Zo, wij hebben heerlijk gebbq'ed bij mijn ouders. Alleen, we kregen wat minder nieuws... Mijn ouders waren onderweg naar het ziekenhuis, naar het nichtje van mijn vader toen ze een telefoontje kregen: Ze is overleden. Om 17.10u vanmiddag.... Heftig hoor, dus komende week wéér een begrafenis...
Beetje raar, zo na het nieuws van Incognito, maar ik zit hier een beetje te 'balen' over de gordijnen. Had nog gordijnen uit mijn oude flat liggen, die ik erg leuk vind voor de babykamer (voor de geïnteresseerden, net als in deze marktplaats-advertentie, maar dan niet met lussen: Marktplaats.nl > 1 groot overgordijn met lussen. - Huis en Inrichting - Stoffering | Gordijnen en Lamellen). Maar nu zijn ze eigenlijk nét te kort. Als ik de zoomen aan beide kanten eruit zou (laten) halen, kom ik op 2.46m, terwijl ik eigenlijk min. 2.48 nodig heb om ze tot net boven de vensterbank te laten komen. En tja, aan 1 kant zal er toch iets van een zoom in moeten voor de gordijnhaken, dus worden ze nog korter. Hé, wacht eens! Ik kan er natuurlijk alsnog lussen aan (laten) maken.. aan de bovenkant is toch een heel stuk nog kozijn en geen raam... En misschien heeft mijn moeder nog wel een ander idee (die heeft ze gemaakt), maar ik wilde het gewoon ff kwijt (hoezo nu al nesteldrang ).
Wel erg leuke gordijnen Gwn!! En idd als t uitkomt met raam en muur kun je er nog lussen aan maken en dan zijn ze lang genoeg.
@ incognito: gecondoleerd Dat is ook erg snel gegaan zeg! Jeetje... Ik hoop voor je dat het hier voorlopig bij blijft. @ gwn: mooie gordijnen zeg! Helaas hier geen extra kamer dus geen gordijnen nodig, maar onze ramen zijn ook veel te groot @ paloe: nee niet buiten gegeten! Maar wel lekker naar onze grote achtertuin cq park geweest Hmm vandaag weer zo'n lekkere dag! Heb zin in mijn date vanmiddag. Helaas gaat het morgen weer regenen (of maandag)
Ik had gister eigenlijk in mijn hoofd om te gaan bbqen maar vriendlief ging liever even op pad, dus we hebben heerlijk op een terras gegeten! Wat is dat toch heerlijk he? Voelt net als vakantie!! Gisteravond meteen nog even verder geshopt bij de Hema, hydrofielluiers en washandjes, wat beddengoed en spuugdoekjes. Weten jullie al wat voor deken je gaat gebruiken in het ledikant? De vorige keren had ik een deken in een dekbedhoes maar dat beviel me helemaal niet omdat die dekens altijd langer zijn als het hoesje Vanmorgen even een half dagje werken en vanmiddag lekker rommelen in de tuin!! Fijne dag allemaal!!
@ incognito: heel veel sterkte meid! @ dekentjes e.d.: ik heb hier helemaal nog niet over nagedacht. Ik weet helemaal niet wat de mogelijkheden zijn en wat er beschikbaar is. Heb hier nog niet bij nagedacht, moet denk ik eerst nog positiever in mijn velletje zitten. Oh, ja, ik geloof dat mijn wurm het niet altijd eens is met mijn voedingskeuzes. Ik had gister een boterham met pindakaas en hagelslag op en een klein half uurtje later werd het heel onrustig in mijn buik. Niet dat ik m echt voelde hoor, maar gewoon meer ongemakkelijk. Heb dat al vaker gehad met andere dingen die ik gegeten had,maar toen had ik de link niet gelegd. Ik ga zometeen weer zo'n boterham pakken, kijken wat er dan gebeurt...... Groetjes, Elleke
goedemorgen dames, er zijn weer aardig vroege vogels bij. Al was ik zelf ook om 8 uur al wakker, en we konden vandaag gewoon uitslapen. Manlef ligt nog lekker op bed. We gaan vanavond lekker bbqen met vrienden, heb er zin in. Ben alvast al wat voorbereidingen aan het doen zodat we vanmiddag rustig aan kunnen doen. Zal m`n mannetje ook wel blij mee zijn want die krijgt steeds meer hormonen over hem heen :S Arme hij hihi. Veel plezier vandaag met wat jullie allemaal gaan doen. Liefs
@ doglover, die is wel leuk hihi. Nu al weten wat wel en niet lekker is hihi, ben t er helemaal mee eens haha @ deken, ik denk dat het hier een soort van plaid word. Die zijn lekker warm in de koude maanden en lekker zacht. Liefs
Goeiemorgen dames! En wat schijnt het zonnetje weer lekker. Ik hoop dat dat voor sommigen hier ook figuurlijk snel weer het geval zal zijn. Wij hebben 2 kinderverjaardagen vandaag: het zoontje van vrienden wordt 4 en mijn nichtje wordt 1. Dat wordt het halve land doorrijden, en de feestjes beginnen ook nog eens op dezelfde tijd.. @Dekentjes: ik heb ook geen idee wat er mogelijk is. Heb er wel al eens aan gedacht, maar eigenlijk geconcludeerd dat ik het niet weet en dat het wel komt. Misschien vandaag bij die vrienden eens vragen als er een rustig moment is. Veel plezier allemaal vandaag! Ik ga manlief even een kopje koffie op bed brengen .
Vroege vogels! Hier nog eentje, om 7:00 uur wakker want honger!! En ik ben al 6 kilo aangekomen... waarvan de laatste 2 kg in 2 weken, dat gaat dus een beetje te hard. Deken: ik wil zo veel mogelijk natuurlijke materialen i.v.m. schadelijke stoffen in synthetische spullen. Het wordt dus waarschijnlijk een lekker wollen dekentje. Kan ook helemaal geen kwaad in oktober/november en de winter daarna om een lekker warm dekentje te hebben. Incognito, gecondoleerd met je nichtje, sterkte bij de begrafenis!
Gwn, je hebt het over nesteldrang, ik heb er ook last van! Ben enorm aan het opruimen, er moet echt plaats komen voor de beeb! Maar had niet verwacht dat ik het al zo vroeg zou hebben, meer meiden die dit herkennen?
@ deken: hier bij zoonlief alleen maar slaapzakken gebruikt. In de winter een winterslaapzak (extra dik met mouwen) en in de zomer een zomerslaapzak. De eerste maand paste ie nog niet in de kleinste maat, maar daarna ging dat wel. Voor de dagen dat het toch net wat te fris was, gebruikte ik gewoon een standaard deken (zonder lakentje of wat dan ook). Maar het wordt hier niet kouder dan 19 graden (zonder te stoken). Ik vind dekentjes vreselijk met al dat gewoel.