Potverdorie. Ik stuur gisteren incognito en nike nog een berichtje, van gaan jullie zondag ook nog naar de meeting?? Krijg ik een smsje van incognito. Zondag ,het is toch zaterdag de 23e? Nou vraag me niet waarom ,maar ik heb hier op de kalender toch echt zondag 17 april staan, heb zelfs een verjaardag ervoor afgezegd Maargoed 23 april, ook geen probleem. dacht ik............... Tot ik vanmorgen op mijn werk kwam. Zaterdag werken Nou hopelijk kan het nog geruild ( kans lijkt klein ) anders moet ik verstek laten gaan. Ben net thuis van mijn werk ,maar wou dit even laten weten. Ga nu even liggen , heb echt vreselijk geslapen vannacht en voel me niet zo fit. Kids zijn nog op kdv ,dus kan nog ff vlug. Ik kom straks lezen en reageren.
Bij deze even een lijst van de mensen die aanwezig zijn. Voor a.s. dinsdag wil de kloosterhoeve graag het definitieve aantal personen weten. Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig : Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) afwezig : Escal Cherry
he jammer dat er zoveel dames afvallen ja... helaas zelf ook raar dat er al twee dames de datum verkeerd hadden.. toch ergens niet duidelijk geweest in de datum afspreken dan? @tessa, hopelijk lukt t ruilen.
Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig : Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) Elena (Amanda) afwezig : Escal Cherry
oh lees nu dat er meer niet gaan.Jammer zeg Nou ik zet alles op alles. Als er niemand van mijn eigen filiaal kan ,dan hebben we nog filialen in de omgeving die ik kan bellen. Overigens heb ik met opschrijven de datum aangehouden waarop de meeste konden in de poll. Gewoon een stommiteit van mij. @cherry ,hier overigens ook geen agenda,maar alleen een kalender thuis haha
Ik heb wel een agenda, maar kijk er zelden in. Wij hebben een maandplanner in de keuken hangen, waar alle werktijden en afspraken op genoteerd worden Mijn man is namelijk ook een zeef eerste klas haha.....
Hee lieve meiden! Daar ben ik ook weer eens Volgende week de meeting en ik ben alweer een maand of zo niet hier geweest.... slecht, sorry! veel gaande hier, een deel van jullie weten het wel via hyves. Niet echt grappig allemaal, maar blik op oneindig en lekker doorgaan! Alles goed hier met de dames? Ik weet ineens niet meer 100% zeker of het gaat lukken mee te gaan naar de meeting, doe nog hard mijn best oppas te zoeken voor onze oudste bink, als dat lukt, kom ik wel Liefs
Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig : Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) Elena (Amanda) Chikai (Lieke) afwezig : Escal Cherry
Meeting; he, jammer dames, dat jullie niet meegaan . Zonde maar goed, het is niet anders. O jee, ik weet niet of ik al die andere namen ga onthouden Elena; he, vervelend he, luidruchtige buren! Bij ons is het gelukkig maar enkele keren per jaar, maar ik zou het ook spuugzat worden als het vaker zou zijn! Thijs slaapt s middags maar kort, de hoofdslaap van de dag zeg maar, is echt die in de ochtend. s Middags zijn het meer korte dutjes, maar dan zijn we ook wat meer op pad. s Ochtends blijf ik bewust thuis om hem in zijn eigen bedje te laten slapen. Tessa; hopelijk kun je nog ruilen, zou wel gezellig zijn!! Incognito; hopelijk kun je wel komen, ik ben erg benieuwd naar alle mensen achter de nicknames Agenda: ik heb wel een agenda, maar we gebruiken sinds de geboorte van Thijs een groot planbord voor 1,5 maand vooruit. Ieder zijn eigen kleurtje en alle afspraken erop. Dat is echt superhandig. Magneetjes wanneer welke kliko of het oud papier naar buiten moet . Wij hebben vanmiddag weer lekker gezwommen en vanochtend heeft Thijs officiële pasfotos moeten laten maken voor zijn ID-kaart Zelf moest ik een nieuw rijbewijs aanvragen en nieuwe ID-kaart, ping ping kassa . Verder een rustige dag gehad.
Hey meiden! Even snel berichtje van deze kant: heb vandaag ook een uitnodiging voor een gesprek ontvangen mbt de andere sollicitatie die ik had gestuurd. Leuk dus . Wel grappig hoor, voor vacatures in mijn eigen richting word ik niet eens uitgenodigd, maar voor iets in de medische sector (waar ik helemaal geen ervaring in heb) dan weer wel . Fijne avond iedereen! Ik moet nog ff wat voor het werk doen.
Geen tijd om uitgebreid te reageren maar wil wel even heel trots melden dat Maud vandaag een half jaar oud is! Hieperdepiep! HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA! En een half jaar bv geven is ook gehaald, ben ik stiekem ook wel een beetje trots op
Gefeliciteerd knijn @ gwn: wauw super goed! En spannend! Ik moet even teruglezen hoe je sollicitatie gister ging @ incognito: heeee lieverd! @ chikai: ik wil ook wel op het lijstje "afwezig" Gaan jullie met Thijs naar het buitenland? Ivm zijn ID kaart?
Oh wat zijn er al veel dames afgevallen zeg! Jammer! @ paloe: wat fijn dat het beter gaat met Liam!! En terecht dat je trots bent op je mannetjes Heerlijk ook dat Olaf zindelijk is! Ik zie het Tobe voorlopig nog niet worden. Dit zit nu in de fase waarin hij poepen en plassen zonder luier dood eng vindt. Hij durft zelfs niet onder de douche of in bad als hij voelt dat hij bijna gaat poepen. En laatste plaste hij onder de douche en moest toen vervolgens keihard huilen Wil Liam overdags niet meer dan 3 flessen? Want denk je niet dat de kans dat hij door gaat slapen juist groter is als hij overdags meer krijgt? Dat is bij Pelle wel zo namelijk. Hopelijk zal de fysio hem helpen!!