Oktober 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Escal, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kom snel weer meekletsen... sorry hele drukke week gehad..
    En nu genieten omdat het zo goed gaat met Liam:D

Chikai taart gespot en ziet er goed uit! Heb er vertrouwen in!:)

Liefs!

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Chikai; Wij hebben Babytv in het kinderpakket van Ziggo zitten, volgens mij heet UPC het ook. Maar er zijn ook dvd's van te koop. Zonde van de eerste kikkerdril, hopelijk lukt het met de tweede wel. Ik vind Epic Mickey voor de Wii erg leuk, weet alleen niet of je dit met meerdere mensen kan spelen.
    @Escal; Haha, tegen die tijd hoor ik je adres dan wel he :p Ja, toen ik zwanger was at ik bijna dagelijks een ijsje - het is een wonder dat ik maar 10 kg was aangekomen :) Goed hoor dat Sem het eten doorheeft. Voelt ze zich inmiddels al wat beter? Ook ik zou gaan voor hout of retro speelgoed - persoonlijk vindt ik dat veel leuker dan het moderne speelgoed.
    @Gwn; Mooie vacature hoor- klinkt als een goede en fijne baan. Wat goed dat je maandag al op gesprek mag komen! Ben je zenuwachtig? Wij hebben ook de tuitbeker van Nuby. Was de sauna nog lekker gisteren? Wat een stomme dokter zeg :x Nu moet je nog een hele week in spanning blijven zitten, balen.
    @Kwebbel; Wat een lekker mannetje heb je! Fijn dat je ww aanvult als je die nieuwe baan aanneemt en aangenomen wordt.
    @Yukl; Goed hoor dat Pelle de tuitbeker gelijk doorhad, wel vervelend in combinatie met het slechte drinken. Jammer van je verjaardag maar dan vier je het volgend jaar gewoon lekker uitgebreid in jullie nieuwe huis ;)Fijn dat je begeleidster zo positief was over je masterthese :) Wat lastig allemaal die problemen rond de voeding van Pelle en dan nu ook met die onderzoeken en alles daaromheen :( Fijn dat hij het fruit wel zo goed gegeten heeft! Zijn ook wel hele lekkere smaakjes ;) Ga je nog steeds de Rapley-methode proberen of niet? Vindt je een bakfiets niet onwijs lastig fietsen? Hopelijk knapt Pelle nu snel eens op! Oh lekker gewinkeld, super toch :D Wat voor outfits heb je gekocht voor het werken? Echt complete pakken of gewoon verschillende nette dingen?
    @Skatjuh; Wow, Jasper zit dus al een poosje in een gewoon autostoeltje?! Super, eindelijk eens een keer goed nieuws voor jullie :)
    @Nike; Haast niet voor te stellen he dat onze baby's ook zo klein zijn geweest ;)
    @Knijn; Welkom! Ik woon in de omgeving van A'dam.
    @Doglover; Het is echt heerlijk wandelweer he :)
    @Cherry; En heeft je slome kip zich al vaker omgerold? :p Superleuk filmpje :D Enne waar blijft de foto van je tattoo nou?!
    @Amaryllis; Nog gefeliciteerd met de half jarige Imee :p
    @Karin; Sterkte met verwerken.
    @Athina; Wow, heftig allemaal meid. Heel veel sterkte en hopelijk knap je snel op!

Zo 16 pagina's bijgelezen en gereageerd- nu tijd voor me bedje. Weltrusten allemaal!

Trouwens; Zal het groeilijstje morgen even invullen, zijn donderdag bij het cb geweest - weet de juiste metingen niet meer :)

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Ik ben zo blij Mason onze vroege vogel heeft gewoon tot 7.30 geslapen:D:D:D:D:D:D
    Goed begin van deze zonnige dag haha.

Wel heb ik sinds gisterenavond plotselinge pijn in mijn knie en kan amper lopen en hij is dik. Kent iemand dit?

@athina, Wat heftig allemaal,maar gelukkig krijg je nu de juiste hulp.Hopelijk gaat snel alles weer goed met je. *knuffel*
    @nike, wat fijn dat de reflux beter gaat nu.
    @chikai, Heeft Thijs vannacht nog goed geslapen ,ondanks het feestje?

