Hmmm ja ik zie het ineens ook....ik had gedacht dat hij ongeveer evenveel als de rest gegroeid zou zijn! Is trouwens wel een zelfmeting ( wij gaan pas met 7 maanden naar cb maar wilde ook meedoen met dit lijstje ) 6 keer over gedaan en er kwam steeds rond de 75 centimeter uit maar ik kan me niet voorstellen dat hij in 1 maand 4,5 centimeter is gegroeid. Dus heb er maar 73 van gemaakt
Yukl; succes vrijdag!! Spannend zeg! Fotos maken; ja, het was goed te doen. Ik zette Thijs op het krukje, en hield hem zeg maar met mijn handen op zijn buik en ruggetje vast. De fotograaf maakte een paar fotos en bewerkte toen het stukje van de foto rondom zijn hoofdje tot pasfoto. Ze knipte zeg maar een gedeelte uit de grote foto en vergrootte dit tot pasfoto formaat. Thijs vond het wel prima geloof ik. Maar bah, mijn foto is echt bagger. Echt je mond dicht, neutraal kijkend (dan vind ik mezelf chagrijnig kijken, maar ja) . Nike; oei pittig hoor, verhuizen met je werk en dan nog zoveel zelf moeten doen! Dat is echt bijkomen dan vanavond zeg. Vanochtend op school naar de kikkervisjes gekeken; er leefden er nog zon 14 Snel in een andere bak gedaan, schoon water enzo. Maakte ik later de pomp schoon, nou, daar zaten er zon 100 dode in . Dus dat maar niet meer doen de volgende keer Hopelijk overleven deze beestjes het wel! Zou wel grappig zijn voor de kinderen! Verder drukke middag gehad, boodschappen gedaan voor de verjaardag van mijn man, spullen voor de rommelmarkt weggebracht, hapjes gekookt voor Thijs. (die trouwens vandaag weer niet wil slapen) . En zometeen eten koken en paardrijden. Dus wellicht weer tot morgen allemaal!
Meiden, ik heb de oude meetinglijst even opgezocht (op pag99) en deze gecombineerd, de ???? mensen weten het nog niet zeker of hebben nog niet gereageerd; dus als je dit leest; graag even je naam aanpassen bij aanwezig of afwezig.... Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) Elena (Amanda) Chikai (Lieke) Nike (Nieke) afwezig Escal Cherry Yukl Karin Athina ???? Paloe Incognito Regenboogje82 Mamamanuela Tessa81
Meiden, ik heb de oude meetinglijst even opgezocht (op pag99) en deze gecombineerd, de ???? mensen weten het nog niet zeker of hebben nog niet gereageerd; dus als je dit leest; graag even je naam aanpassen bij aanwezig of afwezig.... Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) Elena (Amanda) Chikai (Lieke) Nike (Nieke) Regenboogje82 (Tineke) afwezig Escal Cherry Yukl Karin Athina ???? Paloe Incognito Mamamanuela Tessa81
@Paloe; Ach wat lief van Liam. En beterschap voor je verloofde. @Knijn; Gefeliciteerd/ @Incognito; Gefeliciteerd. Ik hoop dat je meekunt naar de meeting. Van mij mag je grote bink ook mee hoor. @Skatjuh; Als je het niet vertrouwt met het spugen van Jasper, moet je gewoon de HA bellen denk ik. @Yukl; heel veel succes vrijdag.
