonder handschoentjes of sokken aan in bed slapen. Ik denk inderdaad ook dat het gewoon even een minder dagje is geweest, of zijn darmen zijn aan het wennen aan vast voedsel en zat er gewoon een poepbroek in de weg. Ik kan me voorstellen dat je inderdaad meer van zekerheid houdt, dan verkopen-huren-aankopen . Het is wel een hele andere omgeving dan waar je nu woont! Wat herkenbaar, Thijs komt ook s nachts zeker 1, maar vaak 2 keer voor een voeding. Nu zat ik me af te vragen, kun je ook rijstebloem door borstvoeding doen? Weet iemand dat? Kwebbel; kun je niet een beurs aanvragen? (ik weet niet of dat kan hoor, maar dat schoot ineens door mijn hoofd) Fijne nacht zeg zo! Meeting; ik kom ook, leuk!! Athina; leuk boek is dat he, heb ik ook! Zal ik eens gaan lezen! Wat goed zeg, Katelynn zo onder water!! Liet ze dat gewoon helemaal toe? Het lijkt mij vrij eng Aha, het gaat om timing lees ik Paloe; oh, ik snap het, oriflame is gewoon het merk . Ik ben naar een schoonheidssalon geweest toen, recht tegenover de deur Daar had ik ook de 2 zonnedouches kuren t Was wel handig, gewoon oversteken. Ai, niet zo fijn gevoel dus bij jou. Bah, sterkte! Wat een leuk save-the-date kaartje, had ik nog nooit van gehoord! (ik snap het thema nu ook, ga je zo even mailen ) Rimar; ai, dat is ook al heftig . Jeetje, hopelijk komt het snel een beetje tot rust! Elleke, nee, van de ene kant niet fijn dat K teruggaat, van de andere kant geeft het wel rust En veel sterkte maandag dat is ook niet makkelijk, maar wel beter zoals je zelf zegt! Fijn dat de dierenarts wel thuis komt. Vanochtend is Thijs meegeweest naar scouting, mijn man moest werken (ja, in het weekend, er zijn websites die het niet meer doen en waarvan de klant perse wil dat het werk na 2 dagen overwerk nu ook weekendwerk). Maar Thijs deed het prima. Vanavond gaan we voor het eerst met hem erbij uit eten (wel een pannenkoekenhuis, maar goed). Ben benieuwd!
gwn: oehh knap dat je je ingehouden hebt - zou precies een opmerking zijn om nog éven te ontploffen, om te draaien en weg te gaan... chikai: onder water: De eerste keer is altijd even eng, meestal enger voor de mama's dan voor de baby's die komen vaak alleen wat verbaasd weer boven water - bij de zwemles hier is het altijd zo van: Ik kan het wel uitleggen, maar kijk maar even naast je, zij hebben het al vaker gedaan . Al leg ik wel even uit waar je op moet letten natuurlijk . Ondanks dat, vond ik het indertijd bij Fae zelf ook wel even spannend hoor. Bij Katelynn niet meer . Leuk dat Thijs meegeweest naar de scouting! En dat het dus goed ging.. ook al is de reden minder ongezellig hoor! Hier: De oudste is ineens flink verkouden en koortsig - ik hóóp maar zó dat het Katelynn bespaard blijft. Maar dat is natuurlijk even afwachten. Ik heb wel het idee dat Katelynn trouwens ineens flink gegroeid is - in de breedte met name hihi - dikkere armpjes en wat meer spekjes aan de beentjes. Volgende week misschien maar even wegen en meten, gewoon om te kijken hoeveel ze weegt met 5 maanden. De 6 maanden controle op cb is nog zo ver weg Fijne zondag verder allemaal - Elke, sterkte vandaag weer voor jou met het aankomende afscheid- hopelijk kunnen we verder allemaal heerlijk genieten van het zonnetje! Ik kan niet wáchten tot de temperatuur ook lekker naar de 20/25 graden gaat
heb even heeel snel bijgelezen (half bijgelezen eigenlijk hihi) @zwemmen, kunt ook thuis in je eigen bad (of bij gebrek aan eigen bad een opblaasbadje) zwemmen oefenen. is ook al erg groot hoor voor een beebje en dan zit je niet met chloor te kijken. @meeting, ik kom wel. heb er ook echt zin in! neem de wandelwagen gewoon mee, sem ligt nog in de bak (nog genoeg ruimte!) dus kan ze ook lekker slapen. @weer, aah kan ook niet wachten tot 20/25 graden! heeeerlijk @hapjes, groente en fruit kan prima op een dag. is uiteindelijk ook het streven he. @hier, twee dagen overtijd maar geen posi test :S bij sem had ik ook pas 8 dgn na nod een lichte posi test dus heb nog wel hoop. morgen even naar de ha vragen om bloedtest, die moet duidelijk zijn lijkt me. verder met sem alles helemaal goed krijgen zo bezoek en dan werken dus iedereen nog een fijne zondag! knuf
Escal: Wat spannend!!!! Ik zal voor je duimen!!! Onder water: Jelmer vindt het helemaal niet erg meer, de eerste paar keer was even proesten en nu als hij boven komt, kijkt hij van, was dat het??? 2 weken geleden ook een onderwaterfoto laten maken, krijgen we morgen, dus ben benieuwd.
Leuk dat de kindjes die zwemmen het ook zo goed doen onder water, het komt bij onze babyzwemles vanzelf wel aan bod, vermoed ik. Het uit eten was gisteren half succes; het was erg druk in het pannenkoekenrestaurant, daar kon Thijs duidelijk niet tegen. Toen we hem in de wandelwagenbak legden, met een lakentje voor de kap, werd hij rustig en lag hij te kletsen. Toen het weer wat rustiger was, heeft hij bij mij in de draagdoek nog 45 minuten geslapen. We hebben lekker gegeten! Vandaag lekker rustig aan, vanmiddag even naar vrienden, en verder lekker thuis... En ik zit te hopen op m'n ongesteldheid..... laat het maar snel komen, normaal ben ik heel regelmatig, maar nu die ene dag tussendoor.... Als ik doortel zou ik vandaag ongesteld moeten worden..... Daar maak ik me wel druk om..., maar het komt wel. Nu eerst even Thijs uit bed plukken, hij is klaar met slapen en ligt te gillen!
Chikai: Ik moet ook in principe vandaag ongi worden, ben benieuwd. Mijn vader zou vanmiddag zijn verjaardag vieren, maar krijg net sms dat mijn moeder weer hoge koorts heeft en weer opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Is nou al de derde keer in 3 maanden, hoop dat ze nu eens echt goed gaan kijken wat er aan de hand is.
Ja, weet je ook wat het is. Ik ben bijna de hele dag met Mark bezig. En als ik dan een keer eruit ga, vind ik het eigenlijk wel heel lekker om even met iets héél anders bezig te zijn . Dat is het ook, naast dat ik het (natuurlijk) ook spannend vind om te meeten.
Haha, ja dat KAN ik me voorstellen . Sociale vaardigheden zijn nooit m'n sterkste kant geweest. Al vind ik het wel fijn dat door mijn eerlijkheid mensen vaak ook weer eerlijk reageren, zoals jij nu bijvoorbeeld