Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mijn ervaring is dat je mag pas komen als ze minstens 3 dagen doorlopend hoge koorts hebben.. 39 of 40 graden. We hebben hier een keer een doos van de hap aan de telefoon gehad die zei dat we ons pas zorgen hoefden te maken als hij 3 dagen boven de 41 graden koorts had, daarna was ik niet zo vriendelijk meer en uiteindelijk mochten we toch komen (toen was Olaf 2 maanden)

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bij Olaf was dat niet zo..

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff... krijgen jullie het straks met terugwerkende kracht vergoed?

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mooi mannetje!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wat fijn zeg! dat hij zo goed wakker werd!
    En idd fijn he als het zo goed gaat tussen man en kind:) Ben toch blij dat we in deze tijd leven hoor!;)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    he balen van het slapen zeg! Leuk van het bijvoeden! dat halve ijsklontje wordt vast snel meer;)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ok! echt supermooi vind ik;)

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    zo ff ego, we hebben echt een behoorlijk rotweekend achter de rug:S
    Zaterdag ging ik met een vriendin highteaen, belt mr paloe op met een krijsende Liam op de achtergrond, t was weer mis.. toch de hightea afgemaakt en met die vriendin naar de andere kant van t centrum gelopen (ze is nogal ziek maar ze weten nog niet wat het is) ze loopt erg langzaam, dus het was echt 20 minuten slenteren.. toen naar huis en de hele middag en avond met een huilende en slecht drinkende Liam gezeten. Savonds getempt en hij had 38.3. Savonds kreeg ik een beetje pijn in mijn onderrug, maar besteedde er niet veel aandacht aan. Snachts werd Liam steeds hard huilend, schreeuwend, gillend wakker maar mr paloe moest er steeds uit want ik had zon pijn in mijn rug en bekken dat ik het bed niet meer uit kwam! Gister de hele dag plat gelegen, kon nauwelijks lopen. Liam had gister 39.6 en vanmorgen om half 7 38.5.. arm mannetje! Hij is vannacht ook zo ongeveer elk uur wakker geweest dus we hebben een hele slechte nacht gehad..

Baalde er echt verschrikkelijk van, had me zo verheugd op het weekend! Gelukkig kon mr paloe wel gaan fietsen en voetballen met Olaf, die heeft gelukkig wel een leuk weekend gehad:)

einde ego, sorry:)

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    k geef de boel vandaag nog even rust, dus ga thuis aan het werk:)
    Fietsen naar de trein en dan van de trein naar bureau lopen lijkt me nog geen goed plan..denk ook maar even langs de fysio.
    Kan nu wel weer redelijk lopen maar nog steeds met behoorlijk wat pijn.

nu echt einde ego:)

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Paloe; ooh, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt (gehad)... Ook sneu dat Liam zo huilde en pijn had. Is het vandaag weer wat beter, hoe is de nacht geweest? Naar hoor, ik leef met je mee! Hopelijk gaat het vandaag beter!!

Yukl; oh, Pelle moet toch wennen aan de zomertijd... Sterkte, hopelijk gaat het snel weer beter! Hoe is de nacht geweest?

Thijs heeft goed geslapen in zijn nieuwe bedje! Dus we zullen zien wat de dag vandaag brengt. Ik heb oudergesprekken op school, gelukkig iedereen voor vandaag in kunnen plannen, dus hoef er 'maar' 2x voor terug ('s middags en 's avonds)....
    Thijs doet ook verwoede pogingen om te rollen, het is nu 2x gelukt, maar daarvan is hij zo geschrokken, dat hij prompt alles vergeten is volgens mij :D En verder kletst hij nog steeds enorm, echt leuk. Allerlei klanken, ook gillen, maar nu ook 'mamama' :D

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: Wat vervelend zo'n weekend, hopelijk knapt Liam snel op en gaat het met jouw rug ook snel beter.

Jelmer heeft helemaal geen last gehad van de overgang naar zomertijd gelukkig. Heeft vannacht als een roosje geslapen en is nog steeds koortsvrij.
    We zijn nog maar even niet gaan zwemmen, durfde het nog niet aan.
    Volgende week weer.

