@ elena: ik ga niet naar de bosloop, want we komen die dag terug van ons weekendje Enschede Hoe gaat het hardlopen nu met jou? Hoe lang loop je nu achter elkaar? @ gwn: lees nu dat het voor je gevoel goed ging. Fijn! Ben benieuwd of je wordt uitgenodigd voor het tweede gesprek!
Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig : Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) Elena (Amanda) Chikai (Lieke) Nike (Nieke) afwezig : Escal Cherry Yukl
Sorry, laat het hier even bij wat reacties betreft. Ga even bankhangen met manlief Ben ontzettend druk, echt niet normaal. En dan overdrijf ik niet, ben ECHT heeeeel erg druk Vrijdag mag ik op gesprek komen voor het traineeship Moet voor 2 commissies verschijnen die dag Best heftig vind ik... En heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor, had gehoopt dat het volgende week zou zijn (als we toch al in Enschede zijn), maar helaas
Even snel: Ik ben erbij volgende week! Hoop dat het clubje nog groter wordt! Verder heel erg druk!! Morgen verhuizen met het werk. Daarom even geen tijd om te reageren. Sorry!
@Tessa; Hopelijk lukt het om te ruilen met je rooster, zou leuk zijn als je bij de meeting kan zijn @Cherry; Een agenda is heel handig hoor @Incog; Anders neem je je grote bink toch gewoon mee? (ik zou het tenminste niet erg vinden, weet niet van de anderen?) @Knijn; Gefeliciteerd met de halve verjaardag van je meisje @Chikai; Als het thuis zijn in de ochtend voor jullie rust en regelmaat brengt dan zou ik het zeker blijven doen. Was het foto's maken met Thijs een beetje te doen? Wij moeten binnenkort ook met Damian. @Yukl; Spannend dat je gelijk voor 2 commissies moet verschijnen! Jammer dat het niet volgende week kan maar je mag in ieder geval op gesprek komen Het hardlopen gaat hier heel goed Loop 22 min naar het andere dorp, 5 minuten lopen naar een ander pad en dan weer 22 weer terug en de laatste paar minuten loop ik uit. Werkt goed voor mij, al wil ik binnenkort wel een andere route (langs het water) gaan lopen. @Nike; Gezellig dat je ook bij de meeting bent!
Goeiemorgen! Wat een drukke meiden allemaal..... jee Yukl; we gaan deze zomer naar Noorwegen met de auto, dus vandaar een ID kaart voor Thijs. En vanaf 2012 mogen kinderen niet meer bijgeschreven worden op een paspoort, dus heb ik maar meteen een eigen ID kaart aangevraagd voor hem. Ik moet ook weer werken, helaas Maar goed, vanmiddag weer vrij, dus dat scheelt. Eerst maar eens kijken hoe m'n kikkervisjes het doen, volgens mijn zusje stonk de bak, dus dat is niet goed. Tot straks!
Goedemorgen Bleh, voelde me gisteren al niet heel geweldig,maar heb inmiddels ook keelpijn en knallende koppijn Gelukkig ben ik nu weer vrij tot vlg week maandag. Ik hoor hopelijk vandaag of morgen of er een collega voor mij kan werken. Heb echt zin in de meeting. @cherry, ja iedereen zegt nu dat Fay op mij lijkt. Ook wel eens leuk te horen. Bij Mason hoor ik al bijna 3 jaar dat hij zoveel op zijn vader lijkt haha. Jammer dat je niet naar de meeting kan. @gwn, idd hard duimen dat we allebei goed nieuws krijgen. Hoelaat hoor je het vrijdag? Fijn dat je een goed gevoel had over je sollicitatiegesprek, hopelijk krijg je ook goed nieuws volgende week.Hier komt Fay eigenlijk nooit aan een liter vocht.Ik maak me er niet zo druk om, hetz al vast wel loslopen. @paloe, echt super zeg van Olaf Lekker 1tje minder in de luiers. Hopelijk gaat de fysio goed helpen voor Liam en wat fijn dat hij het zo goed doet. Geweldig ook zeg van het papa zeggen. Dat zie ik hier nog lang niet gebeuren. er komt amper geluid uit. @chikai, ik heb ook een hekel aan tuinieren hoor. Wel heel lief van je ,dat je wel je vriendin hebt geholpen. wekze vandaag @escal, misschien garnier zonnebrand? Is nu 2 halen 1 betalen bij Etos. @incognito, hoiiiiiii, leuk je hier weer te zien enne gefeli met de 6 maand vandaag Ja idd ,misschien je bink meenemen? @yukl,ohja, op die leeftijd van Tober had Mason per ongelukeen keer in bad gepoept. Hij durfde gelijk weken niet meer in bad Wauw spannend vrijdag je gesprek. Alvast veel succes. @elena, jij ookgoedemorgen
Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig : Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) Elena (Amanda) Chikai (Lieke) Nike (Nieke) afwezig : Escal Cherry Yukl Karin
@Kwebbel: Komt mamamanuela nou ook? Want die wou toch komen? Dat jullie dat nog meenemen voor het definitieve aantal.... (haha, ikke regelaar terwijl ik zelf niet eens mee ga)
@knijn, proficiat met de halfjaarverjaardag van je meisje. @incog, he meid, leuk je hier weer te zien! jij ook gefeliciteerd met o! @Yukl, wat gaaf zeg, lijkt het je wel een leuke baan ookal is het niet iest waar je ervaring mee hebt?
