Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gusam: Wauw, wat heb jij al een mooie buik zeg! Ennatuurlijk ga ik duimen, zou toch mooi zijn, een huisje voor jou en je meiden?!

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja dat klinkt me bekend in de oren, die van ons ook, alleen voel ik dat nog niet altijd, maar als er geluisterd wordt............en dan schiet moeders ook in de lach ja:D

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik ga nog bij mijn schoonzusje kijken, die heeft nog een bad en standaard, dus............als dat goed is..........maar als ik het niet vertrouw, dan haal ik gewoon een nieuwe.

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wat een mooie buikfoto zeg, ben er gewoon jaloers op zeg, heel erg mooi, en ik ga zeker voor je duimen hoor.

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    je mag best wat hebben hoor!:) ik ben er onderhand niet zo erg blij meer mee. Heb een hele tijd gewoon C gehad, toen door naar D/E (ikzelf was op mijn 13e uitgegroeid maar daar dachten zij anders over), na Olaf E (tijdens de borstvoeding was G te klein, ik vertikte het om groter te kopen) en nu dus F. Ik hoop echt niet dat het een cup groter en dus F blijft na deze zwangerschap..

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik hou mijn hart vast, maar gelukkig heeft een van de meiden van zumba een eigen lingeriezaak met grote maten positie ondergoed, en leden van de sportschool krijgen 10% korting, alle beetjes helpen. Zal vast nog wel eens langs moeten gaan als ze bij mij nog meer gaan groeien

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Gusam: mooie buik hoor! Ik ga ook heel hard voor je duimen dat die woning het wordt voor jullie. Op wat voor iets heb je gereageerd? Hoe verder je naar de vakantieperiode komt, hoe meer kans ook dat je 1e keus hebt, toch? Dat was bij mij iig zo bij mijn eerste flat jaren geleden. Was eigenlijk nr 11 geloof ik, maar de meesten waren op vakantie en 2 ofzo wilden het niet.

Ik zet ook weer eens een buikfoto neer. Ben volgens mij het meest van iedereen aangekomen tot nu toe... lekker dan! Maar ja, iemand moet het meest zijn he? ;). De foto is van 22 mei, dus ruim 21 weken.

Bekijk bijlage 76397

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb nog geen eens een buikfoto gemaakt, oeps

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik hoor bij jou;) ik ben nu 6 kilo aangekomen..

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Kan het kloppen dat die creme snel werkt? Het jeukt lang zo erg niet meer en heb het er nog maar 1 x op gesmeerd.

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bij mij gaat het veel sneller dan bij Olaf, maar begon nu ook 4 kg lichter..misschien wil het lichaam dan toch snel reserve opbouwen?? Want ik eet echt niet meer dan normaal

13. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemiddag allemaal,

Manuela! wat een goed bericht zeg, hopelijk verloopt nu de rest van je zwangerschap voorspoedig.

Gusam: ik duim voor je!

Gewicht: ik ben nog geen kilo aangekomen (op mijn eigen weegschaal dan). De vk heeft niet gewogen de laatste keer, maar ik ga lekker af op mijn eigen weegschaal. Mijn moeder zei al dat ik op haar leek. Niet te veel groeien (wel naar binnen dan, zeg maar) en lichter uit de bevalling komen dan dat je de zwangerschap ingaat. Van mij mag het, zit ik gelijk op mijn streefgewicht hahaha.

Groetjes,
    Elleke

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bij Olaf was ik 14 kg aangekomen maar denk dat ik daar nu wel overheen ga.. lang leve Sonja!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha ja en hij heeft er tot half 2 in gespeeld! nu ligt hij helemaal uitgeteld in bed:)
    Ik had eigenlijk ook 70E maar dat was al helemaal een ramp, dus kortte ik ze zelf een beetje in:) Hoe was het bij jou op het einde bij je zoontje?

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    superleuk!!! wij slaan aan de shop als we weten was het is:)

Wat heb je allemaal gekocht?

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    duim voor je!!!en mooie buik;)

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Voor diegene die geinteresseerd waren/zijn:

In vakantiepark Efteling Bosrijk, verscholen in het groen, bevindt zich een groot zandkasteel. En daar woont Klaas Vaak, de vriendelijke kabouter! Met zijn magische slaapzand bezorgt hij iedere gast de mooiste dromen. Klaas Vaak maakt ook graag kennis met u, als Brabantse buur!

Kennismakingsaanbieding juni
    - 1 nacht Efteling Bosrijk
    - 1 dag toegang Efteling Park
    - Aankomst iedere dag in juni (m.u.v. zondag)
    Vanaf 49 euro per volwassene
    Kinderen t/m 3 jaar zijn bovendien gratis.
    Kinderen 4 t/m 12 jaar slechts € 29 p.p.
    Reserveer nu, want vol = vol!
    Bel: 0900-0161 (€ 0,25 p.m.)
    o.v.v. Kennismakingsaanbieding

Actievoorwaarden:
    * Geldig voor aankomsten t/m 30 juni 2010
    * Aankomst elke dag mogelijk, m.u.v. zondag
    * O.b.v. beschikbaarheid en niet geldig i.c.m. andere kortingen en/of aanbiedingen
    * Niet geldig voor VIP-accommodaties
    * Maximaal 5 woningen per reservering
    * Genoemde vanafprijs van € 49 per volwassene is o.b.v. 4 personen in een 6-persoons Boshuys of Dorpshuys
    * Prijs is excl. toeristenbelasting (€ 1,22 per persoon/nacht) en reserveringskosten (€ 15,00 per boeking)
    * De dag toegang tot de Efteling kan op de aankomst- of vertrekdag worden gebruikt. De toegang is onderdeel van het arrangement en dient verplicht afgenomen te worden

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mooi hoor!!!

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Mooie buikfoto's meiden!!! :D En over dat aankomen, bij mij zit er alweer 7 kilo bij...ik vind het hard gaan maar eet gewoon gezond en ik snoep niet meer dan anders, dus ik maak me er maar niet teveel zorgen over. t wordt gewoon rustig aan doen met de feestdagen dit jaar...:)

Wij hebben gisteren de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed!!! Ukje was lekker beweeglijk dus de echoscopiste kon alles goed zien en was met een klein half uurtje klaar. Daarna zette ze het beeld op 3D en hebben we nog even mogen gluren naar ons meisje. Wat was dat mooi zeg! Ik vond het heel bijzonder om te zien, want ik herkende ons er helemaal in, ze was al zo eigen! Ik ben helemaal verliefd, haha :)
    Grappig vonden we een opmerking van de gynaecologe: 'Ik zie een vastberaden kinnetje, volgens mij is dit een behoorlijk pittig en eigenwijs meisje. Ik wens jullie alvast heel veel sterkte met de puberteit!'...:p hihi, nou ja ze heeft het in ieder geval niet van een vreemde...:D

Hier nog wat mooie pics:

Deel Deze Pagina