Meiden, ik heb de oude meetinglijst even opgezocht (op pag99) en deze gecombineerd, de ???? mensen weten het nog niet zeker of hebben nog niet gereageerd; dus als je dit leest; graag even je naam aanpassen bij aanwezig of afwezig.... Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) Elena (Amanda) Chikai (Lieke) Nike (Nieke) Regenboogje82 (Tineke) Paloe (Lonn) Incognito (Yvette) afwezig Escal Cherry Yukl Karin Athina ???? Mamamanuela Tessa81
Cherry wat jammer!!!! Wow wat is hij lang! Escal bah jij ook al niet!! Balen zeg! Olaf was ook allergisch voor zwitsal, alleen maar voor de zonnebrandJ Tessa shit he! K hoop dat je toch kan! T wordt wel een dunne spoeling zo.. Gwn super dat je op gesprek mag komen! Yukl wanneer hoor je iets terug van je sollicitatie?Oeh vrijdag! Jammer ik ben dan niet in Enschede, anders hadden we misschien wat kunnen drinken Wat betreft de flessen van Liam, hij krijgt er dus in principe 4. Het ideale zou zijn : 06:00, 11:00, 16:00 en 22:00 maar als hij om 22:00 de laatste fles krijgt wordt hij om 04:00 wakker.. Hij krijgt flessen van 180 met 6 schepjes, dus 210. Hij krijgt ook opvolgmelk, dus hij mag eigenlijk niet meer dan 4 flessen En korter ertussen overdag hebben we geprobeerd, maar ook als hij langer slaapt en om 8 uur pas de eerste fles krijgt dan krijgt hij de flessen korter op elkaar, maar dan slaapt hij ook niet helemaal door. Ben zo benieuwd hoe jullie Enschede vinden! Hoe doen jullie het met de jongens? Knijn nog gefeliciteerd Kwebbel ik vind het nog steeds misselijk dat je weg moest bij je werk.. hoe is het gegaan vandaag? Doglover als ik jou was zou ik een ID kaart doen, die blijft geldig, terwijl de bijschrijving op het paspoort volgend jaar niet meer geldig is!!!Dus zonde om nu kosten te maken waar je volgend jaar niets meer aan hebt Skatjuh voor je eigen rust kan je gewoon de HA bellen hoor! Zou het gewoon doen Nike hoeveel lactulose krijgt Mees? Zindelijk worden: Olaf is eigenlijk nooit bang geweest! Vorige zomer probeerden we het ook, maar toen kon het hem gewoon niet schelen. Daarna kwamen we erachter dat hij gewoon net als iedereen op de wc wilde en niet op het potje Meeting: Incog komt en neemt Valentijn mee, ik kom ook en neem Olaf mee Kunnen ze lekker met elkaar spelenJ
Thanx Paloe Jullie zijn lieverds! Dat wil ik toch maar even gezegd hebben Ik kom wel met de auto, dan kan Valentijn lekker slapen net voordat we aankomen, dat is wel zo bevorderlijk voor zijn gedrag Heb er zin in! Oh en ik wil even zó iets leuks vertellen! Olivier zegt sinds vandaag 'mama'!!! Kan haast geen toeval meer zijn, want mijn moeder hoorde het ook Keigrappig, want Valentijn zei als eerste 'papa'
@Paloe: Wat leuk dat je komt! Mees krijgt 5 ml per dag. Misschien dat we vanaf morgen om de dag gaan geven als het zo doorgaat. @Incognito: Joehoe jij komt ook! Wow wat is Olivier snel!! Super leuk!