Karin: haha, goed dat je eraan denkt Moet het nog even checken met mamamanuela. Chikai: Laat je even weten hoe het pasfoto's maken ging? Ik moet binnenkort een nieuw paspoort hebben dus dan laat ik ook gelijk een ID-kaart voor Jelmer maken, maar vroeg me al af of het een beetje te doen is, pasfoto's maken met zo'n kleintje. Vanmiddag ga ik afscheid nemen op mijn werk. Beetje laat, maar ik was er eerder echt niet aan toe. Heb er zo'n moeite mee. Kon er vannacht gewoon niet van slapen, het idee dat ik er vanmiddag echt voor de allerlaatste keer kom. He, heb er gewoon alweer tranen van in mijn ogen als ik dit typ Jelmer is vandaag naar het kdv, dus ik heb even wat tijd voor mezelf. Net de auto weggebracht voor de APK.
Hoi allemaal, Het is hier zulk mooi weer, dat ik het liefst naar het bos zou gaan, maar ik kan voorlopig nog niet weg. Moet zo K. gaan halen en ik ga er eigenlijk al vanuit dat hij wil afspreken met een vriendje. Als hij nou BIJ een vriendje afspreekt heb ik de tijd om ff weg te gaan, maar anders is het alweer lastig..... @ pasfoto's: dat doet mij eraan herinneren dat wij voor Caitlynn eigenlijk ook een ID kaart ofzo moeten gaan aanvragen. Wij gaan op vakantie naar Belgie dus is het misschien wel zo handig.... Ik heb zelf een ID kaart, dus daar kan ze al niet bijgezet worden. Manlief heeft vorig jaar een nieuw paspoort gehaald, dus wordt een beetje prijzig om dan voor hem ook weer een nieuwe pas te halen met een bijschrijving.... Mmmm, ff bekijken wat de beste optie is..... Tot zover ff, Elleke
doglover: vanaf 2012 mogen kinderen niet meer bijgeschreven worden, dus dan is het voordeliger om gelijk een eigen id-kaart voor Caitlynn te halen.
@Kwebbel: Ok! En veel sterkte meid vanmiddag, dikke knuffel! Het is ook niet makkelijk zo bij je werk weg te moeten. Trouwens, daar hoort ook gewoon een rouwproces bij bedenk ik me nu. Neem er de tijd voor meid op jouw moment!