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ paloe: jeetje, wat heftig zeg! Liam dus ook al ziek, wat sneu... En balen dat jij precies op dat moment last kreeg van je rug. Gelijk heb je dat je vandaag even thuis aan het werk gaat. Let je wel goed op jezelf? Je kunt je ook een dag ziek melden? Ik bedoel, slechte nachten, pijn in je rug, druk zijn... Je moet straks niet nog verder van huis raken natuurlijk.
    Ik weet niet of we de voeding met terugwerkende kracht vergoed krijgen. Moet ik nog checken, maar ik denk van niet. We zijn niet aanvullend verzekerd ofzo en het is geloof ik niet standaard.

@ chikai: Pelle heeft dat met draaien van buik naar rug, ook een paar keer gedaan maar sindsdien ook niet meer. Is ook wat enger dan van rug naar buik, omdat ie dan in 1 keer valt.
    Fijn dat het slapen in het ledikantje goed gaat! Ging bij Tobe toen ook direct goed. Pelle leg ik overdags ook wel eens in de ledikant en dat gaat ook goed.

Pelle heeft verder wel goed geslapen vannacht. Natuurlijk wel om 22.30 en 03.00 uur voedingen, maar oke. De jongens waren in ieder geval vanochtend weer helemaal gewend aan de zomertijd, gewoon om half 7 wakker ;)

Tobe is de laatste tijd nogal chagrijnig van tijd tot tijd. Drama's bij het wegbrengen naar het KDV, ontzettend vervelend. Heel erg makkelijk huilen en niets is dan goed (thuis ook). Pelle had er wel zin in gelukkig, die begon op de grondbox direct lekker vrolijk te spelen.

En nu ga ik weer hard aan het werk ;)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    vanmorgen had Liam 38.5 dus echt beter niet echt...en elk uur wakker geweest zo ongeveer.
    Mijn bekken is wel iets beter, kan weer een beetje lopen maar nog steeds erg pijnlijk.

Fijn zeg dat hij zo goed heeft geslapen! en dat kletsen, heerlijk he!

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Werkse! ik probeer het gewoon thuis, dan verantwoord ik de uren dat ik heb gewerkt en meld ik me voor de overige uren ziek:) komt goed!

Wat balen zeg van de voeding!

Dat chagrijnige van Tobe, zal wel een fase zijn, Olaf heeft ook van die perioden. T is niet leuk, maar gelukkig gaat het ook weer over!

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    vreemd, is mij hier echt gezegd.... verschillende maatstaven hebben ze gelukkig niet in de nederlandse zorg ;)
    wat een doos zeg! 3 dagen boven de 41 graden!?:$

16. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Ooh meid wat rot! gelukkig gaat t nu weer (ietsjes) beter...

17. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @karin, mooie foto's, wat een kanppertje zeg:)

@klok verzetten, hier geen last van voor zover ik weet. moet alleen even terug naar "dezelfde" tijden als vorige week haha, is nu gewoon een uur later :p (niet zo'n probleem verder)

@opvolgmelk, bedankt voor de antwoorden, ga er dan maar vanuit dat het oke zal gaan, we gaan namelijk op vakantie in de 1ste volle week dat ze over gaat naar nr 2... (anders had ik lekker pedagogisch verantwoord een weekje gewacht haha)

@hier, verder alles prima, lijkt alleen of sem een nieuw geluid ontdekt heeft. ofja, het lijkt of ze aan het jammeren is maar gaat dan weer over in kletsen enz... ze ziet er gewoon tevreden uit en speelt lekker alleen dan beetje kneuteren. zal de leeftijd wel zijn ;)

ga met mijn meisje spelen :D

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hmmm heeeel kort spelen. begint te kneuteren na 10 minuutjes, leg haar in de box en mevrouw slaapt...

straks weer spelen dan maar

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Escal: Ja, dat met die geluiden is hier ook. Dan denk ik dat hij ligt te mopperen, is het gewoon kletsen haha.....
    Mijn huisarts zei ook dat we pas hoeven te bellen als ze 3 dagen aanhoudend koorts hebben. Die kleintjes krijgen al vrij snel koorts omdat ze nog bezig zijn met het opbouwen van hun afweersysteem, is heel normaal.

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja idd.. echt idioot zeker bij van die kleintjes, dat ze zo verschillend doen!
    die 41 graden, daar gingen mijn oren toen ook van klapperen. Heb haar heel (niet zo subtiel) duidelijk gemaakt dat ik dat toch echt niet ging lopen afwachten..

Deel Deze Pagina