Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wow behoorlijk buikje al! wel mooi!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha nee de kansen voor beiden zijn heel klein inderdaad;)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yukl dat is wel lekker, de echo zo vroeg!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mr paloe is vandaag ziek thuis dus we gaan ons met namen bezig houden:D

5. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

@ Yukl Ik ben inderdaad 36, het is de 3e en ben inderdaad op 19 oktober uitgerekend!
    Ik wil 1 keer vertellen wat het wordt, maar zet het dan niet op de lijst aub! De kleur is blauw ;)

Bij mij komt de kraamzorg pas langs als ik een maand of 7 zwanger ben!
    Ik hoop dat ze niet te streng zijn met de hoogte van het bed, die van mij is nu 60cm hoog en kan echt niet hoger :(

Ik lees dat al best veel mensen de babykamer klaar hebben, ik nog niet...Ik moet nog behangen en verven, dus dat duurt nog wel even! Ik hoop dat aan het einde van de maand het behang erop zit!
    De spullen komen pas in de eerste week van augustus, nog steeds ruim op tijd!
    Ik ben momenteel kleertjes aan het inslaan, ik had natuurlijk niks meer! Kwam ik een advertentie tegen op Marktplaats, setjes van Feetje voor 3 euro per stuk! Heb meteen 8 setjes gekocht!:)

Zometeen even stemmen en dan vanavond meelopen met de kinderen met de avond 4-daagse...

Gaan jullie nog wat leuks doen?
    Denk dat ik zo behang ga pulken hihihi!

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@athina, mooie buik zeg!!!!
    @yukl, oh fijn zeg de echo zo mooi op tijd :)
    @paloe, had je toch gelijk he dat je man na het weekend wel ziek zou worden niet? Succes met namen uitzoeken :D

@moomoo, leuk kleur :D Gefeliciteerd!! Wat is Feetje precies? Het zegt mij zo niks. succes met behang afhalen.

Oh ik ben zo erg :):):):) De twijfel is helemaal toegeslagen bij mij. Ik twijfel ineens of het wel een meisje is. Dat komt omdat ze het eerst niet goed kon zien en ze zei 95% meisje. Vlak daarna kwam de kleine in heel goed in beeld en zag ik ook echt 3 streepjes. Ze zegt ik weet het nu 100% zeker en ik zou zeker roze durven shoppen als ik jou was. Toch twijfel ik ineens. Helaas heb ik ook geen afbeelding van het geslacht ,anders kon ik die uploaden en jullie laten meekijken. Ik ben nu in staat om een geslachtsecho te laten doen ,maar vraag me af of ik niet heel erg doordraaf:):)

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey MooMoo,

Bij ons is de babykamer ook nog kaal en leeg hoor. We hebben wel een kleur voor de muren, maar moeten die nog gaan halen. Wij gaan de meubeltjes ook pas half of eind augustus halen hoor, komt beter uit, moeten er een eind voor rijden en in de weekenden hebben we het te druk, dus alles komt bij ons op de bouwvakvakantie neer......
    Groetjes,
    Elleke

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @tessa: Ik ben ook zo'n stresskipje hoor, vandaar dat wij écht voor een pretecho gaan ;) . Ik moet alleen nog een afspraak maken, eerste bureau wat ik gister belde zat vol tot 10 augustus....

@ moomoo: hier wel ideeen, maar verder is het nog aardig rommelig hoor in de 'babykamer' . Wauw, knap hoor, meelopen vanavond... Zeker met dit weer...brr.. hoeveel km moet je meelopen? Ik mag hopen niet verder dan de 5 ?

Paloe: Beterschap voor je mannetje! Maar ach, zo heb je nog een goede invulling van de dag :) . Hopelijk levert het wat op...
    Hier schiet het nog niet zo erg op wat dat betreft.

Doglover: Meubeltjes halen? Heb je ze al wel uitgezocht enzo? Want sommige zaken hebben een langere levertijd? Maar misschien heb ik wat gemist even en ga je naar Ikea bijvoorbeeld.

@moomoo: Even nog een keer... m'n dochter vind je 'fotootje' bij je naam hier trouwens érg leuk haha... Als ze even op schoot kruipt terwijl ik zit te computeren wijst ze gelijk... 'Oe!' (de K bij Koe lukt nog niet... bij kwaaaaak! weer wel ;) maar Koe is Oe!)

9. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

@ Athina, gelukkig hoef ik maar 5 kilometer mee te lopen!
    Gisteren liep mijn lief mee...die kreeg een hoosbui over zich heen, en natuurlijk was hij zijn paraplu vergeten!
    Die kwam dus doorweekt thuis met 2 kinderen die geschuild hadden onder zijn jas :D
    Wat leuk dat je dochtertje reageert op mijn avatar! Die slaat dus ook echt op mijn naam!

Gelukkig ben ik dan niet zo heel erg laat met de kamer!
    Ik heb van 1 kamer 2 kamers gemaakt, dus we hebben gelukkig al wel iets gedaan ;)

@Tessa81, Feetje is een merk babykleding...
    Kijk maar eens op marktplaats! Een broekje kost doorgaans tussen de 5,50 en de 8,50 euro en een shirt tussen 8 en 10 euro...
    Ik heb nu complete nieuwe setjes voor 3 euro per stuk (kaartjes hingen er nog aan) Dat is echt een koopje!

