@Karin: Kan best dat Mark het fruit niet lekker vond omdat het nog niet rijp genoeg was. Vandaag weer proberen! @Kwebbel: Ah zielige Jelmer! @Chikai: Wat een vervelende schoonmoeder zeg! Ik zou er helemaal kriegelig van worden en echt een keer gaan uitvallen volgens mij. Zo vervelend iemand die alles beter weet. En dat verkleden is echt wel verschrikkelijk zeg!
@Tessa: Lekker even wat qualitytime met man! Oh heerlijk de vakantie geboekt. En een doorslapende Fay! Lekker!!! @Gwn: Zeven bezichtigingen is niet slecht zeg! En wat goed dat man het huis ook leuk vond! Eindelijk! Beterschap voor Amy!
@Tessa: Heerlijk dat je nu 4 nachten hebt kunnen bijslapen! Ga zo door! @Nike: Leuk dat jullie er toch even een dagje tussenuit gaan. Wk baanwielrennen, ben daar volgens mij twee jaar terug ook geweest, was in Rotterdam, kan dat kloppen? Was voor de verjaardag van mijn vader, maar vond het zelf ook verrassend leuk. Leuk van het babytaaltje zeg! Nou, dat hapje doen we maar niet meer. Dat viel niet goed. Onrijp fruit laat ik nu liggen tot het rijp is. Vandaag krijgt hij een fruithapje uit een potje. @Gwn: Wow, ja 7 bezichtingen is veel! Ben benieuwd hoe het verder gaat met het huis wat jullie beiden aanspreekt nu. Spannend hoor! Beterschap met Amy!
Goedemorgen, Vannacht was echt drama, gisteravond had Jelmer 39 graden koorts, dus had hem maar een zetpil gegeven. Toen heeft hij geslapen tot 0:30, maar toen was het over, de hele nacht onrustig geweest, alleen maar tegen mij aan willen liggen op zijn zij, maar daardoor kon ik zelf niet slapen. Heb zelf maar anderhalf uur geslapen ongeveer, dus ik duik er straks nog even in als Jelmer ook weer gaat slapen. Hij heeft nog steeds koorts, 38,4 nu, maar 's ochtends is altijd lager dan later op de dag, dus ben benieuwd wat het straks is. Gaat het weer oplopen bel ik denk ik toch maar de HAP. Hij is wel wat actiever dan gisteren. Ligt nu te spelen in de box, dat wilde hij gisteren echt niet.
@gwn, wauw dat is inderdaad veel en al helemaal als je huisje nog niet echt gepromoot is! hopelijk blijft t zo goed lopen. wat fijn dat je man het huisje ook leuk vind (toch ook wel makkelijk he haha) @chikai, oei wat vervelend zo'n schoonmoeder. zou van het verkleed en de opmerkingen "bij ons wel" gewoon wat zeggen hoor! misschien gewoon zeggen dat als ze niets leuks te melden heeft ze beter haar mond dicht kan houden (heel hard maar wel duidelijk) @karin, proficiat met je vriend! maak er een leuke dag van vandaag. wat had je trouwens voor hem gekocht (nieuwschierig ) @nike, och menneke toch! wat zielig! maar was wel wat beter nu toch? hoe was het uitje geweest? alvast een leuke dag met de verjaardag van manlief morgen. @cherry, vreemd van de potjes.. klikt het dekseltje dan niet? (staat op olvarit potjes dat als de deksel klikt dat het niet goed is) als dat niet zo is zou ik ook denken dat t goed was hoor! niet schuldig voelen. @tessa, whaha mooie spelfout *quote*@paloe,haha je bent weer flink aan het spammen Hoe is het bij jullie allemaal? Gat de ontlasting van Liam nog steeds goed? *lol* fijn dat je bij hebt kunnen slapen!
zou toch even naar de hap gaan hoor. koorts bij baby's is nooit goed en is altijd een teken dat er echt iets is (heeft de ha mij tenminste verteld....) gelukkig is hij wel actiever en gaat t wat beter met hem. beterschap
@hier, gister lekker wezen winkelen met manlief en sem. goed geslaagd voor manlief vandaag misschien nog even de stad in omdat het zo's lekker weer is. anders zoiezo wel even wandelen in het park ofzo. ben trouwens even gestopt met groentehap omdat ze er nog niets mee deed. wilde eigenlijk ook pas met 6 mndn beginnen maar dacht dat ze er al aan toe was. lijkt nu toch niet zo te zijn dus ga opnieuw beginnen wanneer ze 6 mndn is. weet iemand trouwens of je wanneer je overstapt op de opvolgmelk nr 2 (vanaf 6 mndn) de kleine dan weer opnieuw krampjes enz krijgen??