hey meiden. Wat leuk om te zien dat iedereen zo`n zin heeft in de meeting. Door de omstandigheden kan ik niet mee, maar zie nu ook dat het op de 50ste verjaardag van mijn moeder valt. Dus had zowiezo niet meegekund. @ hier, het gaat hier wel goed. We zitten nog steeds te wachten op bericht van de advocaat, geen idee hoe lang dat zal duren. We hebben wel vandaag een officiele brief gekregen van de werkgever dat het contract van mijn man niet verlengd zal worden in juni ( alsof we dat niet verwacht en gehoopt hadden hihi ) Straks waarschijnlijk de HA ff bellen. Jasper spuugt sinds de geboorte al behoorlijk maar de laatste tijd word het steeds erger. Hij gooit geen hele voedingen eruit maar blijft steeds mondjes teruggeven. Per dag 4 keer een schoon shirt en romper aan is niet vreemd. We hadden al eens medicatie gehad tegen reflux maar dat helpt niet, en ook de nutriton werkt niet. Net het cb ff opgebeld omdat hij een half bakje fruit eruit had gegooid ( 3 uur nadat ie het had gehad ) en ik nu toch wel wil weten wat we hieraan kunnen doen, maar kreeg advies om de HA te bellen. Wat vinden jullie? overdrijf ik of toch bellen. Omdat hij geen hele flessen en hapjes teruggeeft, maar wel de hele dag door spuugt. Met alles wat erin gaat komt er zeker wel weer wat uit. Liefs
Tessa: Bizar dat de pijn in de knie ook weer zo plotseling is verdwenen. Nou ja, wel fijn in ieder geval! Wat een coole foto's! Wat wordt je meisje al groot! Oh zou wel jammer zijn als je niet bij de meeting kan zijn. Hopelijk lukt het nog! Beterschap! Regenboogje: Wat goed van Stan dat ie wil staan! Cherry: Dat slecht inslapen daar heeft Mees soms ook last van. Vooral als ie heel moe is, vreemd genoeg. Het enige wat dan helpt is een speen. Dan heeft hij binnen twee tellen zijn ogen dicht. Wat jammer dat je niet op de meeting kan komen.... Gwn: Wat fijn dat je een goed gevoel hebt over het sollicitatiegesprek! Was de functie ook net zo leuk als in de vacaturetekst? En nog een uitnodiging! Wat goed zeg! Paloe: Wat goed dat je kereltjes het zo goed doen nu! Ik hoop echt voor je dat Liam zich vanaf nu goed kan gaan ontwikkelen. Hopelijk helpt de fysio. Wow en al papa zeggen! Wat goed! Karin: Leuk he dat eten van je mannetje! Banaan vindt Mees ook erg lekker, maar verstopt wel behoorlijk. Incognito: Lees inderdaad allemaal minder leuke berichtjes op je hyves. Ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt. Dikke knuffel. Chikai: Wow Thijs al een eigen id-kaart. Cool! Knijn: Gefeliciteerd met de halfjaardag van Maud! Yukl: Wat spannend, je mag gewoon op gesprek komen! Succes alvast! Kwebbel: Sterkte vanmiddag op je werk. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Je hebt er toch best lang gewerkt? Is echt je plekje geworden en je collega's ken je vast ook erg goed. Hopelijk vind je snel een nieuw leuk plekje. Skatjuh: Nee, gewoon naar de huisarts gaan als je wilt weten of er iets met je mannetje scheelt hoor. Je hoort vanzelf wel of er niets aan de hand is. Doglover: Hangt er een beetje vanaf of je vaker naar het buitenland wilt gaan. Inderdaad is bijschrijven vanaf 2012 niet meer mogelijk. Dus dan is een id-kaart een betere optie.
Zo vanochtend verhuisd met het werk. Ik ben kapot. We moesten helaas heel veel zelf doen. Alles staat nu op ons tijdelijk kantoor in dozen. Mijn collega gaat vanmiddag en morgen uitpakken. Vrijdag kan ik haar weer meehelpen. Volgende keer huren we echt een verhuisbedrijf in hebben we al gezegd. Verder alles goed hier. Mees zit wel aan de lactulose omdat hij vorige week alleen nog maar kleine keuteltjes poepte en echt moeite had om er wat uit te krijgen. We moesten voor controle van de reflux naar de kinderarts en omdat verstopping ook invloed heeft op de reflux heeft ze toch lactulose voorgeschreven. Alleen nu loopt het regelmatig zijn broek uit, dus we gaan maar even minderen denk ik.
Lijst kids ca 6 maanden oud Naam mama - naam beeb -- lengte - gewicht -- lengte nu - gewicht nu --- gegroeid ------ leeftijd wegen Kwebbel---------Jelmer-----54 cm---4280 gr----73 cm-------9450 gr----19 cm----5170 gr---6m+5d Cherry-----------Aiden-----50 cm----3400 gr---73 cm-------8300 gr-----23 cm---4900 gr---5m+3,5w Regenboogje82---Stan------45 cm---2435 gr----63,2 cm-----6850 gr----18,2 cm--4445 gr---6m+2,5w Nike-------------Mees------51 cm---3554 gr----69 cm-------7630 gr----18 cm----4076 gr---5m+4,2w Chikai-----------Thijs-------50 cm---3260 gr----65 cm-------6575gr-----15 cm----3315 gr---5m+3,2w Gwn-------------Amy-------50 cm---3105 gr----68 cm-------6935 gr----18 cm----3830 gr---6m Amaryllis---------Imee------49 cm---3440 gr----66 cm-------7530 gr----17 cm----4090 gr---6m+3d Tessa81---------Fay--------???------3480gr-----66cm------6910gr----???------- 3430gr-----6m