Bedankt voor alle lieve opmerkingen over de echofoto's meiden! Ik ben er ook heel blij mee!!! Wat het toedekken van je kindje betreft: ik heb een mooie witte gebreide plaid gekocht bij de Hema! Van heel mooi stevig maar soepel materiaal dat niet pluist. Je hebt ze ook in fleece, die zijn goedkoper maar ook heel brandgevaarlijk...tenminste, mijn moeder heeft voor haar werk een ehbo cursus gedaan en een avond ging over brandpreventie. En toen waarschuwden ze ECHT voor fleece, omdat dat aan je vast kan smelten bij intense hitte. Dat wil je echt niet!!! Ik heb ook zo'n slaapzakje gekocht, maar dat alleen voelt wel wat kaal. Dus ik combineer die plaid met een lakentje waar ik nog wat moois op wil gaan borduren. Volgens mij staat dat harstikke leuk! @ InCognito: Sterkte meis, en gecondoleerd... @ Heppie: Leuke jurkjes zijn dat zeg! Hoe lang zijn ze precies? Ik vind mijn knieen namelijk heel lelijk dus ik koop eigenlijk alleen jurkjes en rokjes die net over mn knieen vallen. Heb vandaag ook een hele leuke gekocht bij de Bristol in de uitverkoop. Luchtige jurkjes zijn zo lekker met dit weer!
Het ging wel goed. Mijn houding is niet goed. Als ik sta dan buig ik mijn knieen door naar achteren en daardoor is mijn evenwicht uit balans. Ik moet daar dit weekend op letten en dan maandag weer terugkomen. Maar ik let er nu heel erg op en ben gewoon te druk, dus alsnog pijn. Liefs
Goede morgen! Date gister was leuk. We hebben Peruaans gegeten (om actueel te blijven ) op een terrasje langs de prinsengracht en zijn later op de avond naar de film geweest (date night). Heerlijk om al die bootjes te bekijken Dat vind ik zo heerlijk aan Amsterdam Vandaag is het zondag wasdag, jippie
Hey meiden.. Gisteren de 20-weken echo gehad. Alles was gelukkig goed en we krijgen een kerngezonde meid Heb er nog een leuke foto ook bij gekregen haha Het verbaast me soms hoe snel de tijd is gegaan.. Op de helft alweer en de laatste echo gehad. We wilden een 4-D echo laten maken rond de 26 weken, maar omdat mijn placenta aan de voorkant ligt schijnt dit niet zoveel zin te hebben.. Helaas pindakaas, is niet anders. Dan nog maar 20 weekjes wachten en dan mogen we haar lekker knuffelen! Ik begin haar nu ook steeds wat meer en meer te voelen, al is het nog erg licht. Maar het is wel leuk om steeds die bevestiging te krijgen dat er echt daadwerkelijk een klein meisje in m'n buik zit. Helemaal in de wolken! Liefs voor iedereen en geniet er lekker van. Iris xxx
Hoi Ik kom even gauw ,want ik ben ziek Maar had gelezen en wou wel even op incognito reageren. @incognito, gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies.Hopelijk houdt het nu op bij jullie!!
