Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha nou eet smakelijk, ik heb het helaas op..kan er nog wel een op maarja, laat ik het maar niet doen:)

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    alle geboortedata zijn in mijn ogen bijzonder, het is immers de dag waarop er een kindje op de wereld is gekomen!!!

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha toevallig! ik vond het wel fijn, had het nog niet verwacht eigenlijk dus heb niet op de bevalling zitten wachten:)

Mr paloe heeft ook een vast contract en zeker omdat ik nog niet werk is dat wel heel erg fijn!
    Sushi heerlijk! koop je dat vers ergens? Mijn vriend houdt er niet van, hij gaat over zijn nek van vis..
    In Sydney heb ik echt de beste sushi ooit gehad. Bij een zaakje wat niemand ooit terug kon vinden. Echt raar, je moest eerst hopeloos verdwalen in de CBD en dan ineens was je er, hmmm

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik voel me ook dik ja:) we eten vanavond mosterdsoep en stokbrood met kuidenboter:) ook niet echt goed voor de lijn maar wel lekker zo voor een keer!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    yukl en incog ik ben trouwens donders benieuwd naar jullie buiken!

6. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

Die van mij is al behoorlijk groot! Maar goed, ik ben dan ook een vrouw van formaat kabouter (1.67) en het is de 3e, volgens de gyn en de vk 2 redenen dat ik zo'n buik heb!

@ Paloe, jij bent 1 dag na mij uitgerekend zag ik! Leuk! Waar is jouw buik :$ (sorry keek net even bij je foto's)

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh ja, komt er aan!

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha tja...wie zal het zeggen! straks ploept hij er inene uit;) (de buik dan he)
    Ja inderdaad 1 dag na jou uitgerekend en jij bent weer precies een maand voor de verjaardag van mijn eerste uitgerekend;)

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ paloe: ja volgens mij maken bijna alle sushibezorgers het vers. Ik ben er nog geen 1 tegengekomen die het niet vers maakte.
    Oh ja, jij hebt in Sydney gewoond! :D Was ik alweer vergeten :)

(gaat nu foto uploaden)

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    niet echt gewoon hoor:) ben er in totaal iets van 6 weken geweest:)
    Sushibezorgers..haha nog nooit gezien hier

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    moomoo 167 is toch niet kabouter?? ik ben 170

12. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

Hihi, iets groter dan kabouter dan ;)

Ik heb trouwens een foto van mijn buik in mijn profiel gezet...
    Ik leer snel, blijkt maar weer eens!
    Nu snel naar de winkel!

Tot later!

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wauw, ik heb deze week het kraampakket bij fbto aangevraagd en ik heb vandaag gewoon een heel mooi 9-maanden-dagboek gekregen! Jammer alleen dat ik al 20 weken ver ben en dus pas vanaf nu kan gaan schrijven...

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kan het niet zo goed zien op die foto maar je hebt iig een zwangerschapsbuikje!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh en de proefdruk van het geboortekaartje is binnen en hij is mooi! :)

Oh en onze hond kan per as zaterdag naar het asiel :( Slik... Maar het is beter zo want we zijn inmiddels fulltime thuis en dat gaat vanaf volgende week niet meer.
    (Wel typisch want manlief belde vandaag en eerst was er een lange wachtlijst maar toen hij aandrong gingen ze overleggen en mocht ie per direct komen... dat was me alleen iets te snel).

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja hij is duidelijk! echt een buikje!leukleuk!

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meiden, ik heb om kwart over drie een vergadering dus als ik dan weg ben.............en niet meer reageer............. Ben nu snel de laatste dingetjes aan het wegwerken.

Las net iets over maat tuinkabouter, nou ik ben ook 1,68 m lang hoor

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik ben benieuwd hoe ziet ie er ongeveer uit?
    Wij gaan nu echt over een naam nadenken! best moeilijk, want ik wil dat het goed bij Olaf past:)

Wat fijn en jammer van jullie hond! ik kan me voorstellen dat het ineens heel snel is. Bah wat een nare situatie zeg, maar wel fijn dat hij daar goed terecht kan en dan naar een fijn huis kan waar hij geen overlast veroorzaakt:)

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik pb je wel een link naar het kaartje :) Lastig uit te leggen en wil het ook niet op het forum zetten voor het geval iemand per ongeluk mee leest ;)

Ik ben inderdaad aan de ene kant wel blij dat de situatie straks is opgelost. Maar het zal wel even slikken en wennen zijn... Ik voel me ook mega schuldig maar het gaat gewoon echt niet meer.

Deel Deze Pagina