Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

met de namen hebben wij nog geluk. We hoeven nog niet te kijken hoe het staat met de naam van een broer / zus.

En wij zijn er ook al wel uit denk ik. We hebben nu een naam waar we allebei enthousiast over zijn en soms gebruiken we m ook al hihi.

Maar kan best zo zijn dat mensen hier straks dezelfde naam blijken te hebben. Heten alle meiden Sanne en alle jongens Sem ofzo hihi.

Liefs

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bij ons wordt het iig geen Sem:) best leuk hoor maar hou niet zo van namen in de top 10 en Olaf zijn 2e naam is al Sam (op zn engels)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    leuk dat jullie het al weten! En inderdaad, de naam van de eerste is het makkelijkst (vonden wij)

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wij gebruiken de naam al dagelijks :) Ben benieuwd of er dubbele namen voorkomen! Hier echter ook geen top 20 naam. Naam van zoonlief is erg uniek, deze wat minder. Ik geloof dat deze zo'n 30 keer per jaar voorkomt. Dus nog steeds niet vaak :)

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh de tweede naam weten we trouwens daarentegen nog niet! Vind ik echt heel lastig...

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    de 2e naam vind ik niet zo lastig als de eerste:) wel superleuk dat jullie de eerste al hebben:)ben benieuwd!

7. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

#2487 MooMoo, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2010
    Hehe! Het behang en de oude behangrand is eraf!
    Gelukkig hoefde er niet zoveel af, het was allemaal van dat structuurbehang met houtvezels erin, wat een zooi geeft dat zeg!

Dus dames, noooooooooooooit structuurbehang kiezen! Hier zat het al op de muren toen we hier kwamen wonen!

Nu moeten we de muren nog plamuren en afwerken, dan komt als het goed is over een week of 2 een vriendin van mij behangen.
    Voor die tijd wil ik eigenlijk al geverfd hebben, dus er moet nog wat gebeuren de aankomende dagen!

@Yukl Bedankt voor het toevoegen!

Wij zijn hier gelukkig al uit de namen! Ik had er echt een hard hoofd in, want mijn man houdt van (minder mooie) Engelse namen.
    Nu hebben we een naam, die vorig jaar in de top 20 stond!
    Daar kan ik best mee leven!

8. skatjuh87

wij hebben ook geen naam uit de top 20 hoor maar noemde zomaar wat namen op hihi.

We zijn alleen soms niet zo goed in de namen, verschillen nog wel eens van mening. Maar gelukkig zijn we er uit gekomen.

En de kinderen op de opvang hebben ook leuke ideeen hoor.

- shrek
    - simba ( zo heet mijn kat )
    - pikachu ( zo heet de andere kat )
    - laika ( zo heet een hond hier in de buurt )

En tja nog meer van dat soort namen haha. Wel lief dat ze meedenken.

Liefs

9. skatjuh87

onze naam komt trouwens wel wat vaker voor, maar hier in de buurt ken ik geen kinderen ermee. Maar zolang ie niet in de top 10 ofzo staat vind ik het wel prima

10. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

@ Skatjuh, lekker dat je buik danst...ik voel helaas nog niet zoveel, alleen als ik plat lig!
    Dat komt door een voorliggende placenta schijnt!

11. skatjuh87

Niet altijd hoor, mijn placenta ligt namelijk ook voor. Ik voel hem sinds 19 weken ofzo en sinds 2 weken ofzo voelt mijn man het ook heel goed en is het te zien aan de buitenkant. Hoe verder de zwangerschap vordert, hoe meer mijn buik gaat trillen hihi. Je ziet soms echt de plek omhoog komen waar hij schopt.

Denk dat we een hyper-kindje krijgen.

Liefs

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    MooMoo: Dat is nog eens leuk shoppen! :) Super!
    Hier ook nog niet begonnen aan de babykamer hoor ;)

Tessa: Hahaha, ik kan me die onzekerheid wel voorstellen hoor en de enige manier om die écht weg te nemen, is toch even nog een geslachtsbepaling te laten doen! Het is echt wel een meisje, maar voor je eigen gevoel zou ik het gewoon even nog eens laten nakijken :)

Paloe: Beterschap voor je mannetje!

Buik: Die gaat hier ook al alle kanten op, ondanks een voorliggende placenta. De verloskundige heeft al de slappe lach gekregen door ons mannetje, omdat hij zo druk is. Wij maken blijkbaar drukke kinderen, onze oudste was ook al zo'n druk mannetje!

Naam: Wij hebben de naam al een tijdje en net kregen we een sms van mijn moeder: "Heet hij soms '...'??? Als we het goed hebben, moeten jullie het wel eerlijk zeggen!"
    We hebben het dus maar gezegd. Hoe ze erbij komen? Ze vonden de naam gewoon prachtig bij de naam van ons oudste mannetje passen, hahaha!
    We zijn er nu over aan het denken om de naam dan maar meteen bekend te maken.... Dan kunnen wij tegen iedereen de naam zeggen, zonder dat ze daar zelf achter komen (zoals de vorige keer bij onze uk).