Hey goedemorgen, Ben ik weer een keertje, blijft iedere keer bij bijlezen en als ik dan bijna alles heb gelezen komt er wel weer wat tussen. @InCognito: sterkte meis, nu hopen dat het hier even bij blijft, is wel erg veel zo direct achter elkaar.   @skatjuh87: hoop voor je dat dit advies van de fysio gaat helpen.   @ warmte: klinkt bekend jezelf een zeekoe voelen, ook her en der een kilo'tje extra (nou ja kilotje... ben nog niet veel aangekomen maar voor mn gevoel zijn mn benen en kont gewoon echt dik) én bij korte strakke dingetjes toch iets van is dat niet te...   @ Amaryllis: echt een supermooie foto!!! Gaaf he dat je zo in 3d echt al een babytje ziet waar je dingen aan herkend. Wij gaan over een week of 2 denk ik ook weer een 3d echo laten maken. Echoscopiste zei dat we t ivm voorliggende placenta t beste voor de 25/26 weken konden doen en zag van de week de 3d echo van mn dochtertje liggen die was ook wet 23 weken en echt verschrikkelijk mooi.   @Iris89: Gefeliciteerd met je goede echo!!! Als je graag een 3d/4d echo wilt laten maken zou ik als ik jou was toch eens informeren bij een ander echobureau. Bij mn dochtertje lag de placenta ook voor en hebben we t met 23,5 weken laten doen en die was echt heel erg mooi. Nu ligt de placenta weer voor en adviseerde de echoscopiste waar ik altijd kom om niet te lang te wachten en t voor de 25.26 weken te doen omdat het dan nog wel mooi is. (zij heeft t toen met Nikita ook gedaan dus vertrouw haar helemaal) Ik heb even mn hyvesprofiel op zichtbaar gezet, in dit album Debby Profiel - hyves.nl kun je de 3d echo's van mn dochtertje zien.   @ Tessa81: rot dat je ziek bent meis, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. @ all: Fijne dag vandaag... Liefs Deb
Tessa: Beterschap.. ! Balen dat je beroerd bent met dit weer... incognito: pff dat is toch nog snel gegaan zo.. sterkte meid! Over dekentjes: Wij hebben de 1e 6 weken in het wiegje fleecedekentjes gebruikt en daarna zijn we slaapzakjes gaan gebruiken, omdat ze zichzelf bloot trapte. Nu zal het weer hetzelfde zijn, maar dan iets dikkere dekentjes. Ik ga daarvoor wel even bij de prenatal kijken. Voor onze dochter hebben we ook één goede deken voor in het ledikant. Wij combineren vaak trouwens wel slaapzak en dekentje. Omdat ze het toch wel lekker lijkt te vinden ergens onder te kruipen en omdat we haar op die manier ook een beetje 'vaster' in bed konden leggen, dat gaaf haar toch wat rust. ok, - ik hou het even kort dochterlief wil aandacht Iris: Fijn dat je echo goed was! Amararyllis: mooie foto's!!
Amaryllis, het jurkje valt bij mij vrij kort, zon 5 cm boven de knie, maar ik ben zelf ook best lang, 1.85. Het hangt er dus een beetje vanaf hoe lang je bent of hij op/boven/onder je knie valt. Iris, mooie echofoto! Gefeliciteerd met jullie gezonde meisje! Tessa, beterschap!
Hee meiden! Bedankt voor de condoleances. Tessa: Beterschap! Dekentjes/dekbedje: Hier gebruiken we beiden, een dekbedje speciaal voor baby's en ook dekentjes, gewoon waar ik op dat moment zin in heb en een dekbedje echt in de winter, anders is het hier gewoon te koud. Ook een slaapzak wordt gebruikt, gewoon zelfs nog onder het dekentje/dekbedje. Nu in de zomer alleen een slaapzakje, zo'n zomer ding. Verder zit ik met een vraag, zal het ook even posten in een ander topic, even zoeken waar ik het neer moet zetten. Onze zoon sprak al met 6,5 maand zijn eerste woordjes en dat breidde zich gestaag uit, sprak zelfs met een maand of 9 al met 2 woordjes. Daarna, met 10 maanden, werd het spreken steeds minder en nu spreekt hij alleen nog de standaard woordjes zoals 'mama, papa, etc.' maar dat is dus in geen vergelijk tot wat hij eerst sprak. Ondertussen vind ik het steeds vervelender worden, gewoon omdat ik weet dat hij het wel kan. Heeft iemand een idee wat ik daaraan kan doen, of wat de oorzaak kan zijn? Of herkent iemand dit misschien? Liefs
