@ stemmen: ik heb net al gestemd! Op de partij waarop ik al jaren stem en waar ik zelfs lid van ben (VVD) Ik heb het overigens wel vrij uitgebreid gevolgd, maar ik vond de debatten echt vreselijk. Veel te aanvallend, zo ontzettend kinderachtig. Erg jammer. @ athina: wauw, wat een grote buik al! Mooi! @ tessa: ja we hebben hem 's ochtends vroeg al, om half 9. Zodat het manlief niet zoveel tijd van zijn werk kost. Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig en ik vergeet het ook steeds dat we hem volgende week al hebben. @ moomoo: ik zal je even in de lijst zetten trouwens. 3e kindje en 36 jaar toch? En je wil ons niet zeggen wat het is toch (jongen of meisje)?
Wow wat een mooi buije heb jij!! De mijne is ook al best groot, ben blij te zien dat die van jou ook lekker groeit! @incognito: mooie foto hoor! En idd met de armen omlaag is ie vast nog wel wat groter, maar evengoed erg mooi zo!
Op die manier Nou, ik ben eruit hoor Heb nog even wat stellingen doorgespit en ik stem toch op de partij die bij mij het meeste aansluit, ook al staat die misschien niet op plaats 1 of 2 En áls de VVD daar geen coalitie mee zou willen vormen, tjah.... dat is dan jammer.
Mooi kamertje Tessa! Wow, dat je al zo ver bent! Lekker hoor! Ik vind de muurstickers ook erg leuk, net wat anders dan normaal. Ik heb gisteren het behang voor de babykamer besteld! Zo leuk! Een muur wordt rood met witte stippeltjes, daar ben ik helemaal weg van. En verder ga ik gebruik maken van creme en taupe-tinten, met een klein beetje roze in de accesoires...denk ik...hihi, ik blijf het lastig vinden! Eerst het behang maar, en dan zien we wel weer verder @ InCognito: Ik heb mijn 20 weken echo vorige week donderdag gehad. Dus of ik de tweede ben uit het rijtje weet ik niet, maar hoe dan ook bedankt voor je felicitaties! Hoe is het met jou? Lukt het je om weer een beetje tot rust te komen na alle emoties? Heftig hoor... Mooie buikjes ook meiden!!! 8)
Wat een lief berichtje van je! Vandaag nog de crematie, om half 12 de dienst en dan daarna de crematie en dan hopelijk, na de koffietafel, toch eindelijk dit soort ellende afsluiten. Maar goed, ik moet je eerlijk bekennen dat hoe meer er van dit soort ellende er gebeurd, hoe rustiger ik er onder word. Hahahaha, nou, dan was je niet de tweede uit de rij van eergisteren, maar toch gefeliciteerd
@amaryllis: Ohhhh rood met witte stipjes!! Daar ben ik ook zo weg van! gaaf dat je daar behang van hebt gevonden! @hier zaterdag ook een begrafenis, de opa van mijn vriend is maandag overleden. Hij heeft een erg mooi leven gehad hoor en was nu 93 jaar dus ik teken ervoor... maar toch blijft het moeilijk om afscheid te nemen.. Incognito heel veel sterkte bij de crematie..
Ja begrafenissen en crematies blijven moeilijk he... Ik kan er ook maar niet aan wennen, hoe oud iemand ook is geworden. Het idee dat iemand ineens stopt met leven, daar kan ik gewoon niet bij, ook al hoort het nog zo bij het leven. @ InCog: Oh joh, ik wist niet dat de crematie vandaag was! Ik snap het wel hoor, dat je er rustiger onder wordt. Op een gegeven moment heb je zoveel gehuild en gevoeld, dan is het even 'op' ofzo. Misschien wel een bescherming van je lichaam, als een soort overlevingsdrang. Want jouw leven moet natuurlijk wel gewoon door, ook al voel je dat soms anders. Voel je er dus niet schuldig over hoor!!! Ik hoop dat het een mooie dienst wordt, en dat je er iets uit kunt halen waar je later aan terug kunt denken. @ Milse: Ook jij heel veel sterkte, en ook voor je mannetje! Ik zou nu stiekem heel enthousiast over mijn behangetjes willen praten, maar dat voelt even een beetje misplaatst...later maar weer.
He bah, jij ook heel veel sterkte zaterdag! Het blijft moeilijk, hoe jong of hoe oud iemand ook is, het gemis is er niet minder om.
meiden, ik ben ervandoor. Even eten, opmaken en dan vertrekken..... tot vanavond of morgen maar weer!
hoi lieve meiden sorry ik probeerd bij te lezen maar vergeet steeds alles er zit beetje te veel in mijn hoofd het loopt op het moment over krijg vandaag te veel info van vele vriendinnen van me incognito ik wil jou wel al het goed wensen en alle meiden fijne dag
Dat was precies wat ik ook wilde zeggen ! Ondanks dat het niet heel veel voorsteld, is het ook weer wel zo'n typisch iets dat er bij hoort
Wat hebben jullie die gesprekjes met de kraamzorg trouwens al vroeg! Ik dacht dat dat echt pas aan het einde van je zwangerschap kwam? Tenminste, dat hebben ze tegen mij gezegd...
@amaryllis: Dat verschilt denk ik per instantie, bij mij doen ze dat ook pas tegen het eind van de zwangerschap.. De kapper komt zo hier dus dan klets ik even niet mee...
hey meiden. Nou het gesprek is alweer voorbij. Het was gewoon simpel wat uitleg over hoe de dingen in z`n werk gaan en dat was het eigenlijk wel. Maar wel belangrijk om te weten natuurlijk. Het was inderdaad erg vroeg, weet ook niet waarom maar nu ben ik er wel vanaf hihi. Eindelijk iets minder om rekening mee te houden. Geluk is dat ik veel al weet vanwege m`n werk natuurlijk. @ incognito, heel veel sterkte vandaag meis. Liefs