Ik wil nog niet op de zaken vooruitlopen, maar dan komt het vast weer goed! Wel goed in de gaten houden natuurlijk! Jammer van de nacht zeg, hopelijk slaap je wat bij!
Hahaha, ja die is goed!! Go for it Chikai! Voor vriendlief heb ik nog niets gekocht, hij weet het al, vind dat helemaal niet belangrijk, ik wil wel iets leuks kopen voor hem en ik ben er nog niet aan toe gekomen om dat te 'verzinnen'. Ik moet er echt tegenaan lopen. Vind het beter wat later als dat ik 'dan maar' iets standaards haal. Wij geven elkaar trouwens meestal uitjes, maar dit keer wil ik echt iets voor hem persoonlijk omdat hij zo weinig tijd voor zichzelf heeft gehad en zo voor ons heeft gezorgd al sinds mijn zwangerschap. O en of het kindje weer krampjes krijgt van opvolgmelk, dat mag ik hopen van niet! De darmpjes zijn al een heel eind verder gewend geraakt/ontwikkeld en in de opvolgmelk zit alleen wat meer zetmeel en andere voedingsstoffen, dus ik verwacht het niet. Maar er zijn ook mensen met ervaring hier , dus ik kan beter mijn grote mond nog even dichthouden
Nope, Tobe heeft geen last gehad van krampen toen we overgingen op opvolgmelk Maar hij was sowieso niet echt krampgevoelig. Ik geloof dat het meestal gewoon goed gaat in ieder geval. @ kwebbelsnoes: als je het niet vertrouwt moet je inderdaad even de HAP bellen. Hij klinkt echt enorm ziek, arm mannetje. Hopelijk is het ergste achter de rug!
@ tessa: lekker zeg dat je hebt kunnen bijtanken! En wat leuk dat jullie samen zijn gaan lunchen! Wat betreft provoceren: jullie krijgen de voeding gewoon vergoed toch? Dat is nml de reden waarom ik het vervelend vind zo lang te moeten wachten. Wij betalen alles zelf nu, en ik vind het nogal wat. Dus ik vind het behoorlijk storend dat het ziekenhuis zolang wacht. @ gwn: wauw, wat veel kijkers zeg! Fijn! Ben benieuwd of er ook een bod uit voortkomt!
Bekijk bijlage 140169 Fotootje . Mark wilde zo graag rollen bij het verschonen dat mama hem maar een handje geholpen heeft , zie hier het resultaat
En toen ik inzoomde en nog eens afdrukte, liet hij ineens een hele grote boer en nu vind hij het ineens wel prima om op z'n buikje rond te kijken, fijn Bekijk bijlage 140170
Karin: Wat een schattige foto's!! Knap manneke hoor! Wat kunnen die kleine lijfjes toch hard werken, vind het zo bijzonder. Gisteravond was zijn temp 39,0. Zetpil gegeven voor de nacht. Vanmorgen 38,4. Expres geen zetpil gegeven, want dat lijfje moet het zelf aanpakken. Begin van de middag 38,0. Lekker even met papa onder de douche geweest. Net voor ik hem op bed ging leggen nog een keer getempt, 37,3!!!! Dus ineens weer helemaal koortsvrij. Wonderbaarlijk.