tessa beterschap @dekentje, hier heb ik vanaf haar geboorte een speciaall babydeken gekocht bij de prenatal, sinds 2 wk ligt ze nu onder een baby dekbedje. en vanaf haar geboorte dus dat dekentje en een lakentje. XXX Gusam
@iris gefeliciteerd met jullie kerngezonde dochter @tessa beterschap en hopelijk word je snel beter.. @incognito jeetje dat je zoon nu niet meer zo veel kletst als anders hoe lang is dit al aan de gang? misschien is het eens voor gekomen dat iemand hem niet goed verstond en dat er iets gezegt is dat niet leuk viel bij hem natuurlijk denk ik iets anders maar weet niet hoelang dit aan de gang is ik hoor het wel dan zal ik eens kijken of ik een oplossing kan vinden nou meiden geniet van het mooi weer zo als ik hoor is dit de laatste helaas
@ incognito: ik zou me er geen zorgen om maken hoor. Tenslotte spreekt hij meer dan voldoende voor zijn leeftijd en zijn ontwikkeling loopt sowieso al niet erg standaard Ik kan me voorstellen dat zijn focus al een tijdje op hele andere dingen ligt. En wie weet spreekt ie straks opeens hele zinnen! Omdat ie er wel al een tijdje op heeft zitten broeden, maar nog niet de behoefte voelt om ze echt uit te spreken. Dat hoor ik wel vaker Ik ken wel een logopedist, ik kan het eens aan haar vragen of ze hiervan gehoord heeft. @ tessa: beterschap!
goedemiddag dames, Iedereen lekker aant genieten van t weer? T is hier gelukkig nog en droog en aangenaam. Gister lekker de laatste hand gelegd aan het schilderen dus dan kunnen we echt gaan aankleden kereltje was gister heel druk, heel mijn buik ging op en neer hihi. M`n man heeft het nu ook gezien en zat steeds aan te wijzen waar ie schopte, was helemaal trots op zijn zoon. Ik zal straks wel even alles nalezen en reageren op de meiden. Liefs
He get, van regen wordt je niet blij op je vrije dag! Hier is het gelukkig nog droog, maar wel benauwd en bewolkt. Dus ik verwacht dat het straks ook zal gaan regenen, en onweren ook hoorde ik op het journaal. Dus dat wordt nog wat! Ik ben trouwens wel blij voor de boeren, want die hebben echt nog te weinig regen gehad. En ik hou nooit zo van dure groenten, dus laat die regen maar ff goed komen! Als het dan tussendoor maar heel lekker warm is @ Iris: Een 3D/4D echo kan prima met een placenta aan de voorkant hoor! Alleen dan moet je m gewoon iets eerder doen dan normaal! Bij mij ligt ie ook aan de voorkant, en de echoscopiste zei dat als het kindje dan groter wordt dat het dan kan zijn dat het gezichtje steeds achter de placenta ligt. En dan krijg je dus geen mooie echo. Dus als je hem idd voor de 25 of 26 weken doet dan is je kindje nog net klein genoeg om een mooi echo-resultaat te krijgen. Wij hebben er eentje gepland met 25.3 weken, dan gaan we m op dvd laten zetten. Dus daar ben ik erg benieuwd naar! Als ik jou was zou ik gewoon bellen!!
Hallo allemaal, Daar ben ik weer, terug van het mooie zonnige limburg! Heerlijk een lekker weekendje gekampeerd, echt een vakantiegevoel gehad! Vandaag nog mooi weer, rond een uur of 14u (waren op dat moment in Valkenburg) sloeg het weer om. Incognito; gecondoleerd! Hopelijk is het binnenkort wat rustiger en stabieler thuis... Sterkte. Zeekoe-gevoel; ik heb dat nu wel sterk; het aankomen gaat nu vrij snel ineens (weeg nu 65, ben op 66 begonnen, dus het valt nog reuze mee -1 kg eigenlijk). Maar met dat warme weer ga je echt wel waggelen. Dekentje; we hebben een duo-dekentje gekocht en gaan hier zelf hoezen omheen maken. Duo deken is een soort van vier-seizoenen-deken. En slaapzakje lijkt me handig, dus wellicht dat we maar 1 dekentje gebruiken. Fijne avond!