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: jaaaa, pb me de naam maar :D ;) Hihi, ben heel benieuwd :)

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nou, de mis en de crematie vandaag waren erg mooi/emtioneel. De koffietafel was een aanfluiting, beetje jammer. Daar kon de familie niets aan doen, was gewoon slecht geregeld bij het crematorium.

Maar goed, dit hebben we weer achter de rug en nu hopen dat we voorlopig niet meer van dit soort activiteiten hebben!

15. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier gaat alles goed. Jullie schrijven teveel om individueel te reageren maar ik lees wat dingen over namen en kamertjes.

Namen: Zijn we nog niet uit. Ik weet wel een paar leuke maar manlief is erg moeilijk dus veegt de meeste weer van tafel af. Dus ik wacht ff tot hij met wat suggeties komt. 2e en 3e naam staan al wel vast.

kamer: nog lang niet mee begonnen en hoeft ook niet. Het is het oude kamertje van mijn zoontje en bij mijn vorige zwangerschap was hij al zo`n beetje klaar. Dus hier word het pas op het laatste moment klaarmaken en aankleden.

geboortekaartje: Ook nog niet in verdiept. We weten wel wat we ongeveer willlen dus dat komt wel goed.

buik: Het is een drukte van jewelste in mijn buik. Mijn zoontje heeft van de week ook de kleine gevoeld. Zo speciaal. Hij lag met zijn hoofdje op mijn buik en toen begon de kleine hefig te schoppen. Verschrikt keek mijn zoontje me aan. Ik vertelde dat dat de baby was en dat vond hij maar wat interressant.

Nou meiden, ik lees mee hoor maar heb niet de puf om op iedereen te reageren maar hoop dat jullie dit ook goed vinden.

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dat ga ik doen, moment....

17. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Ohhhh ik wil het ook weten!!!!;)
    Onze naam staat ook al vast en ik ben er super blij mee! Past ook heel goed bij de namen van mijn andere zoons!

Hier is het ook een drukte van jewelste in mijn buik! En het maakt niks uit of ik nu rustig ga liggen of in de supermarkt loop!hihi

Kaartje hebben we ook al uitgezocht, die is ook super, het klopt gewoon helemaal!!

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Leuk rodelief :) dat je zoontje jullie uk ook al gevoeld heeft !
    Ik kan niet wachten tot het hier zo ver is! Maar hier dempt de placenta dus nog wel een hoop. Ik voel ukkie eigenlijk vooral heel laag onderin.

Qua namen zijn we allang uit de 1e naam... Enerzijds fijn.. Anderzijds: Daardoor zou ik het érg leuk vinden als de 1e naam, met een N begon.. Want dan zouden de voorletters N.E.L. worden (L van de achternaam) . Dat is de naam van m'n oma... Maarja, ik vind maar 1 naam mooi met een N - en die vind m'n man niets... En verder zit er weinig tussen wat we mooi vinden.
    Engels/Keltische/Ierse namen vind ik zelf heel mooi... mannetje noemde andere opties.. maar dat vind ik het net niet. Ik wil toch ook wel een wat uniekere naam, maar wel goed uit te spreken.
    Maar oke, we hebben nog even ;) . Hoewel ik er graag snel uit zou zijn...

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou ik heb manlief nog niks verteld over evt een geslachtsecho laten doen. Hij verklaard me vast voor gek :D Ik krijg met 30 wkn sowieso nog een echo ,maar nog 9 helemaal onzeker zijn ,pff weet niet of ik dat kan haha

@naam, hier weten we het al helemaal zeker. Jongensnaam zat zelfs nog ingeburgerd. We hebben nu bij deze meisjesnaam ook een 2e naam. Mason heeft geen 2e naam.
    @paloe,oh ja was een beetje door de war. Wel fijn da je man toch verstandig is geweest. Hele weekend ziek thuis is ook niet wat.
    @athina, jemig zo lang vol. Pff hopelijk hier niet.
    @moomoo, nou dan heb je de kleertjes mooi voor een spotprijs. Ga het merk zo even opzoeken :) Hier ook geen beebje die ik aan de buitenkant voel.
    @yukl, ja we hebben idd niet typisch roze of blauwe kamer ,dus aanpassenn kan zo. Liever niet natuurlijk haha.Leuk zeg dat zijn lopen zo vlot gata nu. Loopt hij op het kdv ook al of vind hij dat nog eng?
    @incognito, jemig dat is wel heel toevallig van je ouders. Ik ben ook wel heel nieuwschierig naar de naam :D Fijn dat de crematie en mis erg mooi worden. Jammer dat een crematorium er wel een beetje de kantjes van af loopt ,zeker met zoiets emotioneels.
    @rodelief, Super zeg dat je zoontje jullie uk ook al heeft gevoeld.

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Lieve meiden, ik spreek met jullie af dat ik de naam ook aan jullie vertel, zodra de opa en oma het aan de andere kant ook weten, goed?! :)

We gaan het dan namelijk helemaal openbaar maken, dus ook op zijn site... Dan blijft het een beetje 'our call to make' zeg maar :)

Deel Deze Pagina