5. wonderteam

1x is genoeg haha

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Tessa; Wat fijn dat Mason heeft "uitgeslapen" :) Daar knapt een mens van op he. Misschien zit er vocht in je knie??

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oe lekker Tessa :D

@ elena: een bakfiefts fietst niet zo onhandig hoor :D We hebben een 2wieler en die fietst als een gewone fiets, alleen moet je iets eerder sturen ;) En als het hard waait kan het wel zwaar fietsen, maar over het algemeen haal ik tijdens het fietsen nog steeds andere mensen in :D
    Ik heb geen complete pakken gekocht (daarvan heb ik er al 1, maar ik vind dat niet zo leuk), maar inderdaad wat combinatie dingen. Verschillende jasjes, verschillende rokken, nog een nette broek. Vooral met jasjes kun je leuk varieren vind ik, doordat er tegenwoordig zoveel verschillende te koop zijn. Ben goed geslaagd bij esprit en we.

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ athina: jeetje wat heftig meid! Gelukkig heb je acuut hulp kunnen krijgen en voel je je daar prettig bij. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan en dat het vanaf nu stapje voor stapje beter zal gaan. Sterkte!

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!!

Athina; jeetje, dat is toch allemaal wel heftig meid! Hopelijk zit je nu goed en kun je alles gaan verwerken…. Ik snap wel dat je niet hebt gekozen voor een opname hoor, dat heeft toch een hele impact, ook op je meiden. Sterkte hoor!!

Amaryllis; ik geef overdag (wanneer ik uit bed tot wanneer ik ga slapen zeg maar) alles inderdaad gekolfd. Thijs drinkt bij mij anders zo onrustig èn veel te weinig. In het begin groeide hij niet goed genoeg en ik heb het laatst twee weken weer geprobeerd, maar toen was hij in 2 weken tijd maar 100 gram aangekomen. Dus vandaar deze keuze. In jouw geval is het blijven geven op vakantie juist veel makkelijker ja!
    Op scouting was het erg leuk, wat maken koeien gekke sprongen als ze weer voor het eerst naar buiten mogen, haha! En het verhuizen ging erg goed. Samen met m’n jongste zusje een tafel en kast in elkaar gezet (het ging zelfs nog beter dan bij m’n vader :D:D)

Paloe; haha, leuk :D En fijn dat het met Liam goed gaat, groot gelijk dat je lekker geniet!

Elena; het kinderpakket van Ziggo, zegt met niets? Ik heb wel Ziggo, maar moet je dat dan apart bestellen ofzo?

Tessa: wellicht je knie overbelast? Fijn dat Mason zo goed heeft geslapen!

Nou, het was raak gisterenavond hier. De buurjongen vierde zijn 19?e verjaardag, wat een *** herrie…. Ik heb het nog nooit zo hard gehoord. Zelfs toen ik mijn man belde, hoorde hij het door de telefoon heen! Ik heb Thijs op onze slaapkamer gelegd, hij werd om 10u, 1u en 4.30u wakker. Om half vijf heb ik hem terug op zijn kamertje gelegd, want om half twee was ik zelf al wakker geworden van alle jongeren die weg gingen….

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Tessa: Vocht in je knie misschien? Is het eerste wat me te binnen schiet. Lekker dat Mason wat later wakker werd.

Chikai: Oei, dat is altijd balen, van die luidruchtige feestjes! Heerlijk, de koeien zo blij dat ze weer naar buiten mochten, haha, zie het helemaal voor me.

Jelmer heeft weer geslapen van 20:00 tot 8:00, dit keer zonder nachtelijke poepluier, dus ik ben zelf ook lekker uitgerust, luxe hoor. Hopelijk blijft hij dit volhouden :D

Vanmiddag gaan we naar mijn opa en oma in Heemskerk, misschien dat we wat eerder vertrekken, kunnen we eerst nog even lekker naar het strand, is daar toch in de buurt :D

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ karin: ik kan me voorstellen dat het overlijden van je vriendin nog sterk z'n invloed op je heeft. Is ook nog heel kort geleden! Sterkte... Begrijpelijk dat je even niet zoveel online bent.