Lijst kids ca 6 maanden oud Naam mama - naam beeb -- lengte - gewicht -- lengte nu - gewicht nu --- gegroeid ------ leeftijd wegen Kwebbel---------Jelmer-----54 cm---4280 gr----73 cm-------9450 gr----19 cm----5170 gr---6m+5d Cherry-----------Aiden-----50 cm----3400 gr---73 cm-------8300 gr-----23 cm---4900 gr---5m+3,5w Regenboogje82---Stan------45 cm---2435 gr----63,2 cm-----6850 gr----18,2 cm--4445 gr---6m+2,5w Nike-------------Mees------51 cm---3554 gr----69 cm-------7630 gr----18 cm----4076 gr---5m+4,2w Chikai-----------Thijs-------50 cm---3260 gr----65 cm-------6575gr-----15 cm----3315 gr---5m+3,2w InCognito--------Olivier-----52 cm---3745gr-----65,5 cm-----7550 gr-----13,5cm----3805gr---5m+3,5w Gwn-------------Amy-------50 cm---3105 gr----68 cm-------6935 gr----18 cm----3830 gr---6m Amaryllis---------Imee------49 cm---3440 gr----66 cm-------7530 gr----17 cm----4090 gr---6m+3d Tessa81---------Fay--------???------3480gr-----66cm------6910gr----???------- 3430gr-----6m
Wow, nu al echte woordjes, kan dat?! Wel errug leuk Ik moet zeggen dat er bij Amy volgens mij toch echt alleen kreetjes uitkomen, nauwelijks medeklinkers. Mama of papa is dus nog HEEEEL ver weg. Zitten gaat ook nog niet best, ze valt heel snel om (= na een seconde zeg maar). Rollen heeft ze vandaag wel weer gedaan, maar dat beperkt zich vooralsnog tot de box, want dan kan ze de spijlen gebruiken. Liggend op haar buik probeert ze wel beetje vooruit te komen (trekt knieën onder zich), maar dat gaat nog niet . Komt allemaal wel! Mama is gewoon ongeduldig typje die het wel tijd vindt voor de 'volgende stap' . Fijne avond allemaal! Oh, en ook al kom ik niet naar de meeting: leuk, InCog, dat je toch meekan! Ik weet niet wat er allemaal speelt, maar veel succes en sterkte iig en een knuf vanaf hier. @Tessa: zo blij omdat je hebt kunnen ruilen en nu ook mee kan hoop ik? @Huis: het huis wat wew op het oog hadden wordt het niet. Vandaag met mijn schoonvader erheen geweest, en er moet toch heel veel aan gebeuren. Jammer, maar helaas. Nu echt fijne avond gewenst!
Zo moest even in de tussentijd snel wat doen, maar Ik had een smsje gekregen vanmiddag (las hem alleen net pas ) En ik ben de 23e vrij
Zo ik heb net een heel leuk cadeautje besteld voor Mason. Aangezien hij helemaal verzot is op Thomas de trein en zijn vriendjes en die van 2 t/m 5 juni in het echt zijn te bewonderen in het spoorwegmuseum in Utrecht, heb ik kaarten besteld. Fay gaat 3juni een extra dagje naar het kdv. Manlief heeft vrijg gevraagd en dan gaan we lekker met Mason daar naartoe. Ik kan niet wachten om die glunderende oogjes te zien van hem @kwebbel, hoe ging het afscheid vandaag? Kan me indenken dat je het er moeilijk mee had. @doglover, Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ging K niet helemaal naar zijn moeder? Heb je nog naar het bos kunnen gaan? @skatjuh, ze zijn op deze leeftijd drukker en spugen daardoor vaak meer. Fay heeft er ondanks de medicatie ook veel meer last van nu. @nike, nou jij zult welgoed slapen vanavond naar zo'n drukke dag dan. Ah wat sneu dat het nu ineens zo hard gaat met de lactulose. Hoeveel ml krijgt hij? @cherry, idd Aiden is goed gegroeid @chikai,morgen een relaxdagje houden jij Jemig dat waren veel dode kikkervisjes @paloe,ik heb de indruk met Mason dat het hem ook gewoon niet kan schelen. Hij piest ook rustig in zijn broek. We hebben nu besloten nog maar even te wachten. De ene keer vraagt hij wel om het potje, de andere keer niet. Leuk dat je Olaf ook meeneemt @incog,ah wat super zeg mama Wat leuk. Ik hoor hier helaas weinig stemband Ja tuurlijk ben ik zo blij dat jij meegaat @gwn, jij snapt hem Ik ken dat ongeduldige wel hoor. Dat had ik bij Mason toen ook heel erg. Nu wat minder haha.
