@ incognito. je maakt mij nu ook wel nieuwsgierig eigenlijk hihi. Hier regent het alweer we gaan lekker saampjes filmpje kijken, ook wel lekker. Liefs
haha lees net je berichtje, is goed hoor. Je hoeft het zowiezo niet te vertellen als je het niet wilt hoor.
Nee inderdaad hoor incognito, als je het liever niet verteld moet je het gewoon lekker voor je houden hoor! Ik hou het zelf ook liever nog even geheim Maar als je naam inderdaad vorige keer ook uitlekte kun je er net zo goed open in zijn, dan komt het in ieder geval bij jullie zelf vandaan...
precies, dus ik ga het ook wel vertellen, maar eerst even 'live' tegen de opa's / oma's tantes en ooms en dan vertel ik het hier ook wel
Iemand (ben vergeten wie, volgens mij Tessa) vroeg gister of er ook aanwijzingen zijn voor de grootte van de baby. Bij Thijmen konden ze geen aanwijsbare dingen vinden, placenta zag er nog goed uit. Zelf ben ik 1,60m, en mijn man 1,90m. Athina, mooie buik zeg! Moomoo, beetje laat, maar welkom Ik ben ook aan het behang pulken, naja lees, ik was begonnen 3 weken geleden en toen begon het mooie weer, dus ga misschien van de week maar weer verder. En dan verven, behangen en vloer erin Stemmen, ik stem altijd pvda, dus deze keer ook weer. Al was ik heel erg aan het twijfelen, maar bos is weg, en cohen doet het goed Milse, gecondoleerd Tessa, hahaha, toch nog weer twijfelen over het geslacht Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het een meid is hoor, en na 30 weken kun je ook nog hele mooie kleertjes kopen in het roze hoor Rimar, klinkt leuk de kleuren van jullie kamer Namen, hier nog niets. Bij Thijmen bedachten we in week 37 pas de namen Ik heb een heleboel leuke namen hoor, maar die worden meteen van de tafel geschuifd door manlief. De meisjesnaam die we hadden bij Thijmen wil ik niet meer gebruiken, omdat zoveel mensen weten welke naam dat was. Ik ook altijd met mijn grote mond! Ik kwam er trouwens 1 week na mijn bevalling achter dat 2 huizen verderop, die een kleine 2 weken voor ons heeft gekregen, ook Thijmen heet. We woonden hier nog maar net toen, dus hadden geen contact met de buurt, maar wat heb ik daarom gejankt Incognito, hopelijk gaat nu de zon echt schijnen meid! En wil je echt de naam al bekend maken? Wie weet veranderen jullie nog van gedachten? Heb van gister niet alles teruggelezen hoor, vandaag gewerkt en ben kapot! Begint me op te breken dat werken, ben het gewoon niet meer gewend. En Thijmen is ook nog eens ziek, vanavond 39 graden koorts. Tijdens sesamstraat is hij in slaap gevallen bij mij op de buik (ook wel lief, gebeurd hier nooit, en helemaal niet tijdens sesamstraat, dan stuitert hij de kamer door ) en werd pas weer wakker om half 8. En toen vond ik het genoeg, hij heeft echt last van zichzelf, dus ik heb em een zetpil gegeven. Naar bed gebracht, maar ik ben bang dat hij straks wakker word, maar dan mag dat zieke mannetje lekker bij zijn moeder slapen.