Yukl; Ik sluit me hier volledig bij aan Yukl! Ik zal wel wat directer naar haar gaan worden, maar ik heb het idee dat ze puur die opmerkingen maakt om mij op de kast te jagen. Ik ga het wel vertellen volgende keer, dat ik het echt niet fijn vindop deze manier. Maar jammer voor haar, dan wordt het maar niet extra oppassen voor haar enzo. Dan ga ik echt veel liever naar mijn ouders en zussen. Oh, maar met het slapen van Pelle gaat het dan langzaam aan ook wel de goede kant op Het lijkt nu te werken, maar mocht het niet werken, dan stop ik ook met het laten huilen hoor, en dan kan ik altijd jouw manier nog proberen! Banaan; nou, ook vandaag geen succes Hij vindt het echt niet zo lekker. Morgen ga ik peer proberen. Banaan komt dan over een tijdje nog een keer. Tessa; wat heerlijk dat Fay zo goed slaapt s nachts, super! En ook in september kan het nog heel mooi zijn op Texel hoor! Zo wie zo vind ik de Waddeneilanden erg leuk om naar toe te gaan! Gwn; je kindje met de benen in de zon liggen om een beetje bij te kleuren? Hmmmm, nee, dat is ook vreemd ja . Wat sneu dat Amy nog niet lekker is, en wat goed zeg, 7 bezichtigingen!!! Dat is echt veel (het gemiddelde was 2 tot 3!) Nike; ik hoop niet een keertje uit te gaan vallen eigenlijk, maar mijn ik-val-naar-haar-uit-grens komt wel in de buurt . Gelukkig lijkt de top voorbij met de waterpokken van Mees! Hoe was het WK baanwielrennen, hele happening zeker? Kwebbel: ai, dat was een erg gebroken nacht.. Heb je een beetje bij kunnen slapen vandaag? Fijn dat de temp van Jelmer is gezakt! Karin; wat een lieve fotos! Hier ligt Thijs net voor het eerst in zijn ledikantje Helaas, het wiegje is verleden tijd. Als we dan toch aan het rommelen zijn met het slaapritme, kan hij maar beter tegelijkertijd huilen voor zijn nieuwe bed. (maar nu is het stil trouwens!) Hij heeft gisteren en vandaag gewoon goed 1,5 uur geslapen! Wow! (wel met tussenpauzes, maar ja, dat is maar even wennen) Vandaag werd hij ook vrolijk brabbelend wakker, ipv huilen of krijsen. Ik heb vandaag met mijn zus samen laminaat gelegd in het appartement van mn andere zus Mijn man heeft de hele dag voor Thijs gezorgd en het ging echt heel goed. Fijn is dat toch! Smakelijk eten!
@Kwebbel: Wat fijn dat Jelmer (en zijn lijfje) nu koortsvrij zijn! @Chikai: Fijn dat je lekker met je zussen hebt kunnen werken terwijl je man zo goed voor Thijs gezorgd heeft! Dan kun je vaker een dagje weg! Peer bevalt hier heel goed, zolang het maar een rijpe peer is . Ben benieuwd of hij dat wel gaat pakken!
Gut, ik met mn grote mond. Pelle en Tobe hebben vandaag de hele dag goed doorstaan qua ritme betreft, maar Pelle ligt nu al 3 kwartier te huilen in bed We krijgen hem simpelweg niet weer opnieuw in slaap. Normaal wordt hij ook na 3 kwartier wakker, wil dan de speen en valt daarna definitief voor de nacht in slaap zeg maar. Maar nu werd hij dus ook na 3 kwartier wakker, maar toen was het natuurlijk een uur vroeger dan normaal, en wil hij dus niet slapen. Ik haalde hem net even uit bed om hem te troosten, en toen begon hij direct hardop te lachen. Even gekeuteld, en toen toch weer opnieuw in bed gelegd, maar nee hoor... Grmz. Hij is sowieso wat hangeriger de laatste dagen. Drinkt bar slecht, slaapt daardoor onrustig, en is gewoon wat huileriger. Wel is hij flink aan het oefenen om te draaien van rug naar buik. Steeds biiijjjjnaaaaa, maar dan toch net niet Oh en vandaag voor het eerst wortel gegeven. Hij vond het wel oke volgens mij, al gaat het natuurlijk nog niet snel. Ik denk een half ijsklontje op
@ karin: geweldige foto! En wat een knap ventje is het zeg Lief koppie @ kwebbelsnoes: fijn dat het beter gaat! En ja, het kan enorm snel gaan met die kleintjes! Tobe is 2 keer echt goed ziek geweest, maar de overige (6?) keren was het steeds maar 1 a 2 dagen. @ chikai: ik ben benieuwd of je er uit komt met je schoonmoeder! En wat fijn dat het al beter gaat wat slapen betreft! @ paloe: oh ja wat betreft die foto's, ze zijn dan met mijn telefoon gemaakt. Dan bewerk ik ze standaard Als ze niet zijn bewerkt, zijn ze gewoon met de fotocamera gemaakt.
Haha, dat rollen van rug naar buik is hier hetzelfde, al heel dichtbij. Leuk is dat he, dat ze dat uit zichzelf dat op een gegeven moment gewoon gaan doen. Jammer dat hij dat uur vroeger naar bed (nog) niet wilde. Gaat vast wel wennen! Dank je wel voor jullie reacties op de foto's! Mag ik zeggen dat ik hem er zelf ook schattig uit vind zien? Het gekke is dat hij vaak zo'n beetje poseert qua houdingen en gezicht, soms lijkt hij wel een klein modelletje , dat zie ik dan pas als ik de foto upload. Dat vind ik best wel leuk om te zien