haha ja ik was er zo blij mee dat ik je er maar meteen bij heb gezet Ik kom met de trein Anders moet manlief rijden want ik heb geen rijbewijs Incog hahaha...onze beide zoons zeggen binnen een week mama of papa
Meiden, ik heb de oude meetinglijst even opgezocht (op pag99) en deze gecombineerd, de ???? mensen weten het nog niet zeker of hebben nog niet gereageerd; dus als je dit leest; graag even je naam aanpassen bij aanwezig of afwezig.... Lijst meeting 23 april van 14.00 uur tot 15.30 uur Aanwezig Doglover (Elleke) Kwebbelsnoes (Renske) Elena (Amanda) Chikai (Lieke) Nike (Nieke) Regenboogje82 (Tineke) Paloe (Lonn) Incognito (Yvette) Tessa81 ( haha heeft mijn forumnaam nog verder uitleg nodig? ) afwezig Escal Cherry Yukl Karin Athina ???? Mamamanuela __________________
Trouwens..Liam is vandaag van buik naar rug gerold!!!! GWN balen van het huis! Tessa JAAAAAAAAAAAAAAA Yess superleuk dat je toch kan! ik zal je ff pben Ja ze moeten er echt aan toe zijn, zindelijk worden, anders wordt het niks, dat hebben we hier ook wel gemerkt Olaf is ook superfan van thomas, ik ga morgen ook bestellen! pff vind het wel spannend, met Olaf en Liam met de trein maar komt vast goed!
Paloe & Incognito & Tessa; hee, wat leuk dat jullie wel komen en jullie andere kindjes ook meenemen! Ik vind het wel gezellig Ben wel erg benieuwd naar iedereen! Kwebbel; hopelijk heb je, ondanks het zeer vervelende feit dat je weg moet, toch een goed afscheid gehad. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het helemaal niet fijn hebt gevonden . Incognito; ooh, wat lief, als eerste mama!! Gwn; jammer dat het huis niet doorgaat, hopelijk vinden jullie er wel snel een die volledig klikt met jullie!! Tessa; helaas, nee, morgen geen relaxdagje voor mij, werken, maar gelukkig gaat de vergadering niet door!! Leuk zeg, naar het spoorwegmuseum, super! En dan ook lekker even iets met papa en mama alleen, dat zal Mason ook wel leuk vinden. Paloe; als Olaf de trein ook zo leuk vindt, dan komt het met het openbaar vervoer echt wel goed! Volgens mij is Thijs niet zo vlot, maar wel lekker in zijn eigen tempo hij is volop aan het proberen om te rollen en kletst volop, maar verder nog geen andere pogingen hoor tot kruipen of zitten iets anders. (mama zeggen ofzo ) Thijs moet qua ontlasting erg wennen aan zijn bijvoeding volgens mij. Hij wordt regelmatig wakker, laat dan veel winden en kreunt echt als hij moet poepen. Dat is ook erg dik en vast. Ik denk dat ik toch maar wat van die vsm druppeltjes ga gebruiken. Vanavond lekker paard gereden, dus dat was heerlijk! Nu zo douchen en dan Thijs voeden (wellicht slaapt hij dan wat langer door? het zou fijn zijn, afgelopen nacht was het 3x eruit ) en dan slapen . Weltrusten!
Goeiemorgen, @ Tessa: K. gaat per 1 augustus definitief terug naar zijn moeder, tot die tijd is hij hier, maar de vakanties en extra vrije dagen die hij nog heeft, gaat ie ook daarnaartoe. Vind het niet erg, het zijn echt dagen dat ik lekker van Caitlynn geniet. @ ontwikkeling: wat zijn onze kindjes allemaal veel aan het leren he? Caitlynn maakte van de week ook een "mama" geluid. Mijn moeder zat erbij en die hoorde het ook..... Ik twijfelde al aan mezelf. Rollen gebeurt hier nog niet,maar dat zal geen maand meer duren denk ik... pogingen genoeg. @ meeting: heeft iemand voor mij nog effe het adres waar we zijn moeten..... Had het ergens staan, maar weet niet meer waar.... Groetjes, Elleke