Goeiemorgen allemaal! @domino hopelijk heb je een goede nacht gehad en ben je wat uitgerust? Hoe is het met Thijmen? @paloe: Over namen... ik vind zelf namen als Liam, Finn(ley) en Aiden érg mooi.. Hoewel je die tegenwoordig wel wat vaker lijkt te horen. Finley was onze jongensnaam bij de eerste... @milse: sterkte nog met het verlies van je man's opa.... het blijft verdrietig he, dat definitieve afscheid, hoe oud ook... @incognito: Leuk hoor, dat je de naam misschien al zo vroeg wil delen ! Hier is gisteren nog hard gewerkt in de tuin... alleen het stukje kunstgras moet nog gedaan worden.. En dan is ons tuintje eindelijk klaar heerlijk! Ik ben alleen wel moe ondanks dat ik heb toe staan kijken . Ik merk dat ik dan toch meer met m'n dochter bezig ben etc. Op bed leggen enzo en dat is nu net te teveel. M'n bekken gaat goed, als ik me goed rustig houd... Wat gisteren dus niet het geval was . Maar oke, mijn ouders zijn blijven slapen vanacht, dus dat is wel gezellig zo dadelijk en een beetje hulp is dus ook wel fijn . Fijne dag allemaal verder... hopelijk trekt dit troosteloze weer nog op... Hoewel hij een benauwde dag voorspelde gisteren. Ik ben benieuwd....
@ domino: beterschap met Thijmen! Hoe voelt ie zich nu? @ athina: ik vind Liam en Aiden ook erg mooi Finn(ley) dan weer niet.
Ik vind Finn juist leuk! De -ley er achter hoeft van mij niet zo, maar het blijft een leuke naam. Ik vind het wel jammer dat ie idd vrij populair aan het worden is. Aan de andere kant betekent dat dat bijna iedereen m wel leuk vind, dus veel commentaar zul je niet krijgen hihi Aiden vind ik ook leuk, Liam wat minder al weet ik niet precies waarom.... Meiden ik werd gisteren gebeld dat het behang voor t babykamertje al binnen is! Binnen 1 dag! Lekker snel dus, ik ga het vandaag ophalen. Ben zo benieuwd!!! @ MooMoo: Welkom!!! Was ik helemaal vergeten te zeggen...
Goedemorgen!! Ik vind Finn ook een onwijs leuke naam inderdaad ook zonder -ley. Aiden en Liam vind ik ook leuk maar niet zo leuk als Finn... Ik vind Boaz ook zo'n super leuke naam alleen kan die echt niet bij onze achternaam Ik hou wel van een beetje aparte stoere namen! Ik ga lekker aan het werk met dit vieze weer! En vanmiddag op verjaardag bij mijn vader! Lekker dagje zo! Jullie ook allemaal een fijne dag vandaag!
Wij hadden voor een meisje trouwens Zara! Dat kan ik nu wel verklappen want wij krijgen toch een jongetje
Zara erg leuk, zo heet een kindje op de psz. In het begin heeft de moeder wel vaak moeten zeggen dat t Zara is en niet Sara, maar nu iedereen het weet is het heel normaal. Finn ook erg leuk, hoor je hier erg vaak. Een meisje zal hier L u n e zijn en een jonen L u u k maar daar zijn we nog niet helemaal uit omdat die in de top 20 staat. Erg druk hier de laatste tijd, ik lees wel mee maar jullie aan zo hard Das niet voor mij weggelegd. Als jullie t vervelend vinden dan gewoon zeggen hoor! xx
De jongensnaam hebben we al wel, die bestaat uit 3 namen waarvan letters uit die 3 namen de roepnaam zullen gaan vormen. Zo'n constructie wil ik ook nog voor een meisjesnaam gaan maken, maar de jongensnaam zweeft al een aantal jaren door mijn gedachten en die vond manlief ook wel mooi, met name de achterliggende gedachte. En dat wil ik dan ook gaan doen voor een meisjesnaam
Goedemorgen dames, Finn vind ik wel een leuke naam, kort en stoer. De andere 2 zijn niet echt mijn smaak. Zara is wel een leuke naam hoor milse. Kan je misschien nog bewaren voor een volgende ? Ik ga zo ff lekker met een kindje de stad in. Wat spulletjes halen voor een cadeau voor vaderdag. Word weer helemaal leuk. Liefs
Haha nee hoor geen volgende meer voor mij!! Dit is echt de laatste keer Drie kids vind ik mooi genoeg