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Onze kamer was al voorzien van behang, verf en laminaatvloer. Allemaal in aardetinten, komt nu wel goed uit ivm ons verrassingsei. En als de kleine er eindelijk is dan ga ik me wel te buiten aan roze of blauwe kleertjes enzo. En als decoratie, ik vindt die funnies giraffe en ikke zo leuk, knuf & co ook, heb je ook van die wakker/slaap panelen van voor aan de muur.

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    nou hij is voor het weekend ziek! :) normaal gesproken werkt hij gewoon door en is dan dus in het weekend ziek maar hij is vandaag verstandig geweest:)
    Pff lastig he met het geslacht! bij onze 20w echo zag ik ook 3 streepjes voorbij komen eerst dus dacht het is echt een meisje!!! Het bleek de navelstreng te zijn met de 3 bloedvaten.. een piemeltje was later duidelijk te zien. Maar mag de 21e nog een keer dus dan zullen we het weer zien:) Als je zo egr twijfeld is het misschien wel prettig om het nog eens bevestigd te hebben..

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dank je! We hebben nu wel een aantal namen op een lijstje staan.. het is wel weer moeilijk hoor ook omdat we graag willen dat het bij Olaf past.. Verder ben ik meer van de engelse namen en mijn vriend wat minder. Mja, de 2e naam wordt zoeizo Engels.
    Jij ook succes met een naam vinden!

Dus als iemand nog leuke ideen heeft voor bij Olaf, kom maar op! (geen oerhollandse namen)

13. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Paloe; beterschap met je mannetje

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dank je!

Yukl hoe is het met de kiezen van je kleine mannetje?;)

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ paloe: is ie eindelijk gevloerd? ;) Veel plezier met namen bedenken!

@ tessa: ah dat komt vast goed! Bovendien is je kamertje vrij makkelijk om te toveren in een jongens kamer volgens mij :)

@ moomoo: ik ga je er nu even opzetten!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST

26 september
    Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje
    Nonja- 28 jaar - 1e kindje

29 september
    Gwn - 27 jaar- 1e kindje

30 september
    Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje

1 oktober
    Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje
    Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje

2 oktober
    Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje
    Brenjomi - 25jaar- 2e kindje
    Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje
    Vita - 30 jaar - 1e kindje

3 oktober
    Rodelief- 29 jaar - 3e kindje

4 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje

5 oktober
    Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje
    SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje
    Slingding - 28 jaar - 2de kindje

6 oktober
    Chikai - 28 jaar - 1e kindje

7 oktober
    Manuela23- 24 jaar - 2e kindje

8 oktober
    Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje
    Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje

9 oktober
    Rimar - 35 jaar - 1e kindje
    DianaV - 32 jaar - 1e kindje

10 oktober
    Quendy- 29 jaar - 2e kindje

11 oktober
    Milse -33 jaar - 3e kindje
    Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje
    Pina - jaar - e kindje
    Clowntje - 40 jaar - 2e kindje

12 oktober
    Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje

13 oktober
    Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje

15 oktober
    InLove- 29 jaar - 2e kindje

16 oktober
    romy2003 - jaar - 2e kindje
    Tessa81-28 jaar - 2e kindje
    Mink - 29 jaar - 2e kindje

18 oktober
    Amaryllis - 23 jaar - 1e kindje

19 oktober
    MooMoo - 36 jaar - 3e kindje

20 oktober
    InCognito - 26 jaar - 2e kindje
    Paloe- 23 jaar - 2e kindje
    Athina- 28 jaar - 2e kindje

22 oktober
    Pacific- 34 jaar - 2e kindje
    Iris89 - 20 jaar - 1e kindje

24 oktober
    Petra83 - 26 jaar - 1e kindje

26 oktober
    Denise38 - 38 jaar - 2e kindje

27 oktober
    Gusam - 26 jaar - 2e kindje

28 oktober
    Aylin16- 28 jaar - 3e kindje
    Maranka - 36 jaar - 2e kindje

29 oktober
    Yukl- 24 jaar - 2e kindje
    Domino85 - 25 jaar - 2e kindje

30 oktober
    Doglover76 -33 jaar-1e kindje

Stand: 15 meisjes - 10 jongens - 10 verrassingseieren

Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's

Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

De jongens zijn met een inhaalslag begonnen ;)

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou volgens mij beter! Hij heeft vannacht in 1 ruk doorgeslapen en was vanochtend een stuk vrolijker. Hij zit nu op het KDV en ze hebben nog niet gebeld ;) Het lopen gaat ook steeds vlotter, leuk om te zien! Nog een weekje denk ik en dan verkiest ie het denk ik definitief boven het kruipen.

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hij is gevloerd ja:) ligt al bijna de hele dag te slapen:) de momenten dat hij wakker is kijken we naar namen

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    maar inderdaad, de jongens zijn een inhaalslag begonnen!

Deel Deze Pagina