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ kwebbelsnoes: woei, lekker geslapen zeg :D

@ chikai: oh ik vind dat echt vreselijk, herrie van de buren. Ik kan me daar vreselijk over opwinden. Niet erg handig van mezelf ;)

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Yukl; De combinatie van banaan en mango was hier ook een enorm succes! Hij heeft 2 opscheplepels gegeten en kon er geen genoeg van krijgen.

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ knijn: ah nog een kindje wat niet doorslaapt :D Ze is niet de enige, die van mij slaapt ook nog niet door en er zijn er nog een aantal. Pelle krijgt ook om ongeveer 03.00 uur nog een fles.
    Leuk inderdaad huizenjacht! Wij zijn ook aan het rondkijken ivm een voorgenomen verhuizen (afh of mijn man een nieuwe baan krijgt). Vind het zelf echt super leuk :D Alleen verkopen vind ik niet zo leuk... Ik kom regelmatig huizen tegen die al zo ontzettend lang te koop zijn en echt enorm zijn gezakt in prijs. Vreselijk. Hopelijk wordt ons huis wel een beetje vlot verkocht...

@ romy: he hallo, welkom terug :D Wat een lieve foto :)
    En weer zwanger willen worden? Nou nee :D Vind dit voor nu even zwaar zat ;) En de kans is groot dat ik geen derde wil.

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ah leuk :D Hier wil het op moment wat minder. Gister wilde hij geen bijvoeding en vandaag ook niet.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ skatjuh: wat fijn dat de rechter in jullie voordeel heeft besloten. Nu hopen dat ze ook snel gaan betalen.

@ amaryllis: ik wacht eerst even de afspraak van as donderdag af. Dan ga ik denk ik sowieso sturen op toch direct provoceren, tenzij ze met goede argumenten komt om het niet te doen.
    Super goed trouwens dat je hebt doorgezet met borstvoeding en dat het nu zo bevalt! En leuk dat je man ook helemaal om is. :)

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hahaha super leuk :D

@ chikai: hoe gaat het nu met het drinken van Thijs? Krijgt hij nog steeds meer binnen door de pepti? En merk je dat 's nachts ook?

18. wonderteam

Vocht in knie, Kan je dit zo spontaan krijgen? Ik zat gisteravond op de bank film te kijken en na een uurtje stap ik van de bank af en sindsdien die pijn en dikheid. Daarvoor was er nog niks. De trap oplopen is helemaal een kriem :( Heb ook niks geks gedaan gisteren.

@karin, Sorry had nog niet gereageerd. Ik kan me heel goed indenken dat het overlijden een enorme impact heeft. Vaak komt de klap ook later. Ik merk dat nu zelf ook ,dat de klap van mijn moeder nu beetje bij beetje meer aankomt en dan idd de geweldige dingen van je kindje wat je zo graag had willen delen. Heel veel sterktte en een dikke knuffel!!
    @chikai,oh wat irritant hé dat geluidsoverlast. Hier gebeurd het ook wel eens ( 3 huizen verderop) en mijn nekharen gaan dan altijd overeind staan, want het gaat vaak gepaard met heel veel lawaai. Hopelijk heb je vannacht een betere nacht.
    @kwebbel,las net je heerlijke nacht op hyves. Wauw :D Leuk vanmiddag strand. Lekker even uitwaaien.
    @yukl,is Tobe nog wel eens zo vroeg ,of valt dat mee de laaste tijd?

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh wat vervelend van je knie Tessa :( Je hebt niet voor zover je weet een rare beweging gemaakt of iets dergelijks?
    Tobe is de laatste tijd tussen 6 en half 7 wakker, wel oke. Vanochtend was het tegen 7 uur zelfs. Lekker :)

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Vanmiddag heb ik een hardloop "wedstrijd" :) De rokjesdagloop, 5km. Samen met mn moeder en 2 vriendinnen van me.

Pelle heeft weer eens geen zin om te drinken vandaag. Vanochtend 90cc gedronken, wilde vervolgens zijn fruithap niet en nu drinkt ie weer 90cc. :(
    Hij is verder wel iets aan de betere hand volgens mij. Gister had ie nog wel 38,2. Vanochtend was het 37,7. Hij hoest wel nog regelmatig, maar is wel minder verkouden. Wel nog aardig huilerig/hangerig.

Deel Deze Pagina