Cherry, laat me raden Heb je pannenkoeken gegeten vanavond?? Ik had een pannenkoek (koemelkvrij, dat kon gewoon daar! Wow!), met verse aardbeien. Dat was erg lekker. Ja, ik maak me wel een beetje bezorgd dat ik nog niet ongesteld ben, ik zou eigenlijk niet zwanger kunnen zijn (condoom gebruikt, maar goed, dat zegt ook niet alles . Gaat vaak genoeg toch mis), maar twee weken terug heb ik 1 dag wat bloed verloren) en dat was precies 2 weken na de vorige keer dat ik ongesteld was En aangezien ik altijd erg regelmatig ben . Maar goed, stel dat ik wel zwanger zou zijn, ben ik er wel heel blij mee hoor! (maar liever stel ik een brusje voor Thijs nog even uit) Escal; whaaa, spannend! Grappige foto ook Gwn: fijn dat je even een weekje voor jezelf hebt.. Even bijkomen! Kwebbel: ai, een eigenwijze moeder Hopelijk blijft ze nu net zolang totdat er duidelijkheid is! Oh, bij jou ook dus nog niet ongi ik ook niet . Nieke; wat! Van 8 lepeltjes naar 25 vandaag!!! WOW . Thijs is begonnen met sperziebonen, met moeite 4 lepeltjes daarna 3 lepeltjes. Vandaag worteltjes, dat was wat lekkerder geloof ik, maar ook maar met moeite 5 lepeltjes Tessa; leuke fotos!! Ritme; dat vind ik ook zo erg moeilijk Thijs heeft totaal geen ritme qua tijden met het drinken, dus ook qua bijvoeding weet ik het gewoon niet wanneer ik het moet geven. Ook ik vraag me af wanneer er dan een voeding af zal gaan, of niet. Zo wie zo ben ik aan het twijfelen of ik nog lang met de bv door zal gaan, Thijs komt overdag om de drie uur zeker, s nachts nog 1 of 2 keer . Een papfles zou s avonds een optie zijn, maar kan ik dat met bv doen? Ik vind het erg vermoeiend, het kolven op mijn werk Dus al met al een beetje aan het dubben . (terwijl ik Thijs nu alweer 2 weken zelf voed....) Nu eerst maar eens gaan slapen... Weltrusten!
Goedemorgen dames..... Pffff...ben al vanaf 5:45 wakker omdat ik kotsmisselijk ben.....knijp hem toch wel hoor. Tuurlijk is een brusje voor Jelmer gewenst, maar ivm de keizersnede ben ik toch wel erg angstig. Ze zeggen niet voor niks dat je beter een jaar kunt wachten. Hopelijk is het niks en word ik toch nog ongi. Jelmer heeft trouwens wel weer supergoed geslapen!!!! Van 22:00 tot 7:30!!!!!! Hopelijk blijft hij dit nu volhouden
Wow goeie nacht zeg! Waarom doe je niet gewoon even een testje. Zon k2v5 test. Dan heb je tenminste zekerheid! Ik zou niet al te angstig zijn, stel dat het zo is. Het is gewoon een advies en je zult ook heel goed begeleid worden. Hoe is het nu allemaal eigenlijk met de wond enzo? Goed genezen?
sterkte kwebbel! Er gaan natuurlijk ook een hoop virusjes rond he... ik heb even gemist of je al getest hebt, maar zo niet, wanneer kun je testen? Dan weet je misschien iets.. oh wat heerlijk dat Jelmer zo lang geslapen heeft! chikai: Papfles met borstvoeding moet je dan van afgekolfde melk doen en dan rijstebloem daarbij toevoegen. Ik kan me voorstellen dat je er weer tegenop zit nu je weer gaat werken... Qua fruit en groente: Als je kindje wakker wordt voor een fles, kun je hem/haar op dat moment ook een potje fruit geven, of een halve. En dan een uurtje later alsnog de fles. Qua fles laten vervallen: Zover ik weet is het zo, dat fruit altijd extra is. En als je kindje een heel potje groente eet (of die hoeveelheid ongeveer) dan vervalt er een fles. Voor diegene die flesvoeding geven is het ook zo dat voeding 2 wat zwaarder is, dus in combinatie met de bijvoeding vervalt er als je met voeding 2 start vaak al vrij snel een fles. Hier: Nou volgens mij denken mijn meiden dat de klok al verzet is! Beiden werden pas om 7.40 uur wakker in plaats van (fae) om 6.30 ofzo ! Héérlijk! Na een weekje vakantie is m'n man weer werken, dus nu kon ik voor het eerst niet meer uitslapen, maar zo is het wel te doen ! Fae is overigens weer opgeknapt qua koorts (kinderen he, koorts komt en gaat ineens weer weg?!) . Wel lekker snotterig nu. Maar oke, dat is pas de 1e keer deze winter, dus eigenlijk hebben we geen klagen hier. Trouwens ook wel súper dat het zonnetje zo schijnt zeg.. en de voorspellingen waren geloof ik wel zo goed dat dat de hele week zo zou zijn! Echt héérlijk!
oeh spannend met je ongesteldheid, maar komt vast wel goed Fijn dat het eten uiteindelijk goed is gegaan!
ja, maar of je die dag nou thuis of bij ons met mark bezig bent Maargoed, als je het te spannend vind moet je het niet doen
Gewoon doen! (uit eten gaan) wij doen het ook, met Olaf ook altijd gedaan en het is zo heerlijk dat je dan geen oppas hoeft te regelen enzo! (wel ff uitkijken waar je heengaat)
ik was er van overtuigd dat het weer niet gelukt was, de ronde dat het wel gelukt was voor Liam, want het voelde precies hetzelfde als ongesteld zijn
Liam krijgt nu een klein potje fruit (als hij het niet opeet en\of onwijs gaat zitten smeren) dan doe ik het met een klein beetje water in zijn fles. Hij wil dan namelijk nog wel, maar is een beetje verveeld omdat hij het happen zat is en het hem te lang duurt. Savonds krijgt hij een klein potje avondeten of hij krijgt groente van ons mee